-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Подушки та ковдри
Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України
Торги не відбулися
481 056.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 810.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 810.00 UAH
Період оскарження:
30.06.2023 15:31 - 08.07.2023 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на неправомірне відхилення. Замовник Національний університет біоресурсів і природокористування України. Сума 481056.
Номер:
853e7fd04a7c42eeb0561340c0da1127
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-30-007414-a.b5
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення. Замовник Національний університет біоресурсів і природокористування України. Сума 481056.
Скарга:
Неправомірне відхилення з надуманих причин. Затягування закупівлі Замовником.
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА на відхилення.docx 28.10.2023 11:17
- Витяг ЄДР Фіз Осіб Підприємців 12.06.2023.pdf 28.10.2023 11:17
- Витяг Єдиний Податок Тропша В.Д. 26.04.2023.pdf 28.10.2023 11:17
- СКАРГА на відхилення.pdf 28.10.2023 11:17
- Подовження строку дії пропозиції.pdf 28.10.2023 11:17
- Протокол_про_відхилення учасника_206_3.docx 28.10.2023 11:17
- ДОГОВІР Специф Накл Жалюзі Ролети.pdf 28.10.2023 11:17
- СКАРГА на відхилення КЕП.rar 28.10.2023 11:17
- Додаток 1.docx 28.10.2023 12:58
- Додаток 1.pdf 28.10.2023 12:58
- Додаток 1 КЕП.rar 28.10.2023 12:58
- Рішення від 31.10.2023 №17409.pdf 31.10.2023 15:17
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.11.2023 №17723.pdf 07.11.2023 13:47
- Рішення від 06.11.2023 №17723.pdf 09.11.2023 17:31
- Пояснення по суті скарги UA-2023-06-30-007414-a.b5.docx 02.11.2023 16:34
- Пояснення по суті скарги UA-2023-06-30-007414-a.b5.pdf 02.11.2023 16:34
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.10.2023 11:21
Дата розгляду скарги:
06.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
31.10.2023 15:17
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
09.11.2023 17:32
Скарга
Виконана замовником
Скарга на неправомірне визначення Переможця через помилки в технічній частині ТП. Замовник Національний університет біоресурсів і природокористування України. Сума закупівлі 481056грн.
Номер:
b6f68af40b9648858c1c0b11708f00c9
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-30-007414-a.c3
Назва:
Скарга на неправомірне визначення Переможця через помилки в технічній частині ТП. Замовник Національний університет біоресурсів і природокористування
України. Сума закупівлі 481056грн.
Скарга:
Відсутність документів, які вимагались ТД.
Пов'язані документи:
Учасник
- ДОГОВІР Специф Накл Жалюзі Ролети.pdf 20.07.2023 12:30
- Витяг Єдиний Податок Тропша В.Д. 26.04.2023.pdf 20.07.2023 12:30
- ПРОТОКОЛ_договір_206.docx 20.07.2023 12:30
- СКАРГА Переможець ФОП Питкевич.pdf 20.07.2023 12:30
- СКАРГА Переможець ФОП Питкевич.rar 20.07.2023 12:30
- СКАРГА Переможець ФОП Питкевич.docx 20.07.2023 12:30
- Витяг ЄДР Фіз Осіб Підприємців 12.06.2023.pdf 20.07.2023 12:30
- Переклад Київ.pdf 20.07.2023 12:30
- IMG_20230720_0001_7c55ee4a-d91c-4d8d-a5bd-be0becad3e8c.pdf 20.07.2023 13:09
- ВИПРАВЛЕНА СКАРГА Переможець ФОП Питкевич.pdf 20.07.2023 13:09
- ВИПРАВЛЕНА СКАРГА Переможець ФОП Питкевич.rar 20.07.2023 13:09
- ВИПРАВЛЕНА СКАРГА Переможець ФОП Питкевич.docx 20.07.2023 13:09
- рішення від 24.07.2023 № 11165.pdf 24.07.2023 16:04
- інформація про резолютивну частину рішення від 03.08.2023 № 12065.pdf 04.08.2023 15:08
- рішення від 03.08.2023 № 12065.pdf 08.08.2023 13:03
- Пояснення по суті скарги UA-2023-06-30-007414-a.c3.doc 26.07.2023 12:33
- Пояснення по суті скарги UA-2023-06-30-007414-a.c3.pdf 26.07.2023 12:33
- Протокол_виконання_АМК_206.docx 30.08.2023 15:17
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.07.2023 12:32
Дата розгляду скарги:
03.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.07.2023 16:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.08.2023 13:04
Дата виконання рішення Замовником:
30.08.2023 15:23
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до ч. 22 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922–VІІІ від 25.12.2015 р. виконати рішення органу оскарження та скасувати рішення про визначення фізичної особи-підприємця Питкевич Вікторії Віталіївни переможцем процедури закупівлі — "Подушки та ковдри", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-06-30-007414-a.
