• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги зі збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації та знешкодження медичних відходів (код ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами)

Завершена

150 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 500.00 UAH
Період оскарження: 30.06.2023 11:38 - 09.07.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні умови ТД

Номер: e10007e4658f409eb76cbdb6dbde6bae
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-30-003315-a.c5
Назва: Дискримінаційні умови ТД
Вимога:
Шановний Замовник! Вами було внесено зміни до частини 3 Додатку 1 до ТД умов тендерної документації згідно оголошення - Послуги зі збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації та знешкодження медичних відходів (код ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами) Копія Ліцензії на поводження із небезпечними відходами, або Наказ про видачу ліцензії на наступні операції – збирання, зберігання, оброблення, видалення, знешкодження, утилізація на клінічні та подібні їм відходи, а саме, що виникають у результаті медичного догляду, ветеринарної чи подібної практики і відходи, що утворюються у лікарнях або інших закладах під час дослідження, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт. Хочемо наголосити на тому, що операція ОБРОБЛЕННЯ на відходи клінічні та подібні їм відходи, а саме, що виникають у результаті медичного догляду, ветеринарної чи подібної практики і відходи, що утворюються у лікарнях або інших закладах під час дослідження, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт НЕ ЗАСТОСОВУЄТЬСЯ! Вказана вимога є необґрунтованою, незаконною і такою, що штучно звужує кількість потенційних учасників, і в тому числі Скаржника та підлягає вилученню із умов Документації як дискримінаційна з наступних підстав. Законом України "Про відходи" визначаються правові, організаційні та економічні засади діяльності, пов'язаної із запобіганням або зменшенням обсягів утворення відходів, їх збиранням, перевезенням, зберіганням, сортуванням, обробленням, утилізацією та видаленням, знешкодженням та захороненням, а також з відверненням негативного впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров'я людини на території України. Зокрема, статтею 1 вказаного Закону наведено визначення: оброблення (перероблення) відходів - здійснення будь-яких технологічних операцій, пов'язаних із зміною фізичних, хімічних чи біологічних властивостей відходів, з метою підготовки їх до екологічно безпечного зберігання, перевезення, утилізації чи видалення; Відповідно до п.21 V. Вимоги до відходів категорії В Наказу МОЗ № 325 від 08.06.2015 р. «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами» ПЕРЕДБАЧЕНО Оброблення та/або інсинерація відходів категорії В проводиться закладом, за умови дотримання вимог пункту 4 розділу І цих Правил. В інших випадках, відходи категорії В транспортуються перевізником для проведення оброблення/інсинерації суб’єкту господарювання, що отримав Ліцензію, з дотриманням вимог, зазначених в пункті 19 цього розділу. Інсинерація медичних відходів - контрольований процес спалювання медичних відходів у спеціальній печі (інсинераторі); Відповідно до п.3 ПКМУ «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» від 13 липня 2016 року № 466 поводження з небезпечними відходами - дії, спрямовані на запобігання утворенню відходів, їх збирання, перевезення, зберігання, оброблення (перероблення, сортування), утилізацію, видалення, знешкодження і захоронення. Постановою передбачено технологічні вимоги до провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами Температура термічного знешкодження відходів повинна бути не менше ніж 850°С, а за наявності галогеновмісних сполук - не менше ніж 1200°С. Відповідно до ПКМУ «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» від 13.07.2016 р. № 466 такий вид операцій як інсинерація та/або спалювання відсутній. Інсинерація. По суті це спалювання, під час якого важливе значення має дотримання технології очистки газів. Отже, підприємства, які мають право на поводження з небезпечними відходами повинні мати спеціальне обладнання, а саме сертифіковані печі, які надають право на спалювання відходів. Високотемпературне спалювання відходів відбувається за безполуменевою технологією: відходи спалюють у потоках гарячого повітря з керованою температурою. Усе це відбувається в печі спеціальної конструкції, з допалюванням утворених газів і хімічним очищенням викидів, що утворюються. Технологія рекомендована до використання як найкраща для термічної утилізації небезпечних відходів. «Після переробки утворюється зольний шлак, який можна використовувати при пересипці доріг, рекультивації старих сміттєзвалищ, та зольний пил. Відповідно до п.21 Наказу МОЗ № 325 від 06.08.2015 р. п. 21 Оброблення і знешкодження відходів, визначених в підпункті 6 пункту 1 цього розділу не потребує дотримання вимог пункту 4 розділу І цих Правил. 