-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
38430000-8 - Детектори та аналізатори «Алкотестер в комплекті з портативним принтером (в кейсі)» (38432100-3)
Торги не відбулися
225 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 127.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 127.50 UAH
Період оскарження:
05.07.2023 16:30 - 03.08.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення Замовника щодо визначення переможця
Номер:
23399c9534384ccb9f3df64bd5bbd5a5
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-05-013466-a.b13
Назва:
Скарга на рішення Замовника щодо визначення переможця
Скарга:
Скарга щодо Рішення, відповідно до Протоколу (ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ) від 14 серпня 2023 року, щодо неправомірного визнання переможцем пропозиції – ТОВ СОРБПОЛІМЕР-АНАЛІТИК (ЄДРПОУ 36408462), яка не відповідає вимогам тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток №2 - Технічні, якісні х-стики;.doc 18.08.2023 16:45
- Додаток №1 - Документи;.docx 18.08.2023 16:45
- Тендерної документації - Алкотестер, 2023 – оновлено.docx 18.08.2023 16:45
- 2023-08-18 СДІ-670 до АМКУ щодо ГУНП Ів-Фр обл Алкофор 507 - СКАРГА-3 на Рішення.pdf 19.08.2023 17:15
- Додаток 01 - Лист16.02.2021 №1 06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації.pdf 19.08.2023 17:15
- Додаток 03 - рішення від 10.02.2022 № 2836.pdf 19.08.2023 17:15
- Додаток 02 - 3304-04_6037-06.pdf 19.08.2023 17:15
- Додаток 05 - Сертифікат ISET (мундштуки).pdf 19.08.2023 17:15
- Додаток 04 - Рішення від 14.08.2020 № 15597.pdf 19.08.2023 17:15
- Додаток 06 - 2020-08-17 Собрполімер - Фікт Сертиф Калібрування - А 6810.pdf 19.08.2023 17:15
- Додаток 08 - 2020-11-13 СДІ-296 до ГУНП Івано-Франківськ обл - мундштуки - Лист СДІ.PDF 19.08.2023 17:15
- Додаток 07 - ГУНП Ів-Фр - Сорб - Дог №550 від 07.11.2022 мундштуки.pdf 19.08.2023 17:15
- Додаток 09 - 2020-12-02 СДІ-334 до ГУНП Івано-Франківськ - А 6810, А6820 - СТО - Градуювання - П....pdf 19.08.2023 17:15
- Додаток 10 - 2023-02-28 СДІ-110 до ГУНП Івано-Франківська обл - мундштуки - Відп..pdf 19.08.2023 17:15
- Додаток 11 - 2023-03-16 СДІ-175 до ГУНП Івано-Франківська обл - Градуювання Dräger Alcote....pdf 19.08.2023 17:15
- 2023-08-18 СДІ-670 до АМКУ щодо ГУНП Ів-Фр обл Алкофор 507 - СКАРГА-3 на Рішення.docx 27.08.2023 21:00
- рішення від 22.08.2023 № 13127.pdf 22.08.2023 16:20
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.08.2023 № 13675.pdf 30.08.2023 13:54
- рішення від 29.08.2023 № 13675.pdf 01.09.2023 13:10
- АМКУ Алкотестер 23.08.2023.docx 23.08.2023 17:23
- АМКУ Алкотестер 23.08.2023.pdf 23.08.2023 17:23
- АМКУ Алкотестер 23.08.2023 (оновлено).docx 24.08.2023 09:51
- АМКУ Алкотестер 23.08.2023 (оновлено).pdf 24.08.2023 09:51
- Протокол УО №673 від 06.09.2023 - відхилення переможця алкотестери (АМКУ).pdf 06.09.2023 10:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.08.2023 16:56
Дата розгляду скарги:
29.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.08.2023 16:20
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
01.09.2023 13:10
Дата виконання рішення Замовником:
06.09.2023 10:54
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання вашого рішення, Замовником прийнято рішення скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "СОРБПОЛІМЕР-АНАЛІТИК" переможцем процедури закупівлі — "38430000-8 - Детектори та аналізатори «Алкотестер в комплекті з портативним принтером (в кейсі)» (38432100-3)"
Скарга
Залишено без розгляду
СКАРГА щодо умов тендерної документації
Номер:
6dfcdeb69a9c465c9ed0f53879fecc2b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-05-013466-a.a12
Назва:
СКАРГА щодо умов тендерної документації
Скарга:
