• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Автоматичні вимикачі

Торги відмінено

1 050 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 250.00 UAH
Період оскарження: 03.07.2023 13:45 - 09.07.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Повторне неправомірне відхилення замовником тендерної пропозиції ТОВ "ЕЛЕКТРО ПОСТАВКА КОМПЛЕКС"

Номер: dbbfed72f9a44df890cd8ba7590e077d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-03-005654-a.a9
Назва: Повторне неправомірне відхилення замовником тендерної пропозиції ТОВ "ЕЛЕКТРО ПОСТАВКА КОМПЛЕКС"
Скарга:
Детальніше у скарзі, що додається
Дата розгляду скарги: 06.09.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.08.2023 15:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 11.09.2023 15:03
Дата виконання рішення Замовником: 18.09.2023 12:22
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконано рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 06.09.2023 № 14199-р/пк-пз
Автор: ТОВ "ЕЛЕКТРО ПОСТАВКА КОМПЛЕКС", Сергій Винниченко +380683536688 epc0683536688@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Неправомірне відхилення пропозиції ТОВ "ЕЛЕКТРО ПОСТАВКА КОМПЛЕКС"

Номер: c6227600765342749db03eed1dc0a8da
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-03-005654-a.a8
Назва: Неправомірне відхилення пропозиції ТОВ "ЕЛЕКТРО ПОСТАВКА КОМПЛЕКС"
Скарга:
Детальніше у скарзі, що додається
Дата розгляду скарги: 07.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.07.2023 19:38
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 10.08.2023 17:35
Дата виконання рішення Замовником: 17.08.2023 13:31
Коментар замовника щодо усунення порушень: скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕКТРО ПОСТАВКА КОМПЛЕКС" за процедурою закупівлі — "Автоматичні вимикачі", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-07-03-005654-a
Автор: ТОВ "ЕЛЕКТРО ПОСТАВКА КОМПЛЕКС", Сергій Винниченко +380683536688 epc0683536688@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Вимога надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації

Номер: f76e0e93a8e24127b5176d8a67029b8d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-03-005654-a.c7
Назва: Вимога надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації
Вимога:
Учасник ТОВ "ЕЛЕКТРО ПОСТАВКА КОМПЛЕКС" бере участь у закупівлі UA-2023-07-03-005654-a та за результатами електронного аукціону було запропоновано найнижчу ціну 740 460,24 грн з ПДВ. Замовником під час розгляду нашої пропозиції було створено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, дата створення 14-07-2023 20:10:31, кінцева дата: 15-07-2023 20:10:31. Опис: перелік виявлених невідповідностей: банківська гарантія не відповідає формі Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 Відсутня копія платіжного документа (підписаного та скріпленого печаткою(штампом) банківської установи, яка видала гарантію) з зазначенням номеру банківської гарантії або договору до неї, що підтверджує перерахування коштів на забезпечення (покриття за даною гарантією). посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені пункт 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункт 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати банківську гарантію форма якої відповідає Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 надати копію платіжного документа (підписаного та скріпленого печаткою(штампом) банківської установи, яка видала гарантію) з зазначенням номеру банківської гарантії або договору до неї, що підтверджує перерахування коштів на забезпечення (покриття за даною гарантією). Учасник ТОВ "ЕЛЕКТРО ПОСТАВКА КОМПЛЕКС", для виправлення зазначених невідповідностей, своєчасно, у термін, визначений Законом, завантажено документи: Тендерна гарантія, форма якої відповідає Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, вимогам Особливостей, та тендерної документації (Файл:BG 1569.zip, дата завантаження 15 липня 2023 в 18:28); копія платіжного документа (підписаного та скріпленого печаткою(штампом) банківської установи, яка видала гарантію) з зазначенням номеру банківської гарантії або договору до неї, що підтверджує перерахування коштів на забезпечення (покриття за даною гарантією) (Файл:Копія платіжного документу завірена.PDF, дата завантаження 15 липня 2023 в 18:27), додатково завантаження – пояснення учасника про усунення невідповідностей (Файл:Пояснення учасника про усунення невідповідностей.pdf, дата завантаження 15 липня 2023 в 18:27). 18.07.2023 року замовником було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "ЕЛЕКТРО ПОСТАВКА КОМПЛЕКС". У протокольному рішенні уповноваженої особи від 18.07.2023, про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ЕЛЕКТРО ПОСТАВКА КОМПЛЕКС", зазначено: "Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення". При цьому Замовником повністю проігноровано факт надання Учасником інформації та/або документів у термін, визначений Законом, та факт завантажння усіх документи, які вимагалися Замовником. Вважаємо аргументацію Замовнка, зазначену в повідомленні про відхилення, недостатньою, тому звертаємося з цією вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема кваліфікаційним критеріям згідно вимогам п. 46 Особливостей та статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо увагу, що Замовник зобов’язаний надати відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У відповідності до положень пункту 46 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 надаємо додаткову інформацію про причини відхилення. Відповідно постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» принципал - особа, зазначена в гарантії як така, яка має зобов'язання за базовими відносинами, що забезпечуються такою гарантією. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі- фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. Пункти 3 та 4 Гарантії від 11.07.2023 №1569-23Г (наданої у складі пропозиції та для усунення невідповідностіей), 3. ………………… відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією; ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей. 4. …………. відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; Пункти 3 та 4 форми банківської гарантії затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 3…… відкликання тендерної пропозиції / пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції / пропозиції вважаються дійсними; непідписання принципалом, який став переможцем тендеру / спрощеної закупівлі, договору про закупівлю; ненадання принципалом, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі; ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі), у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. 4……………. відкликання принципалом тендерної пропозиції / пропозиції до закінчення строку її подання Отже, принципал, який є «учасником» та став «переможцем» та «усі учасники» «переможець» в контексті оформлення забезпечення тендерних пропозицій не ототожнюються та не можуть означати одночасно одне і те саме.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога

Номер: ac0869d92b6c439db2fd59f0810d906d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-03-005654-a.c6
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Звертаємося до замовника щодо усунення дискримінаційної вимоги: "У складі пропозиції повинно бути не менше трьох виконаних аналогічних договорів, один з яких з остаточною ціною договору (виконані в повному обсязі) не менш 50% очікуваної вартості цього тендеру." У Законі "Про публічні закупівлі" в статті 16 встановлено, що замовник має право встановити кваліфікаційну вимогу: "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)". Стаття 19 Конституції України встановлює: "Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством." Законом "Про публічні закупівлі" замовнику не надано право встановлювати мінімальну суму аналогічного договору для підтвердження кваліфікаційних критеріїв. Вважаємо, що встановлена Замовником у тендерній документації вимога надання підтвердження аналогічного договору "з остаточною ціною договору (виконані в повному обсязі) не менш 50% очікуваної вартості цього тендеру" є дискримінаційною, зважаючи на те, що згідно п.4.4 розділу Загальні положення тендерної документації замовник пише:" 4.4. Строк поставки товарів. Поставка товару здійснюється протягом 5-х робочих днів з дня замовлення, окремими партіями, згідно заявок Замовника. Товар постачається не пізніше 31.07.2024." Таким чином учасники, які мають досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, але їх загальна вартість менше, ніж вимагає замовник, не зможуть взяти участі в тендері, що є дискримінацією, а тому така вимога не відповідає Закону "Про публічні закупівлі". Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та прибрати дискримінаційну вимогу щодо суми аналогічного договору (виконаного в повному обсязі) не менш 50% очікуваної вартості цього тендеру".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На вашу вимогу повідомляємо, що Законом України "Про публічні закупівлі" не встановлено жодного обмеження, щодо досвіду виконання аналогічних договорів. Також, зазначаємо, що в особливому режимі в умовах воєнного стану Замовник повинен бути впевним, що постачальник не відмовиться від виконання договору, у зв’язку із затримкою оплати товарів або оплати у неповному обсязі, що безпосередньо підтверджується досвідом виконання аналогічних договорів такого обсягу. Разом з цим, повідомляємо, що Ви можете звернутись до органу оскарження
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги тендерної документації Замовника

