• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«IP Реєстратор та камера відеоспостереження»

Завершена

110 607.96 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 106.08 UAH
Період оскарження: 05.07.2023 17:27 - 10.07.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 28bab5b2c3fd4fdd84d0db934c463cd8
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-05-014335-a.a3
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженню особою №237 від 14 липня 2023 Засновник відхилив пропозицію ПП «ІНАУТ» вказавши причиною відхилення невідповідність вимогам предмета закупівлі, а саме Додатком 2 до тендерної пропозиції для предмету закупівлі «IP Реєстратор Hikvision DS-7616NI-R2 або еквівалент» була встановлена вимога: «Внутрішні HDD – 2 SATA до 6ТВ кожен», ПП «ІНАУТ» надало в тендерній пропозиції еквівалент предмету закупівлі, а саме: «Реєстратор для камер відеоспостер. GV-NI017/16» і вказало еквівалентну технічну характеристику «Внутрішні HDD – 1 SATA до 12ТВ кожен». У цій ситуації у конфігурації системи відео спостереження використання 2х носіїв інформації взяте за умову і відкинуте використання одного носія з наближеним характеристиками за обсягом немає аргументовано оскільки у технічної специфікації було зазначено, що необхідна можливість розмежування простору зберігання архівних даних, і тим паче функціонал на основі RAID будь-якого рівня, що давало явну вказівку на використання 2х носіїв замість одного. Відповідно до опублікованої статті на офіційному сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (далі НАЗК) від 05.06.2023 року, далі цитування статті: «Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) внесло двох китайських виробників і постачальників обладнання для відеоспостереження до переліку міжнародних спонсорів війни. Таке рішення ухвалено через те, що обидві компанії активно працюють в рф, наповнюючи російський бюджет та постачаючи обладнання подвійного призначення, яке може використовуватись у воєнних цілях. Hikvision працює в рф через офiцiйне представництво – ТОВ «Хиквижн». Їх виторг у рф з початком повномасштабної війни у 2022 році зріс на 42%, чистий прибуток збільшився на 1526%, штат компанії був розширений вдвічі. Таким чином, завдяки роботі обох цих компаній на ринку держави-терориста, рф у вільному доступі має дрони, тепловізори, камери спостереження, які можуть бути використані на БПЛА, протидронні рушниці та інші засоби для продовження війни проти України. Це доводить пряме фінансування війни китайськими компаніями Hikvision та Dahua Technology.» ПП «ІНАУТ» у своїй тендерній пропозиції запропонувало еквівалент товару Hikvision, який не спонсорує війну в Україні. Запропонований товар виготовляється компанією SHENZHEN LOGICFOX SNTERNATIONAL TRADING CO., LIMITED, який являється виробником камер та реєстраторів для ТМ «Green Vision» для України та Європи, і не виробляє товар для Російської Федерації. Також Замовником порушено п. 2 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме максимальна економія, ефективність та пропорційність, тому що компанія ПП «ІНАУТ» надала найменшу цінову пропозицію загальною сумою 64 620,00 грн. В той час як Замовник обрав переможцем ФОП Рубець Ганна Вікторівна загальною сумою цінової пропозиції 82 858,38 грн., що є на 18 238,38 грн. більше, ніж цінова пропозиція ПП «ІНАУТ». Скасування за результатами оскарження рішення Замовника про результати розгляду тендерної пропозиції, підтверджує, що розгляд тендерної пропозиції учасника не був об’єктивним та неупередженим, а отже, відповідне право учасника на об’єктивний та неупереджений розгляд його пропозиції залишилося нереалізованим. Зважаючи на вище вказані аргументи ПП «ІНАУТ» вимагає скасувати рішення Замовника щодо відхилення пропозиції ПП «ІНАУТ».