Товариство з обмеженою відповідальністю «АТЗТ Компанія "Сатурн Дейта Інтернешенл"звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель із даною скаргою з метою усунення порушень Закону України «Про публічні закупівлі», допущених Замовником Головне управління Національної поліції в Івано-Франківській області під час проведення процедури закупівлі, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-07-05-013466-a щодо закупівлі товару «Алкотестер в комплекті з портативним принтером (в кейсі)» (38432100-3) Код ДК 021:2015: 38432100-3 Газоаналізатори
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 01 - 2022-12-26 УМЦС ТР-753 - Alcotest - Сертиф Додаток Вид - col-sm.pdf 02.08.2023 16:42
- Додаток 03 - 2023-07-05 Сертифікат МВ Dräger Alcotest SDI УкрМедСерт-548-23 UA v01 (1).jpg 02.08.2023 16:42
- Додаток 03 - 2023-07-05 Сертифікат МВ Dräger Alcotest SDI УкрМедСерт-548-23 UA v01 (2).jpg 02.08.2023 16:42
- Додаток 02 - 2023-02-08 Декларація ТР-753 Alcotest вер-4 bw sm.jpg 02.08.2023 17:40
- Додаток 04 - 2023-07-05 Декларація ТР-753 Alcotest вер-5 bw sm.jpg 02.08.2023 17:40
- Додаток 06 - 2020-08-17 Собрполімер - Фікт Сертиф Калібр - А 6810.pdf 02.08.2023 18:08
- Додаток 05 - Сертифікат ISET (мундштуки).pdf 02.08.2023 18:08
- Додаток 07 - Договір №550 від 07.11.2022 мундштуки.pdf 02.08.2023 18:08
- Додаток 08 - 2020-11-13 ГУНП Івано-Франківськ обл - мундштуки - Лист СДІ.PDF 02.08.2023 18:09
- Додаток 09 - 2020-12-02 ГУНП Івано-Франківськ - А 6810, А6820 - СТО - Градуювання - П....pdf 02.08.2023 18:09
- Додаток 10 - 2023-02-28 ГУНП Івано-Франківська обл - мундштуки - Відп..pdf 02.08.2023 18:11
- Додаток 11 - 2023-03-16 СДІ до ГУНП Івано-Франківська обл - Градуювання Dräger Alcote....pdf 02.08.2023 18:11
- 2023-08-02 СДІ-611 до АМКУ щодо ГУНП Ів-Фр обл Алкофор 507 - СКАРГА.pdf 02.08.2023 18:32
- рішення від 04.08.2023 № 12104.pdf 04.08.2023 17:35
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.08.2023 16:51
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
04.08.2023 17:35
Вимога
Відхилено
ЩОДО ВИМОГИ: «ГАРАНТІЙНИЙ ТЕРМІН СЛУЖБИ СЕНСОРУ ПРИЛАДУ»
Номер:
599c03c89e674ff29c35e7015ba36d3e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-05-013466-a.a11
Назва:
ЩОДО ВИМОГИ: «ГАРАНТІЙНИЙ ТЕРМІН СЛУЖБИ СЕНСОРУ ПРИЛАДУ»
Вимога:
Шановний Замовнику, доброго дня!
08.07.2023 о 19:53 було опубліковане питання Замовнику: «Відповідно до Додатку №2 Тендерної документації розділ «Гарантія на газоаналізатор» містить вимогу «Не менш ніж 12 місяців». Але при цьому Додаток №2 не містить вимогу щодо гарантованого або гарантійного терміну служби сенсору приладу. Вартість сенсору приладу іноді сягає 50% загальної вартості приладу, а заміна втраченого сенсору на новий вимагає додаткових витрат на час виведення приладу з експлуатації та додаткових витрат коштів на позачергове градуювання і позачергову повірку. За умови використання Замовником приладів з недостатнім гарантованим або гарантійним терміном служби сенсору приладу Замовник буде витрачати суттєві кошти на постійне придбання нових сенсорів приладів, їх позачергові градуювання та повірку, взамін тих, що вийшли з ладу. Реальні експлуатаційні витрати Замовника на користування таким приладом будуть невиправданими, особливо враховуючи фінансування Замовника за рахунок коштів державного бюджету. ПИТАННЯ. Чи задовольнить Замовника гарантований або гарантійний термін служби сенсору приладу 12 місяців ? А якщо ні, то який гарантований або гарантійний термін служби сенсору приладу задовольнить Замовника ?».
Дане питання Замовником було умисно проігнороване в останній день строку на оскарження умов Тендерної документації.
Зазначена вимога є суттєвою, але на даний момент зазначена вимога відсутня у Тендерній документації Замовника.
Сучасні професійні прилади мають «ГАРАНТІЙНИЙ ТЕРМІН СЛУЖБИ СЕНСОРУ ПРИЛАДУ» не менш ніж 5 років.
Відсутність даної вимоги може СПРИЯТИ НЕДОБРОСОВІСНІЙ КОНКУРЕНЦІЇ, СПОТВОРЕННЮ РЕЗУЛЬТАТІВ ВИМІРЮВАНЬ, НАНЕСТИ СУТТЄВУ ШКОДУ ДЕРЖАВНОМУ БЮДЖЕТУ.
