-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
послуги з розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок державної власності орієнтовною площею 6011 га в постійне користування Галицькому національному парку із зміною цільового призначення із земель лісогосподарського призначення на землі природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення для збереження та використання національних природних парків (для збереження та використання Галицького національного природного парку), які розташовані за межами населених пунктів Бурштинської , Галицької , Дубівецької , Більшівецької громад Івано-Франківського району, Івано-Франківської області, здійснення державної реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі, погодження зміни цільового призначення Кабінетом Міністрів України, забезпечення оформлення речових прав на земельні ділянки
Категорія Замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями, які забезпечують потреби держави або територіальної громади. Пропозиції готуються українською мовою. Закупівля за кошти державного бюджету.
Завершена
2 464 510.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 000.00 UAH
Період оскарження:
04.07.2023 10:26 - 28.07.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Номер:
a8f918a8b643453ea25606c18828630d
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-04-002371-a.a2
Назва:
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга:
Скарга
щодо встановлення замовником у тендерній документації дискримінаційних умов
І. Підстави подання скарги та посилання на порушення процедури закупівлі
04.07.2023 року Галицький Національний природний парк (далі – Замовник) оголосив відкриті торги з особливостями на закупівлю Послуги з розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок державної власності орієнтовною площею 6011 га в постійне користування Галицькому національному парку із зміною цільового призначення із земель лісогосподарського призначення на землі природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення для збереження та використання національних природних парків (для збереження та використання Галицького національного природного парку), які розташовані за межами населених пунктів Бурштинської , Галицької , Дубівецької , Більшівецької громад Івано-Франківського району, Івано-Франківської області, здійснення державної реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі, погодження зміни цільового призначення Кабінетом Міністрів України, забезпечення оформлення речових прав на земельні ділянки ( UA-2023-07-04-002371-a), (далі - Закупівля).
Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «МОЯ ЗЕМЛЯ» (надалі - Скаржник) маємо намір взяти участь у цій Закупівлі, але за результатами аналізу тендерної документації, яка затверджена Рішенням уповноваженої особи Галицького національного природного парку «04» липня 2023 року № 2, виявили вимогу, яка обмежує участь суб’єктів господарювання у Закупівлі, зокрема й нашу. Встановлення у тендерній документації дискримінаційної вимоги порушує наше законне право на участь у цій Закупівлі.
Відповідно до пункту 3 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації замовник встановив кваліфікаційний критерій «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
Вимоги для надання учасниками документів, якими б підтверджувалася відповідність кваліфікаційному критерію викладені у такій редакції:
«3. Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасник повинен надати:
3.1. Довідку, яка містить відбиток печатки* учасника, складену в довільній формі, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання не менше 2 (двох) аналогічних за предметом закупівлі договорів.
3.2. Копію аналогічних договорів за предметом закупівлі договору (договорів)та копії документів, які підтверджують його (їх) виконання в повному обсязі (підписаний сторонами акт прийому-передачі наданих послуг (виконаних робіт), Витяг (и) з Державного земельного кадастру про земельну ділянку (надається на кожну земельну ділянку на всю площу згідно договору), рішення уповноваженого суб’єкта згідно ст.186 Земельного кодексу України про затвердження документації із землеустрою та Відгук замовника робіт (послуг) згідно аналогічного договору.
* Під аналогічним договором в розумінні тендерної документації є договір з розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в постійне користування державному або комунальному підприємству, установі, організації, оскільки замовник згідно цього предмету закупівлі відноситься до державної форми власності (далі – проект землеустрою)».
Ми вважаємо, що визначення замовником ознак аналогічності договорів є дискримінаційним. Зокрема, згідно приміткою, яка позначена «*»замовник встановив, що під аналогічним договором в розумінні тендерної документації є договір з розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в постійне користування саме: державному або комунальному підприємству, установі, організації.
ІІ. Обґрунтування наявності у Скаржника порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи;
Акцент замовника на те, що земельна ділянка має бути відведена виключно державному або комунальному підприємству, установі, організації є дискримінаційним, а також навмисно звужує та виключає можливість підтвердити аналогічний досвід щодо виконання аналогічних послуг, якщо земельна ділянка відводилася органу місцевого самоврядування, наприклад сільській чи міській раді.
Таке формулювання вимоги фактично означає, що стороною договору має бути державне/комунальне підприємство, установа чи організація, для якої/якого розроблявся проект із землеустрою щодо відведення земельної ділянки.
Правове регулювання розробки проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок міститься у статті 50 ЗУ «Про землеустрій». Аналіз цієї статті дозволяє зробити висновок, що вимоги до документації проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок є однаковими, незалежно від того чи документація виконується щодо земель державної чи комунальної власності. Більше того, немає значення кому ця документація в подальшому передається – органу місцевого самоврядування, державному органу, підприємству, установі чи організації будь-якої форми власності, тому що документація в будь-якому разі виконується згідно із вимогами ст.50 ЗУ «Про землеустрій». Обов’язки виконавця також є завжди однаковими, незалежно від того, для кого він розробляє проект документації.
