• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 32320000-2 «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання»

Завершена

620 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 200.00 UAH
Період оскарження: 30.06.2023 17:24 - 05.07.2023 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА на рішення замовника (у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі»)

Номер: 07c4b50c677f42258b1247cec3f86a37
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-30-008722-a.b2
Назва: СКАРГА на рішення замовника (у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі»)
Скарга:
Замовник: Суб’єкт оскарження: Антимонопольний комітет України 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45, Інститут Управління державної охорони України Київського національного університету імені Тараса Шевченка ЄДРПОУ: 37471084 01601, м. Київ, вул. Володимирська, 60, тел.: 380442812606 Фізична особа-підприємець Манжула Володимир Володимирович ІПН: 2960009437 10001, Україна, Житомирська обл., м. Житомир, пров. Вокзальний, 14, кв. 42, Тел. +380631354989 е-mail: 361366@ukr.net Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-06-30-008722-a СКАРГА на рішення замовника (у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі») 30 червня 2023 року Інститут Управління державної охорони України Київського національного університету імені Тараса Шевченка (далі — Замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 (далі по тексту – Особливості), оголосив процедуру закупівлі (відкриті торги з урахуванням Особливостей) Інтерактивна панель 98” із мобільним стендом згідно з ДК 021:2015 32320000-2 «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання». Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 10 липня 2023 року. Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники: - МАНЖУЛА ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ (ІПН – 2960009437); - ТОВ "ДЕКОМ УКРАЇНА" (код ЄДОПОУ – 40098570). 13 липня 2023 року Замовником було прийнято рішення у формі протоколу № б/н відповідно до якого відхилено пропозицію учасника закупівлі МАНЖУЛА ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ (ЄДРПОУ 2960009437) (далі – Скаржник) на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Відхиляючи тендерну пропозицію Скаржника Замовник зазначив, що Скаржник не надав: - сертифікат відповідності, та декларації про відповідність запропонованого товару вимогам Технічного регламенту радіообладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.05.2017р. № 355, що є чинним на дату розкриття тендерних пропозицій», які вимагалися для підтвердження якості товару відповідно до Додатку 1 до тендерної документації «Технічні вимоги, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – Інтерактивна панель 98” із мобільним стендом» згідно з ДК 021:2015 32320000-2 «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання». Крім того запропонована інтерактивна панель IBOARD 98” ІBIP98A11 не відповідає технічним вимогам, що вимагалися відповідно до Додатку 1 до тендерної документації «Технічні вимоги, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – Інтерактивна панель 98” із мобільним стендом», а саме: учасником у порівняльній таблиці (2. Екран) зазначено, що «крок точок становить 5622 мм, замість 0,5622 мм, які вимагалися. Скаржник вважає, що вказане рішення Замовника призвело до порушення норм законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону та Особливостей, у зв’язку з чим, керуючись статтею 18 Закону та у строк, визначений абзацом 3 пункту 56 Особливостей (протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю), звертається до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) зі скаргою з огляду на таке. По-перше, щодо підстави відхилення тендерної пропозиції Скаржника з підстави відсутності сертифікату відповідності, та декларації про відповідність запропонованого товару вимогам Технічного регламенту радіообладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.05.2017р. № 355, що є чинним на дату розкриття тендерних пропозицій, звертаю увагу Колегії на наступне. Відповідно до Технічного регламенту радіообладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.05.2017 № 355 (далі – Технічний регламент) передбачено, що Технічний регламент встановлює вимоги до радіообладнання, яке надається на ринку та вводиться в експлуатацію в Україні незалежно від форми постачання, включаючи реалізацію радіообладнання дистанційним способом. В пункті 6 Модуля В Додатку 2 Технічного регламенту вказано, що якщо тип радіообладнання відповідає вимогам цього Технічного регламенту, то призначений орган надає виробнику сертифікат експертизи