-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Технічний нагляд за об’єктом: «Реконструкція мостового переходу через річку Західний Буг, розташованого в м.Сокаль на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення О141602 Сокаль – Стоянів на км 1+693 Сокальського району Львівської області.Коригування» (ДК 021:2015 71521000-6 — Послуги з нагляду за будівельними майданчиками)
Торги не відбулися
2 435 234.82
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 176.17 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 176.17 UAH
Період оскарження:
04.07.2023 16:52 - 09.07.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Безпідставне відхилення
Номер:
46adb8e18bc24a1a86e96b7eb92851f4
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-04-011928-a.a1
Назва:
Безпідставне відхилення
Вимога:
Шановний замовнику!
Відповідно до протоколу № 121 уповноваженої особи Департаменту дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації від 17.07.2023, вами було безпідставно, неправомірно відхилено нашу тендерну пропозицію.
1. Відповідно до ДБН В.2.3-5:2018 «ВУЛИЦІ ТА ДОРОГИ НАСЕЛЕНИХ ПУНКТІВ» Зі Зміною № 1, до доріг місцевого значення відносяться: житлові вулиці, дороги в науково-виробничих, промислових і комунально-складських зонах, проїзди, паркові дороги, дороги господарського призначення, пішохідні доріжки (дана інформація зазначена неодноразово по всьому тексту вище вказаного ДБН в тому числі в табл. 5.1, 5.10, п. 6.4.1, та чітко розписана в Додатку Е «КЛАСИФІКАЦІЯ ВУЛИЦЬ» (Додаток Е долучено, Зміна № 1).
Відповідно до Таблиці Е Додатку Е «КЛАСИФІКАЦІЯ ВУЛИЦЬ» (Додаток Е долучено, Зміна № 1) ДБН В.2.3-5:2018 «ВУЛИЦІ ТА ДОРОГИ НАСЕЛЕНИХ ПУНКТІВ» Зі Зміною № 1, вулиці та дороги місцевого значення:
- житлові вулиці (забезпечують транспортний (без пропуску вантажного транспорту) і пішохідний зв’язки на території житлових районів (мікрорайонів), виходи на магістральні вулиці загальноміського значення регульованого руху),
- дороги в науково-виробничих, промислових і комунально-складських зонах: (забезпечують транспортний зв’язок в науково-виробничих, промислових і комунально-складських зонах, виходи на магістральні дороги та магістральні вулиці),
- проїзди (забезпечують під’їзд транспортних засобів до житлових і громадських будівель, закладів, підприємств обслуговування населення та інших об’єктів міської забудови в межах районів, мікрорайонів, кварталів),
- паркові дороги (забезпечують транспортний і пішохідний зв’язки у межах територій парків та лісопарків з переважним рухом пішоходів та велосипедистів),
- дороги господарського призначення (забезпечують транспортний і пішохідний зв’язки між об’єктами господарського та виробничого призначення в сільських населених пунктах та вихід від них на інші вулиці і дороги),
- пішохідні доріжки (забезпечують пішохідний зв’язок з житловими і громадськими будівлями, науково-виробничими, промисловими і комунально-складськими зонами, зонами масового відпочинку, рекреаційними територіями, зупинками маршрутного транспорту, станціями метро та залізничного транспорту, відкритими автостоянками і гаражами),
- велосипедні доріжки (забезпечують під'їзд велосипедистів окремо від інших видів транспортних засобів до громадських центрів, житлових районів, науково-виробничих, промислових і комунально-складських зон, зон масового відпочинку, рекреаційних територій, станцій метро та залізничного транспорту, відкритих автостоянок і гаражів, на всіх категоріях вулиць за межами проїзної частини та тротуарів).
Отже те, що дорога знаходиться в комунальній власності, не відміняє того, що дороги вказані в аналогічних договорах є дорогами місцевого значення.
Виходячи з вище викладеного, замовник неправомірно відхилив нашу тендерну пропозицію, чим порушив чинне законодавство в сфері публічних закупівель. Також, слід відзначити, що замовник, при оприлюднені вимог про усунення невідповідностей, не вказав конкретної, на його думку, невідпвідності наданого аналогічного договору.
2. Щодо твердження, що учасником в складі тендерної пропозиції не подано інформацію та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі (технічна специфікація) (додаток 3 до тендерної документації), то повідомляємо що це є недостовірною інформацією – інформація та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі (технічна специфікація) (додаток 3 до тендерної документації) містяться в файлах «24. Технічне завдання» та «25. ТЗ Сокаль-Стоянів міст -32-78» які підписані КЕП.
Своїм неправомірним рішенням щодо відхилення нашої пропозиції, ви порушили принципи проведення публічних закупівель (добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням).
Такі ваші дії, як викладання тендерної документації в форматі PDF, визначення аналогічним договором в тендерній документації договору щодо технагляду дороги (що не є аналогічним, а є більш простим об’єктом технічного нагляду ніж технагляд предмету закупівлі - міст), оприлюднення вимог про усунення невідповідностей по завершенню робочого дня п’ятниці (сподіваючись на те, що учасник не зможе виправити невідповідності у вихідний день), не вказання в вимогах про усунення невідповідностей конкретного переліку для усунення невідповідностей, неправомірним рішенням щодо відхилення, свідчать про порушення принципів проведення публічних закупівель та чинного законодавства України.