6) препарати крові та біологічні рідини (рідкі біологічні відходи), в тому числі рідкі біологічні відходи віваріїв, отримані від хворих на особливо небезпечні або небезпечні інфекційні хвороби. Вимагаємо викласти пункт 4. в наступній редакції: Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, знешкодження, УТИЛІЗАЦІЯ що дає право поводження з небезпечними відходами, яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі. Інформація про зазначену діючу ліцензію повинна бути наявною у переліку ліцензіатів на провадження господарської діяльності із здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, який розміщений на веб-сайті Міністерства екології та природних ресурсів України. У випадку наявності рішення/наказу Міністерства екології та природних ресурсів України про анулювання зазначеної ліцензії, вона є такою, що не надає права на надання послуг з предмету закупівлі. У випадку відсутності реакції на нашу вимогу, ми будемо змушені звернутися до АМКУ із захистом своїх порушених прав.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шанвний учасник! Ознайомившись із Вашою вимогою повідомляємо наступне. Згідно тексту Вашої вимоги, Ви самі в свою чергу стверджуєте, що Законом України "Про відходи" визначає правові, організаційні та економічні засади діяльності, пов'язаної із запобіганням або зменшенням обсягів утворення відходів, їх збиранням, перевезенням, зберіганням, сортуванням, обробленням, утилізацією та видаленням, знешкодженням та захороненням, а також з відверненням негативного впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров'я людини на території України. Вже з правової позиції даної норми вбачається, що вимога щодо наявності таких операцій у ліцензії як «оброблення та видалення» є цілком доцільною та законною. Відповідно до ЗУ «Про відходи», оброблення (перероблення) відходів - здійснення будь-яких технологічних операцій, пов'язаних із зміною фізичних, хімічних чи біологічних властивостей відходів, з метою підготовки їх до екологічно безпечного зберігання, перевезення, утилізації чи видалення. Відповідно до ЗУ «Про управління з відходами», видалення відходів - операція, що не є відновленням відходів, навіть якщо одним із наслідків такої операції є використання речовин або енергії. Перелік операцій з видалення відходів наведено в додатку 1; оброблення відходів - операція з відновлення або видалення відходів, включаючи підготовку відходів до таких операцій. У державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами затверджених МОЗ 08 червня 2015 року ( у редакції наказу № 1602 від 06.09.2022) міститься лише опис процесу діяльності, пов’язаний із інсенерацією та кремацією небезпечних відходів, що є складової тієї ж утилізації та видалення. Проте звертаємо увагу, що ліцензія на поводження з небезпечними відходами не видається на такі операції як «інсенерація та кремація», такі операції взагалі не передбачені ЗУ «Про відходи». Також нагадуємо, що ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (ПОСТАНОВА КМУ № 446 від 13 липня 2016 року) розроблена виходячи з положень саме ЗУ «Про відходи». Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи зазначене, відсутні підстави для задоволення вашої вимоги.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні умови тендерної документації

Номер: ea360743d3c94c10adafc1d4b1ece6ee
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-30-003315-a.a4
