-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Код ДК:021:2015:33160000-9 Устаткування для операційних блоків(Системи відеоендоскопічні, уретерореноскопи, нефроскопи) (7 лотів)
Завершена
52 290 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 3 500.00 UAH
мін. крок: 0% або 3 500.00 UAH
Період оскарження:
04.07.2023 11:55 - 09.07.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога про усунення дискримінаційних умов тендерної документації
Номер:
e2cd0bc72b5d430996f506f9310ce7a9
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-04-005031-a.b3
Назва:
Вимога про усунення дискримінаційних умов тендерної документації
Вимога:
Ознайомившись з тендерною документацією, нами було виявлено ряд встановлених дискримінаційних вимог у медико-технічних характеристиках предмету закупівлі.
В сукупності встановлені медико-технічні вимоги до предмету закупівлі відповідають продукції лише одного виробника, що як наслідок обмежує конкуренцію, порушує принципи здійснення публічних закупівель та порушує право нашої Компанії бути учасником даних відкритих торгів з особливостями.
Аналізуючи ринок зареєстрованого обладнання для лапароскопії в Україні, а також тих вимог до обладнання, яке ДУ "Інститут урології імені академіка О. Ф. Возіанова" хоче придбати за державні кошти, ми наголошуємо на тому, що в комплектації є перелік обладнання, яке по медико-технічним вимогам не відповідає останнім розробкам в медичній галузі, та не є достатньо високого рівня для Інституту.
В МТВ є вимоги до кольорової температури, яка використовується в медичній апаратурі для лапароскопії, та зазвичай відповідає денному світлу або білому світлу, що має нейтральну колірну температуру. Це забезпечує найбільш природне освітлення під час операції і дозволяє лікарям бачити кольори тканин і органів точніше.
Зазвичай таке світло має колірну температуру в межах 4500-5700 Кельвінів. Прописаний показник у 6500К суттєво перевищує стандарти, що надає кольоровому спектру більш холодних тонів та може погіршувати зображення. Ця інформація є в статтях міжнародних наукових видань.
В МТВ зазначено використання зовнішнього носія, а саме пам'яті USB для запису відеоматеріалу операції. Вимог до окремого записуючого пристрою в МТВ немає.
На сьогоднішній день всі провідні медичні заклади світу перейшли на використання зовнішніх записуючих пристроїв, що дає змогу для запису відеоматеріалу розміром до 1 Террабайта (або 1000 ГБ), що значно перевищує вимоги в МТВ.
За умови роботи лікарні в стандартному режимі навантаження життєвий ресурс роботи джерела випромінювання є достатнім і на рівні 10 000 годин, що становить більше 17 років роботи обладнання. Відповідно підвищений показник в 30 000 годин є зайвим оскільки за умови розвитку технологій, обладнання потребує оновлення через 10-12 років тому що воно просто не відповідає стандартам сучасної медицини та прогресу в галузі.
На нашу думку та посилаючись на думку провідного фахівця у галузі Кутняка Віталія Миколайовича.
Зазначаємо про те, що на ринку медичного обладнання наявні моделі, які мають значно сучасніші функціональні можливості та є більш бюджетно вигідними для державних замовників, що забезпечить в першу чергу ефективне лікування пацієнтів, а також дозволить більш раціонально використати державні кошти.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог та задля розширення коло учасників процедури закупівлі, підвищення вільної конкуренції серед учасників, нівелювання можливої корупційної складової, закупівлі високоякісного та функціонального медичного обладнання та забезпечення максимально ефективного використання державних коштів,
пропонуємо внести наступні зміни до медико-технічних вимог предмета закупівлі:
Таблица додається
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
07.07.2023 12:33
Вирішення:
Шановний Учасник! Повідомляємо, що дана тендерна документація була розроблена з
урахуванням принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації Учасників
відповідно до статті 5 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі» та відповідно до
положень Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей
здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених
Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в
Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178.
