-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Дезинфекційні засоби
хлорне вапно, бланідас, аніоспрей, дезеліт, лізоформін, санітар, фермісепт
Завершена
190 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
06.03.2018 09:47 - 12.03.2018 12:00
Вимога
Вирішена
Щодо відповіді Замовника-корупціонера
Номер:
ef86e5fec2814f089773edd6b61e4bf4
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-06-000323-c.b3
Назва:
Щодо відповіді Замовника-корупціонера
Вимога:
Враховуючи такий протизаконний підіхід Замовника до трактування положень Наказу №35 Зовнішторгвидав України на свій манер для виправдання своїх корупційних оборуток, ми звертаємося до вказаних контролюючих органів для притягнення до відповідальності керівництва Замовника за корупційні оборутки!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.03.2018 09:47
Вирішення:
Шановний Учаснику,
На сам перед зазначаємо, що наш заклад діє виключно до норм діючого законодавства України.
Щодо трактувань наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35, то наш заклад застосовує положення такого наказу згідно до визначених в ньому норм. Ми жодним чином не намагаємося його трактувати на свій лад.
Щодо ваших висловлювань та гучних заяв, то на сам перед люба заява має бути підтверджена певними фактами, в іншому випадку це є наклеп.
Ваші всі звинувачення є безпідставними та неправдивими, та напевно про ділову етику Вам нічого не відомо.
Право на захист честі, гідності і ділової репутації закріплено законодавством України, та виходячи з тієї ситуації яка склалася (розповсюдження наклепу на наш заклад, та образ персоналу) ми змушені скористуватися таким правом.
Стосовно Ваших погроз звернутися до контролюючих органів та громадських організацій, то ще раз Вам зазначаємо, якщо у вас є докази порушення нашим закладом законодавства України, то ваш обов’язок звернутися до контролюючих та правоохоронних органів України.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Вимога!
Номер:
301ae232e5564bacabd267bcb0189ad9
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-06-000323-c.c2
Назва:
Вимога!
Вимога:
Замовнику-корупціонер! Це вам ваш постачальник підказав написати таку нісенітницю, бо не вистачає розуму самому щось написати. Вирішили отримати хабар на бюджетній закупівлі? Не розглядаєте еквіваленти? На якій підставі, бо інші учасники ринку не пропонують хабар? Ви ще забули написати,що методичні вказівки у нас іншого кольору, а це суттєва розбіжність! Ми категорично не згодні з аргументацією дискваліфікації нащої пропозиції. Замовник Зазначив, що не мав на меті розглядати еквіваленти та послався на п.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України . Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи.Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Також хочемо нагадати безграмотним "фахівцям" вашого закладу, що засоби і на основі етилового спирту і ізопропілового відносяться до одного класу токсичності, а ця інформація зазначена в методичних вказівках! Як ви лікуєте людей, коли несете таку нісенітницю? Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.03.2018 12:39
Вирішення:
Щодо розгляду вимоги!
Шановний Учаснику,
На сам перед щодо вашої поведінки та висловлювання образ щодо нашого закладу та співробітників, то закликаємо Вас дотримуватися ділової етики.
В Вінницькому обласному клінічному високоспеціалізованому ендокринологічному центрі працює висококваліфікований персонал з багаторічним досвідом роботи, та наш заклад надає висококваліфіковану медичну допомогу.
Ви ж своїми діями, а саме безпідставним обвинуваченням нашого закладу та надання недостовірної інформації, що не відповідають дійсності, образами та приниженням співробітників, грубо порушуєте наші права, принижує честь, гідність, репутацію нашого закладу та посадових осіб, що є недопустимо, та виходячи з вищевикладеного порушуєте Законодавство України, тому у цьому випадку ми будемо змушені скористатися своїм правом на захист.
Право на захист честі, гідності і ділової репутації закріплено Конституцією України, Цивільним кодексом України.
Стосовно Ваших погроз звернутися до контролюючих органів та громадських організацій, то на сам перед хочу вам зазначити, якщо у вас є докази порушення нашим закладом законодавства України, то ваш обов’язок звернутися до контролюючих та правоохоронних органів України.
Що стосується звернення громадських організацій, то ми з радістю це звернення обговоримо, так як дані відхилення були обговорені з Радою медичних сетер, Профспілковим комітетом, Асоціацією ендокринологів, Наглядовою Радою, а при необхідності може бути винесено на обговорення громадської ради при ОДА та громадської ради при МОЗ України.
З огляду на вищевикладене, закликаємо Вас надалі дотримуватися норм Законодавства, ділової репутації та гідності, принципу добросовісної конкуренції серед учасників, діяти виключно в рамках чинного законодавства України.
Щодо розгляду зауважень в наданій скарзі то в протоколі № 7 від 20.03.2018 року, порівняно препарати які Вами запропоновані та наведені висновки, жодної нісенітниці там не зазначено.
Ми вважаємо, що запропоновані Вами в предмет закупівлі засоби не є еквівалентами тих засобів які зазначені в предметі закупівлі.
До того ж, Вами зазначено, що ви надали повний еквівалент, за певними характеристиками, але жодного документа Вами надано не було (хоча Вами зазначено в скарзі, що еквівалентність визначають Державні профільні установи).
Наш заклад при проведенні закупівлі застосовує норми наведені в Наказі ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35, а також п.6.4. згідно до якого "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників".
Згідно до положень наведених в наказі ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 наш медичний заклад має право сам визначати певну торгівельну марку або виробника тієї продукції (товарів), які йому потрібні. Також має право сам визначати (в даному випадку) потрібні чи непотрібні аналоги або еквіваленти, може вказати (на свій розсуд) які еквіваленти або аналоги приймаються у пропозиціях. Право на отримання саме тієї продукції, яка потрібна Замовнику, надано законодавством України!
Стосовно трактування Вами на свій лад п. 6.4. наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35. Відповідно до вашої логіки та вашого трактування п 6.4. Наказу Зовнішторгвидав № 35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати, які саме еквіваленти він буде розглядати, тобто які йому потрібні. Добре, але, якщо такі еквіваленти не вказані (тобто закладу вони не потрібні), то заклад повинен розглядати всі інші еквіваленти (тобто тоді закладу мають бути потрібні всі інші еквіваленти).
Це здається трохи дивним? І взагалі тоді навіщо надано таке право Замовнику вказувати еквіваленти, якщо він все одно зобов’язаний (на Вашу думку) розглядати усі інші еквіваленти, це якось дивно. В пункті п. 6.4. Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 все чітко і зрозуміло зазначено.
З огляду на вищевикладене, закликаємо Вас надалі дотримуватися норм Законодавства, ділової репутації та гідності, принципу добросовісної конкуренції серед учасників, діяти виключно в рамках чинного законодавства України.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
8a18991a8f1643c1b0843ee9efa5d565
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-06-000323-c.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Закупівля індикаторів стерильності по коду дезінфікуючих засобів 2445000-8- протизаконна. Індикатори стерильності є виробами медичного призначення та не зареєстровані в Україні, як дезінфікуючі засоби. Вимагаємо прибрати їх з документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.03.2018 14:28
Вирішення:
Так, ми приймемо ваше зауваження до розгляду та внесемо зміни.
Статус вимоги:
Задоволено