• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Продуктові набори (код ДК 021:2015 - 15890000-3 – Продукти харчування та сушені продукти різні)

Завершена

2 935 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 675.00 UAH
Період оскарження: 30.06.2023 14:47 - 05.07.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Скасування рішення № 113 від 14.08.2023 року про обрання переможцем процедури закупівлі - ТОВ "КРАЇНА ВІЛЬНИХ" (45122822)

Номер: 7b40c8adbb0549c1b72de166b960a7c8
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-30-006564-a.a2
Назва: Скасування рішення № 113 від 14.08.2023 року про обрання переможцем процедури закупівлі - ТОВ "КРАЇНА ВІЛЬНИХ" (45122822)
Вимога:
За результатами розгляду тендерних пропозицій Уповноваженою особою (протокол № 113 від 14.08.2023 року) Вами прийнято рішення про обрання переможцем процедури закупівлі - ТОВ "КРАЇНА ВІЛЬНИХ" (45122822) ФОП "Лещук Надія Павлівна" не погоджується із рішення про обрання переможцем процедури закупівлі ТОВ "КРАЇНА ВІЛЬНИХ" (45122822) враховуючи наступне. 1. Відповідно до Додатку №2 тендерної документації (далі – ТД), по позиції №6 до складу продуктового набору має входити товар «Борошно пшеничне вищого ґатунку фасоване по 1 кг відповідає ГСТУ 46.004-99» у кількості 5279 шт. Згідно пункту 1 Додатку №2 ТД, Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, Учаснику необхідно надати наступні документи: - Оригінал (або копію) декларації виробника або сертифікату/посвідчення якості на кожний продукт, що входить до складу запропонованого учасником продуктового набору ТОВ "КРАЇНА ВІЛЬНИХ" (45122822), до кінцевого строку подання пропозицій, було надано посвідчення №000730 про якість борошна без ГМО (файл - Якісні посвідчення.pdf, сторінка 5). Шляхом надання посвідчення №000730 про якість борошна без ГМО ТОВ "КРАЇНА ВІЛЬНИХ" (45122822) не підтверджено «фасоване по 1 кг», що не відповідає вимогам Замовнкиа торгів, які встановлені у Додатку №2 ТД. Аналогічна підстава слугувала відхиленням ФОП "КЛИНЧУК МАРИНА ВОЛОДИМИРІВНА", що підтверджено рішенням № 11973-р/пк-пз від 02.08.2023 Органом оскарження, та ФОП "Лещук Надія Павлівна" Отже, Замовник мав би відхилити тендерну пропозицію Учасника на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей) Вимагаємо скасування Замовником рішення № 113 від 14.08.2023 року про обрання переможцем процедури закупівлі - ТОВ "КРАЇНА ВІЛЬНИХ" (45122822). У разі не скасування рішення № 113 ми будемо змушені звернутися до Органу оскарження
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідь на вимогу. Добрий день. Шановний учасник, Замовником уважно проаналізовано вимогу №UA-2023-06-30-006564-a.a2, та встановлено, що вона не підлягає задоволенню. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "КРАЇНА ВІЛЬНИХ" надано посвідчення №000730 про якість борошна без ГМО (файл - Якісні посвідчення.pdf, сторінка 5), у відповідному документі відображена в тому числі наступна інформація: Вага 2304 кг. та кількість місць 2304 таким чином посвідчення видано на 2304 одиниці товару на загальну вагу 2304 кг. тобто вага однієї одиниці товару становить 1 кг., що відповідає вимозі тендерної документації. Посвідчення №000730 про якість борошна без ГМО містить у собі інформацію про вагу (фасування) товару по 1 кг. У рішенні № 11973-р/пк-пз від 02.08.2023 була розглянута інша ситуація (інформація про фасування чи вагу товару не зазначена взагалі) тому посилання на відповідне рішення Органу оскарження є недоречним. Рішення №113 від 14.08.2023 року про обрання переможцем процедури закупівлі - ТОВ "КРАЇНА ВІЛЬНИХ" не підлягає скасуванню.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Відхилено

Скарга щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів

Номер: 732af667bc974b21aae658ee82459313
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-30-006564-a.c1
Назва: Скарга щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Скарга:
Скарга щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі: № у ЦБД: UA-2023-06-30-006564-a № ЛОТу (назва): --- Найменування Замовника: КУ "Хмельницький міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)" (далі по тексту - Замовник) Розпочато процедуру аукціону: «відкриті торги з особливостями» Код за Єдиним закупівельним словником (предмет закупівлі): 15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні Відповідно до інформації з електронної системи закупівель «https://prozorro.gov.ua/» до даної закупівлі, сторона(и) за даною скаргою подали пропозицію(ї) на участь в аукціоні, а саме: НАЗВА УЧАСНИКА(ІВ) АУКЦІОНУ НАЗВА ДАЛІ ПО ТЕКСТУ СКАРГИ ФОП КЛИНЧУК МАРИНА ВОЛОДИМИРІВНА (далі по тексту – Скаржник) За результатами цінового аукціону Замовник здійснив оцінку пропозиції Скаржника на предмет відповідності її умовам тендерної документації. Як свідчить Протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюднений Замовником: НАЗВА ФАЙЛУ ПРОТОКОЛУ, РІШЕННЯ, ПОВІДОМЛЕННЯ ДАТА РОЗМІЩЕННЯ ПРОТОКОЛУ В СИСТЕМІ Протокол 100.PDF 17.07.2023 08:32 Тендерна пропозиція Скаржника відхилена Замовником внаслідок нібито невідповідності її умовам тендерної документації, Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо невідповідності його тендерної пропозиції умовам тендерної документації, зважаючи, зокрема, на наступне: № ПОРУШЕНО ПУНКТ/ЧАСТИНУ/РОЗДІЛ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ОБҐРУНТУВАННЯ СКАРЖНИКА 1. Додаток № 2 до Тендерної документації Замовник торгів встановив вимогу щодо надання документів для підтвердження технічних характеристик закуповуваного товару: «Оригінал (або копію) декларації виробника або сертифікату/посвідчення якості на кожний продукт, що входить до складу запропонованого учасником продуктового набору»(цитата). Таким чином, Замовник торгів встановив, що якісні документи мають бути надані на продукт. А не на тару, в якій він міститься. На виконання даної вимоги Скаржник надав файл «Сертифікат Олія 21.04.23.pdf», який містить в собі характеристики саме закупованої продукції, як того і вимагав Замовник торгів. Проте, в даному посвідченні якості не може бути зазначено вид тари, в якому відпускається товар, так як перевіряється на якість саме товар «Олія», що в свою чергу і відображено в посвідченні про якість. В той же час, такі характеристики як вид тари , підтверджено в наступних документах, які надавали на підтвердження характеристик Замовника торгів, а саме файл: - Додаток 2 Технічка.pdf: Так само вага вказана в проекті договору файл «Додаток 3 Проект договору.pdf»: Отже, Учасником виконана вимога Замовника, що відповідає умовам тендерної документації Замовника, і не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, тендерна пропозиція Скаржника не підлягала відхиленню на підставі ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її відповідністю всім умовам тендерної документації. Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відповідність тендерної пропозицій Скаржника всім умовам тендерної документації і оприлюднити повідомлення про намір укласти договір. Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника. Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону, відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, яка відповідає всім умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників. При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, при відповідності його тендерної пропозиції всім вимогам тендерної документації, призвели до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси. Відповідно до ч.6 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Вважаємо, що Замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, майновий інтерес у вигляді винагороди за результатами виконання договору про закупівлю. Також заявляємо про бажання бути присутніми на засіданні Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме: - принцип добросовісної конкуренції; - принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них; - принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси. ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ: 1. Прийняти цю Скаргу до розгляду. 2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується відхилення тендерної пропозиції Скаржника. 3. Зобов'язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про невідповідність тендерної пропозиції Скаржника умовам, встановленим тендерною документацією. 4. Зобов’язати уповноважену особу Замовника повторно здійснити оцінку тендерної пропозиції Скаржника на предмет відповідності умовам тендерної документації після усунення порушень процедури закупівлі. ДОДАТКИ ДО СКАРГИ (ДОКАЗИ): 1. Файл «Протокол 100.PDF» 2. Файл «Скарга.doc» 3. Файл «Скарга.pdf» 4. Файл «Сертифікат Олія 21.04.23.pdf» 5. Файл «Додаток 2 Технічка.pdf» 6. Файл «Додаток 3 Проект договору.pdf»
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 02.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.07.2023 16:09
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 07.08.2023 10:29
Автор: ФОП "КЛИНЧУК МАРИНА ВОЛОДИМИРІВНА", Марина Клинчук +380972490232 fopklinchuk@gmail.com