Функції і параметри, які зазначені у медико-технічних вимогах за предметом закупівлі були
встановлені виходячи з наявної потреби у Замовника, ДУ «Інститут урології імені академіка
О. Ф. Возіанова НАМН України», відповідно до існуючого багатолітнього досвіду наших фахівців та хірургів
в напрямках лапароскопії та ендоурології, з урахуванням технічних параметрів необхідного
медичного обладнання, які мають переважна більшість сучасних світових виробників
ендоскопічного обладнання, продукція яких є зареєстрованою в Україні, та відповідає
останнім розробкам в медичній галузі і є достатньо високого рівня для Інституту.
По-перше, пропозиція зменшити (або знизити) вимоги до діапазону кольорової
температури, яка використовується в медичній апаратурі для лапароскопії (змінити на «в
межах 4500-5700 Кельвінів») суттєво погіршить характеристики зображення. Погіршення
зазначених вимог може призвести до недостатнього освітлення операційного поля під час
оперативних лапароскопічних втручань, перевтомлюваності зорового аналізу медичного
персоналу під час операції, що в свою чергу може негативно вплинути на результат
медичного втручання. Ця вимога (змінити на «в межах 4500-5700 Кельвінів») не відповідає
сучасним можливостям систем візуалізації. Прописаний у вимогах Замовником показник у
«не менше ніж 6500К» (та «не менше ніж 6000К» для 2-го та 3-го ЛОТів) ніяк не перевищує
стандарти, а навпаки відповідає технічним параметрам, які мають переважна більшість
сучасних світових виробників ендоскопічного лапароскопічного обладнання у поєднанні з
іншими компонентами системи візуалізації достатньо високого рівня, параметри яких також
вимагаються Замовником.
По-друге, твердження про те, що «Вимог до окремого записуючого пристрою в МТВ
немає» є безпідставним. Оскільки Замовником передбачена вимога до зовнішнього носія, а
саме пам'яті USB для запису відеоматеріалу операції, - «накопичувач ємністю не менш ніж 32
Гб». Таким чином Учасник може запропонувати флеш-накопичувач (або його будь-який
зовнішній USB-еквівалент-аналог) ємністю для запису відеоматеріалу розміром до 1
Террабайта (або 1000 ГБ) і вище, що дійсно значно перевищить вимоги в МТВ, але
задовольнить дану вимогу Замовника.
По-третє, твердження про те, що «ресурс роботи джерела випромінювання є
достатнім і на рівні 10 000 годин» (за умови роботи лікарні в стандартному режимі
навантаження) та «підвищений показник в 30 000 годин є зайвим і обмежує конкуренцію» - є
помилковим. Оскільки показник гарантованого виробником ресурсу роботи ендоскопічного
світлодіодного джерела випромінювання в 30 000 годин – є параметром, який ніяк не
перевищує стандарти, а навпаки відповідає технічним параметрам, які мають переважна
більшість сучасних світових виробників ендоскопічного лапароскопічного обладнання у
поєднанні з іншими компонентами системи візуалізації достатньо високого рівня, параметри
яких також вимагаються Замовником, - таким чином не обмежує конкуренцію. Окрім того в
теперішній час Інститут працює в умовах воєнного стану і в нестандартному режимі
навантаження.
По-четверте, твердження про те, що «за умови розвитку технологій, обладнання
потребує оновлення через 10-12 років тому що воно просто не відповідає стандартам сучасної
медицини та прогресу в галузі» також є не доцільним оскільки медичне відеоендоскопічне
обладнання, яке закуповується Інститутом, параметри якого вимагаються Замовником, є
достатньо високого рівня якості та технологій для Інституту та в цілому. Тому в даній
ситуації, коли технічні параметри, що вимагаються Замовником, мають переважна більшість
найсучасніших світових виробників ендоскопічного лапароскопічного обладнання, Замовник
вбачає недоцільним зменшувати (або занижувати) об’єктивні та поширені рамки технічних
параметрів та показників необхідного медичного обладнання зареєстрованих в Україні
торгівельних марок виробників ендоскопічного обладнання. Окрім цього, це дозволяє суттєво
розширити можливості всього комплексу.
