• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт припливно-витяжної вентиляції в найпростішому укритті ліцею №2 Южноукраїнської територіальної громади в м. Южноукраїнськ Вознесенський район Миколаївська область, згідно ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація.

Пропозиції надаються українською мовою

Завершена

1 064 038.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 640.00 UAH
Період оскарження: 30.06.2023 09:55 - 06.07.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: f6499816623c405c94f0f50c8daac481
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-30-001194-a.c2
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради ( УБР ЮМР) ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) №146 Уповноваженої особи м. Южноукраїнськ «20» липня 2023 року 1. Найменування замовника: Управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради 2. Місцезнаходження замовника: 55001, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ, вулиця Дружби Народів, будинок 23, кабінет 87. 3. Ідентифікаційний код замовника: 44354422. 4. Категорія замовника: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган Порядок денний: 1. Про розгляд вимоги учасника ТОВ «НІКОВІТА СЕРВІС» (далі - Учасник) щодо спрощеної/допорогової закупівлі:«Капітальний ремонт припливно-витяжної вентиляції в найпростішому укритті ліцею №2 Южноукраїнської територіальної громади в м. Южноукраїнськ Вознесенський район Миколаївська область, згідно ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (далі — Закупівля) 2. Про оприлюднення відповіді на вимогу в електронній системі закупівель через авторизований електронний майданчик відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2023-06-30-001194-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до абзацу 2 частини 14 статті 14 Закону Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Так 19.07.2023 року час 09:19 год. в електронній системі закупівель оприлюднено вимогу за ідентифікатором UA-2023-06-30-001194-a.с2 від учасника ТОВ «НІКОВІТА СЕРВІС» (пропозиція не розглядалася) щодо порушення Замовником норм Закону та прийняття рішення Уповноваженою особою Замовника про визнання учасника ТОВ «ПРОЕКТ-РЕМ-БУД» переможцем Закупівлі з порушенням вимог чинного законодавства України, внаслідок чого порушені права учасника ТОВ «НІКОВІТА СЕРВІС», так як пропозиція учасника ТОВ «ПРОЕКТ-РЕМ-БУД» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам замовника щодо предмета закупівлі, а також скасувати рішення Замовника про визнання переможцем учасника ТОВ «ПРОЕКТ-РЕМ-БУД». За результатами електронного аукціону 12.07.2023 року час 15:37 год. спрощеної/допорогової закупівлі: «Капітальний ремонт припливно-витяжної вентиляції в найпростішому укритті ліцею №2 Южноукраїнської територіальної громади в м. Южноукраїнськ Вознесенський район Миколаївська область, згідно ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація», були розкриті пропозиції наступних учасників: 1. ТОВ «ПРОЕКТ-РЕМ-БУД», ціна пропозиції до початку аукціону - 849 233,84 грн. з ПДВ, ціна пропозиції після закінчення аукціону - 816 000,00 грн. з ПДВ; 2. ТОВ «НІКОВІТА СЕРВІС», ціна пропозиції до початку аукціону - 869 000,00 грн. з ПДВ, ціна пропозиції після закінчення аукціону – 818 710,00 грн. з ПДВ; 3. ТОВ «ОНЕСТІ ГЕЙМ», ціна пропозиції до початку аукціону – 923 726,83 грн. з ПДВ, ціна пропозиції після закінчення аукціону – 840 000,00 грн. з ПДВ; 4. ПП «ДЕМСЕЙ», ціна пропозиції до початку аукціону – 1 061 035,20 грн. з ПДВ, ціна пропозиції після закінчення аукціону – 1 061 035,20 грн. з ПДВ. Відповідно до пункту 10 Оголошення про проведення спрощеної/допорогової закупівлі оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки є ціна (100 %). Відповідно до частини 11 статті 14 Закону Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною. Під час розгляду пропозиції Учасника ТОВ «ПРОЕКТ-РЕМ-БУД», яка за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною в процедурі спрощеної Закупівлі, Замовником були виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у складі пропозиції та/або подання яких передбачалося в оголошенні. Вимога про усунення невідповідностей була оформлена протоколом №139 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.07.2023 року та було надано період для виправлення невідповідностей до 17:28 год. 14.07.2023 року, опублікувавши повідомлення в