• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

CPV ДК 021:2015–71630000-3 послуги з технічного огляду та випробовувань (послуги з технічного огляду та експертного обстеження пасажирських ліфтів – 2 лоти: лот № 1 – послуги з експертного обстеження пасажирських ліфтів, лот № 2 – послуги з технічного огляду пасажирських ліфтів)

Торги відмінено

1 271 592.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 400.49 UAH
Період оскарження: 30.06.2023 15:10 - 05.07.2023 00:00
Вимога
Без відповіді

дискримінаційні вимоги тендерної документації

Номер: 917269f724fe4e3caa8868757c00980f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-30-007065-a.b1
Назва: дискримінаційні вимоги тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику! Уважно ознайомившись з умовами Тендерної документації, хочемо зауважити, що вона містить умови, які обмежують конкуренцію серед учасників та порушують принцип недискримінації учасників, що обмежує право Учасників на участь в цій закупівлі, а саме - у додатку 2 «Технічні вимоги на закупівлю послуг: CPV ДК 021:2015–71630000-3 послуги з технічного огляду та випробовувань (послуги з технічного огляду та експертного обстеження пасажирських ліфтів – 2 лоти: лот № 1 – послуги з експертного обстеження пасажирських ліфтів, лот № 2 – послуги з технічного огляду пасажирських ліфтів)» Тендерної документації міститься вимога: «Учасник в складі своєї пропозиції надає Акт попереднього обстеження об’єктів в якому зазначається, що учасник ознайомлений з обсягом наданих послуг та зобов’язується їх виконати у разі перемоги в Оголошеній закупівлі CPV ДК 021:2015–71630000-3 послуги з технічного огляду та випробовувань (послуги з технічного огляду та експертного обстеження пасажирських ліфтів – 2 лоти: лот № 1 – послуги з експертного обстеження пасажирських ліфтів, лот № 2 – послуги з технічного огляду пасажирських ліфтів). АКТ ПОПЕРЕДНЬОГО ОБСТЕЖЕННЯ ОБ’ЄКТІВ ПІДПИСУЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ ТА ЗАМОВНИКОМ. У РАЗІ, ЯКЩО УЧАСНИКОМ НЕ НАДАНО ПІДПИСАНИЙ СТОРОНАМИ АКТ ПОПЕРЕДНЬОГО ОБСТЕЖЕННЯ ОБ’ЄКТІВ ПРОПОЗИЦІЯ ТАКОГО УЧАСНИКА ВІДХИЛЯЄТЬСЯ.» Хочемо зазначити, що ця вимога є незаконною та має бути видалена з Тендерної документації шляхом внесення змін, оскільки є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі, тобто, Замовник має можливість погодити та підписати акти попереднього обстеження лише обраним безпосередньо ним учасникам та встановити таким чином додаткові бар'єри для участі у Процедурі закупівлі. Звертаємо увагу, що Тендерна документація не визначає цілей та не містить будь-яких обґрунтувань необхідності складання такого Акту попереднього обстеження, адже для участі у цій закупівлі необхідно Учаснику провести попереднє обстеження, в цілому, 95 об’єктам, тобто витрати власний час та час представників Замовника кожного з 95 об’єктів. Також цей Акт не зможе підтвердити ані кваліфікацію Учасника (стаття 16 Закону) ані його відповідність іншим критеріям, що передбачені законодавством із закупівель. Вважаємо, що таким чином Замовник порушує права потенційного Учасника на конфіденційність інформації, оскільки ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Тобто, після попереднього обстеження об’єктів інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Хочемо зазначити, що попереднє обстеження об’єкту потенційним учасником разом із Замовником до подання пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та погодженням Актів за результатами попереднього обстеження об'єктів надання послуг (виконання робіт). Дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо технічного обстеження об’єкту та підписання за результатами зустрічі відповідного документа до моменту розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад. Встановлення Замовником вимоги, щодо надання учасником акту попереднього обстеження об’єктів, підписаного учасником та Замовником до подання тендерних пропозицій, містить дискримінаційні ознаки, оскільки безпосереднє підписання такого документа, та, як наслідок, і повнота тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від учасника, а напряму від самого Замовника. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт попереднього обстеження, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Крім того, внаслідок військової агресії Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», Указів Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» виїзд на об’єкт для більшості учасників на момент подачі Пропозиції є неможливим, оскільки на даний час на всій території України ведуться бойові дії. З урахуванням наведеної вище інформації та, керуючись практиками оскарження закупівель АМКУ, які визначені у рішеннях від 19.01.2022 №1135-р/пк-пз та від 03.11.2022 № 6574-р/пк-пз, заявляємо, що, як для учасника, дана вимога є дискримінаційною, необґрунтованою, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує його охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі. Таким чином, ВИМАГАЄМО виключити з Тендерної документації вимогу, яка міститься у додатку 2 «Технічні вимоги на закупівлю послуг: CPV ДК 021:2015–71630000-3 послуги з технічного огляду та випробовувань (послуги з технічного огляду та експертного обстеження пасажирських ліфтів – 2 лоти: лот № 1 – послуги з експертного обстеження пасажирських ліфтів, лот № 2 – послуги з технічного огляду пасажирських ліфтів)» Тендерної документації: «Учасник в складі своєї пропозиції надає Акт попереднього обстеження об’єктів в якому зазначається, що учасник ознайомлений з обсягом наданих послуг та зобов’язується їх виконати у разі перемоги в Оголошеній закупівлі CPV ДК 021:2015–71630000-3 послуги з технічного огляду та випробовувань (послуги з технічного огляду та експертного обстеження пасажирських ліфтів – 2 лоти: лот № 1 – послуги з експертного обстеження пасажирських ліфтів, лот № 2 – послуги з технічного огляду пасажирських ліфтів). АКТ ПОПЕРЕДНЬОГО ОБСТЕЖЕННЯ ОБ’ЄКТІВ ПІДПИСУЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ ТА ЗАМОВНИКОМ. У РАЗІ, ЯКЩО УЧАСНИКОМ НЕ НАДАНО ПІДПИСАНИЙ СТОРОНАМИ АКТ ПОПЕРЕДНЬОГО ОБСТЕЖЕННЯ ОБ’ЄКТІВ ПРОПОЗИЦІЯ ТАКОГО УЧАСНИКА ВІДХИЛЯЄТЬСЯ.»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.