-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Глюкоза (Glucose), 33692700-4 - Розчини глюкози; Йогексол (iohexol), 33696800-3 - Рентгеноконтрастні засоби; Йогексол (iohexol), 33696800-3 - Рентгеноконтрастні засоби; Ніфедипін (Nifedipine), 33622200-8 Протигіпертонічні засоби; Фентаніл (Fentanyl), 33661200-3 — Анальгетичні засоби; Омепразол (Omeprazole), код ДК 021:2015: 33610000-9 Лікарські засоби для лікування захворювань шлунково-кишкового тракту та розладів обміну речовин
Завершена
288 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 440.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 440.00 UAH
Період оскарження:
05.07.2023 13:38 - 10.07.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
d1886aca121a4b769876b8945ea9d389
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-05-008826-a.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.docx 07.07.2023 14:05
- Лист МОЗ та МЕРТ.pdf 07.07.2023 14:05
Дата подачі:
07.07.2023 14:05
Вирішення:
Згідно з п. п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Комунальне некомерційне підприємство Первомайська центральна районна лікарня предмет закупівлі формує відповідно до замовлень, що надходять від завідувачів відділеннями і лікарів, з урахуванням досвіду і практики використання лікарських засобів та планових потреб для безперебійного процесу надання невідкладної допомоги та лікування пацієнтів. Закон України «Про публічні закупівлі» (далі у тексті – «Закон») не зобов’язує замовників торгів ділити предмет закупівлі на окремі лоти, тобто з точки зору Закону проведення закупівлі кількох товарів без поділу на окремі лоти не є таким, що дискримінує потенційних учасників. З огляду на викладене, Замовник не бачить необхідності вносити зміни до тендерної документації даної процедури закупівлі. Гарантійний лист повинен включати: назву замовника, назву учасника, назву предмета закупівлі, згідно оголошення, номер закупівлі та кількість. Надаємо роз’яснення: Тендерна документація розробляється відповідно до вимог, які встановлені ст. 22 Закону, п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону передбачає, що у тендерній документації повинна міститись інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону, тобто Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників та з метою:
1. Забезпечення безперебійної та своєчасної поставки товарів Учасником торгів. Надання гарантійного листа від виробника або представника є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на ринку постачання фармацевтичної продукції, що дозволяє йому звернутися до виробника, або до офіційного дистриб’ютора, заявника державної реєстрації лікарського засобу, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку товару Замовнику.
2. Забезпечення належної якості лікарських засобів, адже лише безпосередньо виробник продукції, офіційний дистриб’ютор, заявник державної реєстрації лікарського засобу може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники товару (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником (офіційним дистриб’ютором, заявником державної реєстрації лікарського засобу).
3. Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що товари, які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо (принцип законності). Адже лист від виробника (офіційного дистриб’ютора, заявника державної реєстрації лікарського засобу) підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
Таким чином, твердження про недотримання принципу «недискримінація учасників» не відповідає дійсності. Враховуючи викладене, Замовник вважає встановлені ним вимоги обґрунтованими і доцільними. Також з метою розширення можливості участі у процедурі закупівлі як найбільше Учасників, Замовником розширено коло можливих надавачів гарантійного листа, зокрема гарантійний лист може бути виданий не лише виробником(ами), а й представниками, представництвами, філіями виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, уповноваженого на це виробником), заявниками державної реєстрації лікарського засобу, офіційними дистриб’юторами. Враховуючи наведене, за всіх інших рівних умов, будь-який потенційний учасник процедури закупівлі, що виявив бажання постачати продукцію, має можливість отримати гарантійний лист виробника(ів) (представника, представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, уповноваженого на це виробником), заявника державної реєстрації лікарського засобу, офіційного дистриб’ютора на рівних засадах з іншими учасниками ринку. Відповідно до ч. 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, отже, дана вимога не суперечить чинному Законодавству України. Таким чином, Замовник вважає, що не порушив чинне законодавство в частині дискримінації учасників, а тендерна документація закупівлі відповідає вимогам ч.4 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону, за якою тендерна документація не містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Статус вимоги:
Відхилено