По-п’яте, враховуючи Вашу думку та думку шанованого та провідного фахівця у галузі
ендоскопії, Кутняка Віталія Миколайовича, слід зазначити, що пан Кутняк Віталій
Миколайович є авторитетним та провідним фахівцем в напрямку саме гнучкої ендоскопії,
ендоскопії ШКТ (шлунково-кишкового тракту), особливості проведення діагностики та
операцій в якій, так само як і вимоги до технічних параметрів та показників обладнання в
якій, достатньо відрізняються від напрямку малоінвазивних втручань в лапароскопічній
хірургії та ендоурології та вимог до технічних параметрів та показників обладнання для
лапароскопічної хірургії та ендоурології. Інститутом закуповується медичне
відеоендоскопічне обладнання для напрямку саме лапароскопічної хірургії та ендоурології,
тому, відповідно до існуючого багатолітнього досвіду наших фахівців та хірургів Інституту в
напрямку лапароскопії та ендоурології, та з урахуванням технічних параметрів необхідного
медичного обладнання, які мають переважна більшість сучасних світових виробників
ендоскопічного обладнання, продукція яких є зареєстрованою в Україні, та відповідає
останнім розробкам в медичній галузі і є достатньо високого рівня для Інституту, - функції і
параметри, які зазначені у медико-технічних вимогах за предметом закупівлі були
встановлені з урахуванням наявної потреби у Замовника.
Замовником під час розробки тендерної документації були враховані положення
частини 4 статті 22 Закону України та статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» про
те, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та
призводять до дискримінації учасників, та про те, що закупівлі здійснюються, зокрема, за
принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них, відкритості та прозорості
на всіх стадіях закупівель.
При цьому, неможливість потенційним Учасником виконати умови тендерної
документації, зокрема в частині медико-технічних вимог не є підтвердженням того, що
вищезазначені вимоги є дискримінаційними.
З огляду на вище викладене, відсутні аргументовано підтверджені підстави для
внесення змін до тендерної документації, а тому вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога про усунення дискримінаційних умов тендерної документації
Номер:
ea1e85f725d64bc4bca3d6b75bbb4d0c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-04-005031-a.b2
Назва:
Вимога про усунення дискримінаційних умов тендерної документації
Вимога:
Ознайомившись з тендерною документацією, нами було виявлено ряд встановлених дискримінаційних вимог у медико-технічних характеристиках предмету закупівлі.
В сукупності встановлені медико-технічні вимоги до предмету закупівлі відповідають продукції лише одного виробника, що як наслідок обмежує конкуренцію, порушує принципи здійснення публічних закупівель та порушує право нашої Компанії бути учасником даних відкритих торгів з особливостями.
Аналізуючи ринок зареєстрованого обладнання для лапароскопії в Україні, а також тих вимог до обладнання, яке ДУ "Інститут урології імені академіка О. Ф. Возіанова" хоче придбати за державні кошти, ми наголошуємо на тому, що в комплектації є перелік обладнання, яке по медико-технічним вимогам не відповідає останнім розробкам в медичній галузі, та не є достатньо високого рівня для Інституту.
В МТВ є вимоги до кольорової температури, яка використовується в медичній апаратурі для лапароскопії, та зазвичай відповідає денному світлу або білому світлу, що має нейтральну колірну температуру. Це забезпечує найбільш природне освітлення під час операції і дозволяє лікарям бачити кольори тканин і органів точніше.
Зазвичай таке світло має колірну температуру в межах 4500-5700 Кельвінів. Прописаний показник у 6500К суттєво перевищує стандарти, що надає кольоровому спектру більш холодних тонів та може погіршувати зображення. Ця інформація є в статтях міжнародних наукових видань.
В МТВ зазначено використання зовнішнього носія, а саме пам'яті USB для запису відеоматеріалу операції. Вимог до окремого записуючого пристрою в МТВ немає.
На сьогоднішній день всі провідні медичні заклади світу перейшли на використання зовнішніх записуючих пристроїв, що дає змогу для запису відеоматеріалу розміром до 1 Террабайта (або 1000 ГБ), що значно перевищує вимоги в МТВ.
За умови роботи лікарні в стандартному режимі навантаження життєвий ресурс роботи джерела випромінювання є достатнім і на рівні 10 000 годин, що становить більше 17 років роботи обладнання. Відповідно підвищений показник в 30 000 годин є зайвим оскільки за умови розвитку технологій, обладнання потребує оновлення через 10-12 років тому що воно просто не відповідає стандартам сучасної медицини та прогресу в галузі.