Номер: 113a73ddf1044165b51ef6e6fabceed6
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-03-005654-a.a5
Назва: Дискримінаційні вимоги тендерної документації Замовника
Вимога:
Шановна уповноважена особа Замовника. Наше підприємство має намір взяти участь у закупівлі, яка оголошена вашим підприємством. Законом України "Про публічні закупівлі", статтею 5 встановлено принципи здійснення публічних закупівель та вимоги щодо недискримінації учасників, а саме: "1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників." Додатком 2 до тендерної документації замовником встановлено кваліфікаційні критерії до учасників, а саме: "2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): Довідку в довільній формі, яка повинна містити: номер та дату аналогічного договору, назву товару який закуповувався, первину ціну договору та остаточну суму договору з урахуванням усіх змін, назву, адресу та контакти колишнього замовника. До довідки надається скан копія оригіналу аналогічного договору. Зазначеній договір може надаватись без додатків та додаткових угод. Оригінал позитивного листа відгуку, якій виданій суб'єктом господарювання (з яким було укладено договір) з інформацією про номер та дату договору, назву предмету закупівлі, суму договору. Зазначеній лист відгук повинен бути датований не раніше дати відкриття цього тендеру. У складі пропозиції повинно бути не менше трьох виконаних аналогічних договорів, один з яких з остаточною ціною договору (виконані в повному обсязі) не менш 50% очікуваної вартості цього тендеру." Встановлений замовником крітерій надання листа відгуку, який повинен бути датований не раніше дати відкриття цього тендеру, є дискримінаційним та створює додаткові додаткові перешкоди для учасників, які мають намір взяти участь у процедурі закупівлі. Така вимога призводить до того, що участь у тендері зможуть лише ті учасники, які зможуть взяти відгуки протягом стислих термінів проведення закупівлі у період воєнного стану в Україні. Така позиція щодо дискримінаційних вимог підтверджується практикою АМКУ, зокрема у Рішенні №9409-р/пк-пз від 14.05.2020 року по процедурі закупівлі UA-2020-04-25-000009-b. Вимагаємо усунути порушення Закону України "Про публічні закупівлі" та внести зміни до тендерної документації, прибравши дискримінаційні вимоги щодо надання "Оригіналу позитивного листа відгуку, який повинен бути датований не раніше дати відкриття цього тендеру."
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На вашу вимогу повідомляємо, що Законом України "Про публічні закупівлі" не встановлено жодного обмеження, щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. Звертаємо Вашу увагу, що в Україні не прецеденте право, тому Орган оскарження кожен випадок розглядає в окремому порядку. Щодо встановлення вимоги про листи відгуки. Зазначена вимога обумовлена недобросовісністю учасників, які підроблюють листи - відгуки та/або видаткові накладні, що в свою чергу спричиняє негативні наслідки, такі як постачання не якісного товару, невиконання договору, кримінальні провадження по факту підробки документів тощо. Часові рамки листів відгуків обумовлені насамперед можливістю, у відповідності до Особливостей, звернутися за підтвердженням інформації до суб’єктів господарювання, які надали вищезазначені листи, для встановлення правдивості інформації. Необхідно звернути увагу, що чинним законодавством не встановлено строки розгляду запитів щодо надання листів – відгуків, та відповідно надання на них відповідей, а отже п’ять робочих днів (сім календарних) достатньо учасникам для отримання оновлених та актуальних відгуків про співпрацю. Разом з цим, повідомляємо, що Ви можете звернутись до органу оскарження
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - вимоги, які не відповідають Закону

Номер: e4d702a5607c4992b414ad3d77aa1225
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-03-005654-a.c4
Назва: Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - вимоги, які не відповідають Закону
Вимога:
Шановний замовник. Наше підприємство має намір взяти участь у закупівлі UA-2023-07-03-005654-a ДК 021:2015: 31211310-4 Автоматичні вимикачі , Яка оголошена вашим підприємством. Проте, уважно ознайомившися з тендерною документацією, нами виявлено ряд невідповідностей Закону України "Про публічні закупівлі". У тендерній документації. розділ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, пункт 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, Замовником ВСТАНОВЛЕНО ВИМОГУ щодо підтвердження фінансової спроможності учасників: "Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства, які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. З МЕТОЮ ПІДТВЕРДЖЕННЯ можливості вчасного та належного постачання товару та ФІНАНСОВОЇ СПРОМОЖНОСТІ УЧАСНИКІВ, учасники у складі своєї пропозиції мають надати довідку з обслуговуючого банку з залишком коштів не менш ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Довідка повинна надаватись у вигляді оригіналу, нотаріально завіреної копії або у вигляді електронного документа із накладанням електронного підпису чи печатки банківської установи, що віщала довідку чи особи, яка підписала довідку, тощо. Також, довідка повинна бути датована не раніше оголошення про проведення цієї процедури та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій." ********************************* Проте згідно вимог Закону України "Про публічні закупівлі", стаття 16 Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі, "1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: […] 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. 3. У РАЗІ ВСТАНОВЛЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЙНОГО КРИТЕРІЮ ФІНАНСОВОЇ СПРОМОЖНОСТІ ЗАМОВНИК НЕ МАЄ ПРАВА ВИМАГАТИ НАДАННЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ОБСЯГУ РІЧНОГО ДОХОДУ (ВИРУЧКИ) У РОЗМІРІ БІЛЬШОМУ, НІЖ ОЧІКУВАНА ВАРТІСТЬ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). ***************** Вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі встановлені Закону України "Про публічні закупівлі", стаття 23 Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності. а саме: "1. Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У технічних специфікаціях може зазначатися інформація про передачу прав інтелектуальної власності на предмет закупівлі. 2. У разі якщо предмет закупівлі в подальшому буде використовуватися фізичними особами, технічні специфікації повинні складатися з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів. 3. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". 4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". 5. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. {Абзац перший частини п’ятої статті 23 із змінами, внесеними згідно із Законом № 850-IX від 02.09.2020} Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. 6. Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством." ******************* Таким чином, у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі" на підтвердження технічної відповідності Замовник НЕ МАЄ ПРАВА ВИМАГАТИ від Учасника НАДАННЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ОБСЯГУ РІЧНОГО ДОХОДУ (ВИРУЧКИ) У РОЗМІРІ БІЛЬШОМУ, НІЖ ОЧІКУВАНА ВАРТІСТЬ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, а також Замовник не має права встановлювати технічні вимоги у вигляді надання підтвердження ФІНАНСОВОЇ СПРОМОЖНОСТІ УЧАСНИКІВ. ************ Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести вимоги тендерної документації у відповідність до вимог Закону України "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У зв’язку із тим, що умовами проекту договору передбачена оплата за поставлені товари після його постачання, замовник повинен впевнитись, що постачальник має фінансову спроможність для виконання договору про закупівлю. Разом з цим, повідомляємо, що Ви можете звернутись до органу оскарження
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Тендерна документація не відповідає вимогам Закону України "Про публічні закупівлі"

