-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Завершена
100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
05.07.2023 11:02 - 12.07.2023 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
f054347d5c914a6c9752c7d50a7ac91c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-05-005059-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Вимога щодо порушення порядку проведення процедури відкритих торгів, зобов’язання Замовника усунути дискримінаційні вимоги та привести тендерну документацію до вимог законодавства
1. У підпункті 1.1. пункту 1. ДОДАТОКУ 1 до тендерної документації передбачено, що на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. Надайте роз’яснення стосовно того, на який саме строк повинні бути договори: три роки і більше чи не менше ніж до кінця поточного року?
2. У підпункті 1.1. пункту 1. ДОДАТОКУ 1 до тендерної документації передбачено, що на підтвердження інформації стосовно наявності технологій, необхідних для надання, визначених у технічних вимогах, учасник повинен надати інформацію про патент або наявність ліцензії, або інший документ, що підтверджує право використання учасником технологій, визначених у технічних вимогах до предмета закупівлі. Стосовно якого патенту Замовник має на увазі вимогу щодо надання інформації? Чи буде виконанням даної вимоги наданням Учасником інформації стосовно Ліцензії виданої Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України?
3. У підпункті 1.2. пункту 1. ДОДАТОКУ 1 до тендерної документації передбачено надати сертифікат відповідності вказаного в довідці обладнання для високотемпературного спалювання небезпечних відходів та відповідні протоколи дослідження/випробування якщо є посилання в сертифікаті на дані документи. Згідно зі статтею першою Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» документ про відповідність - декларація (у тому числі декларація про відповідність), протокол (У тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються обʼєкта оцінки відповідності. Відповідно до статті 25 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» оцінку відповідності вимогам технічних регламентів здійснюють у випадках і шляхом застосування процедур оцінки відповідності, які визначені в таких технічних регламентах. Процедури оцінки відповідності вимогам технічних регламентів застосовують виробники, а у випадках, в яких згідно з відповідними технічними регламентами обовʼязки виробників покладено на імпортерів або розповсюджувачів, імпортери або розповсюджувачі. На якій підставі Замовник звужує критерії щодо сертифікату відповідності, який є підтверджуючим відповідність документом, вимагаючи надати протоколи дослідження/випробування, які по суті є лише підставою для результатів оцінки відповідності. Отже, наведені вище умови документації обмежують коло учасників, є дискримінаційними стосовно учасників процедури закупівлі, у тому числі нашого підприємства, яке вимагає викласти умову у наступній редакції: 1.2. Сертифікат відповідності вказаного в довідці обладнання для високотемпературного спалювання небезпечних відходів.
4. У підпункті 2.3.2 пункту 1. ДОДАТОКУ 1 до тендерної документації передбачено надати копію сертифікату щодо професійної підготовки фахівців у сфері поводження з небезпечними відходами Державної екологічної академії післядипломної освіти та управління Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України. Замовник встановлює дискримінаційну вимогу, оскільки прийняти участь зможуть лише ті учасники, працівник яких отримав сертифікат саме у Державної екологічної академії післядипломної освіти та управління Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України, хоча даний документ видається і іншими ВНЗ. Вимагаємо викласти цю умову у наступній редакції: 2.3.2 копія сертифікату щодо професійної підготовки фахівців у сфері поводження з небезпечними відходами.
5. У підпункті 2.3.4. пункту 1. ДОДАТОКУ 1 до тендерної документації передбачається спеціальне навчання відповідно вимог НПАОП 0.00-1.45-69, ГОСТ 12.1.007-69 – інструкції з охорони праці під час виконання робіт (зберігання, транспортування, використання, утилізація) зі шкідливими речовинами 2, 3, 4 класу небезпеки та надання первинної домедичної допомоги постраждалим від дії шкідливих речовин зі щорічним підтвердженням (за потреби);. На підставі чого Замовник вимагає надання зазначених документів, якщо предметом даної закупівлі є Послуги по збиранню, зберіганню та знешкодженню відходів медичних (Код ДК 021:2015 - 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами), а не надання послуг з домедичної допомоги. Зазначена вимога взагалі не стосується предмета закупівлі та не передбачена чинним законодавством. Вимагаємо повністю видалити зазначену вимогу.
6. 5. У підпункті 2.3.6. пункту 1. ДОДАТОКУ 1 до тендерної документації передбачається спеціальне навчання працівників про право виконання робіт із підвищеною небезпекою, а саме роботи в термічних цехах та дільницях на електротермічних установках підвищеної та високої частоти та обслуговування агрегатів і котлів, працюючих на газі і рідкому паливі; Замовник самостійно у підпункті 1.1. пункту 1. ДОДАТОКУ 1 визначає вимогу щодо наявності обладнання для високотемпературного спалювання (інсинерації/утилізації) небезпечних відходів із системою очистки димових газів, тобто знешкодження всіх відходів має здійснюватися за допомогою термічної переробки. Вказане обладнання може працювати як на газі, так і на електриці і за наявності обладнання, яке працює на одному з видів палива, немає необхідності встановлювати додатково інше. Вимагаємо вилучити з тендерної документації зазначену вимогу та натомість викласти наступним чином: 2.3.6. спеціальне навчання працівників про право виконання робіт із підвищеною небезпекою, а саме роботи в термічних цехах та дільницях на електротермічних установках підвищеної та високої частоти АБО обслуговування агрегатів і котлів, працюючих на газі і рідкому паливі;.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 254.pdf 10.07.2023 10:20
Дата подачі:
07.07.2023 11:13
Вирішення:
За результатами розгляду вимоги, щодо внесення змін до тендерної документації повідомляємо наступне. Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей, (тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.)
1. У підпункті 1.1. пункту 1. ДОДАТОКУ 1 до тендерної документації передбачено, що на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. Надайте роз’яснення стосовно того, на який саме строк повинні бути договори: три роки і більше чи не менше ніж до кінця поточного року?
Відповідно до умов чинного законодавства, якщо Договори укладені більше ніж на три роки то вони повинні бути нотаріально завірені. Також термін дії Договорів які будуть Вами надаватися повинні бути чинні до кінця дати надання послуг.
2. У підпункті 1.1. пункту 1. ДОДАТОКУ 1 до тендерної документації передбачено, що на підтвердження інформації стосовно наявності технологій, необхідних для надання, визначених у технічних вимогах, учасник повинен надати інформацію про патент або наявність ліцензії, або інший документ, що підтверджує право використання учасником технологій, визначених у технічних вимогах до предмета закупівлі. Стосовно якого патенту Замовник має на увазі вимогу щодо надання інформації? Чи буде виконанням даної вимоги наданням Учасником інформації стосовно Ліцензії виданої Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України?
Так, надання ліцензії буде виконанням даної вимоги.
3. У підпункті 1.2. пункту 1. ДОДАТОКУ 1 до тендерної документації передбачено надати сертифікат відповідності вказаного в довідці обладнання для високотемпературного спалювання небезпечних відходів та відповідні протоколи дослідження/випробування якщо є посилання в сертифікаті на дані документи. Згідно зі статтею першою Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» документ про відповідність - декларація (у тому числі декларація про відповідність), протокол (У тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються обʼєкта оцінки відповідності. Відповідно до статті 25 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» оцінку відповідності вимогам технічних регламентів здійснюють у випадках і шляхом застосування процедур оцінки відповідності, які визначені в таких технічних регламентах. Процедури оцінки відповідності вимогам технічних регламентів застосовують виробники, а у випадках, в яких згідно з відповідними технічними регламентами обовʼязки виробників покладено на імпортерів або розповсюджувачів, імпортери або розповсюджувачі. На якій підставі Замовник звужує критерії щодо сертифікату відповідності, який є підтверджуючим відповідність документом, вимагаючи надати протоколи дослідження/випробування, які по суті є лише підставою для результатів оцінки відповідності. Отже, наведені вище умови документації обмежують коло учасників, є дискримінаційними стосовно учасників процедури закупівлі, у тому числі нашого підприємства, яке вимагає викласти умову у наступній редакції: 1.2. Сертифікат відповідності вказаного в довідці обладнання для високотемпературного спалювання небезпечних відходів.
Дану вимогу встановлено задля отримання належних та якісних послуг. Щоб впевнитись, що дане обладнання пройшло усі дослідження та випробування. Сертифікат відповідності є юридичним документом, який видається Заявнику уповноваженим органом з сертифікації, який і відповідає за достовірність інформації, що наведена в сертифікаті. Форма сертифікатів відповідності встановлюється в кожній з Систем сертифікації продукції, відповідно до нормативних документів, які регламентують діяльність цієї Системи сертифікації.
4. У підпункті 2.3.2 пункту 1. ДОДАТОКУ 1 до тендерної документації передбачено надати копію сертифікату щодо професійної підготовки фахівців у сфері поводження з небезпечними відходами Державної екологічної академії післядипломної освіти та управління Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України. Замовник встановлює дискримінаційну вимогу, оскільки прийняти участь зможуть лише ті учасники, працівник яких отримав сертифікат саме у Державної екологічної академії післядипломної освіти та управління Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України, хоча даний документ видається і іншими ВНЗ. Вимагаємо викласти цю умову у наступній редакції: 2.3.2 копія сертифікату щодо професійної підготовки фахівців у сфері поводження з небезпечними відходами.
Вимога буде задоволена, шляхом викладення в наступній редакції: 2.3.2 копія сертифікату щодо професійної підготовки фахівців у сфері поводження з небезпечними відходами.
5. У підпункті 2.3.4. пункту 1. ДОДАТОКУ 1 до тендерної документації передбачається спеціальне навчання відповідно вимог НПАОП 0.00-1.45-69, ГОСТ 12.1.007-69 – інструкції з охорони праці під час виконання робіт (зберігання, транспортування, використання, утилізація) зі шкідливими речовинами 2, 3, 4 класу небезпеки та надання первинної домедичної допомоги постраждалим від дії шкідливих речовин зі щорічним підтвердженням (за потреби);. На підставі чого Замовник вимагає надання зазначених документів, якщо предметом даної закупівлі є Послуги по збиранню, зберіганню та знешкодженню відходів медичних (Код ДК 021:2015 - 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами), а не надання послуг з домедичної допомоги. Зазначена вимога взагалі не стосується предмета закупівлі та не передбачена чинним законодавством. Вимагаємо повністю видалити зазначену вимогу.
Так як предметом закупівлі є саме послуги щодо поводження з небезпечними відходами. Тому потенційний переможець торгів повинен мати персонал, який пройшов спеціальне навчання щодо охорони праці під час виконання робіт (зберігання, транспортування, використання, утилізація) зі шкідливими речовинами 2, 3, 4 класу небезпеки та надання первинної домедичної допомоги постраждалим від дії шкідливих речовин зі щорічним підтвердженням (за потреби).
6. У підпункті 2.3.6. пункту 1. ДОДАТОКУ 1 до тендерної документації передбачається спеціальне навчання працівників про право виконання робіт із підвищеною небезпекою, а саме роботи в термічних цехах та дільницях на електротермічних установках підвищеної та високої частоти та обслуговування агрегатів і котлів, працюючих на газі і рідкому паливі;
Замовник самостійно у підпункті 1.1. пункту 1. ДОДАТОКУ 1 визначає вимогу щодо наявності обладнання для високотемпературного спалювання (інсинерації/утилізації) небезпечних відходів із системою очистки димових газів, тобто знешкодження всіх відходів має здійснюватися за допомогою термічної переробки. Вказане обладнання може працювати як на газі, так і на електриці і за наявності обладнання, яке працює на одному з видів палива, немає необхідності встановлювати додатково інше. Вимагаємо вилучити з тендерної документації зазначену вимогу та натомість викласти наступним чином: 2.3.6. спеціальне навчання працівників про право виконання робіт із підвищеною небезпекою, а саме роботи в термічних цехах та дільницях на електротермічних установках підвищеної та високої частоти АБО обслуговування агрегатів і котлів, працюючих на газі і рідкому паливі;.
Згідно п. 4.1 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та п. 8 і 13 Переліку робіт з підвищеною небезпекою, затвердженими Наказом Державного Комітету України з нагляду за охороною праці № 15 від 26.01.2005 р., роботи в термічних цехах та дільницях на електротермічних установках підвищеної та високої частоти та обслуговування агрегатів і котлів, працюючих на газі і рідкому паливі відносяться до робіт з підвищеною небезпекою. Тому для обслуговування даного обладнання допускаються працівники які пройшли спеціальне навчання та мають допуск до роботи з даним обладнанням.
Статус вимоги:
Задоволено