ВИМАГАЄМО ДОПОВНИТИ ДОДАТОК 2 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» ПУНКТОМ НАСТУПНОГО ЗМІСТУ: «ГАРАНТІЙНИЙ ТЕРМІН СЛУЖБИ СЕНСОРУ ПРИЛАДУ»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.07.2023 22:54
Вирішення:
Шановний учаснику! Дякуємо Вам за Ваше звернення та повідомляємо про наступне:
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
ЩОДО ВИМОГИ: «ОЧІКУВАНИЙ ТЕРМІН СЛУЖБИ ПРИЛАДУ»
Номер:
b8ef1b0210e645b98f86767bca800a1a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-05-013466-a.a10
Назва:
ЩОДО ВИМОГИ: «ОЧІКУВАНИЙ ТЕРМІН СЛУЖБИ ПРИЛАДУ»
Вимога:
Шановний Замовнику, доброго дня!
08.07.2023 о 19:50 було опубліковане питання Замовнику: «Відповідно до Додатку №2 Тендерної документації розділ «Гарантія на газоаналізатор» містить вимогу «Не менш ніж 12 місяців». Але при цьому Додаток №2 не містить вимогу щодо очікуваного терміну служби приладу. За умови використання Замовником приладів з недостатнім терміном служби приладу Замовник буде витрачати суттєві кошти на постійне придбання нових приладів взамін тих, що вийшли з ладу, а реальні витрати Замовника на користування таким приладом будуть невиправданими, особливо враховуючи фінансування Замовника за рахунок коштів державного бюджету. ПИТАННЯ. Чи задовольнить Замовника очікуваний термін служби приладу 12 місяців ? А якщо ні, то який очікуваний термін служби приладу задовольнить Замовника ?».
Дане питання Замовником було умисно проігнороване в останній день строку на оскарження умов Тендерної документації.
Зазначена вимога є суттєвою, але на даний момент зазначена вимога відсутня у Тендерній документації Замовника.
Сучасні професійні прилади мають «ОЧІКУВАНИЙ ТЕРМІН СЛУЖБИ ПРИЛАДУ» не менш ніж 10 років.
Відсутність даної вимоги може СПРИЯТИ НЕДОБРОСОВІСНІЙ КОНКУРЕНЦІЇ, СПОТВОРЕННЮ РЕЗУЛЬТАТІВ ВИМІРЮВАНЬ, НАНЕСТИ СУТТЄВУ ШКОДУ ДЕРЖАВНОМУ БЮДЖЕТУ.
ВИМАГАЄМО ДОПОВНИТИ ДОДАТОК 2 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» ПУНКТОМ НАСТУПНОГО ЗМІСТУ: «ОЧІКУВАНИЙ ТЕРМІН СЛУЖБИ ПРИЛАДУ»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.07.2023 22:52
Вирішення:
Шановний учаснику! Дякуємо Вам за Ваше звернення та повідомляємо про наступне:
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
ЩОДО ВИМОГИ: «КОНСТРУКЦІЯ ПРИЛАДУ ПОВИННА ЗАБЕЗПЕЧУВАТИ ЗБЕРЕЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ВИМІРЮВАНЬ ВИКЛЮЧНО У ПОСТІЙНІЙ ВБУДОВАНІЙ В ПРИСТРІЙ ПАМ’ЯТІ»
Номер:
52afb80d602f46bf9dfdeb084df55cce
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-05-013466-a.a9
Назва:
ЩОДО ВИМОГИ: «КОНСТРУКЦІЯ ПРИЛАДУ ПОВИННА ЗАБЕЗПЕЧУВАТИ ЗБЕРЕЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ВИМІРЮВАНЬ ВИКЛЮЧНО У ПОСТІЙНІЙ ВБУДОВАНІЙ В ПРИСТРІЙ ПАМ’ЯТІ»
Вимога:
Скаржник на майданчику з публічних закупівель 08.07.2023 о 19:49 поставив Замовнику наступне запитання до: «Чи задовольнить Замовника наявність з'ємною ззовнi карти пам'яті в предметі закупівлі ?»
Дане питання Замовником було умисно проігнороване в останній день строку на оскарження умов Тендерної документації.
Згідно до п.D.2.2 Додатку D «Захист даних» до Стандарту Стандарту EN 15964:2011 «Breath alcohol test devices other than single use devices - Requirements and test methods», що прийнято як національний стандарт ДСТУ EN 15964:2018 «Прилади неодноразового використання для контролю видихуваного повітря. Вимоги та методи випробувань» («ДСТУ EN 15964»), якому повинен відповідати предмет закупівлі: Усі персональні дані, що їх заносять до приладу для виявляння алкоголю у видихуваному повітрі, має бути збережено так, щоб їх можна було опрацьовувати відповідно до вимог будь-яких застосовних законів щодо захисту даних. Дані, збережені в приладі для виявляння алкоголю у видихуваному повітрі, можна використовувати для того, щоб довести в суді, що прилад працював правильно. Отже, вони повинні бути надійно збережені та захищені від випадкового або навмисного змінення.
