• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

31120000-3 Генератори (Генератори)

31120000-3 Генератори (Генератори)

Торги відмінено

430 332.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 151.66 UAH
Період оскарження: 05.07.2023 11:28 - 12.07.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірне відхилення Учасника

Номер: 952e2190f9ea40d39caa2befc56b5443
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-05-005885-a.c3
Назва: Неправомірне відхилення Учасника
Вимога:
Шановний Замовнику! Учасник ТОВ «НІК» не погоджується з рішенням Замовника та в порядку п.46 Особливостей звертається до Замовника з вимогою повідомляючи, що наша тендерна пропозиція була неправомірно відхилена, оскільки Замовник не має керуватися інформацією, що викладена у документах, які не вимагалися умовами ТД, а також зазначаємо, що Додаток №4 мав примітку щодо можливості пропонування до постачання товару, що має НЕ ГІРШІ тех. характеристики, ніж ті, що визначені у специфікації Додатку №4. Таким чином технічні параметри запропонованого до постачання товару в повній мірі відповідають умовам та вимогам тендерної документації і Замовником було порушено законні права та інтереси Учасника. Докладніше інформація викладена у вкладених до цієї Вимоги документах. Окремо ТОВ «НІК» зазначає, що в разі якщо ж Замовник притримується позиції щодо необхідності надання Паспорту в складі тендерної пропозиції Учасників, то просимо Замовника при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ПРОФІ-МОНТАЖ» звернути увагу на той факт, що останніми взагалі не було надано будь-якого документу, що підтверджує відповідність технічним параметрам Специфікації Додатку №4 окрім наданої в складі пропозиції Порівняльної таблиці та файлу «Інформація техн. Характеристики.pdf», що просто копіює Додаток №4 та не має конкретних показників тех.параметрів та не підтверджує інші вимоги Додатку №4. Таким чином ТОВ «ПРОФІ-МОНТАЖ» не надало в складі тендерної документації Паспорт на запропонований товар. Відповідно в разі якщо Замовник вважає, що паспорт було необхідно надати, то він буде зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ПРОФІ-МОНТАЖ» на підставі абзацу 2 пiдпункту 2 пункту 44 Особливостей, оскільки останній його не надав. В разі ж якщо Замовник визначить переможцем закупівлі ТОВ «ПРОФІ-МОНТАЖ» не зважаючи на відсутність паспорту, Замовник тим самим буде суперечити сам собі, оскільки при розгляді ТОВ «НІК» Замовник розглядав документи, що не вимагалися та керувався насамперед інформацією зазначеною у них (а не тим, що вимагалося ТД), а при розгляді іншого учасника Замовник вже чомусь не дотримується цього принципу і допускає ненадання учасником документів на які спиралося попереднє рішення про відхилення. Таким чином буде прямо порушено принципи передбачені п. 1,4,5 ч.1 ст.5 Закону, що суперечить чинному законодавству. Додатково звертаємо увагу Замовника, що цінова пропозиція учасника ТОВ «ПРОФІ-МОНТАЖ» розрахована без ПДВ, в той час як вартість закупівлі визначена з ПДВ. Окремо варто зазначити, що з 01.07.2023 року Постанова КМУ №224, відповідно до якої генератори могли продаватися без урахування ПДВ втратила чинність у зв’язку з припиненням дії карантину, встановленого КМУ на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби вірусу (СOVID-19). Таким чином, товар, що є предметом закупівлі починаючи з 01.07.2023 року повинен поставлятися з урахуванням ПДВ. Так, згідно публічних даних «OpenDataBot» до яких навіть не потрібно мати спеціального доступу (просто перейдіть за посиланням: https://opendatabot.ua/c/43270394 ) можна побачити, що ТОВ «ПРОФІ-МОНТАЖ» зареєстроване в с.Новоселівка Одеської області , (що є в свою чергу є цікавим збігом, адже такому Учаснику значно легше поставити 18 генераторів по м. Одеса у конкретний час, який визначає голова освітніх закладів), є платником ПДВ, але дія Свідоцтва ПДВ призупинена. Натомість ТОВ «ПРОФІ-МОНТАЖ» є платником Єдиного податку 3 групи по ставці 2% з 17.11.2022р. В разі, якщо Учасник дійсно перебуває на спрощеній системі оподаткування за ставкою 2% доходу 3 групи, то зауважуємо, що з 01.08.2023 року набрав чинності Закон України № 3219-IX від 30.06.2023 року «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану», яким скасовується ставка єдиного податку у розмірі 2 % доходу для платників третьої групи. Таким чином починаючи з 01.08.2023 року до цінової пропозиції ТОВ «ПРОФІ-МОНТАЖ» необхідно додатково нарахувати ще 20% ПДВ. Таким чином, загальна вартість тендерної пропозиції ТОВ «ПРОФІ-МОНТАЖ» буде становити понад 512 000,00 грн., що в свою чергу перевищує загальну вартість закупівлі і не може бути визнана Переможцем. Щодо тендерної пропозиції ТОВ «ОПТЕЛЕКТРО» ми не будемо навіть наводити виявлені підстави для відхилення, оскільки розуміємо, що Замовником «скоріш за все» нажаль буде відхилено і їх тендерну пропозицію, адже з огляду процедури №UA-2023-07-06-012447-a, №UA-2023-07-10-012179-a, №UA-2023-07-19-008575-a не потрібно мати достатньо доказової бази, аби припустити хто заздалегідь обраний Переможцем, коли в 4-х різних державних установ: - майже ідентичні вимоги тендерної