На нашу думку та посилаючись на думку провідного фахівця у галузі Кутняка Віталія Миколайовича.
Зазначаємо про те, що на ринку медичного обладнання наявні моделі, які мають значно сучасніші функціональні можливості та є більш бюджетно вигідними для державних замовників, що забезпечить в першу чергу ефективне лікування пацієнтів, а також дозволить більш раціонально використати державні кошти.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог та задля розширення коло учасників процедури закупівлі, підвищення вільної конкуренції серед учасників, нівелювання можливої корупційної складової, закупівлі високоякісного та функціонального медичного обладнання та забезпечення максимально ефективного використання державних коштів,
пропонуємо внести наступні зміни до медико-технічних вимог предмета закупівлі:
Таблица додається
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
07.07.2023 12:32
Вирішення:
Шановний Учасник! Повідомляємо, що дана тендерна документація була розроблена з
урахуванням принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації Учасників
відповідно до статті 5 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі» та відповідно до
положень Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей
здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених
Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в
Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178.
Функції і параметри, які зазначені у медико-технічних вимогах за предметом закупівлі були
встановлені виходячи з наявної потреби у Замовника, ДУ «Інститут урології імені академіка
О. Ф. Возіанова НАМН України», відповідно до існуючого багатолітнього досвіду наших фахівців та хірургів
в напрямках лапароскопії та ендоурології, з урахуванням технічних параметрів необхідного
медичного обладнання, які мають переважна більшість сучасних світових виробників
ендоскопічного обладнання, продукція яких є зареєстрованою в Україні, та відповідає
останнім розробкам в медичній галузі і є достатньо високого рівня для Інституту.
По-перше, пропозиція зменшити (або знизити) вимоги до діапазону кольорової
температури, яка використовується в медичній апаратурі для лапароскопії (змінити на «в
межах 4500-5700 Кельвінів») суттєво погіршить характеристики зображення. Погіршення
зазначених вимог може призвести до недостатнього освітлення операційного поля під час
оперативних лапароскопічних втручань, перевтомлюваності зорового аналізу медичного
персоналу під час операції, що в свою чергу може негативно вплинути на результат
медичного втручання. Ця вимога (змінити на «в межах 4500-5700 Кельвінів») не відповідає
сучасним можливостям систем візуалізації. Прописаний у вимогах Замовником показник у
«не менше ніж 6500К» (та «не менше ніж 6000К» для 2-го та 3-го ЛОТів) ніяк не перевищує
стандарти, а навпаки відповідає технічним параметрам, які мають переважна більшість
сучасних світових виробників ендоскопічного лапароскопічного обладнання у поєднанні з
іншими компонентами системи візуалізації достатньо високого рівня, параметри яких також
вимагаються Замовником.
По-друге, твердження про те, що «Вимог до окремого записуючого пристрою в МТВ
немає» є безпідставним. Оскільки Замовником передбачена вимога до зовнішнього носія, а
саме пам'яті USB для запису відеоматеріалу операції, - «накопичувач ємністю не менш ніж 32
Гб». Таким чином Учасник може запропонувати флеш-накопичувач (або його будь-який
зовнішній USB-еквівалент-аналог) ємністю для запису відеоматеріалу розміром до 1
Террабайта (або 1000 ГБ) і вище, що дійсно значно перевищить вимоги в МТВ, але
задовольнить дану вимогу Замовника.
По-третє, твердження про те, що «ресурс роботи джерела випромінювання є
достатнім і на рівні 10 000 годин» (за умови роботи лікарні в стандартному режимі
навантаження) та «підвищений показник в 30 000 годин є зайвим і обмежує конкуренцію» - є
помилковим. Оскільки показник гарантованого виробником ресурсу роботи ендоскопічного
світлодіодного джерела випромінювання в 30 000 годин – є параметром, який ніяк не
перевищує стандарти, а навпаки відповідає технічним параметрам, які мають переважна
більшість сучасних світових виробників ендоскопічного лапароскопічного обладнання у
поєднанні з іншими компонентами системи візуалізації достатньо високого рівня, параметри
яких також вимагаються Замовником, - таким чином не обмежує конкуренцію. Окрім того в
теперішній час Інститут працює в умовах воєнного стану і в нестандартному режимі
навантаження.
