-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Виконання робіт з проектування по об'єкту: «Капітальний ремонт клубу-їдальні в позаміському дитячому закладі оздоровлення та відпочинку «Зміна» Бородянського району, с. Пилиповичі»
В доданому файлі
Завершена
199 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
05.03.2018 18:36 - 13.03.2018 11:00
Вимога
Вирішена
Оскарження визнання переможцем ФОП Пашуба Олександр Валентинович
Номер:
4d20a223fb444e2489feeab76a3e8710
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-05-001486-a.c1
Назва:
Оскарження визнання переможцем ФОП Пашуба Олександр Валентинович
Вимога:
ВИМОГА
Оскарження визнання переможцем ФОП Пашуба Олександр Валентинович
по закупівлі: Виконання робіт з проектування по об'єкту: «Капітальний ремонт клубу-їдальні в позаміському дитячому закладі оздоровлення та відпочинку «Зміна» Бородянського району, с. Пилиповичі», UA-2018-03-05-001486-a
Порядок здійснення допорогових закупівель регулюється наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» (надалі - Порядок).
Згідно п. 6.9. Порядку пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі. Відповідно до абзацу 2 пункту 9.2 Порядку, виключними підставами дискваліфікації є невідповідність пропозиції учасника, який запропонував найменшу ціну, умовам Закупівлі або відмова учасника, який запропонував найменшу ціну, від підписання договору.
Позаміський дитячий заклад оздоровлення та відпочинку "Зміна" (надалі - Замовник) визначив переможця згідно закупівлі: Виконання робіт з проектування по об'єкту: «Капітальний ремонт клубу-їдальні в позаміському дитячому закладі оздоровлення та відпочинку «Зміна» Бородянського району, с. Пилиповичі», UA-2018-03-05-001486-a (Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про визначення Переможця №4 від 23.02.2018р., опубліковано в системі PROZORRO 20.03.2018 р. о 18:24 год), а саме ФОП Пашуба Олександр Валентинович
Товариство з обмеженою відповідальністю «НВП МЕПАЛ-ПРОЕКТ» не погоджується з рішеннями Замовника, вважає його неправомірним, передчасним та такими, що порушує принципи здійснення закупівель.
Згідно додатку 3 Оголошення на закупівлю по предмету: Виконання робіт з проектування по об'єкту: «Капітальний ремонт клубу-їдальні в позаміському дитячому закладі оздоровлення та відпочинку «Зміна» Бородянського району, с. Пилиповичі», Замовник встановлює перелік документів, що мають бути надані у складі пропозиції учасника. Так згідно п. 6 Додатку 3 оголошення Замовник вимагає від учасників «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Замовник вимагає від Учасників:
6.1. Довідку (складену в довільній формі) про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (не менш 2-х) за 2015-2018 роки, в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, телефон, предмет договору, дата підписання договору та його номер.
6.2. Копії аналогічних договорів, зазначених в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів відповідно до п.п. 6.1. цього додатку.
6.3. Оригінали позитивних листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів відповідно до п.п. 6.1. цього додатку, із зазначенням у відгуку інформації про номер та дату договору щодо якого надається лист-відгук, інформації про належне виконання договору.
6.4. Позитивні експертні висновки по договорам, що зазначені в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів відповідно до п.п. 6.1. цього додатку.
На виконання пп.6.1 ФОП Пашуба Олександр Валентинович надав довідку №2/16.03 від 16.03.2018 р., згідно з якою ФОП Пашуба Олександр Валентинович в період з 2015 по 2018 рр. виконував аналогічні роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації для таких об’єктів:
1. Робочий проект «Капітальний ремонт будівлі головного корпусу Яреськівської дільничної лікарні за адресою вул. Козацький шлях, 130 у с. Яреська Шишацького району Полтавської області із заміни вікон на металопластикові та утеплення фасадів – енергозберігаючі заходи» Договір №8 від 20 грудня 2016 р.
2. Робочий проект «Капітальний ремонт об’єкта комунальної власності будинку дошкільного навчального закладу «Берізка» за адресою вул. Перемоги, 19а у с. Соколова Балка Новосанжарського району Полтавської області. Договір №5/1-2017 від 02 червня 2017 р.
ФОП Пашуба Олександр Валентинович не виконав пп.6.2 п.6 Оголошення, а саме не надано в повному обсязі договір №5/1-2017 від 02 червня 2017 р., а саме надано перша та остання сторінка договору.
