-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 – 79710000-4 – Охоронні послуги (послуги зі спостереження за об’єктами, обладнаними ручними системами тривожної сигналізації «тривожна кнопка», за допомогою пульту централізованого спостереження з оперативним виїздом наряду охорони)
Завершена
1 289 992.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 2 579.98 UAH
мін. крок: 0.2% або 2 579.98 UAH
Період оскарження:
29.12.2017 20:13 - 29.01.2018 00:00
Скарга
Відхилено
Неправомірне рішення замовника щодо визначення переможця
Номер:
a3579a272728437da28d851d51e5a3b2
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-29-000986-a.b4
Назва:
Неправомірне рішення замовника щодо визначення переможця
Скарга:
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 23.02.2018 15:21
- Протокол ТК 23.02.2018 15:21
- Додаток до тендерної документації 23.02.2018 15:21
- Тендерна документація 23.02.2018 15:21
- Платіжне доручення 23.02.2018 15:21
- Рішення від 27.02.2018 № 1769+лист Замовнику.pdf 28.02.2018 12:57
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.03.2018 № 2360.pdf 16.03.2018 19:34
- Рішення від 15.03.2018 № 2360.pdf 20.03.2018 20:32
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.02.2018 15:21
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
20.03.2018 20:33
Вимога
Без відповіді
Зауваження по вимозі, яка не має законодавчої підстави
Номер:
cffb0d3719ad4ec990983f51478edcdc
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-29-000986-a.c3
Назва:
Зауваження по вимозі, яка не має законодавчої підстави
Вимога:
На Вимогу від Управління поліції охорони в Запорізькій області маємо зазначити, що дана вимога не має Законодавчого обгрунтування.
Відповідно до ст. 32 Конституції України, ніхто не може зазнавати втручання в його особисте і сімейне життя, крім випадків, передбачених Конституцією України, але у данному випадку не має ніякого втручання, тому що відповідно до рішення Конституційного суду України № 2-рп/2012 від 20.01.2012 інформацією про особисте та сімейне життя особи є будь-які відомості та/або дані про відносини немайнового та майнового характеру, обставини, події, стосунки тощо, пов’язані з особою та членами її сім’ї. Керуючись рішенням Європейського Суду з прав людини по справі "Норріс проти Ірландії" (Norris v. Ireland), під поняттям "особисте життя" слід розуміти поведінку фізичних осіб поза межами виконання різноманітних суспільних обов'язків, тобто життєдіяльність людини в сфері сімейних, побутових, особистих, інтимних та інших стосунків, що звільнена від "тягаря суспільних інтересів" та спрямована на досягнення особистої мети та задоволення власних інтересів, саме тому не можна казати, що ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ» порушує ст. 32 Конституцію України, а саме втручається в особисте життя.
Відповідно до ст. 2 ЗУ «Про захист персональних даних», персональні данні-відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
Законодавством України не встановлено і не може бути встановлено чіткого переліку відомостей про фізичну особу, які є персональними даними, задля можливості застосування положень Закону до різноманітних ситуацій, в тому числі при обробці персональних даних в інформаційних (автоматизованих) базах та картотеках персональних даних, що можуть виникнути у майбутньому, у зв’язку зі зміною в технологічній, соціальній, економічній та інших сферах суспільного життя.
За загальним правилом, для ідентифікації фізичної особи необхідно знати такі данні: Прізвище, ім’я, по-батькові, паспортні данні громадянина України, індивідуальний податковий номер.
Згідно вищевикладеного та керуючись положеннями Конституції України, ЗУ «Про захист персональних даних» та судовою практикою ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ» не порушував норм діючого законодавства в сфері захисту персональних даних та недоторканності особистого життя.
Тому, згідно п. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації, а саме: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.» В даному випадку надання листів-згоди на співробітників вказаних у «Довідці про наявність працівників….» не передбачене діючим Законодавством, тому, що дані, які вказані у цій довідці не є персональними даними з точки зору чинного законодавства та на використання цих даних згода не потрібна, тому це не може бути розцінене, як не виконання вимог тендерної документації по даній закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.02.2018 15:10
Вимога
Без відповіді
Неправомірність рішення замовника щодо визначення переможця.
Номер:
02e8c58ce1264d15853cbd3e021074a6
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-29-000986-a.c2
Назва:
Неправомірність рішення замовника щодо визначення переможця.
Вимога:
Неправомірність рішення замовника щодо визначення переможця.
Тендерна пропозиція переможця не відповідає умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 22.02.2018 09:36
Дата подачі:
22.02.2018 09:36
Вимога
Вирішена
Щодо надання сертифікату Державного центру сертифікації засобів охоронного призначення на послуги з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації
Номер:
dfcd49ea27444072902c80dafe3731c8
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-29-000986-a.a1
Назва:
Щодо надання сертифікату Державного центру сертифікації засобів охоронного призначення на послуги з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації
Вимога:
Доброго дня! У Додтаку № 1 у частині підтвердження відповідності зазначено, що учасник повинен надати: 2) сертифікат Державного центру сертифікації засобів охоронного призначення на послуги з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації". По -перше, згідно чинного законодавства сертифікацію товарів, продукції у т.ч. обладнання та засобів забезпечує державні органи стандартизації та метрології, до чього тут вказаний орган? По-друге, сертифікуються обладнання та засоби, а не послуги (Наказом Держспоживстандарту України від 10 квітня 1997 року № 191 (зареєстровані Мінюстом України 8.08. 1997 року за № 298/2102) затверджені Правила обов'язкової сертифікації технічних засобів охоронної та охоронно-пожежної сигналізації, які вимагають наявність сертифікатів відповідності виключно на технічні засоби охоронної та охоронно-пожежної сигналізації, а не на роботи чи послуги щодо проектування та їх монтажу. Якість послуг оцінюється сертифікатами ISO. Ваши вимоги не логічні та заперечуєть чинному законодавству та логиці, тому вимагаємо видалити цю вимогу з документації, як незаконну.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.01.2018 13:45
Вирішення:
Департамент освіти і науки Запорізької міської ради, розглянувши Вашу вимогу, повідомляє наступне. Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної документації» – у разі, якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення у довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. Таким чином, у разі ненадання сертифікату Державного центру сертифікації засобів охоронного призначення на послуги з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації з причини відсутності вимоги обов’язкового сертифікування послуг з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, учасник повинен надати відповідний лист-роз’яснення у довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника, в якому зазначені законодавчі підстави ненадання документу. Водночас зазначаємо, що до тендерної документації найближчого часу будуть внесені відповідні зміни з цього питання.
Статус вимоги:
Задоволено