-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 15110000-2 – М'ясо (окремі порційні частини курячі заморожені (четвертина задня курчат - бройлерів) (ДК 021:2015 15112130-6 курятина); печінка яловича, заморожена (ДК 021:2015 15114000-0 потрухи))
Завершена
1 117 416.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 174.16 UAH
мін. крок: 1% або 11 174.16 UAH
Період оскарження:
04.07.2023 09:24 - 09.07.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Про певну кількість мед.книжок
Номер:
6264f738038c402e8576a920edfbce86
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-04-000947-a.c5
Назва:
Про певну кількість мед.книжок
Вимога:
Вимога № 5
У п.п.1.1 та п.п.2.1 Додатку 1 тендерної документації Замовник вимагає наявність не менше ніж двох рефрижераторів для перевезення харчових продуктів тваринного походження та працівників (окремо водії автотранспортних засобів, окремо експедитори транспортні, окремо вантажники, комірник), відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені для обігу предмету закупівлі.
Таким чином Замовник вимагає обов’язкову наявність двох автотранспортних засобів та сімох працівників для підтвердження кваліфікаційних вимог з учасника. Наявність про певну кількість автотранспортних засобів та про певну кількість працівників Замовник вимагає з метою надання супутніх послуг, пов’язаних зі зберіганням та пов’язаними з ним послугами, завантаженням, транспортуванням та експедируванням, с наступним відвантаженням товару.
У п.4.6 Проекту договору Додатку 6 тендерної документації вказано, що «Водій транспорту, а також особи, що супроводжують Товар у дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи, повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом. Представник Замовника має право перевіряти наявність особистої медичної книжки водія і інших осіб, що супроводжують Товар». У п.4.6 проекту договору відсутня інформація про певну кількість працівників, які вимагаються за умовами тендерної документації - сімох осіб. Тобто учаснику не зрозуміло яку кількість особових медичних книжок потрібно надати у складі своєї тендерної пропозиції.
Вищезазначені вимоги суперечать положенням ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та порушують принципи здійснення публічних закупівель, зокрема «недискримінація учасників та рівне ставлення до них». Вимога – привести вимоги ТД у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі», щоб попередити дискримінацію та забезпечити дотримання принципів здійснення публічних закупівель.
Прошу внести відповідні зміни у п.4.6 Проекту договору Додатку 6 тендерної документації з вказанням про наявність особових медичних книжок на сімох працівників.
Пов'язані документи:
Учасник
- 5- Вимога про певну кількість мед.книжок 6.07.2023 .docx 06.07.2023 16:25
Дата подачі:
06.07.2023 16:25
Вирішення:
Шановний учасник!
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне. Замовником проводиться закупіля товарів. Проект договору складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі. Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей. З наведених підстав в вимозі Замовник не вбачає підстав для внесення змін в проект договору про закупівлю.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Про розрахунок супутньої послуги
Номер:
707f440b2c434ce79841700d0974d89c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-04-000947-a.c4
Назва:
Про розрахунок супутньої послуги
Вимога:
Вимога № 4
У п.п.1.1 та п.п.2.1 Додатку 1 тендерної документації Замовник вимагає наявність не менше ніж двох рефрижераторів для перевезення харчових продуктів тваринного походження та працівників (окремо водії автотранспортних засобів, окремо експедитори транспортні, окремо вантажники, комірник), відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені для обігу предмету закупівлі.
Таким чином Замовник вимагає обов’язкову наявність двох автотранспортних засобів та сімох працівників для підтвердження кваліфікаційних вимог з учасника. Наявність про певну кількість автотранспортних засобів та про певну кількість працівників Замовник вимагає з метою надання супутніх послуг, пов’язаних зі зберіганням та пов’язаними з ним послугами, завантаженням, транспортуванням та експедируванням, с наступним відвантаженням товару. Більша частина супутніх послуг немає ніякого відношення до закупівлі товару (ДК 021:2015 15110000-2 – М'ясо), та як відносяться к закупівлі послуг по зберіганню та інше. Відповідно з п.34 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «.. товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів…». Тобто Замовником торги проводяться на закупівлю товару, а також послуги, пов’язаної з постачанням цього товару. Згідно діючого законодавства України, а саме п.1 ст.909 ЦВК України перевезення вантажу складається з трьох елементів: завантаження, транспортування та розвантаження. Предметом договору перевезення вантажу є транспортна послуга по переміщенню товару, тому вимога у тендерній документації по зберіганню та пов’язаними з ним послугами та наявністю комірника протиречить діючому законодавству.
Відповідно до п.4.1 Проекту договору Додатку 6 тендерної документації поставка Товару здійснюється Постачальником поетапно, дрібними партіями, відповідно до потреб Замовника… . У п.2.4 до ціни Товару включено вартість доставки та у п. 4.5 Проекту договору Додатку 6 тендерної документації Товар поставляється автомобільним транспортом Постачальника, за його рахунок. Тобто відповідно з проектом договору учасник торгів повинен самостійно приймати рішення про залучання певної кількості автотранспортних засобів та їх тоннажу, певної кількості працівників, задіяних у наданні супутньої послуги, пов’язаної з постачанням цього товару.
У Додатку 2 тендерної документації «Вимоги щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі» відсутня інформація про конкретні види та точні обсяги послуг, порядок їх виконання. Відсутність інформації щодо обсягів послуг фактично унеможливлює коректний розрахунок ціни за одиницю товару, оскільки інформація про конкретній об’єм супутньої послуги, пов’язаної з постачанням товару на одне відвантаження, не зазначене у повному обсязі. За таких умов учасники торгів надають не фактичну ціну на конкретний обсяг послуг, а узагальнені гранічні данні про ціну послуг невідомого обсягу. Такий підхід фактично унеможливлює контроль за виконанням договору: оскільки умови договору не можуть відрізнятися від умов закупівлі та змісту тендерної пропозиції Переможця, то і договір не буде містити конкретних вимог до обсягів та видів послуг. Для уникнення зазначених ризиків Замовнику варто у документації до закупівлі чітко зазначити об’єми та види послуг, оскільки змінити технічні умови у договорі та зробити їх іншими від умов тендеру неможливо.
Вищезазначені вимоги суперечать положенням ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та порушують принципи здійснення публічних закупівель, зокрема «недискримінація учасників та рівне ставлення до них». Вимога – привести вимоги ТД у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі», щоб попередити дискримінацію та забезпечити дотримання принципів здійснення публічних закупівель. Для цього у Додатку 2 тендерної документації «Вимоги щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі» додати інформацію про розрахунок:
- про тоннаж товару в кг у середньому на одне відвантаження;
- про тоннаж двох автотранспортних засобів, кожного окремо;
- графік відвантаження товару (один раз, два разу на тиждень та інше);
- участь при наданні послуг, пов’язаних з постачанням цього товару на одне відвантаження сімох працівників, кожного окремо .
Пов'язані документи:
Учасник
- 4- Вимога про розрахунок супутної послуги 6.07.2023.docx 06.07.2023 15:59
Дата подачі:
06.07.2023 15:59
Вирішення:
Шановний учасник!
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне. Просимо більш уважно ознайомитися з вимогами ТД. Замовником проводиться закупіля товарів. З наведених підстав в вимозі Замовник не вбачає підстав для внесення змін в Тендерну документацію та наголошує, що тендерна документація розроблена відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями).