електронній системі закупівель Прозорро. Учасник ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" усунув невідповідності згідно вимоги Замовника у встановлений термін. Згідно проведеного розгляду пропозиції Учасника ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" відсутні будь-які підстави для відхилення його пропозиції, яка відповідає вимогам оголошення про проведення закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, а також потребам Замовника. Відповідно було прийнято рішення уповноваженою особою замовника затверджене протоколом від 17.07.2023 року №140 щодо визначення Учасника ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" - переможцем Закупівлі та було оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. В зв’язку з тим, що відповідно до кінцевої мети проведення спрощеної/допорогової закупівлі є підписання договору з переможцем закупівлі на умовах, що вказані в проекті договору, і це є кінцевою домовленістю сторін (договірні умови між сторонами договору). Таким чином, договірна ціна (її розмір) остаточно визначається на стадії підписання договору за результатами електронного аукціону, а розрахунок договірної ціни є невід’ємною частиною такого договору. Посилання учасника ТОВ «НІКОВІТА СЕРВІС» на те, що зазначення учасником ТОВ «ПРОЕКТ-РЕМ-БУД» у своїй пропозиції (пропозиції до початку аукціону) в Підсумковій відомості ресурсів в п.63 – «вимикач» у кількості 0,02 – одиниця виміру шт замість 2 – одиниця виміру шт, що суперечить вимогам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та невірне зазначення в Пiдсумковій вiдомості ресурсiв кількості вимикачів потягнуло за собою невірний розрахунок вартості робіт з установлення вимикачів, і як підсумок невірний розрахунок вартості всіх робіт, що не відповідає умовам технічної специфікації (технічному завданню) - є помилковим. Так в пункті 4 Додатку 5 Інша інформація до Оголошення було визначено перелік формальних (несуттєвих) помилок. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки: - розміщення інформації не на фірмовому бланку підприємства; - невірне (неповне) завірення або не завірення учасником документу згідно вимог цього оголошення. Наприклад: завірення документу лише підписом уповноваженої особи; - самостійне виправлення помилок та/або описок у поданій пропозиції під час її складання Учасником; - орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, що підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції. Наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів або технічних помилок; - недодержання встановлених форм згідно Додатків до цього оголошення, але зміст та вся інформація, яка вимагалась Замовником, зазначені у наданому документі/документах; - зазначення невірної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цього оголошення. Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення; - відсутність інформації в одних документах, однак наявність цієї інформації в інших документах у складі пропозиції; - інші формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Вичерпний перелік формальних (несуттєвих) помилок було визначено Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 710 від 15.04.2020 року (чинний). Відповідно до пункту 2 цього Наказу зазначено, що формальними (несуттєвими) помилками зокрема є помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Враховуючи, що помилка, допущена ТОВ «ПРОЕКТ-РЕМ-БУД» щодо зазначення у своїй пропозиції в Підсумковій відомості ресурсів в п.63 – «вимикач» у кількості 0,02 – одиниця виміру шт замість 2 – одиниця виміру шт (шифр ресурсу&С1547-6-2), є суто технічною, допущеною при неправильному розташуванні розділового знаку в цифрах, допущення такої помилки не впливає на правильність визначеного всього обсягу робіт за Локальним кошторисом на будівельні роботи №02-01-01 «Установлення вимикачів та перемикачів пакетних 2-х і 3-х полюсних на струм до 25 А» (шифр норми КР17-12-7), де кількість вимикачів становить 0,02 при одиниці виміру 100 шт., що в цілому, виходячи із системного та послідовного аналізу даної частини кошторису учасника, свідчить про допущення саме формальної (несуттєвої) помилки, яка не є підставою для відхилення пропозиції даного учасника як такої, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі. Згідно пункту 3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі визначені у Додатку 1 до Оголошення, так в розділі «Технічне завдання» в п.