-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
39830000-9 Продукція для чищення
Завершена
146 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 732.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 732.50 UAH
Період оскарження:
03.07.2023 16:25 - 04.08.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
13e4053dbede474885767151ad9a5ce7
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-03-009484-a.b1
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга, додатки
Пов'язані документи:
Учасник
- 2. Протоколи випробувань.pdf 07.07.2023 22:39
- Скарга КМКЛ №6 ТД Бланидас.pdf 07.07.2023 22:39
- 1. Висновок TM Extreme Wash (2).pdf 07.07.2023 22:39
- Скарга КМКЛ №6 ТД Бланидас.docx 07.07.2023 22:39
- 3. ГІГІЄНІЧНІ РЕГЛАМЕНТИ ГДК Роб. зони.docx 07.07.2023 22:39
- Пояснення на Заперечення Скарга КМКЛ №6 ТД Бланидас.pdf 21.07.2023 13:45
- Пояснення на Заперечення Скарга КМКЛ №6 ТД Бланидас.docx 21.07.2023 13:45
- Заперечення скарги ТОВ Гренландія НВП.pdf 11.07.2023 11:42
- Пральн порош ЕВ, Аленка-інстр,етик( Дезеліт).pdf 13.07.2023 14:31
- Порівняльна табличка.docx 13.07.2023 14:31
- Труби EW Гренл -.pdf 13.07.2023 14:31
- Ополіскув,Висн,Інстр IMED.pdf 13.07.2023 14:31
- Рідке пранняЕВ, IMED, Мама різні.pdf 13.07.2023 14:31
- ЕВ ван ,туал Грен.pdf 13.07.2023 14:31
- Відповідь на скаргу.docx 13.07.2023 14:31
- Технічна документація_СЕС_інструкції.pdf 13.07.2023 14:31
- 1. Висновок TM Extreme Wash (2)-1.pdf 13.07.2023 14:31
- Протокол УО №80 від 01.08.2023 про зміни до ТД.pdf 01.08.2023 12:25
- Перелік змін до тендерної документації від 01.08.2023.docx 01.08.2023 12:25
- рішення від 11.07.2023 № 10343.pdf 11.07.2023 19:21
- інформація про резолютивну частину рішення від 24.07.2023 № 11210.pdf 25.07.2023 17:15
- рішення від 24.07.2023 № 11210.pdf 27.07.2023 14:27
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.07.2023 22:41
Дата розгляду скарги:
24.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.07.2023 19:21
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.07.2023 14:28
Дата виконання рішення Замовником:
01.08.2023 12:27
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Керуючись абзацом 3 пункту 54 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості): “Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.”
Протокольним рішенням уповноваженої особи від 01.08.2023 р. було вирішено:
1. Внести зміни до тендерної документації по предмету закупівлі відповідно коду ДК 021:2015: 39830000-9 Продукція для чищення (UA-2023-07-03-009484-a), що додаються.
2. Оприлюднити в оголошенні про проведення закупівлі нову редакцію тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації та окремий документ з переліком змін, що вносяться.