Вимога
Відхилено
Незрозуміла вимога.
Номер:
fa09ca1a583a44c0a0bb8e3f64a4fb64
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-30-007414-a.c2
Назва:
Незрозуміла вимога.
Вимога:
Вимога ТД: "Ковдра зимова. Розмір 145х210 см. Наповнювач: вовна овеча не менше 100% мита, чесана, оброблена за спеціальною технологією
Вага: не менше 1700 гр. Тканина: бязь; Особливості: антиалергенні".
Вовна овеча не буває антиалергенна. Чим більше антиалергенної обробки суто хімічної, тим більше алергенна.
Для закладів, як гуртожиток чи готель важливо, щоби ковдри проходили хімічну та термічну обробку, добре прасувалися, витримували прання. Це ковдри з синтапону.
Вони 100% не алергенні, в них не заводиться мікрофлора. Їх лекго прати та прасувати. Вони теплі та комфортні. Не випаровують алергенів весь час експлуатації.
А вовна, навіть супер оброблена, з часом все одно стає алергеном через мікрофлору - клещів тощо.
Тож пропонуємо Замовнику змінити наповнення ковдр на більш сучасне.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.07.2023 00:26
Вирішення:
Шановний учаснику, відповідно до вашого запитання повідомляємо наступне.
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі», Замовнику надано виключне право самостійно визначати технічні, якісні, кількісні вимоги до предмета закупівлі.
З практичної точки зору, вовняні ковдри є екологічно чистими, не вимогливі до експлуатації і довготривалі для використання та зберігання. Стійкі до багаторазового прання, швидко сохнуть і легко прасуються, зберігаючи форму і колір впродовж всього періоду використання.
Важливо виділити і гігієнічність бавовняного волокна. Екологічно-натуральна овеча вовна, що слугує наповнювачем для ковдр є антиалергеною, тому відмінно підходить для використання для мешканців гуртожитків. Зазначимо, що у зв’язку із повномасштабним вторгненням рф та частими перебоями електроенергії та теплопостачання (особливо в зимовий час) ковдра з овечої вовни буде ефективно зігрівати, утримувати тепло, що є актуальним із зменшенням температури в приміщеннях.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінація відповідальних виробників, не рівні умови участі. Неправомірні вимоги.
Номер:
37898a3a72ca45da976c9e0e88f5d296
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-30-007414-a.a1
Назва:
Дискримінація відповідальних виробників, не рівні умови участі. Неправомірні вимоги.
Вимога:
Неправомірна вимога надання Сертифікату OEKo-TEX. 1. Не існує Сертифікату OEKo, існує OEKO. Також зазначаємо, що Замовник ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ згідно абз. 2 п.6 ст. 23 Закону "прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам..." Тож, просимо вилучити іноземний сертифікат та замінити вимогу на "вітчизняний сертифікат або еквівалент". 2. Вимога "- сертифікат відповідності, або сертифікат (паспорт) якості". Шановна УО, Сертифікат відповідності надається уповноваженим органом сертифікації після перевірки якості товару, а паспорт якості робиться учасником (можливо, на коліні). За можливістю, просимо вилучити "або". Це тільки поліпшить якість товару, пропонуємого до постачання. 3. "-заявлена продукція повинна відповідати вимогам ДСанПін 3.3-182-2012р., що має бути підтверджено копією діючого висновка державної санітарно-епідеміологічної експертизи". ДСанПіН містить 10 сторінок мілкого тексту вимог. Які саме вимоги ДСанПіН мають бути підтверджено? До того ж, це товар для продажу або для спеціального використання, наприклад, учбові заклади? Тож вимога "Висновок ДСЕЕ має містити дозвіл на використання товару для учбових закладів" була б умісна. 4. Також, наприклад, протокол випробувань тканини уповноваженою лабораторією. Якщо, Вам дійсно не все одно на здоров'я тих, хто буде знаходитись поряд з виробами закупівлі.
Також, що важливо. Відсутність документів щодо якості не означає поставку поганого товару. Але наявність документів щодо якості товару точно означає якісний товар від сер'йозного відповідального постачальника/виробника.
Відсутність у постачальника/виробника документів щодо якості та безпечності товару надає можливості використання в виробництві та/або постачанні самого дешевого товару заниженої якості та без жодних гарантій безпечності. До того ж, це дискримінує відповідальних виробників / постачальників, які дбають про якість та безпеку, виконують норми природоохоронного законодавства, використовують сертифіковану сировину та частини. Що в якійсь мірі робить товар дорожче та зводить до неможливого конкурувати з низькоякісним товаром безвідповідальних постачальників.
Це також стосується гарантійного та пост гарантійного обслуговування. Якщо немає жодного документу, виданого уповноваженим органом, то про які гарантії може йти мова? Де ви потім найдете одноразового постачальника, якщо товар ніде не проходив перевірки? І яка буде його відповідь, здогадайтесь...
(Звісно, окрім написаного в гаражі на коліні Паспорту якості.)
З повагою, можливий учасник закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.07.2023 23:39
Вирішення:
Шановний учаснику, відповідно до вашого запитання повідомляємо наступне.
Згідно чинного законодавства, Замовнику надано виключне право самостійно визначати технічні, якісні, кількісні вимоги до предмета закупівлі і встановлювати перелік документів та інформації, якими підтверджується відповідність цим вимогам в складі тендерних пропозицій учасників.
З метою забезпечення належного та надійного захисту наших студентів від небезпечної продукції, ми прагнемо провести закупівлю подушок та ковдр, що за своїми показниками якості матеріалів відповідатимуть європейським стандартам. Відповідно продукція, яка має сертифікат Oeko-Tex – загальносвітова, незалежна система тестування, автоматично гарантує, що усі вироби є безпечними для здоров'я. В продукції відсутні різні шкідливі для людини речовини, токсичні сполуки і алергенні барвники та підтверджує екологічну безпеку продукції при використанні і безпеку прямого контакту зі шкірою людини.
Тому при контакті зі шкірою мінімізуються можливі шанси виникнення негативних реакцій, що є важливим для нас, оскільки подушки та ковдри безпосередньо призначені для студентства. Сертифікація в системах Oeko-Tex включає можливості добровільного її проходження виробниками, що прагнуть поставляти високоякісну текстильну продукцію, а саме подушки та ковдри. Сертифікація дозволяє підтвердити якість та безпеку для здоров’я запропонованої продукції.
Відповідно ДСанПіН 3.3-182-2012р. затвердженого Міністерством охорони здоров'я України, розділом 2 «Продукція, що реалізується повинна супроводжуватись позитивним висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи, відповідати своєму призначенню і за звичайних умов експлуатації не загрожувати здоров’ю і життю споживачів. У процесі експлуатації продукція не повинна викликати дискомфорту у дорослих та дітей. Виділення хімічних речовин з продукції для дорослого і дитячого населення у підодяговий повітряний простір та в опосередковані модельні середовища не повинно перевищувати гігієнічні показники безпеки і гігієнічні нормативи хімічних речовин, ковдр, подушок. (додаток 10 до Державних санітарних норм та правил «Матеріали та вироби текстильні, шкіряніі хутрові. Основні гігієнічні вимоги»).
За висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи підтверджується, що запропонований товар відповідає встановленим медичним критеріям безпеки/показникам, не чинить подразнюючу алергенну дію, не порушує динамічну рівновагу аутофлори шкіри людини, відповідно до вимог ДСанПіН 3.3-182-2012.
В тендерній документації включені вимоги до якості товару, що будуть підтверджені відповідними документами, а саме: копія сертифікату Oeko-Tex, висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи відповідно вимогам ДСаПін 3.3-182-2012р.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
Неправомірна відміна закупівлі. Замовник Національний університет біоресурсів і природокористування України. Сума закупівлі 481056грн.
Номер:
8e29b8e5a7bb429c884e766659df1d53
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-30-007414-a.a4
Назва:
Неправомірна відміна закупівлі. Замовник Національний університет біоресурсів і природокористування України. Сума закупівлі 481056грн.
Скарга:
Неправомірна відміна закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- ПРОТОКОЛ_ВІДМІНА_206.docx 10.09.2023 19:11
- СКАРГА на відміну.docx 10.09.2023 19:11
- СКАРГА на відміну КЕП.rar 10.09.2023 19:11
- ДОГОВІР Специф Накл Жалюзі Ролети.pdf 10.09.2023 19:12
- Витяг ЄДР Фіз Осіб Підприємців 12.06.2023.pdf 10.09.2023 19:11
- СКАРГА на відміну.pdf 10.09.2023 19:11
- Витяг Єдиний Податок Тропша В.Д. 26.04.2023.pdf 10.09.2023 19:11
- Пояснення по суті скарги UA-2023-06-30-007414-a.a4.pdf 14.09.2023 14:17
- Пояснення по суті скарги UA-2023-06-30-007414-a.a4.doc 14.09.2023 14:17
- Протокол_виконання_АМК_206_2.docx 13.10.2023 12:14
- рішення від 18.09.2023 № 14824.pdf 21.09.2023 12:12
- інформація про резолютивну частину рішення від 18.09.2023 № 14824.pdf 19.09.2023 13:02
- рішення від 12.09.2023 № 14424.pdf 12.09.2023 16:09
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.09.2023 19:14
Дата розгляду скарги:
18.09.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.09.2023 16:09
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.09.2023 12:12
Дата виконання рішення Замовником:
13.10.2023 12:18
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до ч. 22 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922–VІІІ від 25.12.2015 р. виконано рішення органу оскарження та скасовано рішення про відміну процедури закупівлі, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-06-30-007414-a.»