п.5 зазначено: «Установлення вимикачів та перемикачів пакетних 2-х і 3-х полюсних на струм до 25 А» в кількості 2 – одиниця виміру шт. Враховуючи викладене, вважаємо Вашу вимогу неправомірною та за потрібне відхилити. Сподіваємось на порозуміння та співпрацю в подальшому. Під час розгляду другого питання порядку денного: У відповідності до вимог абз. 2 п. 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та відповідно аб.2 ч. 14 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник зобов’язаний надати відповідь учаснику на вимогу не пізніше ніж через три робочі дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, необхідно оприлюднити відповідь на вимогу в електронній системі закупівель. ВИРІШИЛА: 1. Надати відповідь на вимогу щодо Закупівлі: «Капітальний ремонт припливно-витяжної вентиляції в найпростішому укритті ліцею №2 Южноукраїнської територіальної громади в м. Южноукраїнськ Вознесенський район Миколаївська область, згідно ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація»» у вище запропонованому варіанті. 2. Оприлюднити відповідь на вимогу в електронній системі закупівель через авторизований електронний майданчик відповідно до Закону. Уповноважена особа, Головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та публічних закупівель УБР ЮМР ________________ підпис Лариса Черешня
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

до Замовника

Номер: ccc8453019694c89a1b33dc398aca29f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-30-001194-a.c1
Назва: до Замовника
Вимога:
Учасник ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" в складі своєї пропозиції надав Пiдсумкову вiдомiсть ресурсiв та Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01. В Пiдсумковій вiдомості ресурсiв, наданої Учасником ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД", в п.63 зазначено «вимикач» у кількості 0,02 шт за ціною 163,36 грн. за одиницю. Тобто Учасник ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" при виконанні робіт передбачив встановлення 0,02 шт вимикача, замість 2 шт, що суперечить вимогам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Невірне зазначення в Пiдсумковій вiдомості ресурсiв кількості вимикачів потягнуло за собою невірний розрахунок вартості робіт з установлення вимикачів, і як підсумок невірний розрахунок вартості всіх робіт. Враховуючи вищенаведене пропозиція Учасника ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" була невірно розрахована, та не відповідає вимогам Замовника, що визначені в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Враховуючи вищенаведене, пропозиція Учасника ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" повинна бути відхилина Замовником так, як пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам Замовника щодо предмета закупівлі. Невідхиливши тендерну пропозицію ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД", Замовник порушує норми ЗУ «Про публічні закупівлі». ТОВ «НІКОВІТА СЕРВІС» з оглядом на вищевказане вважає, що рішення Уповноваженої особи Замовника про визначення ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" переможцем процедури закупівлі прийняте з порушенням вимог чинного законодавства України, внаслідок чого порушені права ТОВ «НІКОВІТА СЕРВІС», як учасника, й відповідно оскаржуване протокольне рішення уповноваженої особи Замовника, що оформлене Протоколом, підлягає скасуванню. Тому вимагаємо від Замовника, щоб він скасував рішення щодо визначення переможцем ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" в інакшому випадку мі будемо змушені звернутися до АМКУ.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради ( УБР ЮМР) ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) №145 Уповноваженої особи м. Южноукраїнськ «20» липня 2023 року 1. Найменування замовника: Управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради 2. Місцезнаходження замовника: 55001, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ, вулиця Дружби Народів, будинок 23, кабінет 87. 3. Ідентифікаційний код замовника: 44354422. 