типу. У такому сертифікаті зазначаються найменування та адреса виробника, висновки дослідження, особливості застосовних вимог, охоплених експертизою, умови чинності сертифіката (якщо такі є) та дані, необхідні для ідентифікації оціненого типу радіообладнання. До сертифіката експертизи типу можуть додаватися один чи більше додатків. Відтак, на виконання тендерної документації Замовника Скаржником у складі його тендерної пропозиції був наданий сертифікат відповідності (сертифікат експертизи типу), виданий Українським державним центром радіочастот, а саме файл під назвою «Сертифікат 355 Кв_compressed.pdf». Зі змісту вказаного сертифікату вбачається, що інтерактивна панель IBoard відповідає суттєвим вимогам Технічного регламенту радіообладнання, затвердженого постановою КМУ від 24.05.2017 № 355. Разом з тим, в сертифікаті, а саме в розділі «додаткова інформація» також зазначено, що чинність та інформацію про сертифікат можливо перевірити за посиланням: https://testcentre.ucrf.gov.ua. Відтак, на сайті Українського державного центру радіочастот за результатами пошуку відображено, що наданий Скаржником сертифікат чинний (скріншот додається). По – друге, Замовник відхиляючи тендерну пропозицію Скаржника у оскаржуваному рішенні також вказав, що Скаржником не надана декларація про відповідність запропонованого товару, а також Скаржник зазначив, що запропонована інтерактивна панель IBOARD 98” ІBIP98A11 не відповідає технічним вимогам, що вимагалися відповідно до Додатку 1 до тендерної документації «Технічні вимоги, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – Інтерактивна панель 98” із мобільним стендом», а саме: учасником у порівняльній таблиці (2. Екран) зазначено, що «крок точок становить 5622 мм, замість 0,5622 мм, які вимагалися. Звертаю увагу Колегії на ту обставину, що Скаржником було надано до переліку документів сертифікат експертизи типу, що ще раз підтверджує відповідність товару заявленим вимогам Замовника. Разом з тим, Відповідно до п. 2 розділу 5 Тендерної документації передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Пунктом 1 Розділу 3 Тендерної документації також передбачено, що відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону замовник не відхиляє тендерну пропозицію через допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Для правильного оформлення тендерної пропозиції учасник вивчає всі інструкції, форми, терміни, наведені у Документації. Неспроможність подати всю інформацію, яку вимагає Документація, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції. Замовник не заперечує щодо надання Учасником за його бажанням будь-яких додаткових документів. Не подання таких додаткових документів, які не вимагаються Документацією, не буде розцінено як невідповідність тендерної пропозиції умовам Документації. 2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Таким чином, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши Скаржнику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 40 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону. Тому, враховуючи інформацію, наведену вище, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з підстав, наведених у протоколі від 13.07.2022 № б/н. Враховуючи викладене, Замовник неправомірно відхилив Пропозицію Скаржника з підстав, наведених у протоколі від 13.07.2023 № б/н, зокрема, посилаючись в протоколі відхилення на норму Особливостей, зазначену в пункті 1 мотивувальної частини цього рішення, Замовник порушив вимоги пункту 41 Особливостей. Аналогічна позиція міститься також в рішенні Постійної діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.11.2022 № 6781-р/пк-пз. Відповідно до пункту 52 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 17 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення Пропозиції Скаржника та рішення про визначення переможця Процедури закупівлі. Керуючись пунктом 56 Особливостей та статтями 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Визнати незаконним та зобов’язати Інститут Управління державної охорони України Київського національного університету імені Тараса Шевченка скасувати протокол від 13.07.2023 № б/н про відхилення тендерної пропозиції відкритих торгів по закупівлі Інтерактивна панель 98” із мобільним стендом згідно з ДК 021:2015 32320000-2 «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання», номер процедури закупівлі UA-2023-06-30-008722-a Манжули Володимира Володимировича (ЄДРПОУ-2960009437). 3. Зобов’язати Інститут Управління державної охорони України Київського національного університету імені Тараса Шевченка завершити процедуру закупівлі відкритих торгів Інтерактивна панель 98” із мобільним стендом згідно з ДК 021:2015 32320000-2 «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання», номер процедури закупівлі UA-2023-06-30-008722-a відповідно до вимог Закону. Директор ФОП Манжула В.В. В. В. Манжула
Дата розгляду скарги: 02.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 20.07.2023 19:51
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 07.08.2023 15:11
Автор: МАНЖУЛА ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ, Манжула Володимир Володимирович +380631354989 mvv0000@yandex.ru
Скарга
Скасована

СКАРГА на рішення замовника (у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі»)

Номер: b249ca45f54549668cb0767e108b0a69
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-30-008722-a.b1
Назва: СКАРГА на рішення замовника (у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі»)
Скарга:
30 червня 2023 року Інститут Управління державної охорони України Київського національного університету імені Тараса Шевченка (далі — Замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 (далі по тексту – Особливості), оголосив процедуру закупівлі (відкриті торги з урахуванням Особливостей) Інтерактивна панель 98” із мобільним стендом згідно з ДК 021:2015 32320000-2 «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання». Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 10 липня 2023 року. Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники: - МАНЖУЛА ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ (ІПН – 2960009437); - ТОВ "ДЕКОМ УКРАЇНА" (код ЄДОПОУ – 40098570). 13 липня 2023 року Замовником було прийнято рішення у формі протоколу № б/н відповідно до якого відхилено пропозицію учасника закупівлі МАНЖУЛА ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ (ЄДРПОУ 2960009437) (далі – Скаржник) на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Відхиляючи тендерну пропозицію Скаржника Замовник зазначив, що Скаржник не надав: - сертифікат відповідності, та декларації про відповідність запропонованого товару вимогам Технічного регламенту радіообладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.05.2017р. № 355, що є чинним на дату розкриття тендерних пропозицій», які вимагалися для підтвердження якості товару відповідно до Додатку 1 до тендерної документації «Технічні вимоги, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – Інтерактивна панель 98” із мобільним стендом» згідно з ДК 021:2015 32320000-2 «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання». Крім того запропонована інтерактивна панель IBOARD 98” ІBIP98A11 не відповідає технічним вимогам, що вимагалися відповідно до Додатку 1 до тендерної документації «Технічні вимоги, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – Інтерактивна панель 98” із мобільним стендом», а саме: учасником у порівняльній таблиці (2. Екран) зазначено, що «крок точок становить 5622 мм, замість 0,5622 мм, які вимагалися. Скаржник вважає, що вказане рішення Замовника призвело до порушення норм законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону та Особливостей, у зв’язку з чим, керуючись статтею 18 Закону та у строк, визначений абзацом 3 пункту 56 Особливостей (протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю), звертається до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) зі скаргою з огляду на таке. По-перше, щодо підстави відхилення тендерної пропозиції Скаржника з підстави відсутності сертифікату відповідності, та декларації про відповідність запропонованого товару вимогам Технічного регламенту радіообладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.05.2017р. № 355, що є чинним на дату розкриття тендерних пропозицій, звертаю увагу Колегії на наступне. Відповідно до Технічного регламенту радіообладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.05.2017 № 355 (далі – Технічний регламент) передбачено, що Технічний регламент встановлює вимоги до радіообладнання, яке надається на ринку та вводиться в експлуатацію в Україні незалежно від форми постачання, включаючи реалізацію радіообладнання дистанційним способом. В пункті 6 Модуля В Додатку 2 Технічного регламенту вказано, що якщо тип радіообладнання відповідає вимогам цього Технічного регламенту, то призначений орган надає виробнику сертифікат експертизи типу. У такому сертифікаті зазначаються найменування та адреса виробника, висновки дослідження, особливості застосовних вимог, охоплених експертизою, умови чинності сертифіката (якщо такі є) та дані, необхідні для ідентифікації оціненого типу радіообладнання. До сертифіката експертизи типу можуть додаватися один чи більше додатків. Відтак, на виконання тендерної документації Замовника Скаржником у складі