• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Молодіжна с. Войтове Броварського району Київської області код за ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015:45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Код товару, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - ДК 021:2015: 45233142-6 Ремонт доріг

Торги відмінено

1 263 775.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 318.88 UAH
Період оскарження: 04.07.2023 09:58 - 10.07.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про скасування рішення

Номер: dd42230c0c2b495d88bcbccc3d66f369
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-04-001666-a.a1
Назва: Вимога про скасування рішення
Вимога:
За результатами розгляду пропозицій, Замовником було прийнято рішення про визначення переможцем закупівлі та було опубліковане повідомлення про намір укласти договір, з ЗАГОТІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧИМ ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "РЕГІОН-2001", згідно Протоколу щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 18.07.2023р. у той час, як вона містила невідповідності, а саме: 1. Відповідно до п. I Додаток 3 тендерної документації: І. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника (технічне завдання), учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати розрахунок договірної ціни та кошторисів (зведений та локальний кошториси, підсумкова відомість ресурсів, дефектний акт) до Кошторисних норм України у будівництві. Відповідно до п.1.1. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (надалі- Настанова) від 01.11.2021 № 281: Ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Застосування цієї Настанови при будівництві об’єктів із залученням інших джерел фінансування обумовлюється договором. Відповідно до пункту 5.33 розділу V Настанови з визначення вартості будівництва: До складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Відповідно до пункту 5.31 розділу V Настанови з визначення вартості будівництва: У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: 1) стадії проектування; 2) виду будівництва; 3) технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт; 4) тривалості будівництва; 5) способів фінансування будівництва; 6) виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів. Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому: а) за твердої договірної ціни —в розмірі до 1,5%; б) за динамічної договірної ціни – не враховується. Розмір цих коштів залежить від повноти інформації про об’єкт замовлення та способи виконання робіт, що зменшує небезпеку непередбачених ситуацій на будівельному майданчику при виконанні робіт. У складі тендерної пропозиції ЗАГОТІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧОГО ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "РЕГІОН-2001" надано Договірну ціну (файл: КОШТОРИС.pdf), в якій в графах розрахунку №9 (кошти на покриття ризиків) та розрахунку №10 (кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами) вказані «-». При цьому вказано вид договірної ціни: тверда. При розрахунку тендерної пропозиції ПП"РЕГІОН-2001" у договірній ціні не були враховані кошти на покриття ризиків та на покриття додатковий витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, що є порушенням п.5.31 та п.5.33 Настанови. Таким чином, тендерна пропозиція ПП"РЕГІОН-2001" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та мала бути відхилена Замовником. Аналогічної позиції дотримується Колегія АМКУ у рішеннях: № 5817-р/пк-пз від 13.09.2022, № 5965-р/пк-пз від 22.09.2022 та № 2306-р/пк-пз від 27.02.2023 та № 5477-р/пк-пз від 26.04.2023 року. ТОВ «СК НЕВА+» вважає, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. ТОВ «СК НЕВА+» вважає, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію ПП "РЕГІОН-2001", не звернув увагу на відсутність необхідних розрахунків та в супереч власних вимог визначив переможцем ПП"РЕГІОН-2001", хоча мав відхилити таку пропозицію відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі», але не зробивши цього порушив наше право на добросовісну та справедливу конкуренцію. Вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визначення переможцем ПП"РЕГІОН-2001", що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами з його пропозиції. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, Прошу прийняти вимогу до розгляду та скасувати свої рішення про визначення ПП "РЕГІОН-2001" переможцем та рішення про намір укласти договір з ПП "РЕГІОН-2001". В разі не скасування рішення, будемо звертатися в антимонопольний комітет.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до пункту 5.33 розділу V Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) Загальні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) КНУ «Настанови з визначення вартості будівництва» (далі – Настанова) до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні), та на підставі на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України. Та відповідно до розробленої проєктно-кошторисної документації, яка отримала експертний висновок (позитивний) ТОВ «Експертиза МВК» від 17.05.2021 № 34506, враховуючи короткий термін виконання робіт та структуру робіт було складено технічне завдання для проведення процедури закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено