• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з заправки та регенерації картриджів

Завершена

150 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 500.00 UAH
Період оскарження: 04.07.2023 09:44 - 09.07.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про скасування рішення, що викладене у вигляді Протоколу розгляду пропозицій №387 від 17.07.2023 року

Номер: ae4be6538e6b4fcba3342930e38ff977
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-04-001363-a.a1
Назва: Вимога про скасування рішення, що викладене у вигляді Протоколу розгляду пропозицій №387 від 17.07.2023 року
Вимога:
Шановний Замовнику! Враховуючи прийняте Вами рішення, що викладене у вигляді Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 387 від 17.07.2023 року (далі- Протокол) щодо визнання ФОП Тимошевського І.В. переможцем закупівлі UA-2023-07-04-001363-a, вимушений звернутися до Вас з вимогою. Тендерною документацію передбачена наступна вимога: «Для забезпечення надання якісних послуг з заправки та відновлення картриджів, учасник зобов’язаний надати у складі тендерної пропозиції, авторизаційний лист від виробника або офіційного представника виробника тонеру виробництва Static Control Components (SCC) або іншого виробника відповідної якості (еквіваленту) з обов’язковим зазначенням замовника та ідентифікатору закупівлі. У разі надання авторизаційного листа від виробника еквівалентного тонера, учасник надає лист від виробників друкуючих пристроїв, вказаних у тендерній документації, щодо можливості використання еквівалентного тонеру на таких пристроях.» Додатком 4 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі на закупівлю: послуги по заправці та регенерації картриджів за кодом ДК 021:2015 50310000-1 технічне обслуговування і ремонт офісної техніки тендерної документації перелік офіційних представників НЕВИЗНАЧЕНО. Звертаю вашу увагу на те, що офіційним представником є виробник/дистриб’ютор/дилер (https://dozorro.org/amku-practice/shodo-garantijnih-listiv-vid-virobnikadistribyutoradiler). На виконання вимоги ФОП ТИМОШЕВСЬКИЙ ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ у складі тендерної пропозиції надав Авторизаційний лист (Вих.№816/01-03 Від 10.07.2023 р.) виданий офіційним представником витратних матеріалів ТМ Static Control, Makkon, Dayton - Товариством з обмеженою відповідальністю «В.М.» - для участі закупівлі № UA-2023-07-04-001363-a, предмет закупівлі «Послуги з заправки та регенерації картриджів за кодом ДК 021:2015 - 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки». Згідно вище зазначеного документа Товариство з обмеженою відповідальністю «В.М.» авторизує ФОП Тимошевський І.В. для участі у процедурі закупівлі та підтверджує, що ФОП Тимошевський І.В. (ІПН 3257218370), юридична адреса: 08160, Київська обл., Фастівський р-н, село Гатне, вулиця Вишнева, будинок 1, зарекомендував себе як надійний і відповідальний партнер. Товариство з обмеженою відповідальністю «В.М.» надав учаснику закупівлі ФОП Тимошевському Ігорю Васильовичу сертифікат, який засвідчує, що ТОВ «В.М.» є регіональним дилером з продажу витратних матеріалів TM Static Control, Makkon, Dayton. Проте Замовником у Протоколі вказано, що Учасником (ФОП Тимошевський І.В.) надано не достовірну інформацію щодо офіційного представництва TM Static Control, Makkon, Dayton - ТОВ «В.М.». На що хочу зазначити, що дилер – це підприємець, який закуповує продукцію оптом у компанії-виробника, а продає у роздріб (або дрібними партіями); Офіційний дилер та офіційний дистриб’ютор являються ОФІЦІЙНИМИ ПРЕДСТАВНИКАМИ ВИРОБНИКА, основне завдання котрих - популяризувати продукцію виробника і підвищувати рівень бренду. Прошу пояснити, в чому саме «недостовірність наданої інформації»? Чи замовник вважає надані документи ТОВ В.М. неактуальними/підробними? Звертаю вашу увагу на те, що п. 1 розділу 3 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Тендерної документації визначено формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки.: «Опис та приклади формальних несуттєвих помилок. Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій у наступній редакції: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки. Опис формальних помилок: 1) Інформація / документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині: — уживання великої літери; — уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні; — використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови; — зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю — помилка в цифрах; — застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок; — написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс; — нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі).………5) У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації.» В будь-якому випадку, у разі виникнення (на думку Замовника) невідповідностей, я був позбавлений можливості на їх усунення (надання додаткової інформації, роз’яснень тощо) протягом 24х годин. Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» повинен надати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією згідно предмету закупівлі. Керуючись ч.40 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, та, враховуючи ч.39 цих ОСОБЛИВОСТЕЙ, відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» без урахування положень частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону Якщо замовником під час розгляд- тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. ФОП Тимошевський Ігор Васильович виконав умови тендерної документації у повному обсязі, а тому відхилення пропозиції є безпідставним. Враховуючи вище зазначене вимагаю: 1) скасувати рішення, що викладене у вигляді Протоколу розгляду пропозицій №387 від 17.07.2023 року про відхилення пропозиції ФОП Тимошевського Ігоря Васильовича; 2) повторно розглянути тендерну пропозицію ФОП Тимошевського Ігоря Васильовича; 3) надати ФОП Тимошевському Ігорю Васильовичу 24 години на усунення невідповідностей, що виявлені Замовником. У разі незадоволення даної вимоги буду вимушений звернутися до АМКУ для захисту своїх прав та інтересів у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до пункту 46 Особливостей замовник надає відповідь не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Статус вимоги: Відхилено