Безпідствно відхиливши нашу пропозицію, ви також завдаєте збитки Львівській ОДА в розмірі 291 650,41 грн (різниця між нашою і наступною тендерною пропозицією).
Вимагаємо в найкоротший термін скасувати неправомірне рішення про відхилення нашої пропозиції.
В іншому випадку, ми змушені будемо розглянути питання щодо відстоювання наших законних інтересів в АМКУ (є аналогічні рішення АМКУ на користь учасника) та змушені будемо звернутися до народного депутата України для звернення до ДАСУ щодо проведення моніторингу даної закупівлі.
Якщо замовник відхилив тендерну пропозицію не маючи на це вагомих підстав, таке рішення можна визнати неправомірним, що тягне за собою накладення штрафу згідно з ч. 3 ст. 164 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
За неправомірні відхилення переможців тендерів передбачений штраф у розмірі 1500-3000 неоподаткованих мінімумів (25,5 тис. грн - 51,0 тис. грн). Якщо протягом року порушення повторюється, розмір другого штрафу збільшується до 3000-5000 неоподаткованих мінімумів. Сам же штраф накладається на службових уповноважених осіб замовника.
Також слід зазначити, що такі дії уповноваженої особи, носять ознаки злочинів, передбачених ч.1 ст. 367 КК України:
1. Службова недбалість, тобто невиконання або неналежне виконання службовою особою своїх службових обов'язків через несумлінне ставлення до них, що завдало істотної шкоди охоронюваним законом правам, свободам та інтересам окремих громадян, державним чи громадським інтересам або інтересам окремих юридичних осіб, -
карається штрафом від двохсот п'ятдесяти до п'ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправними роботами на строк до двох років, або обмеженням волі на строк до трьох років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років.
Істотна шкода – шкода, яка в сто і більше разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.07.2023 12:34
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Шановний Скаржник, на Вашу вимогу про безпідставне відхилення (ID: UA-2023-07-04-011928-a.a1), оприлюднену в електронній системі закупівель 18.07.2023, 12:34 повідомляю наступне.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про автомобільні дороги» автомобільні дороги поділяються на: автомобільні дороги загального користування; вулиці і дороги міст та інших населених пунктів; відомчі (технологічні) автомобільні дороги; автомобільні дороги на приватних територіях. Відповідно до статті 8 автомобільні дороги загального користування поділяються на автомобільні дороги державного та місцевого значення. Предметом наданих Учасником Договорів №1 від 3 жовтня 2022 року та №2 від 3 жовтня 2022 року є здійснення технічного нагляду за проведенням аварійних, відновних робіт, експлуатаційного утримання капітального ремонту дорожнього покриття по вулицях сіл, які в розумінні Закону України «Про автомобільні дороги» не є автомобільними дорогами державного та місцевого значення.
Відповідно до вимог Додатку 1 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність досвіду виконання ним аналогічного договору наступними інформацією та документами: 3.1 Довідкою за підписом керівника чи іншої уповноваженої особи учасника завіреною печаткою (за наявності) та її документальним підтвердженням згідно форми, що встановлена Таблицею 3.*Аналогічним договором є повністю виконаний договір на надання послуг (виконання робіт) з технічного нагляду за будівництвом та/або реконструкцією та/або капітальним ремонтом автомобільних доріг загального користування державного або місцевого значення. До довідки включається інформація про аналогічний договір, надання послуг/виконання робіт по якому здійснювалось протягом 2019 – 2022 років. Відповідно до пункту 54 Особливостей надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї здійснюється замовником відповідно до цього пункту. Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Наголошуємо, що Ви не звертались за роз’ясненнями щодо вимог тендерної документації чи щодо внесення змін до вимог тендерної документації в частині підтвердження наявності аналогічного договору, що підтверджує Вашу згоду із усіма вимогами тендерної документації. Щодо твердження, що учасником в складі тендерної пропозиції не подано інформацію та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі (технічна специфікація) (додаток 3 до тендерної документації) повідомляємо, що Замовником було допущено технічну описку при складанні протоколу, проте в електронній системі зазначено одну підставу для відхилення. Враховуючи вищезазначене, тендерну пропозицію Учасника необхідно відхилити відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей – учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Наголошуємо, що Замовник не порушив принципи проведення публічних закупівель (добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням) виходячи з наступного.
Щодо викладення тендерної документації в форматі PDF повідомляємо, що це не порушує норми чинного законодавства, оскільки даний файл дає можливість копіювати. Щодо визначення аналогічним договором в тендерній документації договору щодо технічного нагляду за будівництвом та/або реконструкцією та/або капітальним ремонтом автомобільних доріг загального користування державного або місцевого значення Учасником не було висунуто вимогу щодо внесення змін до тендерної документації, отже всі вимоги тендерної документації були зрозумілими. Щодо оприлюднення вимог про усунення невідповідностей по завершенню робочого дня п’ятниці повідомляємо, що законодавство не встановлює обмежень щодо дня та години оприлюднення вимог про усунення невідповідностей.
Статус вимоги:
Не задоволено