4. Категорія замовника: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган Порядок денний: 1. Про розгляд вимоги учасника ТОВ «НІКОВІТА СЕРВІС» (далі - Учасник) щодо спрощеної/допорогової закупівлі:«Капітальний ремонт припливно-витяжної вентиляції в найпростішому укритті ліцею №2 Южноукраїнської територіальної громади в м. Южноукраїнськ Вознесенський район Миколаївська область, згідно ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (далі — Закупівля) 2. Про оприлюднення відповіді на вимогу в електронній системі закупівель через авторизований електронний майданчик відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2023-06-30-001194-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до абзацу 2 частини 14 статті 14 Закону Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Так 18.07.2023 року час 16:26 год. в електронній системі закупівель оприлюднено вимогу за ідентифікатором UA-2023-06-30-001194-a.с1 від учасника ТОВ «НІКОВІТА СЕРВІС» (пропозиція не розглядалася) щодо порушення Замовником норм Закону та прийняття рішення Уповноваженою особою Замовника про визнання учасника ТОВ «ПРОЕКТ-РЕМ-БУД» переможцем Закупівлі з порушенням вимог чинного законодавства України, внаслідок чого порушені права учасника ТОВ «НІКОВІТА СЕРВІС», так як пропозиція учасника ТОВ «ПРОЕКТ-РЕМ-БУД» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам замовника щодо предмета закупівлі, а також скасувати рішення Замовника про визнання переможцем учасника ТОВ «ПРОЕКТ-РЕМ-БУД». За результатами електронного аукціону 12.07.2023 року час 15:37 год. спрощеної/допорогової закупівлі: «Капітальний ремонт припливно-витяжної вентиляції в найпростішому укритті ліцею №2 Южноукраїнської територіальної громади в м. Южноукраїнськ Вознесенський район Миколаївська область, згідно ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація», були розкриті пропозиції наступних учасників: 1. ТОВ «ПРОЕКТ-РЕМ-БУД», ціна пропозиції до початку аукціону - 849 233,84 грн. з ПДВ, ціна пропозиції після закінчення аукціону - 816 000,00 грн. з ПДВ; 2. ТОВ «НІКОВІТА СЕРВІС», ціна пропозиції до початку аукціону - 869 000,00 грн. з ПДВ, ціна пропозиції після закінчення аукціону – 818 710,00 грн. з ПДВ; 3. ТОВ «ОНЕСТІ ГЕЙМ», ціна пропозиції до початку аукціону – 923 726,83 грн. з ПДВ, ціна пропозиції після закінчення аукціону – 840 000,00 грн. з ПДВ; 4. ПП «ДЕМСЕЙ», ціна пропозиції до початку аукціону – 1 061 035,20 грн. з ПДВ, ціна пропозиції після закінчення аукціону – 1 061 035,20 грн. з ПДВ. Відповідно до пункту 10 Оголошення про проведення спрощеної/допорогової закупівлі оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки є ціна (100 %). Відповідно до частини 11 статті 14 Закону Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною. Під час розгляду пропозиції Учасника ТОВ «ПРОЕКТ-РЕМ-БУД», яка за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною в процедурі спрощеної Закупівлі, Замовником були виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у складі пропозиції та/або подання яких передбачалося в оголошенні. Вимога про усунення невідповідностей була оформлена протоколом №139 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.07.2023 року та було надано період для виправлення невідповідностей до 17:28 год. 14.07.2023 року, опублікувавши повідомлення в електронній системі закупівель Прозорро. Учасник ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" усунув невідповідності згідно вимоги Замовника у встановлений термін. Згідно проведеного розгляду пропозиції Учасника ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" відсутні будь-які підстави для відхилення його пропозиції, яка відповідає вимогам оголошення про проведення закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, а також потребам Замовника. Відповідно було прийнято рішення уповноваженою особою замовника затверджене протоколом від 17.07.2023 року №140 щодо визначення Учасника ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" - переможцем Закупівлі та було оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. В зв’язку з тим, що відповідно до кінцевої мети проведення спрощеної/допорогової закупівлі є підписання договору з переможцем закупівлі на умовах, що вказані в проекті договору, і це є кінцевою домовленістю сторін (договірні умови між сторонами договору). Таким чином, договірна ціна (її розмір) остаточно визначається на стадії підписання договору за результатами електронного аукціону, а розрахунок договірної ціни є невід’ємною частиною такого договору. Посилання учасника ТОВ «НІКОВІТА СЕРВІС» на те, що зазначення учасником ТОВ «ПРОЕКТ-РЕМ-БУД» у своїй пропозиції (пропозиції до початку аукціону) в Підсумковій відомості ресурсів в п.63 – «вимикач» у кількості 0,02 – одиниця виміру шт замість 2 – одиниця виміру шт, що суперечить вимогам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та невірне зазначення в Пiдсумковій вiдомості ресурсiв кількості вимикачів потягнуло за собою невірний розрахунок вартості робіт з установлення вимикачів, і як підсумок невірний розрахунок вартості всіх робіт, що не відповідає умовам технічної специфікації (технічному завданню) - є помилковим. Так в пункті 4 Додатку 5 Інша інформація до Оголошення було визначено перелік формальних (несуттєвих) помилок. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки: - розміщення інформації не на фірмовому бланку підприємства; - невірне (неповне) завірення або не завірення учасником документу згідно вимог цього оголошення. Наприклад: завірення документу лише підписом уповноваженої особи; - самостійне виправлення помилок та/або описок у поданій пропозиції під час її складання Учасником; - орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, що підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції. Наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів або технічних помилок; - недодержання встановлених форм згідно Додатків до цього оголошення, але зміст та вся інформація, яка вимагалась Замовником, зазначені у наданому документі/документах; - зазначення невірної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цього оголошення. Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення; - відсутність інформації в одних документах, однак наявність цієї інформації в інших документах у складі пропозиції; - інші формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Вичерпний перелік формальних (несуттєвих) помилок було визначено Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 710 від 15.04.2020 року (чинний). Відповідно до пункту 2 цього Наказу зазначено, що формальними (несуттєвими) помилками зокрема є помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Враховуючи, що помилка, допущена ТОВ «ПРОЕКТ-РЕМ-БУД» щодо зазначення у своїй пропозиції в Підсумковій відомості ресурсів в п.63 – «вимикач» у кількості 0,02 – одиниця виміру шт замість 2 – одиниця виміру шт (шифр ресурсу&С1547-6-2), є суто технічною, допущеною при неправильному розташуванні розділового знаку в цифрах, допущення такої помилки не впливає на правильність визначеного всього обсягу робіт за Локальним кошторисом на будівельні роботи №02-01-01 «Установлення вимикачів та перемикачів пакетних 2-х і 3-х полюсних на струм до 25 А» (шифр норми КР17-12-7), де кількість вимикачів становить 0,02 при одиниці виміру 100 шт., що в цілому, виходячи із системного та послідовного аналізу даної частини кошторису учасника, свідчить про допущення саме формальної (несуттєвої) помилки, яка не є підставою для відхилення пропозиції даного учасника як такої, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі. Згідно пункту 3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі визначені у Додатку 1 до Оголошення, так в розділі «Технічне завдання» в п.п.5 зазначено: «Установлення вимикачів та перемикачів пакетних 2-х і 3-х полюсних на струм до 25 А» в кількості 2 – одиниця виміру шт. Враховуючи викладене, вважаємо Вашу вимогу неправомірною та за потрібне відхилити. Сподіваємось на порозуміння та співпрацю в подальшому. Під час розгляду другого питання порядку денного: У відповідності до вимог абз. 2 п. 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та відповідно аб.2 ч. 14 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник зобов’язаний надати відповідь учаснику на вимогу не пізніше ніж через три робочі дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, необхідно оприлюднити відповідь на вимогу в електронній системі закупівель. ВИРІШИЛА: 1. Надати відповідь на вимогу щодо Закупівлі: «Капітальний ремонт припливно-витяжної вентиляції в найпростішому укритті ліцею №2 Южноукраїнської територіальної громади в м. Южноукраїнськ Вознесенський район Миколаївська область, згідно ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація»» у вище запропонованому варіанті. 2. Оприлюднити відповідь на вимогу в електронній системі закупівель через авторизований електронний майданчик відповідно до Закону. Уповноважена особа, Головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та публічних закупівель УБР ЮМР ________________ підпис Лариса Черешня
Статус вимоги: Відхилено