• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015:90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами)

Завершена

970 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 850.00 UAH
Період оскарження: 04.07.2023 18:46 - 09.07.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА на рішення Замовника про визначення переможцем та намір укласти договір у закупівлі UA-2023-07-04-012718-a

Номер: 6f8c10ed768f4326bcc05d271718893a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-04-012718-a.c2
Назва: СКАРГА на рішення Замовника про визначення переможцем та намір укласти договір у закупівлі UA-2023-07-04-012718-a
Скарга:
Ознайомившись із тендерною пропозицією Переможця, ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» було виявлено ряд порушень щодо виконання вимог Тендерної документації по процедурі Відкриті торги (з особливостями) (далі – Тендерна документація) та чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме: Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Дата розгляду скарги: 11.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.08.2023 19:36
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 16.08.2023 10:38
Дата виконання рішення Замовником: 29.08.2023 12:36
Коментар замовника щодо усунення порушень: 4 липня 2023 року розпочато закупівлю за процедурою відкриті торги, номер у Prozorro UA-2023-07-04-012718-a, код ДК 021:2015:90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами). 2 серпня 2023 року постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України (далі – Колегія) розпочато розгляд скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від ТОВ "Науково-виробнича компанія "УКРЕКОПРОМ" (далі – Скаржник), в якій Скаржник повідомляє про порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі та просить, зокрема, зобов'язати Замовника скасувати рішення про визначення переможця Процедури закупівлі Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши наведені вище невідповідності та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону. Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Замовник порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону. Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. 10 Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення переможця Процедури закупівлі. Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону. Враховуючи наведену вище інформацію, наявні підстави для задоволення Скарги частково. . Враховуючи викладене, Вирішено: На виконання частини 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та рішення органу оскарження - Антимонопольного комітету України набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються, а саме: скасувується рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ДСЛ-2010" переможцем процедури закупівлі — "ДК 021:2015:90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-07-04-012718-a.
Автор: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Катышев Дмитрий 0504990920 DIM_KT@UECO.COM.UA https://ueco.com.ua
Вимога
Є відповідь

Скасування рішення Замовника про намір укласти договір із ТОВ "ДСЛ-2010"

Номер: 5ea54641f95b40f0afa7ae9b56c0346e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-04-012718-a.b1
Назва: Скасування рішення Замовника про намір укласти договір із ТОВ "ДСЛ-2010"
Вимога:
1. Відповідно до підпункту 2.2. Додатку №2 до тендерної документації «НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ на підтвердження технічних вимог надається «2.2. Копія Ліцензії Міністерства екології та природних ресурсів України на здійснення господарської діяльності: операції у сфері поводження з небезпечними відходами: (збирання, зберігання, утилізація, знешкодження).». В свою чергу, підпунктом 1.1. Технічна специфікація, зазначеного Додатку №2, Замовник самостійно зазначає Найменування послуги, у тому числі: Медичні відходи категорії С – токсикологічно небезпечні відходи (відпрацьовані люмінісцентні лампи); Медичні відходи категорії С – токсикологічно небезпечні відходи (вироби що містять ртуть – зіпсовані термометри). На виконання даної вимоги, ТОВ «ДСЛ-2010» (далі - Учасник) в складі своєї пропозиції надав «Довідка про надання ліцензії ТОВ «ДСЛ-2010» Вих. №21/21.07.2023 від 11 липня 2023 року, у якій міститься посилання на реєстр ліцензіатів, відповідно до якого, Ліцензія Учасника міститься наступну інформацію: 6. Ртуть; сполуки ртуті (збирання, зберігання);, тобто відсутні таки види діяльності як утилізація, знешкодження на визначенні Замовником відходи. З цього випливає питання, яким чином ТОВ «ДСЛ-2010» буде виконувати послуги за предметом закупівля, якщо він не має права здійснювати зазначену діяльність та не підтвердив свою відповідність вимогами тендерної документації. 2. Відповідно до підпункту 2.3. Додатку №2 до тендерної документації «НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ на підтвердження технічних вимог надається «2.3. Копія Ліцензії Державної служби України з безпеки на транспорті (УКРТРАНСБЕЗПЕКА) на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів.». В складі пропозиції Учасника відсутня зазначена Ліцензія. 3. Відповідно до підпункту 2.5. Додатку №2 до тендерної документації «НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ на підтвердження технічних вимог надається «Інформація в довільній формі про наявність власного або орендованого спеціалізованого транспортного засобу, який має свідоцтво про допущення до перевезення визначених небезпечних вантажів з підтверджуючими документами: свідоцтво про реєстрацію транспортного (-их) засобу (-ів); у разі оренди/кредиту/лізингу спецтранспорту додатково надати завірену копію договору оренди/кредиту/лізингу. свідоцтво ДОПНВ про підготовку водія; свідоцтво про реєстрацію транспортного (-их) засобу (-ів); у разі оренди/кредиту/лізингу спецтранспорту додатково надати завірену копію договору оренди/кредиту/лізингу;». В складі пропозиції Учасника відсутнє Свідоцтво про допущення зазначеного транспортного засобу до перевезення небезпечних вантажів. Виходячи з вищезазначеного, ми вважаємо, що рішення Замовника призвело до порушення принципів здійснення закупівель, що визначені у статті 5 Закону, зокрема принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, іншим вимогам чинного законодавства, що руйнує та спотворює систему публічних закупівель в цілому. На підставі викладеного, ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» вимагає скасувати рішення Замовника про намір укласти договір із ТОВ "ДСЛ-2010", від 26.07.2023р., через невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. У разу ігнорування нашої вимоги, ми будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України та Державної аудиторської служби України для здійснення державного контролю за дотриманням законодавства у сфері закупівель та захисту економічної конкуренції.
Вирішення: Відмовлено у задоволенні вимоги
Статус вимоги: Відхилено