• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Імпланти для травматології (НК 024:2023: 61574 Набір медичних виробів для фіксації перелому кістки пластиною, що не розсмоктується, нестерильний»;«56642 - Нестерильний нерозсмоктний ортопедичний кістковий ґвинт»; «32854 - Стрижень кістковий ортопедичний, що не розсмоктується»; 47030 - Штучні зв'язки) ДК 021:2015 код - 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму

Завершена

1 418 991.67 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 189.92 UAH
Період оскарження: 05.07.2023 16:57 - 11.07.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 83245c7671ba47b497819da70dccbcda
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-05-014035-a.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації по процедурі відкриті торги (з особливостями) на закупівлю товару: імпланти для травматології (НК 024:2023: 61574 Набір медичних виробів для фіксації перелому кістки пластиною, що не розсмоктується, нестерильний»; «56642 - Нестерильний нерозсмоктний ортопедичний кістковий ґвинт»; «32854 - Стрижень кістковий ортопедичний, що не розсмоктується»; 47030 - Штучні зв'язки) ДК 021:2015 код - 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму, затвердженій рішенням Замовником від 05 липня 2023 року (далі - Документація) встановлено дискримінаційну вимогу, що неправомірно обмежує нас, як потенційного учасника, взяти участь в даній закупівлі. Хочемо зазначити, що встановлені Замовником технічні характеристики до товару відносяться лише до виробництва одного виробника. При цьому надати еквівалент товару неможливо, оскільки відсутній будь-який інший виробник, який може запропонувати аналогічний товар з такими ж технічними характеристиками у їх сукупності, яка вимагається Замовником у Документації. Провівши дослідження ринку та проаналізувавши технічну документацію встановлено, що технічні характеристики у сукупності всім вимогам Замовника відповідають тільки одному виробнику, а саме – Auxein. У зв’язку з цим, вважаємо, що вимоги Документації є дискримінаційними по відношенню до учасників та встановлені Замовником неправомірно з метою обмеження конкуренції серед учасників у даній закупівлі. Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено такі принципи здійснення закупівель як недискримінація учасників та рівне ставлення до них, а також максимальна економія, ефективність та пропорційність. Відповідно до частини четвертої зазначеної статті замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Згідно з частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи викладене, вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, а також інші вимоги законодавства у сфері публічних закупівель Таким чином, вимагаємо усунути дискримінаційні умови шляхом внесення відповідних змін до Документації. У випадку ігнорування нашої вимоги будемо змушені проінформувати відповідні органи про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Розраховуємо на ваше виважене рішення.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Військова частина А4615 при закупівлі товарів, робіт та послуг керується виключно Законом України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, Замовником було розроблено відповідно до фактичних потреб визначених начальником травматологічного відділення, було враховано специфіку медичних виробів, що підлягає закупівлі. Враховуючи стислий бюджет та моніторинг цін, лікарем було зазначено перелік товару, який фактично потрібен, щодо конкретизації до розмірів – не можливо прорахувати який самий перелік товару буде потрібен. Також слід брати до уваги специфіку нашого лікувального закладу, адже всі операційні втручання являються ургентними. Таким чином лікарям краще корегувати та контролювати наявність необхідних медичних матеріалів для надання медичної допомоги. Щодо Вашого твердження, що технічні характеристики у сукупності всім вимогах Замовника відповідають тільки одному виробнику, а саме - Auxein. Повідомляємо, що технічні характеристики у сукупності всім вимогам до предмета закупівлі відповідають таким виробникам, як: KAUL-Medizintechnik GmbH, Auxein Medical Pvt Ltd, Jiangsu Jinlu Group Medical Device Co., Ltd та ін. Тобто, Технічні вимоги до предмета закупівлі зазначені в Додатку 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Медико - технічні вимоги)» до Тендерної документації визначені без дискримінаційних вимог. Відповідно Особливостей, статтею 54 передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Окрім того, звертаємо Вашу увагу, що Ваша Вимога не має конкретного посилання на пункт тендерної документації, як дискримінаційну вимогу до потенційного учасника. При наявності на посилання, ми як Замовник, завжди розглядаємо вимоги та вносимо зміни, задля добросовісної конкуренції. Відповідно до статті 23 Закону, а саме п.4: Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Замовником зазначено в Додатку 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Медико - технічні вимоги)» до Тендерної документації зазначено : Примітка: В разі подачі еквіваленту товару, що запропонований Замовником в медико - технічних вимогах, учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним товару та товару, що визначена в МТВ з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника. Всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент».
Статус вимоги: Відхилено