По-четверте, твердження про те, що «за умови розвитку технологій, обладнання
потребує оновлення через 10-12 років тому що воно просто не відповідає стандартам сучасної
медицини та прогресу в галузі» також є не доцільним оскільки медичне відеоендоскопічне
обладнання, яке закуповується Інститутом, параметри якого вимагаються Замовником, є
достатньо високого рівня якості та технологій для Інституту та в цілому. Тому в даній
ситуації, коли технічні параметри, що вимагаються Замовником, мають переважна більшість
найсучасніших світових виробників ендоскопічного лапароскопічного обладнання, Замовник
вбачає недоцільним зменшувати (або занижувати) об’єктивні та поширені рамки технічних
параметрів та показників необхідного медичного обладнання зареєстрованих в Україні
торгівельних марок виробників ендоскопічного обладнання. Окрім цього, це дозволяє суттєво
розширити можливості всього комплексу.
По-п’яте, враховуючи Вашу думку та думку шанованого та провідного фахівця у галузі
ендоскопії, Кутняка Віталія Миколайовича, слід зазначити, що пан Кутняк Віталій
Миколайович є авторитетним та провідним фахівцем в напрямку саме гнучкої ендоскопії,
ендоскопії ШКТ (шлунково-кишкового тракту), особливості проведення діагностики та
операцій в якій, так само як і вимоги до технічних параметрів та показників обладнання в
якій, достатньо відрізняються від напрямку малоінвазивних втручань в лапароскопічній
хірургії та ендоурології та вимог до технічних параметрів та показників обладнання для
лапароскопічної хірургії та ендоурології. Інститутом закуповується медичне
відеоендоскопічне обладнання для напрямку саме лапароскопічної хірургії та ендоурології,
тому, відповідно до існуючого багатолітнього досвіду наших фахівців та хірургів Інституту в
напрямку лапароскопії та ендоурології, та з урахуванням технічних параметрів необхідного
медичного обладнання, які мають переважна більшість сучасних світових виробників
ендоскопічного обладнання, продукція яких є зареєстрованою в Україні, та відповідає
останнім розробкам в медичній галузі і є достатньо високого рівня для Інституту, - функції і
параметри, які зазначені у медико-технічних вимогах за предметом закупівлі були
встановлені з урахуванням наявної потреби у Замовника.
Замовником під час розробки тендерної документації були враховані положення
частини 4 статті 22 Закону України та статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» про
те, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та
призводять до дискримінації учасників, та про те, що закупівлі здійснюються, зокрема, за
принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них, відкритості та прозорості
на всіх стадіях закупівель.
При цьому, неможливість потенційним Учасником виконати умови тендерної
документації, зокрема в частині медико-технічних вимог не є підтвердженням того, що
вищезазначені вимоги є дискримінаційними.
З огляду на вище викладене, відсутні аргументовано підтверджені підстави для
внесення змін до тендерної документації, а тому вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога про усунення дискримінаційних умов тендерної документації
Номер:
fae43e01ee0240c1bf0dd50f4107c5d8
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-04-005031-a.b1
Назва:
Вимога про усунення дискримінаційних умов тендерної документації
Вимога:
Ознайомившись з тендерною документацією, нами було виявлено ряд встановлених дискримінаційних вимог у медико-технічних характеристиках предмету закупівлі.
В сукупності встановлені медико-технічні вимоги до предмету закупівлі відповідають продукції лише одного виробника, що як наслідок обмежує конкуренцію, порушує принципи здійснення публічних закупівель та порушує право нашої Компанії бути учасником даних відкритих торгів з особливостями.
Аналізуючи ринок зареєстрованого обладнання для лапароскопії в Україні, а також тих вимог до обладнання, яке ДУ "Інститут урології імені академіка О. Ф. Возіанова" хоче придбати за державні кошти, ми наголошуємо на тому, що в комплектації є перелік обладнання, яке по медико-технічним вимогам не відповідає останнім розробкам в медичній галузі, та не є достатньо високого рівня для Інституту.
В МТВ є вимоги до кольорової температури, яка використовується в медичній апаратурі для лапароскопії, та зазвичай відповідає денному світлу або білому світлу, що має нейтральну колірну температуру. Це забезпечує найбільш природне освітлення під час операції і дозволяє лікарям бачити кольори тканин і органів точніше.
