• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Канцелярське приладдя

Завершена

721 420.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 607.10 UAH
Період оскарження: 05.07.2023 12:10 - 12.07.2023 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга до АМКУ

Номер: ce2777be06fe4fa480c7f99dd915082c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-05-007074-a.b3
Назва: Скарга до АМКУ
Скарга:
ТОВ "ТВГ Український папір" подає скаргу від 25.07.2023 р. №242/юр/23.
Дата розгляду скарги: 09.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.07.2023 17:47
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 14.08.2023 11:25
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір", Ігор 380673873633 yurist2@ukrpap.com.ua
Вимога
Є відповідь

Вимога ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" до ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЄЛІСЄЄВА КАТЕРИНА ВАДИМІВНА

Номер: a8a089350d4d41cdb39f51713e4cf19b
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-05-007074-a.b2
Назва: Вимога ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" до ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЄЛІСЄЄВА КАТЕРИНА ВАДИМІВНА
Вимога:
Просимо розглянути Вимогу та надати відповідь
Вирішення: Уповноваженою особою замовника розглянуто Вашу вимогу на кваліфікацію ФОП Єлісєєвої К.В. переможцем закупівлі канцтоварів (ідентифікатор закупівлі: № UA-2023-07-05-007074-a) і за результатами розгляду вимога підлягає відхиленню з огляду на наступне. Відповідно до п. 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Згідно з ч. 4. ст.33 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. ТОВ «Торгово-виробнича група Український папір» не є учасником, пропозиція якого відхилена, Ваша пропозиція не розглядалася замовником, відтак Ви не є суб’єктом подання такого роду звернень у цій закупівлі в розумінні Особливостей і Закону. При цьому, інших видів звернень учасників на даному етапі процедури закупівлі законодавством не передбачено. Крім того, ні Особливостями, ні Законом не передбачено права або обов'язку замовника відхиляти пропозицію учасника чи скасовувати рішення про його відхилення або визнання переможцем на підставі вимоги іншого учасника. Разом з тим, вважаємо за необхідне зазначити, що описані у Вашій вимозі зауваження детально розглянуті замовником.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

вимога

Номер: 4836b1e5ab4045fab7209d96291abdcf
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-05-007074-a.c1
Назва: вимога
Вимога:
Добрий день! Просимо Вас внести зімни до позиції №11 Додатку 2 технічної частини, так як орієнтація на одну торгову марку Buromax, якої не має в даний момент в достатній кількості в наявності. Просимо Вас дещо розширити параметр, додати допуски, щоб можна було запропонувати інші торгові марки А саме: надати допуск розміру блоку 75*75 (допуск +1 мм). Це не суттєва різниця, яка надасть можливість запропонувати більше товару та прийняти участь в даній закупівлі Дякуємо
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уповноваженою особою замовника розглянуто Вашу вимогу про внесення змін до тендерної документації в частині технічних та якісних вимог і характеристик до предмету закупівлі – паперового блоку для нотаток з клейким шаром (позиція № 11 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації). За результатами розгляду вимоги повідомляємо наступне. Оскільки запропоновані Вами зміни до розміру паперового блоку для нотаток з клейким шаром є незначними і не погіршать властивості предмета закупівлі та не вплинуть на його функцію, однак при цьому дадуть можливість учасникам подати більшу кількість пропозицій, – вимога підлягає задоволенню. Керуючись п. 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, враховуючи результати розгляду Вашої вимоги, в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги: Задоволено