• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Бензин А-95 Gasoline Standart – 95 (талони) (або еквівалент), дизельне паливо ДП-3-Євро5-ВО (талони) (або еквівалент)

Торги відмінено

1 873 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 366.50 UAH
Період оскарження: 04.07.2023 18:45 - 09.07.2023 00:00
Вимога
Без відповіді

вимога

Номер: 95af9091f09a447296ba878fd4cbdfd1
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-04-012716-a.a3
Назва: вимога
Вимога:
2. Замовником встановлена дискримінаційна умова у тендерній документації, а саме у п. 8 Додатку № 4 до тендерної документації: «Для підтвердження можливості отримання Товару з партнерських АЗС учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції оригінал листа від власника(ків) чи оператора кожної АЗС, вказаних у таблиці 1 цього Додатку як партнерських, виданий учаснику, не більше ніж за 30 днів до дати оголошення про проведення цих торгів, про гарантований та безперебійний відпуск палива по талонам та зразку запропонованого учасником (лист повинен містити назву та зразки талонів (лицьової та зворотної сторони). На оригінал листа накладається кваліфікований (КЕП)/удосконалений (УЕП) електронний підпис уповноваженої особи, що його підписала у форматі, що дає можливість перевірити КЕП/УЕП.» Потенційний учасник співпрацює не з власниками/орендарями/управителями АЗС, а з партнерами - емітентами талонів, які в свою чергу співпрацюють з власниками АЗС. Відповідно Учасники, які не мають відносин саме з партнерами-власниками АЗС – фактично не зможуть виконати вказану вимогу тендерної документації. Замовник не повинен встановлювати дискримінаційну вимогу, щодо учасників у закупівлі та допускати до участі тільки учасників, які мають партнерські договори саме з власником АЗС. Вимагаємо Замовника виключити вимогу щодо надання Листа «саме від власника АЗС» та замінити формулювання «Лист від партнера», чим дозволити брати участь у закупівлі учасникам, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських відносин з емітентами талонів. Щодо вимоги стосовно надання листа від оператора АЗС. Оператор АЗС – це працівник АЗС, який приймає Бланк-дозвіл, та здійснює передачу Покупцю Товарів на АЗС. Яким чином Замовник планує забезпечити гарантування заправки на АЗС отримавши лист від Оператора АЗС – не зрозуміло. Вимагаємо Замовника виключити зазначену дискримінаційну умову.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

