• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Фарби (емалі) (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»– 44810000-1 Фарби)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, мають бути викладені українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача, якщо інше не передбачено цією тендерною документацією. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, можуть бути викладені мовою їх загально прийнятого застосування (англійська, російська, німецька тощо). Вид забезпечення тендерних пропозицій: має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладенням кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) уповноваженої особи гаранту (далі-банк-гарант) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності) відповідно до вимог діючого законодавства. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови повернення та не повернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі»з урахуванням особливостей. Детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в п. 2 та 3 розділу ІІІ тендерної документації.Вид закупівлі: процедура закупівлі - відкриті торги відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна– 100%.

Завершена

277 877.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період оскарження: 30.06.2023 12:03 - 07.07.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо неправомірного акцепту пропозиції ТОВ "ОВІС ТРЕЙД"

Номер: dae3a486915a4c928c3cba99ed0bd754
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-30-003693-a.b1
Назва: Щодо неправомірного акцепту пропозиції ТОВ "ОВІС ТРЕЙД"
Вимога:
Шановний Замовнику, Повідомленням про намір укласти договір №3780-06-08/2023 від 17.07.2023р. Вами акцептовано пропозицію ТОВ "ОВІС ТРЕЙД", при цьому пропозиція переможця не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: 1) Підпунктом 2 пункту 4 Додатку 4 тендерної документації передбачена необхідність надання Технічних паспортів (сертифікатів) чи паспортів (сертифікатів) якості тощо на увесь асортимент пропонованої продукції, що підтверджують заявлені учасником нормативні показники продукції. Дані документи повинні містити нормативні показники виробника та конкретні показники, які виявлені за результатами досліджень. Учасником ТОВ "ОВІС ТРЕЙД" надано у складі пропозиції файли «Технічна документація.pdf» та «Технічна документація(2).pdf» які мають у своєму складі на сторінці 8 Паспорт якості на запропоновану продукцію, який не містить конкретних показників, які виявлені за результатами досліджень, натомість в графі «фактичне значення» присутнє лише слово «відповідає», що в свою чергу не є конкретним показником. Враховуючи наведене, тендерна пропозиція ТОВ "ОВІС ТРЕЙД" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. 2) Підпунктом 1 пункту 4 Додатку 4 тендерної документації передбачена необхідність надання у складі пропозиції Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (у вигляді Додатку 4 тендерної документації) із заповненою таблицею відповідності (п. 1), що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановленим замовником, підписану уповноваженою особою Учасника. В свою чергу, у таблиці відповідності (п.1) Додатку 4 вимагалось заповнення Учасником нормативних показників запропонованого товару. ТОВ "ОВІС ТРЕЙД" надано у складі пропозиції файл «Технічна документація.pdf» завантажений до системи 07.07.2023 14:38 (тобто до кінцевого строку подання пропозицій), у якому присутня на сторінці 1 заповнена таблиця п.1 з нормативними показниками запропонованої продукції, серед яких є п.п.4 Масова частка нелетких речовин, % 60-65, натомість у Паспорті якості, який знаходиться на сторінці 8 цього ж файлу нормативний показник «Масова частка нелетких речовин, % 55-75». Тож, Учасником заповнено таблицю п.1 не у відповідності до вимог Замовника, таким чином пропозиція ТОВ "ОВІС ТРЕЙД" не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Разом з тим, Замовником на етапі розгляду пропозиції 13.07.2023 об 11:51 було надано Учаснику 24 години на усунення невідповідностей, зокрема: 4)Учасник ТОВ "ОВІС ТРЕЙД" надав інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у вигляді Додатку 4 тендерної документації, в якій зазначений параметр «масова частка нелетких речовин» не відповідає нормативному параметру в наданому паспорті якості, що не відповідає умовам тендерної документації. (п.п.2 п.4 додатку 4 тендерної документації). Учасником було завантажено 14.07.2023 об 11:29 файл «Технічна документація.pdf», у якому виправлено невідповідність. Натомість Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відсутні (невідповідні) у складі пропозиції ТОВ "ОВІС ТРЕЙД" інформація та/або документи (Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (у вигляді Додатку 4 тендерної документації) із заповненою таблицею відповідності (п. 1)із зазначенням нормативних показників) є документами про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, отже Замовник не повинен був публікувати вимогу про усунення невідповідностей, а пропозиція ТОВ "ОВІС ТРЕЙД" мала бути відхилена відразу як така, що не відповідає умовам технічної специфікації. Вказане підтверджується позицією ДАСУ з цього питання, з якою Замовник має змогу ознайомитися на сайті PROZORRO ІНФОБОКС - РОЗБІР ЦІКАВИХ МОНІТОРИНГІВ ДАСУ за посиланням https://infobox.prozorro.org/articles/rozbir-cikavih-monitoringiv-dasu). Таким чином, Замовник при проведенні закупівлі допустив порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути. Виходячи з зазначеного, пропозиція ТОВ "ОВІС ТРЕЙД" не відповідає вимогам документації та повинна бути відхилена на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Вимагаємо відмінити рішення про визначення переможцем ТОВ "ОВІС ТРЕЙД" та привести процедуру у відповідність до законодавства у сфері публічних закупівель. У випадку відсутності відповідних дій Замовником, будемо вимушені звернутися до органу оскарження.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! У відповідь на Вашу вимогу від 19 липня 2023 року щодо невідповідності тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ОВІС ТРЕЙД» з процедури закупівлі Фарби (емалі) (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»– 44810000-1 Фарби) (UA-2023-06-30-003693-a), керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”(далі – Особливості), Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло» (далі –Замовник) повідомляє наступне: 1) Учасником ТОВ "ОВІС ТРЕЙД" надано у складі пропозиції файли «Технічна документація.pdf» та «Технічна документація(2).pdf» які мають у своєму складі на сторінці 8 Паспорт якості на запропоновану продукцію, який містить графу «фактичне значення» які за результатами досліджень виявили відповідність до нормативних показників визначених в цьому ж паспорті якості. Крім того, тендерною документацією було визначено, що оцінка відповідності технічних та якісних характеристик пропонованого товару буде здійснюватися за нормативними показниками, визначеними виробником товару. Тому до фактичних значень Замовник не встановлював інших вимог, окрім зазначити інформацію в паспорті якості. 2) Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до відповіді Департаменту сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=c2da2af3-333e-4e01-aa26-c9ed3cbc7bdf&lang=uk-UA) визначення невідповідностей здійснюється замовником самостійно. При цьому Особливостями встановлено обов'язок замовника розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Учасником процедури закупівлі ТОВ «ОВІС ТРЕЙД» було зазначено показники параметру «масова частка нелетких речовин» в таблиці відповідності (п.1) в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (файл «Технічна документація.pdf»), що не підтверджені нормативним показником в наданому паспорті якості. Так як в складі пропозиції наявний документ, в якому визначений параметр, що відповідає вимогам замовника, приведення до відповідності вищевказаного параметру в таблиці відповідності (п.1) до нормативного показника паспорту якості не призведе до зміни предмету закупівлі, найменування товару, марки, моделі тощо, тому Замовник прийняв рішення надати Учаснику повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення. Враховуючи, що Учасник усунув виявлені невідповідності Замовником, у визначений строк, та що не призвело до зміни предмету закупівлі, його найменування, марки, моделі тощо, Замовник прийняв рішення визнати переможцем ТОВ «ОВІС ТРЕЙД» після усунення всіх невідповідностей визначених Замовником в повідомленні з вимогою про усунення таких невідповідностей. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” розгляд скарг, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій належить до виключної компетенції Антимонопольного комітету України.
Статус вимоги: Не задоволено