ФОП Пашуба Олександр Валентинович не виконав пп.6.3 п.6 Оголошення, а саме надані відгуки не містять інформації про номер та дату договору щодо якого надається лист-відгук, що унеможливлює ідентифікацію приналежності даних відгуків саме до цих «можливо виконаних» (так, як немає актів виконаних робіт) договорів.
ФОП Пашуба Олександр Валентинович у складі своєї пропозиції надав Кошторис №1 на виконання робіт з проектування по об'єкту: «Капітальний ремонт клубу-їдальні в позаміському дитячому закладі оздоровлення та відпочинку «Зміна» Бородянського району, с. Пилиповичі». Згідно даного кошторису ФОП Пашуба Олександр Валентинович зазначає клас наслідків відповідальності даного об’єкту, а саме СС2. Згідно ч.5 ст 32 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» від 17 лютого 2011 року № 3038-VI (зі змінами та доповненнями): «Усі об’єкти поділяються за такими класами наслідків (відповідальності):
незначні наслідки - СС1;
середні наслідки - СС2;
значні наслідки - СС3.»
ФОП Пашуба Олександр Валентинович не має досвіду виконання аналогічних за складністю робіт. Надані, як аналогічні роботи відносяться до робіт з незначними наслідками (відповідальністю). Так ФОП Пашуба Олександр Валентинович надав у складі своєї пропозиції експертні звіти щодо розгляду кошторисної частини проектної документації. Документація, яка проходила експертну оцінку, а саме кошторисна частина проектної документації відносилися до І - ІІ категорії складності (станом на сьогодні СС1). Проектно-кошторисна документація по об’єкту: «Капітальний ремонт клубу-їдальні в позаміському дитячому закладі оздоровлення та відпочинку «Зміна» Бородянського району, с. Пилиповичі» за класами наслідків (відповідальності) відноситься до СС2 (середні наслідки). Документація буде проходити комплексну експертизу всієї проектно-кошторисної документації.
Отже, ФОП Пашуба Олександр Валентинович немає досвіду виконання аналогічних робіт (договорів), що не відповідає вимогам закупівлі.
ФОП Пашуба Олександр Валентинович не виконав вимоги Замовника та не надав документально підтверджену згоду з умовами проекту договору про закупівлю, що викладений в Додатку №2 до оголошення, що є порушенням п.4 Оголошення. та інше.
Отже, в зв’язку з тим, що пропозиція ФОП Пашуба Олександр Валентинович не відповідає вимогам закупівлі, керуючись Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016 р., Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII,
Прошу
1. скасувати рішення щодо визнання ФОП Пашуба Олександр Валентинович переможцем по закупівлі: Виконання робіт з проектування по об'єкту: «Капітальний ремонт клубу-їдальні в позаміському дитячому закладі оздоровлення та відпочинку «Зміна» Бородянського району, с. Пилиповичі», UA-2018-03-05-001486-a;
2. згідно абзацу 2 пункту 9.2 Порядку дискваліфікувати пропозицію ФОП Пашуба Олександр Валентинович в зв’язку з невідповідністю пропозиції учасника умовам Закупівлі;
3. розглянути пропозицію наступного Учасника з найкращою пропозицією.
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
21.03.2018 10:12
Вирішення:
Беручи до уваги інформацію викладену у вимозі № UA-2018-03-05-001486-a.c1 від 21.03.2018 року (надалі – Вимога), Позаміський дитячий заклад оздоровлення та відпочинку "Зміна" (надалі – Замовник) повідомляє наступне.
Враховуючи обставини, що склалися при проведенні допорогової закупівлі № UA-2018-03-05-001486-a (надалі - Закупівля) Замовник повідомляє, що описані у Вимозі зауваження щодо розгляду пропозиції ФО-П Пашуби О.В. (надалі – Учасник) жодним чином не впливають на професійні можливості Учасника в сфері виконання робіт з проектування по об'єкту: «Капітальний ремонт клубу-їдальні в позаміському дитячому закладі оздоровлення та відпочинку «Зміна» Бородянського району, с. Пилиповичі».