вимога

Номер: 1fbc88f46dea43af9f988e803f6b6909
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-04-012716-a.a2
Назва: вимога
Вимога:
1. Замовником встановлена дискримінаційна умова у тендерній документації, а саме у п. 8 Додатку № 4 до тендерної документації: «Для підтвердження можливості отримання Товару з партнерських АЗС учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції оригінал листа від власника(ків) чи оператора кожної АЗС, вказаних у таблиці 1 цього Додатку як партнерських, виданий учаснику, не більше ніж за 30 днів до дати оголошення про проведення цих торгів, про гарантований та безперебійний відпуск палива по талонам та зразку запропонованого учасником (лист повинен містити назву та зразки талонів (лицьової та зворотної сторони). На оригінал листа накладається кваліфікований (КЕП)/удосконалений (УЕП) електронний підпис уповноваженої особи, що його підписала у форматі, що дає можливість перевірити КЕП/УЕП.» Замовником встановлена дискримінаційна обмежувальна умова у п.8 Додатку 4 до ТД щодо накладення на лист від партнера кваліфікованого (КЕП)/удосконаленого (УЕП) електронного підпису, оскільки учасник не може покладати на свого партнера зобов’язання щодо надання листа саме за підписом КЕП/УЕП. Як доказ дискримінційної умови повідомляємо, що умовами нашого партнерського договору не передбачене зобов’язання нашого контрагента накладати КЕП/УЕП на листи. Господарським кодексом та Цивільним кодексом не передбачено зобов’язання між двома юридичними особами ведення саме електронного документообігу. Перед тим, як застосовувати ЕП взаємовідносини між сторонами електронного документообігу мають бути скріплені Договором при визнання електронних документів. Між потенційним учасником та нашим партнером не укладено Договір про визнання електронних документів. Потенційний учасник може надати Лист від партнера, завірений печаткою уповноваженою особи та підписом, але не може вимагати від Партнерів засвідчення кожного листа для Замовника КЕП/УЕП уповноваженої особи Партнера. Зважаючи на вищезазначене, вимагаємо Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити дискримінаційну умову щодо засвідчення Листа від партнера учасника саме КЕП/УЕП. Вимагаючи документального підтвердження наявність права в Учасника на використання торгової марки (знаків для товарів і послуг) (ліцензійний договір) - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема «недискримінація учасників». Потенційний учасник, як постачальник палива, не має ліцензійного договору на використання об’єктів інтелектуальної власності, проте має партнерські договори, які дозволяють йому здійснювати продаж палива (талонів) для потреб Замовників через партнера – емітента талонів. При цьому відповідно до положень Господарського кодексу України, кожен суб’єкт господарювання вільний у виборі способів і методів господарювання, місця ведення господарської діяльності. За всю історію діяльності нашого підприємства відсутність права на використання об’єктів інтелектуальної власності (торгової марки) – не перешкоджала нам виконувати свої зобов’язання за договорами, укладеними за результатом проведених аналогічних закупівель, а отже вищезазначена умова ТД є надмірною та такою, що обмежує нас в праві на участь. Проаналізувавши практику АМКУ, орган оскарження такої ж думки та визначає таку умову як дискримінаційну та зобов’язує Замовників внести відповідні зміни та виключити подібні обмеження для учасників закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

вимога

Номер: 565e9ff6c503405c9ca82f2be01fd321
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-04-012716-a.a1
Назва: вимога
Вимога:
1. Замовником встановлена дискримінаційна умова у тендерній документації, а саме у п. 7 Додатку 4 до тендерної документації: «Для підтвердження можливості отримання Товару з власної чи орендованої АЗС учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції оригінал/копію ліцензії, виданої на ім′я учасника, на право роздрібної торгівлі пальним щодо кожної із запропонованих учасником АЗС.» Вимога щодо надання Замовнику ліцензії на роздрібну торгівлю пальним обмежує учасників-партнерів АЗС, які здійснюють продаж талонів на пальне та отримали ліцензію на право оптової торгівлі пальним за відсутності місць оптової торгівлі. Ліцензія на право роздрібної торгівлі пальним отримується на кожне місце торгівлі окремо. Учасник який здійснює свою діяльність на умовах партнерських договорів з емітентами талонів АЗС – не може надати відповідний документ дозвільного характеру. Відповідно до ст.15 Закону № 418 суб’єкти господарювання отримують ліцензії на право оптової торгівлі та зберігання пального на кожне місце оптової торгівлі пальним або кожне місце зберігання пального відповідно, а за відсутності місць оптової торгівлі пальним – одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за місцезнаходженням суб’єкта господарювання або місцезнаходження постійного представництва. Відповідно до Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального" здійснення господарської діяльності з роздрібної торгівлі пальним передбачає продаж або відпуск пального з автозаправної станції / автогазозаправної станції/газонаповнювальної станції / газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки. Зазначена умова Документації носить обмежувальний характер. Також, у ІНДИВІДУАЛЬНІЙ ПОДАТКОВІЙ КОНСУЛЬТАЦІЇ від 24.07.2019 № 3422/6/99-99-12-02-02-15/ІПК – податковий орган підтвердив, що діяльність з продажу талонів на пальне не потребує отримання ліцензії на роздрібну торгівлю пальним. Замовник може ознайомитись з відповідним рішенням по скарзі на дискримінаційну умову тендерної документації щодо «ліцензії, виданої на ім′я учасника, на право роздрібної торгівлі пальним щодо кожної із запропонованих учасником АЗС», у закупівлі за ідентифікатором UA-2023-03-14-009468-a.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.