Назва: Дискримінаційні умови тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику! Копія Ліцензії на поводження із небезпечними відходами, або Наказ про видачу ліцензії на наступні операції – збирання, зберігання, оброблення, видалення, знешкодження на клінічні та подібні їм відходи, а саме, що виникають у результаті медичного догляду, ветеринарної чи подібної практики і відходи, що утворюються у лікарнях або інших закладах під час дослідження, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт. Як вбачається із Додатку 2 тендерної документації – предметом закупівлі є саме медичні відходи. Вказана вимога є необґрунтованою, незаконною і такою, що штучно звужує кількість потенційних учасників, і в тому числі Скаржника та підлягає вилученню із умов Документації як дискримінаційна з наступних підстав. Законом України "Про відходи" визначає правові, організаційні та економічні засади діяльності, пов'язаної із запобіганням або зменшенням обсягів утворення відходів, їх збиранням, перевезенням, зберіганням, сортуванням, обробленням, утилізацією та видаленням, знешкодженням та захороненням, а також з відверненням негативного впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров'я людини на території України. Зокрема, статтею 1 вказаного Закону наведено визначення: знешкодження відходів - зменшення чи усунення небезпечності відходів шляхом механічного, фізико-хімічного чи біологічного оброблення; утилізація відходів - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів; Підприємства, які мають право на поводження з небезпечними відходами повинні мати спеціальне обладнання, а саме сертифіковані печі, які надають право на спалювання відходів. Високотемпературне спалювання відходів відбувається за безполуменевою технологією: відходи спалюють у потоках гарячого повітря з керованою температурою. Усе це відбувається в печі спеціальної конструкції, з допалюванням утворених газів і хімічним очищенням викидів, що утворюються. Технологія рекомендована до використання як найкраща для термічної утилізації небезпечних відходів. Після переробки утворюється зольний шлак, який можна використовувати при пересипці доріг, рекультивації старих сміттєзвалищ, та зольний пил. Водночас, згідно з Державними санітарно-протиепідемічними правилами і нормами щодо поводження з медичними відходами затверджених МОЗ 08 червня 2015 року ( у редакції наказу № 1602 від 06.09.2022) суб’єкт господарювання, що отримав ліцензію на операції у сфері поводження з небезпечними відходами здійснює лише операції: ІНСЕНІРАЦІЇ та КРЕМАЦІЇ. За визначенням, наведеним у ст.6 розділу 1 Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами вказано, що: ІНСЕНІРАЦІЯ – контрольований процес спалювання медичних відходів у спеціальній печі. КРЕМАЦІЯ – контрольований процес спалювання органічних медичних відходів у спеціальній печі (крематорії). Міністерством охорони здоров’я України 08.06.2015 № 325 не встановлено ОБОВ’ЯЗКОВІСТЬ наявності збирання, зберігання, оброблення, видалення, знешкодження, а лише перелік операції поводження з небезпечними відходами, тож обґрунтованою є наявність Ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, знешкодження, утилізація. Отже, із аналізу наведених норм, вбачається, що до операцій у сфері поводження з небезпечними відходами така операція як "знешкодження" до категорії медичних відходів не застосовується, а застосовується «УТИЛІЗАЦІЯ» а тому, враховуючи, що предмет даної закупівлі 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, вимагаємо додати таку операцію як УТИЛІЗАЦІЯ! Вимагаємо викласти пункт 1.2. в наступній редакції: Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, знешкодження, УТИЛІЗАЦІЯ що дає право поводження з небезпечними відходами, яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі. Інформація про зазначену діючу ліцензію повинна бути наявною у переліку ліцензіатів на провадження господарської діяльності із здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, який розміщений на веб-сайті Міністерства екології та природних ресурсів України. У випадку наявності рішення/наказу Міністерства екології та природних ресурсів України про анулювання зазначеної ліцензії, вона є такою, що не надає права на надання послуг з предмету закупівлі. У випадку відсутності реакції на нашу вимогу, ми будемо змушені звернутися до АМКУ із захистом своїх порушених прав.