Відповідно до п.26 Технічного регламенту: Компонент засобу вимірювальної техніки, який впливає на метрологічні характеристики, повинен бути сконструйований з урахуванням вимог безпеки. Передбачені заходи безпеки повинні забезпечувати підтвердження про несанкціоноване втручання в роботу засобу вимірювальної техніки. Відповідно до п.27 Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що затверджений Постановою КМУ №94 від 13.01.2016, програмне забезпечення, критичне для метрологічних характеристик, повинно бути ідентифіковане як таке і захищене. Його ідентифікація повинна легко забезпечуватися засобами вимірювальної техніки. Докази втручання повинні бути доступні протягом обґрунтованого періоду часу.
Відповідно до п.28 Технічного регламенту дані вимірювань, програмне забезпечення, критичне для вимірювальних характеристик і важливих метрологічних характеристик, що зберігаються або передані, повинні бути належним чином захищені від випадкового або навмисного втручання.
Відповідно до Додатку №2 Тендерної документації у розділі «Зберігання даних» встановлено вимогу: «Стандарт ДСТУ EN 15964 п 6.12 За наявності ПОСТІЙНОЇ ПАМ'ЯТІ в неї повинні бути введені принаймні такі дані: - серійний номер приладу; - дата та час випробування; - вид випробування (наприклад, нормальний режим); - результат виміряння або інформація про те, що випробування не було завершене; - одиниця виміру, якщо це застосовне».
Мова у ДСТУ EN 15964 йде про термін «ПОСТІЙНА ПАМ'ЯТЬ», а ззовні з`ємна карта пам`яті SD приладу Алкофор 507, який Замовник «протягує» як предмет закупівлі, ніяк НЕ є «ПОСТІЙНОЮ ПАМ'ЯТЬЮ».
Результати вимірювань зберігаються у пам`яті приладу. Конструктивна можливість наявності у приладі ззовні з’ємної карти пам’яті негативно впливає на зберігання, захист даних від випадкового або навмисного видалення інформації або її змінення, а результати вимірювання, як доказ в суді, не будуть доступними протягом обґрунтованого періоду часу.
Отже до Тендерної документації необхідно долучити норму, щодо збереження результатів вимірювання виключно у вбудованій пам’яті приладу, оскільки ззовні з’ємна карта пам’яті негативно впливає на безпечність результатів дослідження та суперечить ДСТУ EN 15964.
Відсутність такої вимоги створює умови для ВТРАТИ ТА СПОТВОРЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ВИМІРЮВАНЬ, МОЖЕ НАНЕСТИ СУТТЄВУ ШКОДУ ДЕРЖАВНОМУ БЮДЖЕТУ.
ВИМАГАЄМО ДОПОВНИТИ ДОДАТОК 2 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» ПУНКТОМ НАСТУПНОГО ЗМІСТУ: «КОНСТРУКЦІЯ ПРИЛАДУ ПОВИННА ЗАБЕЗПЕЧУВАТИ ЗБЕРЕЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ВИМІРЮВАНЬ ВИКЛЮЧНО У ПОСТІЙНІЙ ВБУДОВАНІЙ В ПРИСТРІЙ ПАМ’ЯТІ».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.07.2023 22:34
Вирішення:
Шановний учаснику! Дякуємо Вам за Ваше звернення та повідомляємо про наступне:
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
ЩОДО ДОПОВНЕННЯ ДОДАТКУ 2 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» ПУНКТОМ НАСТУПНОГО ЗМІСТУ: «КЛАС ЗАХИСТУ»
Номер:
f99e50b680a14821af26d1757cb39aac
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-05-013466-a.a8
Назва:
ЩОДО ДОПОВНЕННЯ ДОДАТКУ 2 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» ПУНКТОМ НАСТУПНОГО ЗМІСТУ: «КЛАС ЗАХИСТУ»
Вимога:
Шановний Замовнику, доброго дня!
Скаржник на майданчику з публічних закупівель 07.07.2023 о 17:05 запитав Замовника: «Чи повинен предмет закупівлі бути захищений від зовнішніх факторів та який саме ступінь захисту від зовнішніх факторів повинен бути у предмета закупівлі (за класифікацією «код IP») ?»
Відповідь ЗАМОВНИКА 10.07.2023 о 11:06 була наступною «Усі необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі містяться у Додатку №2 до тендерної документації. Відповідність по стандарту IP - не вимагається».
Стандарт IP це Код захисту оболонки (англ. International Protection Marking, Ingress Protection Rating) - система класифікації класу (ступенів) захисту оболонки електрообладнання від проникнення твердих предметів і води відповідно до міжнародних стандартів в тому числу ДСТУ EN 60529:2018.