Зазвичай таке світло має колірну температуру в межах 4500-5700 Кельвінів. Прописаний показник у 6500К суттєво перевищує стандарти, що надає кольоровому спектру більш холодних тонів та може погіршувати зображення. Ця інформація є в статтях міжнародних наукових видань.
В МТВ зазначено використання зовнішнього носія, а саме пам'яті USB для запису відеоматеріалу операції. Вимог до окремого записуючого пристрою в МТВ немає.
На сьогоднішній день всі провідні медичні заклади світу перейшли на використання зовнішніх записуючих пристроїв, що дає змогу для запису відеоматеріалу розміром до 1 Террабайта (або 1000 ГБ), що значно перевищує вимоги в МТВ.
За умови роботи лікарні в стандартному режимі навантаження життєвий ресурс роботи джерела випромінювання є достатнім і на рівні 10 000 годин, що становить більше 17 років роботи обладнання. Відповідно підвищений показник в 30 000 годин є зайвим оскільки за умови розвитку технологій, обладнання потребує оновлення через 10-12 років тому що воно просто не відповідає стандартам сучасної медицини та прогресу в галузі.
На нашу думку та посилаючись на думку провідного фахівця у галузі Кутняка Віталія Миколайовича.
Зазначаємо про те, що на ринку медичного обладнання наявні моделі, які мають значно сучасніші функціональні можливості та є більш бюджетно вигідними для державних замовників, що забезпечить в першу чергу ефективне лікування пацієнтів, а також дозволить більш раціонально використати державні кошти.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог та задля розширення коло учасників процедури закупівлі, підвищення вільної конкуренції серед учасників, нівелювання можливої корупційної складової, закупівлі високоякісного та функціонального медичного обладнання та забезпечення максимально ефективного використання державних коштів,
пропонуємо внести наступні зміни до медико-технічних вимог предмета закупівлі:
Таблица додається
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
07.07.2023 12:28
Вирішення:
Шановний Учасник! Повідомляємо, що дана тендерна документація була розроблена з
урахуванням принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації Учасників
відповідно до статті 5 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі» та відповідно до
положень Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей
здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених
Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в
Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178.
Функції і параметри, які зазначені у медико-технічних вимогах за предметом закупівлі були
встановлені виходячи з наявної потреби у Замовника, ДУ «Інститут урології імені академіка
О. Ф. Возіанова НАМН України», відповідно до існуючого багатолітнього досвіду наших фахівців та хірургів
в напрямках лапароскопії та ендоурології, з урахуванням технічних параметрів необхідного
медичного обладнання, які мають переважна більшість сучасних світових виробників
ендоскопічного обладнання, продукція яких є зареєстрованою в Україні, та відповідає
останнім розробкам в медичній галузі і є достатньо високого рівня для Інституту.
По-перше, пропозиція зменшити (або знизити) вимоги до діапазону кольорової
температури, яка використовується в медичній апаратурі для лапароскопії (змінити на «в
межах 4500-5700 Кельвінів») суттєво погіршить характеристики зображення. Погіршення
зазначених вимог може призвести до недостатнього освітлення операційного поля під час
оперативних лапароскопічних втручань, перевтомлюваності зорового аналізу медичного
персоналу під час операції, що в свою чергу може негативно вплинути на результат
медичного втручання. Ця вимога (змінити на «в межах 4500-5700 Кельвінів») не відповідає
сучасним можливостям систем візуалізації. Прописаний у вимогах Замовником показник у
«не менше ніж 6500К» (та «не менше ніж 6000К» для 2-го та 3-го ЛОТів) ніяк не перевищує
стандарти, а навпаки відповідає технічним параметрам, які мають переважна більшість
сучасних світових виробників ендоскопічного лапароскопічного обладнання у поєднанні з
іншими компонентами системи візуалізації достатньо високого рівня, параметри яких також
вимагаються Замовником.