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня! На вимогу учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНАУТ" (ЄДРПОУ 35302431) повідомляємо наступне: Ініціатором закупівлі була розглянута тендерна пропозиція учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНАУТ" (ЄДРПОУ 35302431), згідно вимог наказу ГУНП в Полтавській області від 27.01.2022 № 96 «Про затвердження Порядку взаємодії між структурними підрозділами під час планування та проведення закупівель», та надано ініціатором зкупівлі результат розгляду про те, що технічні та кількісні вимоги до предмету закупівлі тендерної пропозиції приватного підприємства «ІНАУТ» по закупівлі ID: UA-2023-07-05-014335-a «IP Реєстратор та камера відеоспостереження» не відповідають технічним вимогам до предмету закупівлі вказаним у тендерній документації. Зокрема технічні вимоги до предмету закупівлі передбачають наявність внутрішніх HDD в кількості 2 SATA до 6 ТВ кожен, а запропонований еквівалент товару (реєстратор для камер відеоспостереження GV-N—I017/16 12MP) від ПП «ІНАУТ» має лише 1 SATA до 12 ТВ. Зазначений товар не розглядається для використання та купівлі у зв’язку з тим, що варіант використання 1 SATA є менш надійним в порівнянні із 2 SATA (дозволяє зберігання службової інформації на 2 незалежні носії інформації, а також часткового збереження інформації у разі виходу з ладу одного з носіїв). Окрім вищезазначеного, під час більш детального вивчення реєстратора для камер відеоспостереження GV-N—I017/16 12MP було встановлено, що на офіційному сайті компанії виробника https://greenvision.ua/ua/product/19743 у технічних характеристиках до товару вказано, що реєстратор має 1 слот для HDD диска з максимальним обсягом пам'яті до 10 ТВ, що відповідно також не відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі. Керуючись абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхилив тендерну пропозицію ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНАУТ" (ЄДРПОУ 35302431) (Протокол уповноваженої особи від 14.07.2023 №237). Щодо здійснення закупівель Замовник керується Законами та підзаконними Актами, а саме: - Закону України «Про публічні закупівлі» - Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) - постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови; - постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації; - Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII. А також враховує, що в Україні замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів. Замовником розглянута вимога за ідентифікатором UA-2023-07-05-014335-a.a3, та прийнято рішення відхилити вимогу та надати роз’яснення згідно чинного законодавства.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Доповнення до вимоги UA-2023-07-05-014335-a.b1

Номер: cea987a8e3d04e41aec8fd693fa1be28
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-05-014335-a.b2
Назва: Доповнення до вимоги UA-2023-07-05-014335-a.b1
Вимога:
Також звертаємо увагу Замовника, що Hikvision це офіційна скорочена назва компанії-виробника запропонованих ФОП Кравцов Микита Ігорович товарів, повна назва компанії вказується лише в договорах, сертифікатах або внутрішніх документах компанії. Тобто компанія-виробник запропонованих ФОП Кравцов Микита Ігорович товарів позиціонує себе саме як компанія Hikvision, пересвідчитись у цьому можна зайшовши на офіційний сайт компанії https://www.hikvision.com/en/about-us/ (де скрізь вказується скорочена назва компанії Hikvision) або на сторінку Вікіпедії https://en.wikipedia.org/wiki/Hikvision де чітко зазначено, що Hikvision це скорочена назва компанії Hangzhou Hikvision Digital Technology Co., Ltd. ФОП Кравцов Микита Ігорович в обидвох товарних позиціях чітко вказав скорочену назву компанії-виробника Hikvision, а саме IP Реєстратор Hikvision DS-7616NIK2 та Камера відеоспостереження HIKVISION DS-2CD2443G2-I (2.8). Взагалі не бачимо об'єктивної та законної аргументації зі сторони Замовника відхиляти пропозицію ФОП Кравцов Микита Ігорович, яка на 5584,38 грн є нижчою ніж пропозиція Фізична особа – підприємець Рубець Ганна Вікторівна. ФОП Кравцов Микита Ігорович вимагає скасувати рішення Замовника щодо відхилення його пропозиції та розмістити Замовником повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: «Доброго дня! На вимоги учасника ФОП Кравцов Микита Ігорович (ЄДРПОУ 3145022435) повідомляємо наступне: пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості)  визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Додаток 4 до тендерної документації - Форма «Цінова пропозиція» - це певний документ, який учасник повинен подати у складі своєї тендерної пропозицій відповідно до вимог тендерної документації замовника. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. І тут важливо зазначити, що включення інших вимог до тендерної документації можливе за умови дотримання наступних складових: 1. вимоги щодо наявності такої інформації та / або документу передбачені законодавством; 2. замовник вважає за необхідне включити вимоги щодо такої інформації та / або документу до тендерної документації. Відповідно з умовами тендерної документації Додаток 4 до тендерної документації встановлено такі вимоги: надати інформацію в стовпчик 2 таблиці , а саме: «Найменування товару» (вказати: конкретна назва,модель/артикул, виробник та країна *) відповідно: “* Підпунктом вказати конкретну назву , модель та/або артикул , найменування виробника та його країну розташування відповідно до кількісних і якісних вимог Додатку 2 до тендерної документації .” Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель (пункту 43 Особливостей). Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або відсутності інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо (рішення №6365-р/пк-пз від 11.05.2023, оголошення UA-2023-04-13-009534-a). Також, для ознайомленя, повідомляємо наступне: Відповідно до Ст. 15 Право споживача на інформацію про продукцію Закону України «Про захист прав споживачів»: 1. Споживач має право на одержання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію, що забезпечує можливість її свідомого і компетентного вибору. Інформація повинна бути надана споживачеві до придбання ним товару чи замовлення роботи (послуги). Інформація про продукцію не вважається рекламою. Інформація про продукцію повинна містити: 1) назву товару, найменування або відтворення знака для товарів і послуг, за якими вони реалізуються; 3) дані про основні властивості продукції, номінальну кількість (масу, об’єм тощо), умови використання; 4) відомості про вміст шкідливих для здоров’я речовин, які встановлені нормативно-правовими актами, та застереження щодо застосування окремої продукції, якщо такі застереження встановлені нормативно-правовими актами; 5) позначку про наявність у складі продукції генетично модифікованих організмів; 6) дані про ціну (тариф), умови та правила придбання продукції; 6-1) виробник (продавець) у разі виявлення недостовірної інформації про продукцію (якщо вона не шкодить життю, здоров’ю або майну споживача) протягом тижня вилучає цю продукцію з продажу та приводить інформацію про неї до відповідності; 7) дату виготовлення; 8) відомості про умови зберігання; 9) гарантійні зобов’язання виробника (виконавця); 10) правила та умови ефективного і безпечного використання продукції; 11) строк придатності (строк служби) товару (наслідків роботи), відомості про необхідні дії споживача після їх закінчення, а також про можливі наслідки в разі невиконання цих дій; 12) найменування та місцезнаходження виробника (виконавця, продавця) і підприємства, яке здійснює його функції щодо прийняття претензій від споживача, а також проводить ремонт і технічне обслуговування. Стосовно продукції, яка підлягає обов’язковій сертифікації в державній системі сертифікації, споживачеві повинна надаватись інформація про її сертифікацію. Стосовно продукції, яка за певних умов може бути небезпечною для життя, здоров’я споживача та його майна, навколишнього природного середовища, виробник (виконавець, продавець) зобов’язаний довести до відома споживача інформацію про таку продукцію і можливі наслідки її споживання (використання). Нормативно-правовими актами, в тому числі технічними регламентами, можуть бути встановлені додаткові вимоги до змісту інформації про продукцію. Інформація споживачеві повинна надаватися згідно із законодавством про мови. Виходячи з наданих документів тендерної пропозиції учасником ФОП Кравцов Микита Ігорович (ЄДРПОУ 3145022435) не надана інформація про виробника товару, що з не відповідають зазначеним вимогам Додатку 4 до тендерної документації. Керуючись абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхилив тендерну пропозицію ФОП КРАВЦОВ МИКИТА ІГОРОВИЧ (ЄДРПОУ 3145022435)»
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога скасувати рішення щодо відхилення пропозиції ФОП Кравцов Микита Ігорович

Номер: 464042d8d1bc48019ff9fd24effcdaab
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-05-014335-a.b1
Назва: Вимога скасувати рішення щодо відхилення пропозиції ФОП Кравцов Микита Ігорович
Вимога:
ФОП Кравцов Микита Ігорович вимагає скасувати рішення Замовника щодо відхилення його пропозиції. Пояснення даної виомги наведено далі. Згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №238 від 14 липня 2023 Замовник відхилив пропозицію ФОП Кравцов Микита Ігорович вказавши причиною відхилення те, що ФОП Кравцов Микита Ігорович не надав інформацію про виробника товарів, основою для відхилення були використанні пункт 43 та абзац 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. ФОП Кравцов Микита Ігорович стверджує та звертає увагу Замовника на те, що відхилення його пропозиції згідно пункту 43 Особливостей є неправомірним та не має обгрунтування виходячи із змісту пункту 43 Особливостей. Цитуємо основний зміст пункту 43 Особливостей, для розуміння які помилки відносяться до невідповідністю в інформації та/або документах, а які не відносяться: "Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо." ФОП Кравцов Микита Ігорович вказав у назві товару конкретний бренд Hikvision та модель товару (приклад IP Реєстратор Hikvision DS-7616NIK2 (артикул 00000001355, Китай)). Hikvision це зареєстрована торговельна марка, тому вказання бренду Hikvision та конкретних моделей товару з модельного ряду цього бренду (котрі мають унікальні індитифікатори, приклад DS-7616NIK2) є повністю достатньо інформацією для ідентифікації та визначення відповідності технічних та якісних характеристик запропонованого товару. Лише один виробник у світі, а саме Hangzhou Hikvision Technology Co., Ltd. виробляє продукцію під торговельною маркою Hikvision. Крім того ФОП Кравцов Микита Ігорович виконав всі вимоги Додатку 2 До тендерної документації "Технічні вимоги до предмета закупівлі", згідно даного додатку 2 для визначення технічних та якісних характеристики предмета закупівлі Замовник не вимагає надання інформації саме про вирбника товару, тобто Замовник тим самим не вбачає інформацію про виробника інформацією , яка якимось чином впливає на технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Таким чином не надання інформації про виробника товару (у разі вказання конкретного бренду та моделей товару) являється помилкою виправлення якої не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі. Тобто згідно пункту 43 Особливостей не надання інформацію про виробника товарів (у разі вказання конкретного бренду та моделей товару) є невідповідністю в інформації та/або документах, яка може бути усунена шляхом розміщення Замовником повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель та завантаженням ФОП Кравцов Микита Ігорович додаткової інформації з вказанням виробника товару бренду Hikvision. Зважаючи на вище вказані аргументи ФОП Кравцов Микита Ігорович вимагає скасувати рішення Замовника щодо відхилення його пропозиції та розмістити Замовником повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: «Доброго дня! На вимоги учасника ФОП Кравцов Микита Ігорович (ЄДРПОУ 3145022435) повідомляємо наступне: пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості)  визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Додаток 4 до тендерної документації - Форма «Цінова пропозиція» - це певний документ, який учасник повинен подати у складі своєї тендерної пропозицій відповідно до вимог тендерної документації замовника. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. І тут важливо зазначити, що включення інших вимог до тендерної документації можливе за умови дотримання наступних складових: 1. вимоги щодо наявності такої інформації та / або документу передбачені законодавством; 2. замовник вважає за необхідне включити вимоги щодо такої інформації та / або документу до тендерної документації. Відповідно з умовами тендерної документації Додаток 4 до тендерної документації встановлено такі вимоги: надати інформацію в стовпчик 2 таблиці , а саме: «Найменування товару» (вказати: конкретна назва,модель/артикул, виробник та країна *) відповідно: “* Підпунктом вказати конкретну назву , модель та/або артикул , найменування виробника та його країну розташування відповідно до кількісних і якісних вимог Додатку 2 до тендерної документації .” Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель (пункту 43 Особливостей). Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або відсутності інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо (рішення №6365-р/пк-пз від 11.05.2023, оголошення UA-2023-04-13-009534-a). Також, для ознайомленя, повідомляємо наступне: Відповідно до Ст. 15 Право споживача на інформацію про продукцію Закону України «Про захист прав споживачів»: 1. Споживач має право на одержання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію, що забезпечує можливість її свідомого і компетентного вибору. Інформація повинна бути надана споживачеві до придбання ним товару чи замовлення роботи (послуги). Інформація про продукцію не вважається рекламою. Інформація про продукцію повинна містити: 1) назву товару, найменування або відтворення знака для товарів і послуг, за якими вони реалізуються; 3) дані про основні властивості продукції, номінальну кількість (масу, об’єм тощо), умови використання; 4) відомості про вміст шкідливих для здоров’я речовин, які встановлені нормативно-правовими актами, та застереження щодо застосування окремої продукції, якщо такі застереження встановлені нормативно-правовими актами; 5) позначку про наявність у складі продукції генетично модифікованих організмів; 6) дані про ціну (тариф), умови та правила придбання продукції; 6-1) виробник (продавець) у разі виявлення недостовірної інформації про продукцію (якщо вона не шкодить життю, здоров’ю або майну споживача) протягом тижня вилучає цю продукцію з продажу та приводить інформацію про неї до відповідності; 7) дату виготовлення; 8) відомості про умови зберігання; 9) гарантійні зобов’язання виробника (виконавця); 10) правила та умови ефективного і безпечного використання продукції; 11) строк придатності (строк служби) товару (наслідків роботи), відомості про необхідні дії споживача після їх закінчення, а також про можливі наслідки в разі невиконання цих дій; 12) найменування та місцезнаходження виробника (виконавця, продавця) і підприємства, яке здійснює його функції щодо прийняття претензій від споживача, а також проводить ремонт і технічне обслуговування. Стосовно продукції, яка підлягає обов’язковій сертифікації в державній системі сертифікації, споживачеві повинна надаватись інформація про її сертифікацію. Стосовно продукції, яка за певних умов може бути небезпечною для життя, здоров’я споживача та його майна, навколишнього природного середовища, виробник (виконавець, продавець) зобов’язаний довести до відома споживача інформацію про таку продукцію і можливі наслідки її споживання (використання). Нормативно-правовими актами, в тому числі технічними регламентами, можуть бути встановлені додаткові вимоги до змісту інформації про продукцію. Інформація споживачеві повинна надаватися згідно із законодавством про мови. Виходячи з наданих документів тендерної пропозиції учасником ФОП Кравцов Микита Ігорович (ЄДРПОУ 3145022435) не надана інформація про виробника товару, що з не відповідають зазначеним вимогам Додатку 4 до тендерної документації. Керуючись абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхилив тендерну пропозицію ФОП КРАВЦОВ МИКИТА ІГОРОВИЧ (ЄДРПОУ 3145022435)»
Статус вимоги: Відхилено