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Про супутню послугу, пов'язану зі зберіганням
Номер:
abdade660f084af1b3ff064f90f9f0b0
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-04-000947-a.c3
Назва:
Про супутню послугу, пов'язану зі зберіганням
Вимога:
Вимога № 3
У п..1.3-п.1.8 та п.2.1 Додатку 1 тендерної документації Замовник вимагає надання послуги, пов’язаної зі зберіганням та пов’язаними з ним послугами, наявність працівників - комірника відповідної кваліфікації, якій має необхідні знання та досвід, та буде залучений для надання послуги, пов’язаної з обігом предмету закупівлі - товару. Таким чином, Замовник вимагає обов’язкову наявність
надання супутніх послуг, пов’язаних зі зберіганням та пов’язаними з ним послугами, завантаженням, транспортуванням та експедируванням, с наступним відвантаженням товару. Більша частина супутніх послуг немає ніякого відношення до закупівлі товару (ДК 021:2015 15110000-2 – М'ясо), та відносяться к закупівлі послуг по зберіганню та інше. Відповідно п. 34 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «.. товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів…». Тобто Замовником торги проводяться на закупівлю товару, а також послуги, пов’язаної з постачанням цього товару. Згідно діючого законодавства України, а саме п.1 ст.909 ЦВК України перевезення вантажу складається з трьох елементів: завантаження, транспортування та розвантаження. Предметом договору перевезення вантажу є транспортна послуга по переміщенню товару, тому вимога у тендерній документації по зберіганню та пов’язаними з ним послугами та наявністю комірника протиречить діючому законодавству.
Також вимога по зберіганню та пов’язаними з ним послугами відсутня у тексті проекту договору п.2.4 (до ціни Товару включено вартість доставки) та п.4.5 (товар поставляється автомобільним транспортом Постачальника, за його рахунок)
Додатка 6 до тендерної документації.
Тому, кваліфікаційна вимога по зберіганню та пов’язаними з ним послугами та наявністю комірника є корупційною, яка звужує коло потенційних учасників.
Вищезазначені вимоги суперечать положенням п.2, п.4, п.6 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та порушують принципи здійснення публічних закупівель, зокрема максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимога – привести вимоги ТД у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі», щоб попередити дискримінацію та забезпечити дотримання принципів здійснення публічних закупівель. Для цього вищевказані вимоги тендерної документації вимагаю вилучити.
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
06.07.2023 15:11
Вирішення:
Шановний учасник!
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне. Просимо більш уважно ознайомитися з вимогами ТД. Замовником проводиться закупіля товарів. З наведених підстав в вимозі Замовник не вбачає підстав для внесення змін в Тендерну документацію та наголошує, що тендерна документація розроблена відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями).
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Про правові підстави працівників
Номер:
dc8dabebd11848339a027213e79db303
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-04-000947-a.b2
Назва:
Про правові підстави працівників
Вимога:
ВИМОГА №2
У п.2.1. Додатку 1 Тендерної документації вказано про наявність «…Інформаційна довідка про наявність працівників (окремо водії автотранспортних засобів, окремо експедитори транспортні, окремо вантажники, комірник), відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід…»
У п.2.5. Додатку 1 Тендерної документації вказано, що «…Документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені для постачання та обігу предмету закупівлі, що зазначені у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1
У разі, якщо для постачання та обігу предмету закупівлі Учасником залучається суб’єкт господарювання, який здійснює перевезення та зберігання предмету закупівлі:
- документи, що підтверджують трудові відносини між суб’єктом господарювання та його працівниками (перелічені у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації), які будуть залучені до постачання та обігу предмету закупівлі:
- для суб’єктів господарювання – юридичних осіб: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації) та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб, станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа*.
- для суб’єктів господарювання – фізичних осіб-підприємців: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації) та зареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори (якщо, трудові договори укладені після 01.01.2015р. – трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015 р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа*…».