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Законом України «Про відходи» визначено, що небезпечні відходи - це відходи, що мають такі фізичні, хімічні, біологічні чи інші небезпечні властивості, які створюють або можуть створити значну небезпеку для навколишнього природного середовища і здоров'я людини та які потребують спеціальних методів і засобів поводження з ними. Законом України «Про відходи» встановлений вичерпний перелік операцій поводження з небезпечними відходами, такі як: збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізація, видалення, знешкодження і захоронення відходів. Відповідно до ст. 34 Закону України «Про відходи» суб'єкт господарської діяльності, у власності або у користуванні якого є хоча б один об'єкт поводження з небезпечними відходами, зобов'язаний, серед іншого, мати ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами. Важливо зауважити, що відповідно ч. 1 ст. 42 Закону України «Про відходи» закріплено, що особи, винні в порушенні законодавства про відходи, несуть дисциплінарну, адміністративну, цивільну чи кримінальну відповідальність, зокрема, але не виключно, за порушення встановленого порядку поводження з відходами, що призвело або може призвести до забруднення навколишнього природного середовища, прямого чи опосередкованого шкідливого впливу на здоров’я людини та економічних збитків. Також звертаємо увагу учасника, що Наказ МОЗ № 325, згідно п.6 Загальних положень наказу підпорядковується у свою чергу ЗУ «Про відходи», а отже є похідним нормативно-правовим актом за ієрархією. У державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами затверджених МОЗ 08 червня 2015 року ( у редакції наказу № 1602 від 06.09.2022) міститься лише опис процесу діяльності, пов’язаний із інсинерацією та кремацією небезпечних відходів, що є складовою тієї ж УТИЛІЗАЦІЇ та видалення. Звертаємо увагу, що ліцензія на поводження з небезпечними відходами не видається на такі операції як «інсинерація та кремація», такі операції взагалі не передбачені ЗУ «Про відходи». Проте, дякуємо за уважність та повідомляємо, що Ваші вимоги взяті до уваги. Буде внесено з міни до ТД.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Незаконна вимога ТД

Номер: 4774035adb894e0e845b31b77efc4184
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-30-003315-a.a3
Назва: Незаконна вимога ТД
Вимога:
Шановний Замовнику! Вами було оголошено закупівлю - Послуги зі збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації та знешкодження медичних відходів (код ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами) Відповідно до умов тендерної документації ДОДАТОК № 1: - Копія наказу про прийняття на роботу вантажника або копія трудової книжки, а також свідоцтво про проходження навчання за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом. В ПЕРЕЛІКУ ЗАТВЕРДЖЕНОМУ ЗГІДНО ВИМОГ ЗАКОНОДАВСТВА – ВИМОГА НАДАННЯ ДОКУМЕНТІВ - свідоцтво про проходження навчання за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом Є ПОРУШЕННЯМ ВИМОГ ЗАКОНУ ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ ПРОСИМО ВАС ПРИБРАТИ З ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НЕЗАКОННУ ВИМОГУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Детально ознайомившись із Вашою вимогою повідомляємо наступне. Відповідно до пп.2. п.2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, учасник для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, повинен надати копію наказу про прийняття на роботу вантажника або копію трудової книжки, а також свідоцтво про проходження навчання за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом. Встановлення замовником вимоги стосовно надання свідоцтва про проходження навчання за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом зумовлено тим, що замовник, при проведенні даної закупівлі, бажає залучити до надання послуг , що є предметом закупівлі, вантажника, який має високий професійний рівень і володіє необхідними специфічними знаннями у сфері супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом. На думку замовника, мінімальним підтвердженням володіння знаннями у даній сфері є саме надання документів, що підтверджують проходження навчання за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом. Хочемо зауважити, що відповідно до ст.8 Закону України «Про перевезення небезпечних вантажів», одним із зобов’язань перевізника небезпечних вантажів є обов’язок «забезпечувати проведення спецiального навчання, пiдвищення квалiфiкацiї осiб, якi здiйснюють перевезення небезпечних вантажiв, та їх медичного огляду». Звертаємо увагу, що замовник не зазначив обмеженого переліку суб’єктів господарювання, де потрібно отримати дане свідоцтво, у зв’язку з чим у кожного потенційного учасника є можливість отримати та надати свідоцтво про проходження навчання за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом, що виключає необхідність у задоволенні даної вимоги.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 098f5b7d18cf47aaaf6efcfb545eed96
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-30-003315-a.c2
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Вами було оголошено закупівлю - Послуги зі збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації та знешкодження медичних відходів (код ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами) Відповідно до умов тендерної ДОДАТОК № 1 ДОДАТОК 1 до тендерної документації Копія посвідчень Правила охорони праці на автомобільному транспорті (НПАОП 0.00- 1.62-12); Шановний Замовник Вами передбачено Послуги із збирання з подальшою утилізацією медичних відходів (масок, рукавичок, костюмів, халатів, шприців, голок, систем, ампул, щитків та ін. полімерів) яким чином Правила охорони праці на автомобільному транспорті відносяться до предмету закупівлі? Вимагаємо видалити дану вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Буде внесено з міни до ТД.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

вимога

Номер: a5dc37445f42493e98fc8975f559dea8
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-30-003315-a.a1
Назва: вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Вами було оголошено закупівлю - Послуги зі збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації та знешкодження медичних відходів (код ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами) Відповідно до умов тендерної ДОДАТОК № 1 ДОДАТОК 1 до тендерної документації Атестат виробництва, копія паспорту, копія сертифікату відповідності та технологічний регламент на піч (температура спалювання в камері горіння не менше 11000 С). Хочемо наголосити на тому, що НАКАЗ N 571 від 25.09.2000 «Про затвердження Порядку проведення атестації виробництва підприємств, що здійснюють переробку, утилізацію або знищення вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції» втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі N 1999 (z1618-16) від 29.11.2016. Тобто, атестація підприємств не є обов’язковою, а проводиться на добровільній основі. Атестат виробництва виданий компанії, яка має ліцензію на поводження з відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізацію, знешкодження), органом сертифікації, щодо стану виробництва на відповідні види продукції – це технічна готовність підприємства щодо його діяльності, а не АТЕСТАТ ВИРОБНИЦТВА! Не зрозуміло «копія паспорту» на що саме? Вам як Замовникам послуг навіщо технологічний регламент на піч? Яке він має відношення до якості послуг? Звертаємо увагу, що така вимога є незаконною такою що відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, так з огляду на наступне: Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. ВИМАГАЄМО ВИДАЛИТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНУ ВИМОГУ У випадку не задоволення нашої вимоги будемо змушені звернутись до АНТИМОНОПОЛЬНОМУ КОМІТЕТУ УКРАЇНИ
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Так, на підтвердження кваліфікаційного критерію наявності обладнання та матеріально-технічної бази, замовником вимагалось надати «атестат виробництва, копія паспорту, копія сертифікату відповідності та технологічний регламент на піч (температура спалювання в камері горіння не менше 11000 С)» Атестат виробництва отримує підприємство після проходження атестації виробництва – процедури оцінки технічних можливостей підприємства щодо забезпечення стабільного надання послуг, які відповідають вимогам нормативних документів (національних стандартів, стандартів підприємств та ін.) Процедура атестації представляє собою комплексну перевірку відповідності матеріально-технічної бази, нормативної та нормативно-технічної документації, рівня професійної підготовки персоналу, організаційних заходів, спрямованих на забезпечення стабільності якісних показників послуг, що надаються. На думку замовника, наявність в учасника атестату виробництва підтверджує відповідність стану виробництва з переробки, утилізації або знищення вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції, а також небезпечних відходів, послуги з утилізації яких є предметом нашої закупівлі. У відповідь на Вашу вимогу, оскільки НАКАЗ N 571 від 25.09.2000 «Про затвердження Порядку проведення атестації виробництва підприємств, що здійснюють переробку, утилізацію або знищення вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції» втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі N 1999 (z1618-16) від 29.11.2016, хочемо повідомити, що вимогу про надання атестату виробництва буде вилучено з Додатку 1 до Тендерної документаці. Буде внесено зміни до тендерної докуметації.
Статус вимоги: Задоволено