Номер: 852475e25d0f4ddaa44bb788b1b621cb
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-03-005654-a.b3
Назва: Тендерна документація не відповідає вимогам Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
У статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено: "3. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. || У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". || 4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".|| Технічні вимоги до предмету закупівлі встановлені замовником у Додатку № 3 тендерної документації, файл ТД від 05.07.pdf. остання редакція 05 липня 2023 13:06. || У додатку № 3 містяться вимоги до предмету закупівлі, які містять посилання на конкретні марку, проте немає обґрунтування та технічні вимоги не містять виразу "або еквівалент", як того вимагає Закон України "Про публічні закупівлі". || Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону та внести відповідні зміни до тендерної документації. || Завчасно дякуємо.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерна документація підготовлена у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», і технічне завдання містить вираз «або аналог». Разом з цим повідомляємо, що вираз «або аналог» встановлюється до назви предмету закупівлі. Аналог не можливий в самих технічних характеристиках, адже Замовнику необхідний товар саме з цими показниками
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Щодо визначення кінцевого часу подачі тендерної пропозиції

Номер: 4dd39b61af274e35a0f7fcba1c1405ec
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-03-005654-a.c2
Назва: Щодо визначення кінцевого часу подачі тендерної пропозиції
Вимога:
Шановний Замовнику. Згідно статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) у хронологічному порядку відображаються зміни до тендерної документації та кінцевий строк подання тендерних пропозицій, який був визначений відповідно до кожної із змін до тендерної документації. == У змінах до тендерної документації, файл "ТД від 05.07.pdf", дата розміщення "05 липня 2023 13:06" зазначено: "Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11.07.2023 о 00:00". == Проте згідно інформації з сайту https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-07-03-005654-a зазначено інший кінцевий строк подання, а саме 11 липня 2023 01:00. == Таким чином у документації зазначено НЕДОСТОВІРНІ дані, що не відповідає вимогам Закону, та може стати причиною неможливості своєчасного подання Учасником тендерної пропозиції. == У зв’язку з чим вимагаємо вас внести зміни у тендерну документацію та зазначити ДОСТОВІРНИЙ кінцевий строк подання тендерних пропозицій. == Згідно Закону зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) викладаються у машинозчитувальному форматі протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень. == Додатково висловлюємо вам ПОДЯКУ за те, що ви з ПОВАГОЮ віднесетеся до раціонального витрачання робочого часу співробітників Учасників, які, у той час, коли їх рідні воюють за Україну, не будуть змушені набирати з картинок текст форм довідок/листів тощо наведених Замовником у тендерній документації, від яких учасникам заборонено відступати. == Слава Україні!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником будуть внесені зміни до документації в цій частині. Героям Слава!
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Надання тендерної документації у форматі, який можна редагувати

Номер: 99f6f5ea670c4b7e9a6c3847aa3e0681
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-03-005654-a.c1
Назва: Надання тендерної документації у форматі, який можна редагувати
Вимога:
Шановний Замовник. У тендерній документації встановлено вимоги щодо надання Учасниками чималої кількості довідок та гарантійних листів за формами, наведеними у цій документації. При цьому від форм довідок/листів тощо, наведених Замовником у тендерній документації, учасникам заборонено відступати. Проте сама тендерна документація Замовником завантажена у вигляді сканованого pdf-файла, який не містить текстового шару. Для можливості якісної підготовки тендерної пропозиції та уникнення мавпячої праці переписування тексту з картинок, просимо Вас додатково викласти тендерну документацію у форматі, який можна редагувати, наприклад, у вигляді Word-файла.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до пункту 54 Особливостей: « Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель» З Вашого звернення не зрозуміло щодо якого пункту тендерної документації необхідно надати роз’яснення або які необхідно усунути порушення, зважаючи на те, що тендерна документація завантажена в машинозчитовальному форматі.
Статус вимоги: Відхилено