Відповідно до п.5 «Кліматичні умови навколишнього середовища» розділу «СУТТЄВІ ВИМОГИ» Додатку 2 Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що затверджений Постановою КМУ №94 від 13.01.2016, виробник повинен визначити найбільшу та найменшу границі температури з будь-яких значень, наведених в таблиці 1, якщо інше не зазначено у відповідних національних стандартах та технічних специфікаціях для певних засобів вимірювальної техніки, і зазначити, чи призначений засіб вимірювальної техніки для роботи в умовах вологості з конденсацією або без неї, а також у відкритому чи закритому місці.
Відповідно до п.32 Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки - засоби вимірювальної техніки повинні супроводжуватися інформацією про їх роботу, якщо тільки простота поводження з ними не робить це зайвим. Відомості повинні бути легко зрозумілими і у разі потреби включати в себе:
1) нормовані робочі умови;
2) класи за механічними і електромагнітними умовами;
3) верхню і нижню межі температури із зазначенням того, чи можлива конденсація, чи ні, даними про те, відкрите чи закрите приміщення;
4) інструкції з монтажу, обслуговування, ремонту та допустимого регулювання;
5) інструкції щодо правильного застосування і всі спеціальні умови застосування;
6) умови сумісності з інтерфейсами, компонентами, вузлами або іншими засобами вимірювальної техніки.
Зауважуємо, що такі параметри повинні міститися в експлуатаційних документах приладів та зазначатися на етикетках, що розміщені на пакуванні, у якому транспортуються та зберігаються прилади.
Тобто прилад повинен мати певний клас захисту від конденсації та проникнення до електричного устаткування приладу. Оскільки газоаналізатор буде застосовуватися в переважній своїй частині для вимірювання працівниками Національної поліції вмісту алкоголю в крові правопорушників, необхідно щоби був встановлений клас захисту від кліматичних та природніх завад: пил та бризки.
Професійні прилади мають клас захисту IP54 (від пилу та бризок).
Відсутність вимоги щодо відповідності предмету закупівлі даного тендеру вимогам класу захисту приладу за дискримінує добропорядних виробників за рахунок неможливості чесно конкурувати з виробниками низькоякісних приладів, створює умови для НЕДОБРОСОВІСНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ, СПОТВОРЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ВИМІРЮВАНЬ, МОЖЕ НАНЕСТИ СУТТЄВУ ШКОДУ ДЕРЖАВНОМУ БЮДЖЕТУ.
Враховуючи зазначене, учасником має бути підтверджено відповідність спеціального технічного засобу вищезазначеним пунктам шляхом надання відповідної інформації з посилання на її джерела.
ВИМАГАЄМО ДОПОВНИТИ ДОДАТОК 2 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» ПУНКТОМ НАСТУПНОГО ЗМІСТУ: «КЛАС ЗАХИСТУ»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.07.2023 21:12
Вирішення:
Шановний учаснику! Дякуємо Вам за Ваше звернення та повідомляємо про наступне:
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
ЩОДО ВІДПОВІДНОСТІ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ ІНСТРУКЦІЇ ПРО ПОРЯДОК ВИЯВЛЕННЯ У ВОДІЇВ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ ОЗНАК АЛКОГОЛЬНОГО, НАРКОТИЧНОГО ЧИ ІНШОГО СП’ЯНІННЯ АБО ПЕРЕБУВАННЯ ПІД ВПЛИВОМ ЛІКАРСЬКИХ ПРЕПАРАТІВ, ЩО ЗНИЖУЮТЬ УВАГУ ТА ШВИДКІСТЬ РЕАКЦІЇ ЗАТВЕРДЖЕНОЇ НАКАЗОМ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ, МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ ВІД09.11.2015 № 1452/735
Номер:
a321531cb7844448a0c83d9cd2353c74
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-05-013466-a.a7
Назва:
ЩОДО ВІДПОВІДНОСТІ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ ІНСТРУКЦІЇ ПРО ПОРЯДОК ВИЯВЛЕННЯ У ВОДІЇВ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ ОЗНАК АЛКОГОЛЬНОГО, НАРКОТИЧНОГО ЧИ ІНШОГО СП’ЯНІННЯ АБО ПЕРЕБУВАННЯ ПІД ВПЛИВОМ ЛІКАРСЬКИХ ПРЕПАРАТІВ, ЩО ЗНИЖУЮТЬ УВАГУ ТА ШВИДКІСТЬ РЕАКЦІЇ ЗАТВЕРДЖЕНОЇ НАКАЗОМ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ, МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ ВІД09.11.2015 № 1452/735
Вимога:
Шановний Замовнику, доброго дня!
Для розуміння факту відповідності законодавства Скаржник 06.07.2023 о 17:59 задав питання Замовнику на майданчику із публічних закупівель: «Шановний Замовнику ! Чи є для ГУНП в Івано-Франківській області обов`язковою для виконання «Інструкція про порядок виявлення у водіїв транспортних засобів ознак алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції», яка затверджена сумісним наказом МОЗ України та МВС України від 09.11.2015 №1452/735 ? Просимо надати коротку відповідь, зрозумілу всім учасникам даної закупівлі: «Так, є обов`язковою для виконання» або «Ні, не є обов`язковою для виконання».»