його тендерної пропозиції був наданий сертифікат відповідності (сертифікат експертизи типу), виданий Українським державним центром радіочастот, а саме файл під назвою «Сертифікат 355 Кв_compressed.pdf». Зі змісту вказаного сертифікату вбачається, що інтерактивна панель IBoard відповідає суттєвим вимогам Технічного регламенту радіообладнання, затвердженого постановою КМУ від 24.05.2017 № 355. Разом з тим, в сертифікаті, а саме в розділі «додаткова інформація» також зазначено, що чинність та інформацію про сертифікат можливо перевірити за посиланням: https://testcentre.ucrf.gov.ua. Відтак, на сайті Українського державного центру радіочастот за результатами пошуку відображено, що наданий Скаржником сертифікат чинний (скріншот додається). По – друге, Замовник відхиляючи тендерну пропозицію Скаржника у оскаржуваному рішенні також вказав, що Скаржником не надана декларація про відповідність запропонованого товару, а також Скаржник зазначив, що запропонована інтерактивна панель IBOARD 98” ІBIP98A11 не відповідає технічним вимогам, що вимагалися відповідно до Додатку 1 до тендерної документації «Технічні вимоги, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – Інтерактивна панель 98” із мобільним стендом», а саме: учасником у порівняльній таблиці (2. Екран) зазначено, що «крок точок становить 5622 мм, замість 0,5622 мм, які вимагалися. Звертаю увагу Колегії на ту обставину, що Скаржником було надано до переліку документів сертифікат експертизи типу, що ще раз підтверджує відповідність товару заявленим вимогам Замовника. Разом з тим, Відповідно до п. 2 розділу 5 Тендерної документації передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Пунктом 1 Розділу 3 Тендерної документації також передбачено, що відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону замовник не відхиляє тендерну пропозицію через допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Для правильного оформлення тендерної пропозиції учасник вивчає всі інструкції, форми, терміни, наведені у Документації. Неспроможність подати всю інформацію, яку вимагає Документація, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції. Замовник не заперечує щодо надання Учасником за його бажанням будь-яких додаткових документів. Не подання таких додаткових документів, які не вимагаються Документацією, не буде розцінено як невідповідність тендерної пропозиції умовам Документації. 2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Таким чином, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши Скаржнику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 40 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону. Тому, враховуючи інформацію, наведену вище, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з підстав, наведених у протоколі від 13.07.2022 № б/н. Враховуючи викладене, Замовник неправомірно відхилив Пропозицію Скаржника з підстав, наведених у протоколі від 13.07.2023 № б/н, зокрема, посилаючись в протоколі відхилення на норму Особливостей, зазначену в пункті 1 мотивувальної частини цього рішення, Замовник порушив вимоги пункту 41 Особливостей. Аналогічна позиція міститься також в рішенні Постійної діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.11.2022 № 6781-р/пк-пз. Відповідно до пункту 52 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 17 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення Пропозиції Скаржника та рішення про визначення переможця Процедури закупівлі. Керуючись пунктом 56 Особливостей та статтями 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Визнати незаконним та зобов’язати Інститут Управління державної охорони України Київського національного університету імені Тараса Шевченка скасувати протокол від 13.07.2023 № б/н про відхилення тендерної пропозиції відкритих торгів по закупівлі Інтерактивна панель 98” із мобільним стендом згідно з ДК 021:2015 32320000-2 «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання», номер процедури закупівлі UA-2023-06-30-008722-a Манжули Володимира Володимировича (ЄДРПОУ-2960009437). 3. Зобов’язати Інститут Управління державної охорони України Київського національного університету імені Тараса Шевченка завершити процедуру закупівлі відкритих торгів Інтерактивна панель 98” із мобільним стендом згідно з ДК 021:2015 32320000-2 «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання», номер процедури закупівлі UA-2023-06-30-008722-a відповідно до вимог Закону. Директор ФОП Манжула В.В.
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 19.07.2023 00:04
Автор: МАНЖУЛА ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ, Манжула Володимир Володимирович +380631354989 mvv0000@yandex.ru