По-друге, твердження про те, що «Вимог до окремого записуючого пристрою в МТВ
немає» є безпідставним. Оскільки Замовником передбачена вимога до зовнішнього носія, а
саме пам'яті USB для запису відеоматеріалу операції, - «накопичувач ємністю не менш ніж 32
Гб». Таким чином Учасник може запропонувати флеш-накопичувач (або його будь-який
зовнішній USB-еквівалент-аналог) ємністю для запису відеоматеріалу розміром до 1
Террабайта (або 1000 ГБ) і вище, що дійсно значно перевищить вимоги в МТВ, але
задовольнить дану вимогу Замовника.
По-третє, твердження про те, що «ресурс роботи джерела випромінювання є
достатнім і на рівні 10 000 годин» (за умови роботи лікарні в стандартному режимі
навантаження) та «підвищений показник в 30 000 годин є зайвим і обмежує конкуренцію» - є
помилковим. Оскільки показник гарантованого виробником ресурсу роботи ендоскопічного
світлодіодного джерела випромінювання в 30 000 годин – є параметром, який ніяк не
перевищує стандарти, а навпаки відповідає технічним параметрам, які мають переважна
більшість сучасних світових виробників ендоскопічного лапароскопічного обладнання у
поєднанні з іншими компонентами системи візуалізації достатньо високого рівня, параметри
яких також вимагаються Замовником, - таким чином не обмежує конкуренцію. Окрім того в
теперішній час Інститут працює в умовах воєнного стану і в нестандартному режимі
навантаження.
По-четверте, твердження про те, що «за умови розвитку технологій, обладнання
потребує оновлення через 10-12 років тому що воно просто не відповідає стандартам сучасної
медицини та прогресу в галузі» також є не доцільним оскільки медичне відеоендоскопічне
обладнання, яке закуповується Інститутом, параметри якого вимагаються Замовником, є
достатньо високого рівня якості та технологій для Інституту та в цілому. Тому в даній
ситуації, коли технічні параметри, що вимагаються Замовником, мають переважна більшість
найсучасніших світових виробників ендоскопічного лапароскопічного обладнання, Замовник
вбачає недоцільним зменшувати (або занижувати) об’єктивні та поширені рамки технічних
параметрів та показників необхідного медичного обладнання зареєстрованих в Україні
торгівельних марок виробників ендоскопічного обладнання. Окрім цього, це дозволяє суттєво
розширити можливості всього комплексу.
По-п’яте, враховуючи Вашу думку та думку шанованого та провідного фахівця у галузі
ендоскопії, Кутняка Віталія Миколайовича, слід зазначити, що пан Кутняк Віталій
Миколайович є авторитетним та провідним фахівцем в напрямку саме гнучкої ендоскопії,
ендоскопії ШКТ (шлунково-кишкового тракту), особливості проведення діагностики та
операцій в якій, так само як і вимоги до технічних параметрів та показників обладнання в
якій, достатньо відрізняються від напрямку малоінвазивних втручань в лапароскопічній
хірургії та ендоурології та вимог до технічних параметрів та показників обладнання для
лапароскопічної хірургії та ендоурології. Інститутом закуповується медичне
відеоендоскопічне обладнання для напрямку саме лапароскопічної хірургії та ендоурології,
тому, відповідно до існуючого багатолітнього досвіду наших фахівців та хірургів Інституту в
напрямку лапароскопії та ендоурології, та з урахуванням технічних параметрів необхідного
медичного обладнання, які мають переважна більшість сучасних світових виробників
ендоскопічного обладнання, продукція яких є зареєстрованою в Україні, та відповідає
останнім розробкам в медичній галузі і є достатньо високого рівня для Інституту, - функції і
параметри, які зазначені у медико-технічних вимогах за предметом закупівлі були
встановлені з урахуванням наявної потреби у Замовника.
Замовником під час розробки тендерної документації були враховані положення
частини 4 статті 22 Закону України та статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» про
те, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та
призводять до дискримінації учасників, та про те, що закупівлі здійснюються, зокрема, за
принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них, відкритості та прозорості
на всіх стадіях закупівель.
При цьому, неможливість потенційним Учасником виконати умови тендерної
документації, зокрема в частині медико-технічних вимог не є підтвердженням того, що
вищезазначені вимоги є дискримінаційними.
З огляду на вище викладене, відсутні аргументовано підтверджені підстави для
внесення змін до тендерної документації, а тому вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено