• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

ДК 021:2015 : 45310000-3 - Електромонтажні роботи (Встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу в закладах освіти Братської селищної ради Вознесенського району Миколаївської області)

Торги відмінено

1 210 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 500.00 UAH
Період оскарження: 30.06.2023 15:14 - 09.07.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінація, вимагаємо внести зміни

Номер: 0458b4d115f14423806dbfb863821822
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-30-007142-a.c3
Назва: Дискримінація, вимагаємо внести зміни
Вимога:
1.Замовником встановлена дискримінаційна вимога: «Учасником надається копія документу, який підтверджує наявність у Учасника (у власності або користуванні ((оренді)) електротехнічної лабораторії для проведення замірів стану ізоляції, кабелів, підключаємого до обладнання заземлення та чинне свідоцтво такої електротехнічної лабораторії». Замовнику, якими нормами Ви керувалися, встановлюючи дану вимогу? Ми звертаємо Вашу увагу на те що, монтаж системи пожежної сигналізації здійснюється суб'єктами господарювання на підставі отриманої Ліцензії ДСНС України на право виконання робіт протипожежного призначення. Виконання робіт з протипожежного призначення регулюються Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, які визначають вичерпний перелік вимог, обов'язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтверджувальних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, тому вимагаємо внести зміни до ТД та виключити дану вимогу, що стосується електротехнічної лабораторії, вона є дискримінаційною, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші права та інтереси. 2. Замовником встановлена неправомірна вимога: «Обов’язкова наявність інженера-проектувальника в частині кошторисної документації – не менше 1-ого працівника (для підтвердження кваліфікації надати сканкопію кваліфікаційного сертифікату та (в разі наявності) свідоцтва про підвищення кваліфікації та диплому про освіту). Сертифікат повинен містити печатку та підпис власника». Шановний Замовнику, так як предметом даної закупівлі не є розроблення проектно-кошторисної документації, а встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу, ми учасники процедури закупівлі маємо повне право користуватись послугами третіх осіб, незалежно від наявності кваліфікованого сертифікату, для даного прорахунку на підставі договору надання послуг тощо, тому вимагаємо внести зміни до ТД видаливши дану вимогу. 3. Замовником встановлена неправомірна вимога: «В зазначеній довідці для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, є обов’язковим зазначення переліку власного або залученого на договірних умовах обладнання, транспорту, нерухомості, будівель, виробничих ділянок, тощо. Довідка має містити інформацію про наявні приміщення, обладнання, машин та механізмів у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». Для забезпечення можливості надання якісних послуг надати копії документів, що підтверджують наявність власного транспорту, необхідного для перевезення обладнання та матеріалів згідно з умовами закупівлі, або договору/ -ів оренди транспорту. У довідці обов’язково зазначається факт володіння чи користування (у разі оренди або іншого права користування вказати найменування орендодавця, його код за ЄДРПОУ та номер телефону контактної особи». Замовнику, поясніть, на якими законодавчими актами ви керуєтесь, на підставі чого вимагаєте надання цих документів? А якщо в постачальника не має в наявності власних та орендованих транспортних засобів, не має можливості надати правовстановлюючі документи, так як для надання послуг використовується залучений автотранспорт на підставі договорів надання транспортних послуг, а також до розрахунку витрат в кошторисній документації наявність власного автотранспорту не враховується, тому вимагаємо внести зміни до ТД видаливши дану вимогу, вона є дискримінаційною, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників, Також Замовник вимагає «До довідки учасники повинні надати підтверджуючі документи (бухгалтерські (балансові) довідки, актуальні інвентаризаційні описи, тощо - для власного обладнання та договори і інші документи, що підтверджують право користування обладнанням, транспортним засобом, приміщенням у разі оренди (користування)». Замовнику, на підставі чого ми повинні надавати бухгалтерські документи? Законодавством не передбачено надання вказаних вами документів, ви порушуєте ст.16 Закону, вимагаємо скасувати дану вимогу. 4. Замовником встановлений кваліфікаційний критерій «На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Обов’язкова наявність працівників робітничих професій, які будуть задіяні для виконання умов договору, зокрема: Електромонтер – не менше 2-х працівників. Налагоджувальники контрольно-вимірювальних приладів і автоматики – не менше 1-ї працівника», але згідно кадрових вимог щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень на виконання Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб. Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та привести у відповдність згідно Ліцензійних умов. 5.Замовником встановлена дискримінаційна вимога: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)** Аналогічним вважається договір за предметом закупівлі». Замовнику, прийміть до уваги, що кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору(договорів) – один із критеріїв, який дає змогу замовнику переконатися в тому, що учасник уже має позитивний досвід роботи, тобто виконує свої зобов’язання якісно та в зазначений термін. Чіткого визначення «аналогічний договір» у чинному законодавстві не існує. Також врахуйте, що аналогічний договір не може бути ідентичним, тотожним (договорів, які були б абсолютно однакові, неможливо надати, адже договір включає в себе як істотні умови в розумінні Господарського та Цивільного кодексів України, так і додаткову інформацію, яку контрагенти вважали за необхідне погодити). Замовнику, ви навмисно порушуєте права та обмежуєте коло учасників! Згідно закупівлі ДК 021:2015 : 45310000-3 - Електромонтажні роботи (Встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу в закладах освіти Братської селищної ради Вознесенського району Миколаївської області) предметом є саме встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації, але аналогічним буде вважатися договір і за предметом - монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації, чи технічне переоснащення системи АПС! При складанні умов тендерної документації ви навмисно обмежуєте права учасників! Вимагаємо внести зміни до умов тендерної документації! У разі незадоволення цих вимог Замовником та з метою усунення вищевказаних невідповідностей будемо звертатися до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до рішення комісії АКУ №10203-р/пк-пз від 10.07.2023 року скаргу приватного підприємства "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ"від 07липня 2023 No UA-2023-06-30-007142-a.b1 щодо закупівлі UA-2023-06-30-007142-a прийнято до розгляду. Відповідно до пункту 67 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 при розгляді скарги замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну відкритих торгів, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі. В зв’язку з вищевикладеним виконання Ваших вимог щодо внесення змін до тендерної документації наразі не вбачається можливим.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

вимагаємо пояснення щодо експертизи!

Номер: a5a21d50daa545869a4f4546dfb81020
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-30-007142-a.a2
Назва: вимагаємо пояснення щодо експертизи!
Вимога:
Шановний Замовнику, вимагаємо внести зміни до тендерної документації! Нам як потенційному Учаснику процедури відкритих торгів та підприємству яке вчасно та якісно виконує проектні та відповідно роботи з монтажу автоматичних систем пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу, не зрозуміло взагалі чи проходили надані робочі проекти експертизу згідно вимог чинного законодавства України? Даний факт ставить під сумнів правильність проектних рішень, які підкріплюються вимогами чинного законодавства України Доводимо до Вашого відома, що згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 року № 560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України»: згідно п.6. вказаної Постанови - Метою проведення експертизи проектів будівництва (далі - експертиза) є визначення якості проектних рішень шляхом виявлення відхилень від вимог до міцності, надійності та довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі щодо додержання нормативів з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, охорони праці, екології, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, енергозбереження, кошторисної частини проекту будівництва. Експертиза є завершальним етапом розроблення проектів будівництва. Згідно п.10 вказаної Постанови Обов’язковій експертизі підлягають проекти будівництва об’єктів, що: за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, - щодо додержання нормативів з питань санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, охорони праці, енергозбереження, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, міцності, надійності, довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі щодо додержання нормативів з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення; Згідно наданих робочих проектів, об’єкти відносяться до проекту будівництва об'єктів за класом наслідків (відповідальності) СС2, тому проходження експертизи проектно-кошторисної документації даних об'єктів є обов’язковим. Керуючись ДСТУ 8907-2019 «Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництва та згідно Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», ст. 31 Проектна документація на будівництво. Проектна документація на будівництво об’єктів розробляється у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування, з урахуванням вимог містобудівної документації та вихідних даних і дотриманням вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил та затверджується замовником. Згідно п.4 даного Закону: Обов’язковій експертизі підлягають проекти будівництва об’єктів, які: 1) за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, - щодо додержання нормативів з питань санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, охорони праці, енергозбереження, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, міцності, надійності, довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі щодо додержання нормативів з питань створення безперешкодного життєвого середовища для осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних груп населення. Замовнику, наголошуємо, це ставить під сумнів правильність проектних рішень! Вимагаємо відповіді!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до рішення комісії АКУ №10203-р/пк-пз від 10.07.2023 року скаргу приватного підприємства "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ"від 07липня 2023 No UA-2023-06-30-007142-a.b1 щодо закупівлі UA-2023-06-30-007142-a прийнято до розгляду. Відповідно до пункту 67 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 при розгляді скарги замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну відкритих торгів, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі. В зв’язку з вищевикладеним виконання Ваших вимог щодо внесення змін до тендерної документації наразі не вбачається можливим.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

скарга

Номер: 0a27a13135af4844ae20f9e240db06bd
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-30-007142-a.b1
Назва: скарга
Скарга:
Скарга на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника по процедурі закупівлі «ДК 021:2015 : 45310000-3 - Електромонтажні роботи (Встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу в закладах освіти Братської селищної ради Вознесенського району Миколаївської області)»
Дата розгляду скарги: 24.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 10.07.2023 17:35
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 26.07.2023 11:07
Дата виконання рішення Замовником: 27.07.2023 16:38
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення комісії антимонопольного комітету №11202-р/пк-пз від 24.07.2023ДК Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Автор: ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ", Владислав Касаткін +380504152674 v.kasatkin1988@gmail.com