Тендерна документація вимагає від учасників торгів наявність сімох працівників для виконання супутньої послуги, пов’язаною з постачанням цього товару. Для чого учасник повинен підтвердити трудові відносини між суб’єктом господарювання та його працівниками. У випадку, якщо до виконання супутньої послуги буде залучатися третя особа, яка є суб’єктом господарювання, яка здійснює перевезення та зберігання предмету закупівлі, то вимагається надати документи, що підтверджують трудові відносини між суб’єктом господарювання та його працівниками (перелічені у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації), які будуть залучені до постачання та обігу предмету закупівлі. Тобто учасник повинен буде надати у складі своєї тендерної пропозиції документи, що підтверджують правові підстави між учасником торгів та працівниками третьої особи (суб’єктом господарювання), яка не є співвиконавцем. При цьому у вимогах тендерної документації відсутня правова підстава, згідно якої учасник у своєї тендерної пропозиції буде надавати документи на сімох працівників, з якими у нього немає трудових взаємовідносин, з метою стати Переможцем.
Договір транспортного експедирування (надання послуг) та зберігання між Учасником та Перевізником (Зберігачом) не є правовою підставою для залучення Учасником сімох працівників, які належать третій особі. Відсутність цієї вимоги суперечить положенню ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: запобігання корупційним діям і зловживанням, що порушують принципи здійснення публічних закупівель, зокрема «недискримінація учасників та рівне ставлення до них».
Для цього у текст тендерної документації додати вимогу про наявність правової підстави, згідно якої Учасник може бути задіювати сімох працівників, які йому не належать.
Пов'язані документи:
Учасник
- 2-Вимога про працівників 6.07.2023.docx 06.07.2023 13:57
Дата подачі:
06.07.2023 13:57
Вирішення:
Шановний учасник!
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне. Підстави залучення працівників передбачені Цивільним кодексом України/трудовим законодавством України. Замовником при підготовці Тендерної документації враховані різні підстави залучення працівників учасником, тим самим розширюючи коло потенційних учасників. Просимо Вас детально ознайомитися з умовами тендерної документації та не зловживати правами наданими ЗУ «Про публічні закупівлі» учасникам. На підставі наведеного Замовник не вбачає підстав для внесення змін.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Про трудові книжки
Номер:
8e757da0560e46aeb03c03bba6a76a59
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-04-000947-a.c1
Назва:
Про трудові книжки
Вимога:
ВИМОГА №1
У п.2.5. Додатку 1 Тендерної документації вказано, що «…Документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені для постачання та обігу предмету закупівлі, що зазначені у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1
У разі, якщо для постачання та обігу предмету закупівлі Учасником залучається суб’єкт господарювання, який здійснює перевезення та зберігання предмету закупівлі:
- документи, що підтверджують трудові відносини між суб’єктом господарювання та його працівниками (перелічені у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації), які будуть залучені до постачання та обігу предмету закупівлі:
- для суб’єктів господарювання – юридичних осіб: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації) та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб, станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа*.
- для суб’єктів господарювання – фізичних осіб-підприємців: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації) та зареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори (якщо, трудові договори укладені після 01.01.2015р. – трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015 р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа*…».
Вимога надання учасником копій трудових книжок у кількості сім осіб - це обмежує право участі у закупівлі тих учасників, у яких працівники залучені не за трудовими, а за цивільно-правовими договорами.
Вищеперелічені вимоги суперечать положенням ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та порушують принципи здійснення публічних закупівель, зокрема «недискримінація учасників та рівне ставлення до них».
Вимога – привести вимоги ТД у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі», щоб попередити дискримінацію та забезпечити дотримання принципів здійснення публічних закупівель.
Для цього вищевказані вимоги тендерної документації вимагаю вилучити.
Пов'язані документи:
Учасник
- 1-Вимога про трудові книжки 6.07.2023.docx 06.07.2023 11:27
Дата подачі:
06.07.2023 11:27
Вирішення:
Шановний учасник!
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне. Просимо більш уважно ознайомитися з вимогами ТД. Замовником з урахуванням принципу недискримінації, встановленно альтернативні підстави підтвердження наявності працівників Учасником. З наведених підстав в вимозі Замовник не вбачає підстав для внесення змін в Тендерну документацію та наголошує, що тендерна документація розроблена відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями).
Статус вимоги:
Відхилено