• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Конструкції та їх частини (Вікна металопластикові для Головинського ВПУ НТ)

Торги відмінено

560 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 600.00 UAH
Період оскарження: 04.07.2023 15:42 - 10.07.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Виключити вимогу про : Обов`язковий виїзд на заміри перед участю у закупівлі (заміри проводяться до закінчення періоду уточнень

Номер: e8e89595e153489cbbc01534771f99c1
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-04-010187-a.b1
Назва: Виключити вимогу про : Обов`язковий виїзд на заміри перед участю у закупівлі (заміри проводяться до закінчення періоду уточнень
Вимога:
Шановний Замовнику. Ви вимагаєте Обов`язковий виїзд на заміри перед участю у закупівлі (заміри проводяться до закінчення періоду уточнень. Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі.Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі , шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про "Обов`язковий виїзд на заміри перед участю у закупівлі (заміри проводяться до закінчення періоду уточнень " до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо Обов`язковийвиїзд на заміри перед участю у закупівлі (заміри проводяться до закінчення періоду уточнень , була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день. Дякуємо за запитання. Хочемо Вас проінформувати, що надання актів про обов’язкове відвідування об’єкту з проведенням фізичних обмірів не обмежує учасників, які бажають взяти участь в зазначеній закупівлі та мають на меті стати переможцем даної закупівлі, здатного виконати роботи належної якості та в терміни визначені в умовах тендерної документації з урахуванням всіх нюансів зазначеного об’єкта. У самого замовника за штатом відсутні сертифіковані спеціалісти, які мають право професійно визначати усі кошторисні та технологічні складові предмета закупівлі, тому залучення фахівців від учасників є цілком логічною вимогою. Ця вимога є однаковою для всіх учасників, хто бажає взяти участь у закупівлі замовника і не є дискримінаційною. Звертаємо увагу, що даний Акт має надавати саме учасник від свого імені в складі своєї пропозиції, а не Замовник. Замовник лише перевіряє достовірність вказаної інформації, наданої учасником у складі своєї пропозиції. Тож замовник не вбачає жодної дискримінації і не розуміє яким чином наведені умови порушують права та інтереси Скаржника та яким чином обмежується його можливість взяти участь у закупівлі оскільки всі необхідні контактні (ПІБ, телефон, електронна адреса) та адресні дані відповідальних осіб (посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками) зазначені у відкритому доступі на електронному майданчику Прозорро. Тож відповідно до вимоги учасника, зміни до тендерної документації Замовник вносити не планує, через відсутність дискримінаційних вимог.
Статус вимоги: Відхилено