• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 24450000-3 - Агрохімічна продукція (Скінман Софт, Медікарін)

Поставка товару здійснюється за адресою: Донецька область, м. Мар’їнка, пр-т Дружби, 22-А (лінія зіткнення).Зона АТО.

Торги не відбулися

89 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 895.00 UAH
Період оскарження: 07.03.2018 11:56 - 14.03.2018 14:00
Вимога
Вирішена

Щодо написаного Замонвиком

Номер: dbfe42afa7fb41a7878ae89f78b901be
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-07-001034-c.b2
Назва: Щодо написаного Замонвиком
Вимога:
Шановний! Не треба звертатися до учасника за допомогою,бо отримуєте замість кваліфікованої допомоги - нісенітницю, яку потім публікуєте. Жоден Наказ МОЗ не вимагає вміст тих чи інших діючих речовин, а тим паче не обмежує їх масову долю. Всі запропоновані засоби є повними еквівалентами тим,що в документації за призначенням , режимами використання, класом безпеки, спектром антимікробної дії. Не треба протягувати у переможці "свого" учасника з значно дорожчою пропозицією - закінчиться плчавно для Вас. Не забувайте, ви знаходитись в зоні АТО, ми звернемося до СБУ, тому що в ваших діях є всі ознаки саботажу та розтрати бюджетних коштів, які потім пійдуть невідомо на які цілі. Останній раз вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Дискваліфікація вашої тендерної пропозиції є обгрунтованою
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: f1024d733962476a9a9a54b358b1f34d
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-07-001034-c.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Ми категорично не згодні з аргументацією дискваліфікації нащої пропозиції. Замовник Зазначив, що не мав на меті розглядати еквіваленти та послався на п.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України . Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, розпоряднику кощтів, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Ваша пропозиція має істотні відмінності
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Ні