Відповідь Замовника 07.07.2023 о 16:09 є зовсім не зрозумілою та звучить так: «Шановний учаснику! Дякуємо Вам за Ваше звернення та повідомляємо про наступне: процедура проведення огляду водіїв транспортних засобів на стан сп’яніння визначена, зокрема, нормами Кодексу України про адміністративні правопорушення, «Порядком направлення водіїв транспортних засобів для проведення огляду з метою виявлення стану алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції, і проведення такого огляду», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1103 від 17.12.2008 року.»
Як наслідок Скаржник зробив висновок, що Замовник під час здійснення даної Закупівлі не враховує норми «Інструкції про порядок виявлення у водіїв транспортних засобів ознак алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції», яка затверджена сумісним наказом МОЗ України та МВС України від 09.11.2015 №1452/735».
Згідно зі ст.23 Закону України «Про Національну поліцію» (далі - Закон) Замовник відповідно до покладених на нього завдань, зокрема, регулює дорожній рух та здійснює контроль за дотриманням Правил дорожнього руху його учасниками та за правомірністю експлуатації транспортних засобів на вулично-дорожній мережі.
Здійснюючи свою діяльність Поліція керується, зокрема, положеннями зазначеного Закону, постановою Кабінету Міністрів України №1103 від 17.12.2008 року, Інструкцією про порядок виявлення у водіїв транспортних засобів ознак алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції», що затверджена спільним наказом МВС України та МОЗ України №1452/735 від 09.11.2015 та зареєстрована в Міністерстві юстиції України 11.11.2015 за №1413/27858 (далі – Інструкція-1452/735), дотримання та виконання яких для поліцейських є обов’язковими та безумовними.
Дотримання органами Національно поліції України Інструкції-1452/735 є обов’язковою умовою для визнання результатів огляду водія на стан алкогольного сп’яніння законними. У разі якщо під час огляду не було дотримано хоча б один і пунктів Інструкції такий огляд буде визнано незаконними та особи уникнуть відповідальності за свої незаконні дії.
Відповідно до п.1 «Загальні положення» Інструкції-1452/735 зазначено: «1. Ця ІНСТРУКЦІЯ ВИЗНАЧАЄ ПРОЦЕДУРУ проведення огляду водіїв транспортних засобів на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції (далі – стан сп’яніння), та оформлення результатів такого огляду».
Саме Інструкція-1452/735 є єдиним серед всіх нормативно-правових актів, яка визначає граничну межу концентрації алкоголю у крові та видихуваному повітрі, затверджує форми актів, висновку та направлення на огляд водія транспортного засобу з метою виявлення стану алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції.
Відповідно до п.6 розділу І Інструкції, огляд на стан сп’яніння проводиться поліцейським на місці зупинки транспортного засобу з використанням спеціальних технічних засобів, дозволених до застосування МОЗ та Держспоживстандартом. Пунктом 1 розділу ІІ Інструкції визначено, що за наявності ознак, передбачених пунктом 3 розділу І цієї Інструкції, поліцейський проводить огляд на стан сп’яніння за допомогою спеціальних технічних засобів, дозволених до застосування МОЗ та Держспоживстандартом. Також п.3 розділу ІІ Інструкції поліцейськими використовуються спеціальні технічні засоби, які мають, зокрема, сертифікат відповідності та свідоцтво про повірку робочого засобу вимірювальної техніки.
Відсутність у тендерній документації вимоги щодо відповідності предмету закупівлі вимогам Інструкції-1452/735 дискримінує добропорядних виробників за рахунок неможливості чесно конкурувати з виробниками низькоякісних приладів, створює умови для НЕДОБРОСОВІСНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ, СПОТВОРЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ВИМІРЮВАНЬ, МОЖЕ НАНЕСТИ СУТТЄВУ ШКОДУ ДЕРЖАВНОМУ БЮДЖЕТУ.
Отже, відповідність предмета закупівлі вимогам, встановленим в Інструкції-1452/735, є обов’язковою для Замовника і тому це повинно бути зазначено в Тендерній документації.