документації, - ідентичні вимоги та звернення щодо усунення дискримінації а також відповіді таких установ на ці звернення, - майже однакові завищені вартості закупівлі незважаючи на абсолютну більшість більш дешевих пропозицій, - у всіх закупівлях відхиляються найбільш економічно-вигідні пропозиції залишаючи до розгляду ціну майже в два рази більше, а також усюди є виключно один учасник, який навіть не намагався знизити ціну аби конкурувати з іншими учасниками і в якого єдиного з усіх з-поміж інших учасників, відсутній паспорт виробу та ідеально "підігнані" технічні характеристики в порівняльній таблиці. Мабуть він на щось розраховував… Нагадуємо, що дії, які порушують норми законодавства про закупівлі передбачать адміністративну (ст. 164-14 КпАП) та кримінальну відповідальність як для членів тендерного комітету та Уповноваженої особи, так і для керівника Замовника. Враховуючи вищевикладене, опублікований Замовником Протокол №03/08/Г від 03.08.2023р. щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НІК» (далі - Рішення) порушує законні права та інтереси Учасника унеможливлюючи участь у закупівлі з дотримання принципів передбачених ст.5 Закону, оскільки неправомірно відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «НІК» було порушено принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, максимальної економії, ефективності та пропорційності, а також буде порушено принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. З огляду на той факт, що тендерну пропозицію ТОВ «НІК» було відхилено, тендерну пропозицію ТОВ «ОПТЕЛЕКТРО» буде відхилено, а тендерну пропозицію ТОВ «ПРОФІ-МОНТАЖ» Замовник буде зобов’язаний відхилити, то згідно п.51 Особливостей такі торги автоматично відміняться. З огляду на вищевикладене звертаємось до Замовника з вимогою скасувати протиправне Рішення, або ж в разі неможливості, відмінити тендерну процедуру керуючись п.50 Особливостей, а саме – через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Так, з огляду на той факт, що поставка може відбуватися до кінця року, з метою уникнення порушення чинного законодавства та дотримання вищезазначених принципів Закону, Замовник зможе повторно оголосити тендер прибравши усі дискримінаційні вимоги та провести «прозорий» тендер закупивши генератори по цінам, що майже на 50% нижче, ніж було закладено в початковий бюджет і вже через місяць освітні заклади будуть мати 18 нових генераторів, а бюджет буде збережено та спрямовано на інші, важливі для одеситів, закупівлі. Хіба це не єдине, що дійсно необхідно Замовнику під час проведення публічної закупівлі в країні, яка знаходиться у воєнному стані та місто якого страждає від постійних обстрілів?
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня шановний учаснику! Замовником розглянуто Вашу вимогу, та за результатами повідомляємо, що замовником правомірно відхилено Вашу пропозицію з наступних підстав. У складі наданої Вами пропозиції надано документи, зокрема порівняльну таблицю щодо відповідності Товару, що пропонується, технічним вимогам та специфікації (файл 8. Порівняльна таблиця згідно Додатку 4.pdf), де за вказаними параметрами, Вами зазначено інформацію, що не відповідає технічним параметрам згідно технічних вимог замовника. Щодо наданого Вами у складі технічного паспорту на товар, який не вимагався за умовами тендерної документації, повідомляємо, що згідно Розділу 5. тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції», замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі. Наданням у складі пропозиції паспорту на товар (файл 7. Паспорт_Інструкція_Гар. талон NIK IG2200i.pdf), що не вимагався замовником згідно умов тендерної документації, Учасник ТОВ НіК разом з тим погодився, що замовник може ознайомитися з інформацією, що зазначена в паспорті на товар, та використати її для оцінки та розгляду пропозиції в т. ч. щодо підтвердження наданої учасником інформації по технічним параметрам, зазначених ним в порівняльній таблиці. Щодо вказівки замовником в Додатку 4 до тендерної документації вимоги - *Дані в таблиці приведені з врахуванням закупки товару з не гіршими параметрами!!!!!!!!, замовником мається на увазі, що учасник повинен запропонувати товар, із параметрами, що мають відповідати технічним вимогам щодо параметрів генератора, зазначених в специфікації замовника. А отже, якщо замовником зазначено в специфікації параметри конкретними числами, в цьому випадку параметри товару, запропонованого учасником також мають бути не гіршими, а саме конкретними числами, та навпаки, якщо параметри в специфікації зазначені із значенням не менше та не більше, учасником у цьому випадку зазначаються параметри не гірші ніж встановлено специфікацією, а саме не більше або не менше тих параметрів, що вимагаються замовником. Отже, відповідно до зазначеного вище, замовником під час розгляду пропозиції учасника виявлено недостовірність відомостей, зазначених учасником в Порівняльній таблиці, та невідповідність специфікації згідно вимог Додатку 4 до тендерної документації, що відповідно зазначено в протоколі відхилення учасника ТОВ НіК.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

злочинні дії замовників

Номер: 3acebae14a8a42d2a3949270554eefec
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-05-005885-a.c2
Назва: злочинні дії замовників
Вимога:
Шановний замовнику! Нами детально розглянуто протокол про відхилення Тендерної пропозиції ФОП Буднік С. В. та з’ясовано наступне. Фоп Буднік С. В.невірно зазначив кількість генераторів, що пропонується та це є невідповідністю за яку відхиляють. Про те інші невідповідності вказані у протоколі ви написали не маючи на те обґрунтованих підстав. По-перше, Сертифікат відповідності якого ніби не має знаходиться у файлі «Сертифікат відповідності Сlarke.rar» під назвою Сканировать10024.JPG. По-друге відповідно до Технічних вимог, що є Додатком 4 до Вашої Тендерної документації 8.7. Генератор має відповідати: вимогам ДСТУ EN ISO 12100:2016 «Безпечність машин. Загальні принципи проектування. Оцінювання ризиків та зменшення ризиків (EN ISO 12100:2010, IDT; ISO 12100:2010, IDT)»; ДСТУ EN 1037:2014 «Безпечність машин. Запобігання несподіваному пускові (EN 1037:1995+A1:2008, IDT)»; ДСТУ EN 60034-5:2015 Машини електричні обертові. Частина 5. Ступені захисту, забезпечувані цілісною конструкцією обертових електричних машин (ІР-код). Класифікація (EN 60034-5:2001/A1:2007, IDT). Зміна № 1; ДСТУ EN 60034-6:2019 Машини електричні обертові. Частина 6. Методи охолодження (ІС-код) (EN 60034-6:1993, IDT; IEC 60034-6:1991, IDT); ДСТУ EN 60034-7:2015 Машини електричні обертові. Частина 7. Класифікація типів за конструкцією, установчим монтуванням та розміщенням клемної коробки (ІМ-код) (EN 60034-7:1993/A1:2001, IDT). Зміна № 1; ДСТУ EN 60034-8:2014 Машини електричні обертові. Частина 8. Маркування виводів і напрямок обертання (EN 60034-8:2007, IDT); ДСТУ EN 61000-3-3:2017 Електромагнітна сумісність. Частина 3-3. Гранично допустимі рівні. Нормування змін напруги, флуктуацій напруги і флікера в низьковольтних системах електропостачання загальної призначеності для обладнання з номінальним струмом силою не більше ніж 16 А на фазу, яке не підлягає обумовленому підключенню (EN 61000-3-3:2013, IDT; IEC 61000-3-3:2013, IDT); ДСТУ EN 61000-3-2:2016 Електромагнітна сумісність. Частина 3-2. Норми. Норми на емісію гармонік струму (для сили вхідного струму обладнання не більше 16 А на фазу) (EN 61000-3-2:2014, IDT); Технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженому Постановою КМУ від 16.12.2015 р. № 1067; Технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженому Постановою КМУ від 16.12.2015 р. № 1077; Технічному регламенту безпеки машин, затвердженому Постановою КМУ від 30.01.2013 р. № 62. На підтвердження відповідності зазначеним ДСТУ та регламентам учасник надає сертифікат відповідності та декларацію про відповідність на запропонований товар. Документи відповідні для підтвердження технічних вимог надані у складі Тендерної пропозиції учасника. Вимог щодо сертифікації товару що пропонується Учасником який подає пропозицію Вашою тендерною пропозицією не встановлено. Що стосується підпису та печатки, які відсутні у декларації про відповідність то це є невідповідністю, яка підлягає виправленню в 24 год. До слова, нами детально вивчено закупівлі генераторів Центрів фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти м. Одеси. Слід зазначити що між всіма закупівлями є тісний зв'язок, що свідчить про зловживання службовим становищем уповноважених осіб замовників, злочинний умисел та домовленість між замовниками та постачальником. ФОП Буднік С. В. брав участь у всіх закупівлях генераторів Центрами фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти м. Одеси. 24 години на виправлення невідповідностей учаснику не надано. Слід зазначити що злочинний умисел таки наявний, мабуть відхилятимусь і інших з неіснуючих підстав. Нами скерована заява до поліції щодо злочинних дій усіх уповноважених осіб Центрів фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти м. Одеси, які проводять закупівлі генераторів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! За результатами розгляду Вашого звернення, повідомляємо наступне. Відхилення тендерної пропозиції наданої Вами для участі у закупівлі здійснено замовником у відповідності до вимог чинного законодавства та вимог тендерної документації виходячи з наступного. Вами у складі тендерної пропозиції окрім невідповідностей у технічній специфікації щодо кількості товару допущено також невідповідності у наданих документах, що мають підтверджувати якісні та технічні характеристики. Згідно п. 8.7. Додатку 4 до ТД, запропонований товар учасника - генератор має відповідати вимогам ДСТУ та Технічним регламентам, визначеним згідно вимог цього пункту. Згідно Вимог до складення декларації про відповідність машини вимогам Технічного регламенту безпеки машин, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 30 січня 2013 р. № 62, однією з вимог є згідно п. 3. Вимог - Декларація про відповідність машини повинна містити такі дані: зазначення персональних даних і підпис особи, уповноваженої на оформлення декларації від імені виробника або його уповноваженого представника. Зазначені вимоги також встановлені Технічним регламентом низьковольтного електричного обладнання, затвердженого Постановою КМУ від 16.12.2015 р. № 1067 та Технічним регламентом з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженому Постановою КМУ від 16.12.2015 р. № 1077. У наданій Вами декларації про відповідність на запропонований товар відсутній підпис уповноваженої на оформлення декларації від імені виробника або його уповноваженого представника, що є невідповідністю Додатку 4 до Тендерної документації, що містить Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в т. ч. підтвердження відповідності запропонованого товару ДСТУ та технічним регламентам. Згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), а саме пункту 43, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Виявлені замовником під час розгляду документів учасника ФОП Буднік С. В. невідповідності, в т. ч. відсутність підпису уповноваженої особи у документах що підтверджують відповідність вимогам технічних регламентів та ДСТУ не належать до підстав, що надають можливість учаснику на виправлення невідповідностей протягом 24 годин. Аналогічне рішення винесене АМКУ №1543-р/ПК-П3 від 09.02.2023, що знаходиться за посиланням https://public-docs.prozorro.gov.ua/get/ad202153ec634673a2b2394548d1f1c9?Signature=d%2FvgXI2RsNBvePB84Ls1TQwuoqfqJpN9djs3MTtdNOWKfPMGr1NLCEpDLcp5REaKOeK3BWI00DpYhWK5kb%2FSDw%3D%3D&KeyID=52462340. Таким чином, Ваша тендерна пропозиції відхилена згідно з чинним законодавством.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Щодо внесення змін у вимоги до предмету закупівлі

Номер: f2689fbcb5d94800bce3b59eb061f214
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-05-005885-a.a1
Назва: Щодо внесення змін у вимоги до предмету закупівлі
Вимога:
Шановний замовнику, інверторний генератор з мідною обмоткою, в шумозахисному корпусі і потужністю не менше 1,6 кВт не повинен важити менше 17,5 кг. Низька вага генератора може свідчити про неякісну мідну обмотку альтернатора, зазвичай генератори низької ваги мають включення алюмінію для зменшення ваги і здешевлення пристрою, що скорочує термін його експлуатації. Також, низька вага може свідчити про використання пластика невідповідної якості шумозахисного корпусу. Просимо Вас внести зміни в цей показник і встановити Вага Не більше 23 кг. Обмеження за вагою 17,5 кг унемовливлюють участь інших постачальників. Також, додаток 4 містить протиріччя стосовно Старт ручний стартер/ електричний старт і Система запуску ручний стартер. Просимо залишити тільки ручний старт, на генераторах заданої потужності електричний старт не потрібен. Просимо внести зміни і надати відповідь в терміни, визначені регламентом закупівлі
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрый день! Щодо першого питання, повідомляємо. Керуючись чинним законодавством з питань публічних закупівель під час здійснення закупівлі, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі. Здійснивши моніторинг ринку генераторів даного типу, замовником визначено наявність не менше двох та більше постачальників даного типу товару з цими технічними параметрами, зокрема генераторів з вагою не більше 17,5 кг. Зазначені замовником в тендерній документації ці технічні параметри для предмету закупівлі найбільше відповідають вимогам та потребам замовника. Щодо другого питання повідомляємо, що до Тендерної документації, а саме до Додатку 4 було внесенно зміни.
Статус вимоги: Задоволено