ІІІ. Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі,
Скаржник є суб’єктом господарювання, який здійснює діяльність із 2006 року та має чималий досвід надання послуг щодо із розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, а також супутніх послуг. Для цього у нас наявні висококваліфіковані спеціалісти та відповідна матеріально-технічна база.
В якості підтвердження та доказів надаємо деякі аналогічні договори, які стосувалися надання послуг, аналогічних до предмета Закупівлі. Самі земельні ділянки щодо яких ми надавали послуги були державною або комунальною власністю, але розроблені проекти документацій ми передавали таким суб’єктам:
1) Управлінню міського господарства Мукачівської міської ради (предмет договору – виготовлення проєктів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у постійне користування), (договір №2 від 16.04.2021 року, копія додана до Скарги);
2) Углянській сільській раді (предмет договору –проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки), (договір №37/2021 від 05.05.2021 року, копія додана до Скарги);
Управління міського господарства Мукачівської міської ради та Углянська сільська рада не є підприємствами/установами/організаціями ні державної, ні комунальної власності. У них інша організаційно-правова форма, зокрема – це органи місцевого самоврядування.
Таким чином, вимога про надання аналогічних договорів саме щодо розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в постійне користування державному або комунальному підприємству, установі, організації унеможливлює нашу участь у Закупівлі Замовника, чим порушує наші законні права та інтереси, а також принцип недискримінації, який передбачений ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постановою КМУ №1178,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Встановити факт наявності у тендерній документації дискримінаційних вимог.
3. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації в частині кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
Додатки та докази до скарги:
1. Тендерна документація, яка затверджена рішенням уповноваженої особи Галицького національного природного парку від «04» липня 2023 року № 2.
2. Аналогічний Договір №2 від 16.04.2021 року
3. Аналогічний Договір №37/2021 від 05.05.2021 року.
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. скарга на дискримінаційну вимогу Галицький націанальний парк.pdf 07.07.2023 16:43
- ДОКАЗИ - додаток 2 до скарги - аналог.договір.pdf 07.07.2023 16:43
- ДОКАЗИ - додаток 1 до скарги, ТД землеустрій.docx 07.07.2023 16:44
- ДОКАЗИ - додаток 3 до скарги - аналог. договір.pdf 07.07.2023 16:44
- 1. Скарга АМКУ моя земля Галицький Національний парк.docx 07.07.2023 16:44
- рішення від 11.07.2023 № 10299.pdf 11.07.2023 18:55
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.07.2023 № 11205.pdf 25.07.2023 13:47
- рішення від 24.07.2023 № 11205.pdf 26.07.2023 11:25
- пояснення в АМКУ.doc 14.07.2023 10:35
- пояснення на скаргу в АМКУ.pdf 14.07.2023 10:35
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.07.2023 17:12
Дата розгляду скарги:
24.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.07.2023 18:55
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.07.2023 11:26
Дата виконання рішення Замовником:
26.07.2023 12:34
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконано.
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційна вимога
Номер:
82ee4b3f90f940ccbbf69dd8d05473de
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-04-002371-a.c1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Добрий день, шановний замовник!
У тендерній документації ви зазначили, що під аналогічним договором в розумінні тендерної документації є договір з розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в постійне користування державному або комунальному підприємству, установі, організації, оскільки замовник згідно цього предмету закупівлі відноситься до державної форми власності (далі – проект землеустрою).
Тобто із такої умови ТД виходить, що контрагентом по аналогічному договору учасника має бути підприємство/установа/організація державної або комунальної власності.
Таким чином ви штучно обмежуєте можливість участі у закупівлі тих учасників, які мають аналогічний досвід, але послуги надавалися органу місцевого самоврядування, наприклад.
Ми наголошуємо на тому, що предмет закупівлі (суть і зміст послуг, обсяг обов’язків виконавця) є однаковий, незалежно від того чи послуги надаються державному, комунальному підприємству, установі, організації чи іншій бюджетній установі чи навіть приватній.
Тому просимо внести зміни до тендерної документації і дозволити підтверджувати відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність досвіду виконання аналогічного договору/договорів» шляхом надання аналогічного договору на з розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в постійне користування. Тобто без конкретизації суб’єкта, якому такі послуги надавалися.
У випадку ігнорування нашої вимоги ми будемо змушені звертатися до АМКУ за захистом наших прав та інтересів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.07.2023 12:10
Вирішення:
На Вашу вимогу повідомляємо, що аналогічний договір наданий органу місцевого самоврядування буде відповідати вимогам тендерної документації. Зазначена вимога не є дискримінаційною бо стосується всіх учасників закупівлі. Скаржник не довів чому не може виконати зазначену вимогу документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
31.07.2023 18:04