• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо (Деревне паливо - пелети)

Завершена

820 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 100.00 UAH
Період оскарження: 05.07.2023 14:28 - 10.07.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо виставленого протокольного рішення № 66-2023 від 19.07.2023року про визначення переможця ФОП Олег Савонюк Юхимович та повідомлено про намір укласти договір.

Номер: a2c75ffc7ed04b63a42801607194a9b7
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-05-010042-a.c2
Назва: Щодо виставленого протокольного рішення № 66-2023 від 19.07.2023року про визначення переможця ФОП Олег Савонюк Юхимович та повідомлено про намір укласти договір.
Вимога:
Скаржник категорично не погоджується з прийнятим рішенням з огляду на наступне. Згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2023-07-05-010042-a Замовником було оголошено процедуру закупівлі за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо (Деревне паливо - пелети)Код ДК 021:2015: 09111400-4 Деревне паливо . Згідно Додатку № 4 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ Технічна специфікація Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділ 1 «Технічні, кількісні та якісні показники паливних пелет, які мають бути поставлені згідно договору про закупівлю:» підпункт 6 «Масова частка вологи та летких речовин, %, не вище - 10» Згідно поданої пропозиції ФОП Олег Савонюк Юхимович : протокол пеллета 2023.pdf(12.07.2023 18:15) надано Протокол випробувань № 0244 від 14.02.2023 року показник Летких речовин: становить 77%. Що свідчить про невідповідність до вимог Замовника. Таким чином, тендерна пропозиція ФОП Олег Савонюк Юхимович не відповідає вимогам Тендерної документації щодо предмета закупівлі, а тому підлягала відхиленню на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "Про затвердження (далі - Особливості). Сподіваємось на швидке та законне вирішення даної ситуації. В протилежному випадку – у разі ігнорування нашої Вимоги, ми будемо Вимушені звернутись зі скаргою до Держаудитслужби та Вашого вищого керівництва а також АМКУ.Та представників Громадського контролю з метою припинення корупційного зговору посадових осіб Замовника з заздалегідь запланованим переможцем!
Вирішення: Вимоги до технічних та якісних показників паливних пелет, які мають бути поставлені згідно договору по закупівлі, встановлювалися Згідно норм ДСТУ 8358:2015, які встановлені для Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Для визначення якості пелет, а саме Вологості нормативним документом згідно норм для визначення застосовується ДСТУ EN 14774-3:2013 року. Термін «вміст вологи», вжитий до матеріалів біомаси, часто містить різну кількість летких (екстрактивних) складових, які можуть випаровуватися під час визначання вмісту вологи методом висушування в сушильній шафі. Тому показник «масова частка вологи та летких речовин», стосується саме цього методу визначення. Як приклад додаємо протокол випробування №0050 від 12.01.2021р, що містить таку саму назву згідно ДСТУ EN 14774-3:2013 (документ додається). У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим п.29 Особливостей, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). А показник «вміст летких речовин», як окремий показник згідно ДСТУ 8358:2015 не передбачено, і яка норма його має бути у пелетах не встановлено, тому у вимогах тендерної документації не встановлювалися. Учасник ФОП Олег Савонюк Юхимович подав Протокол випробувань № 0244 від 14.02.2023 року і порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару вимогам Замовника, де Масова частка вологи та летких речовин, %, не вище 10, що відповідає вимогам тендерної документації. Слід також заначити, що усі учасники подаючи у своїх пропозиціях порівняльні таблиці відповідності, вказували один показник щодо вологості, як і вимагалося в тендерній документації, в тому числі і Скаржник ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАБУРНИЧ ІВАН ІВАНОВИЧ, код ЄДРПОУ:3791803497, подав у порівняльній таблиці один показник Вологість% 7,2% згідно Протоколу випробування №0716 від 10 травня 2023року. Інших показників Скаржник не подавав, хоча на його думку це є два різних показника і мали б вказуватися їх значення у таблиці. Як висновок можна сказати, що дане поняття і який саме показник вимагалося подати було усіма учасниками трактоване правильно. Вважаємо, що учасник, якого визначено переможцем процедури закупівлі виконав усі вимоги тендерної документації, а тому рішення про визначення його переможцем є законним. Також, хочемо додати, що дану вимогу Скаржника можна розглядати як метод впливу на результати розгляду і прийняття рішень на свою користь, оскільки ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАБУРНИЧ ІВАН ІВАНОВИЧ, завідомо виправив і подав у тендерній пропозиції фальсифікований Протокол випробування №0716 від 10 травня 2023року, де замінено значення показника «Вміст летких речовин 7,4%. (Документ поданий у тендерній пропозиції: «31 Протокол пелети.pdf»). Оригінал Протоколу випробування №0716 від 10 травня 2023року отриманий за запитом від Випробувального центру «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» містить інші дані 74%, і є більшими, ніж ті що подав даний Скаржник (документи додаються). Цей факт, а саме подання недостовірної інформації, фальсифікація даних, подання необгрунтованих скарг і вимог здійснено з метою ввести в оману, вплинути на результати розгляду і прийняття рішення Замовника і органів оскарження. Також Учасник-скаржник ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАБУРНИЧ ІВАН ІВАНОВИЧ розповсюдив у електронній системі закупівель недостовірну, безпідставну і нічим необгрунтовану інформацію про вчинення корупційних дій. Доводимо до відома, що Відповідно до статті 3 Конституції України, людина, її життя і здоров’я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю. Стаття 28 Конституції України гарантує кожному право на повагу до його гідності. Частина 4 статті 32 Конституції України гарантує кожному судовий захист права спростовувати недостовірну інформацію про себе і членів своєї сім’ї та права вимагати вилучення будь-якої інформації, а також право на відшкодування матеріальної і моральної шкоди, завданої збиранням, зберіганням, використанням та поширенням такої недостовірної інформації. Частиною 2 статті 8 Конституції України зазначено, що норми Конституції України є нормами прямої дії. Звернення до суду для захисту конституційних прав і свобод людини і громадянина безпосередньо на підставі Конституції України гарантується. Відповідно до частини 1 ст. 277 Цивільного кодексу України (далі ЦКУ), фізична особа, особисті немайнові права якої порушено внаслідок поширення про неї та (або) членів її сім’ї недостовірної інформації, має право на відповідь, а також на спростування цієї інформації. Абзацом 3 частини 4 статті 277 ЦКУ встановлено, якщо особа, яка поширила недостовірну інформацію, невідома, фізична особа, право якої порушено, може звернутися до суду із заявою про встановлення факту недостовірності цієї інформації та її спростування.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Відхилено

СКАРГА у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) на рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей

Номер: 9dd6949b41724273ae13a16d27c7ca9c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-05-010042-a.c1
Назва: СКАРГА у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) на рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей
Скарга:
СКАРГА у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) на рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей
Дата розгляду скарги: 07.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.07.2023 19:36
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 10.08.2023 17:33
Автор: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАБУРНИЧ ІВАН ІВАНОВИЧ, Іван Бабурнич 380675573132 baburnich01@gmail.com