На підставі викладеного, ВИМАГАЄМО: ДОПОВНИТИ ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ ОБОВ’ЯЗКОВОЮ УМОВОЮ НАСТУПНОГО ЗМІСТУ: «ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ ПОВИНЕН ВІДПОВІДАТИ ІНСТРУКЦІЇ ПРО ПОРЯДОК ВИЯВЛЕННЯ У ВОДІЇВ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ ОЗНАК АЛКОГОЛЬНОГО, НАРКОТИЧНОГО ЧИ ІНШОГО СП’ЯНІННЯ АБО ПЕРЕБУВАННЯ ПІД ВПЛИВОМ ЛІКАРСЬКИХ ПРЕПАРАТІВ, ЩО ЗНИЖУЮТЬ УВАГУ ТА ШВИДКІСТЬ РЕАКЦІЇ ЗАТВЕРДЖЕНОЇ НАКАЗОМ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ, МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ ВІД09.11.2015 № 1452/735».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.07.2023 21:10
Вирішення:
Шановний учаснику! Дякуємо Вам за Ваше звернення та повідомляємо про наступне:
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
ЩОДО ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІД ВИРОБНИКА ОБОВ`ЯЗКОВОЇ НАЯВНОСТІ В УЧАСНИКА СПЕЦІАЛЬНОГО ОБЛАДНАННЯ, СЕРВІСНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ (МЕТОДИК ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА РЕМОНТУ), ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВІД ВИРОБНИКА ДЛЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА РЕМОНТУ ПРИЛАДІВ, ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ, ЯКІ УПОВНОВАЖЕНІ ВИРОБНИКОМ ДЛЯ ВИКОНАННЯ ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА РЕМОНТУ ПРОДУКЦІЇ ВИРОБНИКА
Номер:
6f7b316383c24a8095027774b8e71f0f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-05-013466-a.a6
Назва:
ЩОДО ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІД ВИРОБНИКА ОБОВ`ЯЗКОВОЇ НАЯВНОСТІ В УЧАСНИКА СПЕЦІАЛЬНОГО ОБЛАДНАННЯ, СЕРВІСНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ (МЕТОДИК ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА РЕМОНТУ), ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВІД ВИРОБНИКА ДЛЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА РЕМОНТУ ПРИЛАДІВ, ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ, ЯКІ УПОВНОВАЖЕНІ ВИРОБНИКОМ ДЛЯ ВИКОНАННЯ ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА РЕМОНТУ ПРОДУКЦІЇ ВИРОБНИКА
Вимога:
Шановний Замовнику, доброго дня!
В проекті договору Додаток №3 тендерної документації в п.6.3 вказані гарантійні зобов’язання. За вимогами Замовника учасником подається лист-згода з умовами договору. Учасник повинен довести можливість виконання даного договору, а Замовник раціонального використання бюджетних коштів.
У Додатку №2 до Тендерної документації відсутня конкретна вимога щодо способу підтвердження «можливості виконання даного договору» в цій частині.
Відповідно до п.6.8 ДСТУ EN 15964, якому повинен відповідати предмет закупівлі - методику та обладнання для регулювання (градуювання) приладу за еталонною масовою концентрацією алкоголю надає виробник.
Тобто без згоди виробника та делегування ним повноважень, прав та обов`язків функцій сервісного центру своєму представнику - неможливе виконання Договору в частині надання гарантійних зобов’язань.
08 липня 2023 19:56 було опубліковане питання Замовнику: «Відповідно до Додатку №2 Тендерної документації розділ «Гарантія на газоаналізатор» містить вимогу «Не менш ніж 12 місяців». ПИТАННЯ. Якими документами учасник повинен підтвердити існування у нього (або виробника) сервісного центру для гарантійного обслуговування предметів закупівлі ?».
На даний момент відповідь Замовника відсутня.
Відсутність документального підтвердження від Виробника щодо наявності в учасника (або виробника) сервісного центру може СПРИЯТИ НЕДОБРОСОВІСНІЙ КОНКУРЕНЦІЇ, ставити під сумнів можливість належного виконання договору постачання в частині гарантійних зобов’язань, подальшої технічної підтримки дороговартісних приладів, що в подальшому може вплинути на їх справну, безвідмовну роботу та СПОТВОРЕННЮ РЕЗУЛЬТАТІВ ВИМІРЮВАНЬ, НАНЕСТИ ШКОДУ ДЕРЖАВНОМУ БЮДЖЕТУ.
Відповідно ст.16 «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі» ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі» ВИМАГАЄМО ВНЕСТИ до Тендерної документації даної закупівлі ВИМОГУ ЩОДО ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІД ВИРОБНИКА обов`язкової наявності в учасника необхідних:
1) спеціального обладнання, сервісної документації (методик технічного обслуговування та ремонту), програмного забезпечення від виробника для обслуговування та ремонту приладів;
2) працівників відповідної кваліфікації, які уповноважені виробником для виконання технічного обслуговування та ремонту продукції виробника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.07.2023 20:06
Вирішення:
Шановний учаснику! Дякуємо Вам за Ваше звернення та повідомляємо про наступне:
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
ЩОДО ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ОБОВ`ЯЗКОВОЇ НАЯВНОСТІ В УЧАСНИКА (АБО ВИРОБНИКА) СЕРВІСНОГО ЦЕНТРУ ЗА МЕЖАМИ УКРАЇНИ ЧИ НА ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ
Номер:
ea461bcb1f274a0faaab000ae94500f7
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-05-013466-a.a5
Назва:
ЩОДО ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ОБОВ`ЯЗКОВОЇ НАЯВНОСТІ В УЧАСНИКА (АБО ВИРОБНИКА) СЕРВІСНОГО ЦЕНТРУ ЗА МЕЖАМИ УКРАЇНИ ЧИ НА ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ
Вимога:
Шановний Замовнику, доброго дня!
