• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з благоустрою – поточний ремонт вулично-дорожньої мережі ділянок на вул. Горіхівській-вул. К. Дзержика (після заміни мереж) в м. Чернівці

Завершена

13 384 490.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 66 922.45 UAH
Період оскарження: 30.06.2023 10:35 - 08.07.2023 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга на дії Замовника

Номер: cdc22f896f6841c58aa236ddd99d5d06
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-30-002003-a.a1
Назва: Скарга на дії Замовника
Скарга:
Вих. № 21/07 Від «21» липня 2023 р. Антимонопольний комітет України Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ЄДРПОУ: 00032767 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 тел.: (044)594-64-12, факс: (044) 520-10-4 Замовник: ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, 58000, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176 ЄДРПОУ: 44327100 Тел. +380372553740 Е-mail: trufina@ukr.net Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «БМБУД» ЄДРПОУ: 41037833 47734, Тернопільська обл., Тернопільський р-н, село Настасів, вул.Плебанівка, будинок 712/9 Тел: +38-097-822-42-06 e-mail: bmbtov@gmail.com Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-06-30-002003-a СКАРГА на дії Замовника 30.06.2023 року в системі публічних закупівель "PROZORRO" опубліковано оголошення про початок проведення відкритих торгів на надання послуг: «Послуги з благоустрою – поточний ремонт вулично-дорожньої мережі ділянок на вул. Горіхівській-вул. К. Дзержика (після заміни мереж) в м. Чернівці (Код ДК 021:2015:45230000-8 Будівництво трубо-проводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (надалі – Процедура закупівлі). Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, свої тендерні пропозиції (надалі - Пропозиції) для участі у процедурі закупівлі подали наступні учасники: • Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" (далі – Скаржник); • ТОВ "Техно-Буд Сервіс"; • ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО". 17.07.2023 року ДЕПАРТАМЕНТОМ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (надалі – Замовник) опубліковано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей стосовно тендерної пропозиції ТОВ «БМБУД». Скаржником було загружено документальну інформацію на виправлення невідповідностей. Проте, 18.07.2023 року, Замовником було оприлюднено протокол від 18.07.2023 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БМБУД». ТОВ «БМБУД» уважно вивчивши Протокол, не погоджується з рішеннями Замовника. Вважаємо, що Замовником при прийнятті рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника порушено основні принципи здійснення публічних закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість на прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (частина 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»), що є підставою для визнання дій Замовника неправомірним. Наше твердження ґрунтується на наступному. 1. Згідно протоколу від 18.07.2023 року, тендерна пропозиція Скаржника не відповідає п.1.2.2 розділу 1 додатку 3 до тендерної документації, оскільки Скаржник нібито не виправив виявлені замовником невідповідності. Категорично не погоджуємося із прийнятим протокольним рішенням щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника, з огляду на наступне. Згідно пп.1.2.1 п.1.2 Додатку №3 до тендерної документації: «1.2. Документи про підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: - • машиніст котка – не менше 7 осіб;» З огляду на вказану вимогу тендерної документації, для підтвердження машиністів котка – не менше 7 осіб, Скаржником було завантажено довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл «1. Довідка працівники»). В складі зазначеної довідки вказані машиністи котка, а саме: №14 Дупай Василь Михайлович, №15 Зелений Назарій Михайлович, №16 Ружницький Ігор Вікторович, №17 Качановецький Віталій Ігорович, №18 Гуренко Анатолій Анатолійович, №19 Антонюк Микола Іванович, №20 Юрченко Микола Іванович. Тобто, Скаржник вказав 7 машиністів котка, чим підтвердив вимогу тендерної документації про наявність машиністів котка – не менше 7 осіб. Окрім того, тендерною документацією вимагалося підтвердити кваліфікацію таких машиністів котка додатковим документом. Згідно пп.1.2.2 п.1.2 Додатку №3 до тендерної документації: «1.2.2. Наявність працівників в достатній кількості підтверджується: - для підтвердження кваліфікації машиністів котка учасником додатково надаються скан-копії посвідчень тракториста-машиніста категорії C (або посвідчень категорії F, якщо такі посвідчення видані до 07.12.2009р.);» Щодо вищевказаної вимоги тендерної документації, Скаржником для ПІДТВЕРДЖЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ МАШИНІСТІВ КОТКА були надані посвідчення на вказаних у довідці машиністів котків, а саме: - Дупай Василь Михайлович (Посвідчення машиніста дорожніх машин, видане 23.06.2004р., категорія – «С» «Машиніст котка самохідного з рівними вальцями»); - Зелений Назарій Михайлович (Посвідчення машиніста дорожніх машин, видане 27.03.2023р., категорія «С» «Машиніст котка самохідного з рівними вальцями»); - Качановецький Віталій Ігорович (Посвідчення машиніста дорожніх машин, видане 27.03.2023р., категорія «С» «Машиніст котка самохідного з рівними вальцями»); - Ружницький Ігор Вікторович (Посвідчення машиніста дорожніх машин, видане 27.03.2023р., категорія «С» «Машиніст котка самохідного з рівними вальцями»); - Гуренко Анатолій Анатолійович (Посвідчення тракториста-машиніста, видане 11.05.1999р., категорія «F» «Самохідні меліоративні та дорожньобудівні машини, в тому числі екскаватора з ковшом місткістю до 0,65 куб. метрів включно»), (Посвідчення машиніста дорожніх машин, видане 15.03.2018р., категорія «С» «Машиніст котка самохідного з рівними вальцями»); - Антонюк Микола Іванович (Посвідчення машиніста дорожніх машин, видане 15.03.2018р., категорія «С» «Машиніст котка самохідного з рівними вальцями»); - Юрченко Микола Іванович (Посвідчення тракториста-машиніста, видане 30.04.2003р., категорія «F» «Самохідні меліоративні та дорожньобудівні машини, в тому числі екскаватора з ковшом місткістю до 0,65 куб. метрів включно»). Проте, для підтвердження КВАЛІФІКАЦІЇ МАШИНІСТІВ КОТКА, взамін посвідчень трактористів машиністів, Скаржником були надані аналоги вказаного документу, а саме посвідчення машиніста дорожніх машин. Скаржником було використано право про надання аналогу документу, передбачене у примітці №5 згідно Додатку №3 до тендерної документації. Про що свідчить, завантажений на виправлення невідповідностей документ (файл «1.1 Лист-пояснення щодо машиністів котка»). Скаржник зауважує на тому, що вимогами чинного законодавства не передбачено ОБОВ’ЯЗКОВЕ підтвердження кваліфікації машиністів котка лише посвідченням тракториста-машиніста виданих територіальним органом Держпродспоживслужби. Зважаючи на це, ми як підприємство що займається діяльністю в сфері дорожньої галузі, маємо право на власне волевиявлення проводити кваліфікацію працівників машиністів котка в організації/структурі, що акредитована МВС України та має діючу ліцензію на проведення підготовки кваліфікованих машиністів котка. Для кваліфікації машиністів котка, нами було обрано Навчальний центр по підготовці, перепідготовці та підвищенню кваліфікації кадрів Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України, що є професійно-технічним навчальним закладом, який входить до системи освіти і забезпечує реалізацію потреб в оволодінні робітничими професіями, кваліфікацією відповідно до їх інтересів, здібностей, стану здоров’я та соціального замовлення суспільства і держави. Навчальний центр, як галузевий навчальний заклад, веде підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації робітничих кадрів для підприємств, організацій дорожньої галузі. Освітню діяльність Навчальний центр проводить на підставі безстрокової ліцензії (наказ Міністерства освіти і науки України №1377-л від 30.07.2018 р.) та на підставі атестації (рішення Акредитаційної комісії від 20.06.2021 року (протокол № 142), затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 30.06.2021 року № 737 «Про затвердження рішення Акредитаційної комісії».) зокрема за професіями: – машиніст котка самохідного з рівними вальцями. Для підготовки водіїв транспортних засобів Навчальний центр пройшов акредитацію МВС України і отримав сертифікат серії МВС №000714. Таким чином, Скаржником на машиністів котків були надані для підтвердження кваліфікації посвідчення машиністів дорожніх машин категорії «C», видані Навчальним центром по підготовці, перепідготовці та підвищенню кваліфікації кадрів Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України, акредитованим Міністерством внутрішніх справ України (сертифікат про акредитацію додається) та ліцензованим Міністерством освіти і науки України (ліцензія, наказ про безстроковість ліцензії додається та витяг з наказу міністерства освіти і науки України про атестацію закладу на підготовку машиністів котка). Окрім того, вважаємо протокол від 18.07.2023 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БМБУД» абсолютно протиправним. Виходячи зі змісту протокольного рішення, пропозицію Скаржника було відхилено, з підстав надання нами посвідчення машиністів дорожніх машин, однак замовник зазначив, що дані посвідчення не дають права на керування котками, оскільки згідно Положення про порядок видачі посвідчень тракториста-машиніста, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 2 квітня 1994 р. №217, видача посвідчень проводиться територіальними органами Держпродспоживслужби, чим порушено вимоги пункту 1.2.2 розділу 1 додатку 3 до тендерної документації. Проте, тендерна документація не містить вимоги щодо необхідного підтвердження на право керування котками, чи те що посвідчення повинні бути видані Держпродспоживслужбою чи видані у відповідності до Постанови КМУ від 2 квітня 1994 р. №217. Відхилення на підставі вказаних причин є протиправними, оскільки не містяться у вимогах тендерної документації. Тендерна документація не містила вимогу про необхідність підтвердження ПРАВА КЕРУВАННЯ Машиністами котка, а містила вимогу про підтвердження КВАЛІФІКАЦІЇ. Більше того, Скаржником отримано лист від Навчального центру по підготовці, перепідготовці та підвищенню кваліфікації кадрів Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України №403 від 21.07.2023 року, згідно якого йдеться про те, вказаний заклад уповноважений на підготовці, перепідготовці та підвищенню кваліфікації кадрів із отриманням посвідчення результатом яких є отримання робітничих професій за кваліфікацією машиніст котка з рівними вальцями. Додатково лист містить підтвердження дійсності проходження вказаними у довідці машиністами котка проходження навчання та отримання ними відповідних посвідчень. Зважаючи на все вищевказане, Замовник упереджено оцінив пропозицію учасника, порушив процедуру проведення закупівлі та неправомірно відхилив пропозицію. Вважаємо, що Замовник при оцінці пропозиції Скаржника порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлені ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість на прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам Тендерної документації та є найбільш економічно вигідною. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі», п.56 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, яке викладене у Протокольному рішенні від 18 липня 2023 року. Додатки: - 1. Довідка працівники - 1.1 Лист-пояснення щодо машиністів котка - 1.1.1 Посвідчення машиніст котка - 1.1.2 Посвідчення машиніст котка - 1.1.3 Посвідчення машиніст котка - 1.1.4 Посвідчення машиніст котка - 1.1.5 Посвідчення машиніст котка - 1.1.6 Посвідчення машиніст котка - 1.1.7 Посвідчення машиніст котка - Додаток 3 до ТД - ПР ділянок на вул.Горіхівській - вул.К.Дзержика – нова редакція (1) - Лист Навчальний центр надання інформації - Ліцензія видана МОН - Наказ МОН (безтермінова ліцензія) - Наказ-МОН акредитація - протокол відхилення БМБУД - Сертифікат державна акредитація - Тендерна документація - ПР ділянок на вул.Горіхівській - вул.К.Дзержика (нова редакція) (1). Директор ТОВ «БМБУД» Валерій НОСИК
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 07.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.07.2023 15:47
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 09.08.2023 18:04
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД", Носик Валерій Вікторович 380959389724 bmbtov@gmail.com http://bmbud.com.ua