-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Комп’ютерне обладнання
Ціна тендерної пропозиції може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в змінах до річного плану та оголошенні про проведення відкритих торгів, з урахуванням абзацу другого пункту 28 цих особливостей. До розгляду приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Прийнятний відсоток перевищення ціни тендерної пропозиції, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів 5 %
Завершена
248 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 480.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 480.00 UAH
Період оскарження:
04.07.2023 14:07 - 09.07.2023 00:00
Вимога
Відхилено
1
Номер:
e788efedfd824215ad4e0cb4d58d8c07
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-04-007311-a.a2
Назва:
1
Вимога:
Чинним законодавством України, яке регулює порядок проведення публічних закупівель встановлений вичерпний перелік способів забезпечення виконання договору про закупівлю (банківська, страхова гарантія та гарантія фінансових установ), до яких лист/інший документ не належить. До того ж на сьогодні не передбачено жодних обмежень щодо вільного обігу предмету закупівлі та обов’язку компанії-виробника товару (або його офіційного дистриб’ютора) при кожному продажу товару видавати лист або будь який інший документ, що інформує про гарантії і якість товару. Крім того, виробники (офіційні дистриб’ютори), не практикують видачу декількох таких документів, оскільки в них надається гарантія якості товару, що продається. Наявність листа/іншого документу від виробника або офіційного дистриб’ютора щодо гарантії та якості товару не зобов’язує постачальника передавати у власність товар саме того виробника, який видав відповідний документ, а отже не може вберегти від закупівлі фальсифікатів, а звідси слідує, що вимога таких документів, є безпідставною, так як не має жодної юридичної сили у відносинах між замовником та постачальником. Крім того, більш дієвим способом попередження постачання фальсифікатів є вимога надання у складі пропозиції видаткових та податкових накладних з кодом товару по УКТ ЗЕД, адже за допомогою зазначеного коду можна визначити митні економічні операції, що проводилися щодо товару, прослідкувати походження товару та порядок здійснення поставки. Діюче законодавство України передбачає здійснення підприємницької діяльності з підтриманням економічної конкуренції, а саме – змаганням між суб’єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, та окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Вимога ж надати «Лист від виробника або його представництва на території України, з підтвердженням того, що товар є оригінальним, відповідає вимогам нормативних актів України та буде мати гарантійні зобов’язання виробника» ставить учасників торгів у залежність від взаємовідносин з виробником чи офіційним дистриб’ютором, тобто є дискримінацією. Відсутність таких листів ніяким чином не впливає й на якісні, та функціональні характеристики товару, який на законних підставах перебуває у особи, що пропонуватиме його на торгах. Отже, вимога подачі разом з тендерною пропозицією «Листа від виробника або його представництва на території України, з підтвердженням того, що товар є оригінальним, відповідає вимогам нормативних актів України та буде мати гарантійні зобов’язання виробника» є способом зменшення кола учасників, які відповідали б кваліфікаційним критеріям та мали змогу взяти участь у торгах, що є проявом дискримінації та обмеженням конкуренції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.07.2023 16:35
Вирішення:
Шановний учаснику, Ваше запитання розглянуто та за результатами його розгляду повідомляємо наступне. В свою чергу повідомляємо, що відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України, «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Практика надання авторизаційних листів чи інших документів, що підтверджують правовідносини учасника із виробником широко поширена як у приватних закупівлях, так і у публічних закупівлях, що розміщується у системі PROZORRO. Авторизаційний лист від виробника або офіційного представництва виробника є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки товару відповідно до вимог тендерної документації. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України. Цим Замовник не порушує принципів здійснення закупівель, а саме: недискримінації учасників. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання авторизаційного листа не лише від виробника, а й від офіційного представництва виробника. Окрім того, зазначаємо, що за умови законності правовідносин між учасником та виробником або офіційним представником виробника, отримання вищевказаного авторизаційного листа не є проблематичним. Зважаючи на викладене вище, у Замовника відсутні правові підстави для внесення змін до документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
1
Номер:
163853d44bfe4f39b1e94320e35677b0
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-04-007311-a.c1
Назва:
1
Вимога:
Шановний Замовник, у нас два питання:
1. Ви вступили в зговір з певним учасником або представником виробника?
2. Ви не обізнані про те, що вимога про надання так званого авторизаційного листа -це пряма ознака того, що в закупівлі вже визначений переможець, адже усім відомий факт того, шо так званий авторизаційний лист видається лише одному учаснику, хто прийшов перший.
Не потрібно вигадувати історії про надійного постачальника та посилання на рішення АМКУ. Якщо Ви посилаєтесь на рішення АМКУ - то це ознака Вашої абсолютної некомпетентності, адже в Україні відсутнє прецедентне право!
Так званий «авторизаційного лист» - це некчемний документ, який не має жодною юридичною сили - його мета штучно обмежите конкуренцію за ради одного учасника.
Може Досить брати хабарі та прикриватися благіми намірами, чому одні можуть проводити чесно закупівлі, а інші ні?
Вам же відомо, що представником Canon є ТОВ Кенон Україна, тому саме цей представник на власний розсуд надасть один так званий некчемний лист одному учаснику, який вже його й отримав, тому раді повідомити, що переможець вже визначний. Прибуток розподілений. Корупція під час війни продовжується!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.07.2023 16:35
Вирішення:
Шановний Учаснику, дякуємо за Ваш інтерес до нашої закупівлі. Повідомляємо, що відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України, «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України. Цим Замовник не порушує принципів здійснення закупівель. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання авторизаційного листа не лише від виробника, а й від офіційного представництва виробника. Окрім того, зазначаємо, що за умови законності правовідносин між учасником та виробником або офіційним представником виробника, отримання вищевказаного авторизаційного листа не є проблематичним. Неспроможність когось із учасників виконати вимоги тендерної документації не являється дискримінацією інших учасників. Враховуючи викладене вище, у замовника відсутні правові підстави для внесення змін до документації.
Статус вимоги:
Відхилено