08 липня 2023 19:54 було опубліковане питання Замовнику: «Відповідно до Додатку №2 Тендерної документації розділ «Гарантія на газоаналізатор» містить вимогу «Не менш ніж 12 місяців». Але при цьому Додаток №2 не містить вимогу щодо обов`язкової наявності в учасника (або виробника) сервісного центру за межами України чи на території України. ПИТАННЯ. Чи сервісний центр учасника (або виробника) для гарантійного обслуговування предметів закупівлі може бути за межами України ? Чи сервісний центр учасника (або виробника) для гарантійного обслуговування предметів закупівлі обов`язково повинен бути на території України ?».
На даний момент відповідь Замовника відсутня.
Відсутність підтвердження вимог щодо наявності в учасника (або виробника) сервісного центру та відповідних вимог чи буде гарантійне обслуговування проводитися на території України чи за її межами може ставити під сумнів можливість належного виконання договору постачання в частині гарантійних зобов’язань, подальшої технічної підтримки дороговартісних приладів, що в подальшому може вплинути на їх справну, безвідмовну роботу та спотворенню результатів вимірювань. Відсутність вимог щодо обов`язкової наявності в учасника (або виробника) сервісного центру за межами України чи на території України також може призвести до збільшення планових та виникнення непередбачуваних невиправданих витрат бюджетних коштів на логістичні видатки та затримку з отриманням гарантійної підтримки приладів.
Відповідно до ст.22 «Тендерна документація» та ст.23 «Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності» ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі» ВИМАГАЄМО ВНЕСТИ до Тендерної документації даної закупівлі ВИМОГУ ЩОДО ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ОБОВ`ЯЗКОВОЇ НАЯВНОСТІ В УЧАСНИКА (АБО ВИРОБНИКА) СЕРВІСНОГО ЦЕНТРУ ЗА МЕЖАМИ УКРАЇНИ ЧИ НА ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.07.2023 19:57
Вирішення:
Шановний учаснику! Дякуємо Вам за Ваше звернення та повідомляємо про наступне:
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Відхилено
СКАРГА щодо умов тендерної документації
Номер:
78b96249a0684df28d4dd41057f482e5
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-05-013466-a.a4
Назва:
СКАРГА щодо умов тендерної документації
Скарга:
Товариство з обмеженою відповідальністю «АТЗТ Компанія "Сатурн Дейта Інтернешенл"звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель із даною скаргою з метою усунення порушень Закону України «Про публічні закупівлі», допущених Замовником Головне управління Національної поліції в Івано-Франківській області під час проведення процедури закупівлі, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-07-05-013466-a щодо закупівлі товару «Алкотестер в комплекті з портативним принтером (в кейсі)» (38432100-3) Код ДК 021:2015: 38432100-3 Газоаналізатори
Пов'язані документи:
Учасник
- 2023-07-10 СДІ-520 до АМКУ щодо ГУНП Ів-Фр обл Алкофор 507 - СКАРГА.pdf 10.07.2023 17:51
- Додаток 1 - 2023-06-13 УкрГМЦ Темп 2013-2023 мінім та -10 (1 лист).pdf 10.07.2023 17:51
- Додаток 1 - 2023-06-13 УкрГМЦ Темп 2013-2023 мінім та -10 Ів-Фр (дод 3-4).pdf 10.07.2023 17:51
- 2023-07-10 СДІ-520 до АМКУ щодо ГУНП Ів-Фр обл Алкофор 507 - СКАРГА.docx 23.07.2023 21:40
- 2023-07-24 СДІ-565 до АМКУ щодо ГУНП Ів-Фр обл Алкофор 507 - ЗАПЕРЕЧЕННЯ.pdf 24.07.2023 13:51
- 2023-07-24 СДІ-565 до АМКУ щодо ГУНП Ів-Фр обл Алкофор 507 - ЗАПЕРЕЧЕННЯ.docx 24.07.2023 13:52
- рішення від 12.07.2023 № 10458.pdf 12.07.2023 15:09
- інформація про резолютивну частину рішення від 26.07.2023 № 11469.pdf 27.07.2023 12:20
- рішення від 26.07.2023 № 11469.pdf 31.07.2023 15:41
- ДСТУ EN 15964(виправл.) - 10458.pdf 14.07.2023 11:03
- Пояснення АМКУ Алкотестер - 10458.pdf 14.07.2023 11:03
- Пояснення АМКУ Алкотестер - 10458.docx 14.07.2023 11:03
- Настанова_з_експлуатації_газоанализ - 10458.pdf 14.07.2023 11:04
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.07.2023 18:04
Дата розгляду скарги:
26.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.07.2023 15:09
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
31.07.2023 15:41