Відповідно до п. 9.1. Порядку здійснення допорогових закупівель (затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав» №35 від 13.04.2016 року) (надалі – Порядок) Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі. При розгляді пропозиції Учасника було встановлено, що Учасник має усі необхідні можливості та складові для виконання умов договору. Зазначені у Вимозі зауваження не перешкоджають Учаснику виконати свої обов’язки за договором перед Замовником. Помилки, допущені Учасником при формуванні пакету документів, що входять до складу пропозиції, не перешкоджають Замовнику упевнитися в здатності Учасника виконати умови договору в повному обсязі та належним чином з дотриманням вимог Замовника. Окрім того, Замовник наголошує, що клас наслідків (відповідальності) не було визначено як складову, яку необхідно було підтверджувати наданими аналогічними договорами.
Також звертаємо увагу, що в складі пропозиції Учасника надано гарантійний лист щодо готовності виконання робіт з проектування по об'єкту: «Капітальний ремонт клубу-їдальні в позаміському дитячому закладі оздоровлення та відпочинку «Зміна» Бородянського району, с. Пилиповичі». Враховуючи, що зазначені роботи мають бути здійснені у відповідності з умовами договору, наданий гарантійний лист є прямим підтвердженням згоди з умовами проекту договору про закупівлю, адже неможливо погодитись з умовами виконання робіт без ознайомлення і погодження умов самого договору.
Замовник звертає увагу, що відповідно до п. 6.2. Порядку під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися основних принципів закупівель, зокрема, - максимальна економія та ефективність.
Враховуючи зазначене вище, Замовником було прийнято рішення щодо обрання Учасника переможцем Закупівлі з дотриманням вищезазначеного принципу.
Також звертаємо увагу, що за результатами виконання робіт має бути проведена незалежна експертиза проектно-кошторисної документації, в результаті чого буде підтверджено/спростовано її відповідність.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
23.03.2018 10:22
Підтвердження вирішення:
Відповідь на Вимогу №UA-2018-03-05-001486-a.c1 ТОВ «НВП «МЕПАЛ-ПРОЕКТ»
Беручи до уваги інформацію викладену у вимозі № UA-2018-03-05-001486-a.c1 від 21.03.2018 року (надалі – Вимога), Позаміський дитячий заклад оздоровлення та відпочинку "Зміна" (надалі – Замовник) повідомляє наступне.
Враховуючи обставини, що склалися при проведенні допорогової закупівлі № UA-2018-03-05-001486-a (надалі - Закупівля) Замовник повідомляє, що описані у Вимозі зауваження щодо розгляду пропозиції ФО-П Пашуби О.В. (надалі – Учасник) жодним чином не впливають на професійні можливості Учасника в сфері виконання робіт з проектування по об'єкту: «Капітальний ремонт клубу-їдальні в позаміському дитячому закладі оздоровлення та відпочинку «Зміна» Бородянського району, с. Пилиповичі».
Відповідно до п. 9.1. Порядку здійснення допорогових закупівель (затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав» №35 від 13.04.2016 року) (надалі – Порядок) Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі. При розгляді пропозиції Учасника було встановлено, що Учасник має усі необхідні можливості та складові для виконання умов договору. Зазначені у Вимозі зауваження не перешкоджають Учаснику виконати свої обов’язки за договором перед Замовником. Помилки, допущені Учасником при формуванні пакету документів, що входять до складу пропозиції, не перешкоджають Замовнику упевнитися в здатності Учасника виконати умови договору в повному обсязі та належним чином з дотриманням вимог Замовника. Окрім того, Замовник наголошує, що клас наслідків (відповідальності) не було визначено як складову, яку необхідно було підтверджувати наданими аналогічними договорами.
Також звертаємо увагу, що в складі пропозиції Учасника надано гарантійний лист щодо готовності виконання робіт з проектування по об'єкту: «Капітальний ремонт клубу-їдальні в позаміському дитячому закладі оздоровлення та відпочинку «Зміна» Бородянського району, с. Пилиповичі». Враховуючи, що зазначені роботи мають бути здійснені у відповідності з умовами договору, наданий гарантійний лист є прямим підтвердженням згоди з умовами проекту договору про закупівлю, адже неможливо погодитись з умовами виконання робіт без ознайомлення і погодження умов самого договору.
Замовник звертає увагу, що відповідно до п. 6.2. Порядку під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися основних принципів закупівель, зокрема, - максимальна економія та ефективність.
Враховуючи зазначене вище, Замовником було прийнято рішення щодо обрання Учасника переможцем Закупівлі з дотриманням вищезазначеного принципу.
Також звертаємо увагу, що за результатами виконання робіт має бути проведена незалежна експертиза проектно-кошторисної документації, в результаті чого буде підтверджено/спростовано її відповідність.
Задовільнена:
Ні