-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Окуляри-маска захисні балістичні
Завершена
7 740 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 38 700.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 38 700.00 UAH
Період оскарження:
29.06.2023 18:32 - 04.07.2023 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга про порушення Замовником процедури закупівлі
Номер:
8f005bb4f6804887b665cf3712c45884
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-29-010765-a.b2
Назва:
Скарга про порушення Замовником процедури закупівлі
Скарга:
До Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ, 03035
Суб’єкт оскарження:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
«КМ ДІСТІ»
(код ЄДРПОУ 38922231)
адреса: 04136, м. Київ, вул. Віктора Некрасова (Північно-Сирецька), буд. 1-3.
електронна пошта: taras.rozkvas@kmcore.com
контактний телефон +380 67 413 20 02
Замовник:
Окрема комендатура охорони і забезпечення Державної прикордонної служби України (військова частина 1498)
(код ЄДРПОУ 14321955)
адреса: 02121, м. Київ, вул. Світла, 6
Інформація про закупівлю
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2023-06-29-010765-a
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника –
20.07.2023 року
Плата за подання скарги – 46 440 грн.
СКАРГА
про порушення Замовником Окремою комендатурою охорони і забезпечення Державної прикордонної служби України (військова частина 1498) порядку проведення процедури закупівлі
1. Інформація про закупівлю
Окремою комендатурою охорони і забезпечення Державної прикордонної служби України (військова частина 1498) (далі – Замовник) було ініційовано процедуру закупівлі (відкриті торги), ідентифікатор закупівлі: UA-2023-06-29-010765-a стосовно закупівлі: «Код ДК 021-2015:35810000-5 Індивідуальне обмундирування (Окуляри-маска захисні балістичні)».
Товариство з обмеженою відповідальністю «КМ ДІСТІ» (далі – Товариство або Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації (далі – ТД) подало тендерну пропозицію.
До участі у відкритих торгах було подано 3 пропозиції:
1) ФОП «Хрістін Роман Геннадійович» з остаточною пропозицією 4 739 999,00 грн. з ПДВ;
2) ТОВ «КМ ДІСТІ» з остаточною пропозицією 4 740 000,00 грн. без ПДВ;
3) ТОВ «МІК» з остаточною пропозицією 7 740 000,00 грн. без ПДВ.
20.07.2023р. Товариству стало відомо про прийняте рішення Уповноваженою особою Окремої комендатури охорони і забезпечення Державної прикордонної служби України (військова частина 1498), що оформлене у вигляді Протоколу від 19.07.2023р. №484 (далі – Протокол), в якому Замовник зазначив, що пропозиція ФОП «Хрістін Роман Геннадійович» була відхилена та пропозицію Товариства було відхилено на підставі абз. 5 пп. 1 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості).
Причиною відхилення пропозиції Товариства згідно з Протоколом є невиконання 5.1.2 п. 5.1 п. 5 розділу ІІІ Тендерної документації, а саме тендерна пропозиція Товариства не містить Свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу або машини.
У зв’язку з цим, очікує рішення тендерна пропозиція 3-го учасника – ТОВ «МІК» із остаточною пропозицією 7 740 000,00 грн. з ПДВ, що на 3 000 000,00 грн. перевищує пропозицію Товариства.
Товариство не може погодитися з такими рішеннями, що викладене у Протоколі щодо Товариства та вважає його незаконним, необґрунтованим та прийнятими з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а дії Замовника є такими, що порушують права та інтереси Товариства на підставі наступного.
2. Зміст допущених Замовником порушень
Згідно з абз. 1 п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Відповідно до 5.1.2 п. 5.1 п. 5 розділу ІІІ Тендерної документації, на підтвердження наявності транспортних засобів, інформація про які зазначається у довідці згідно підпункту 5.1.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, Учасник повинен надати у складі пропозиції:
- свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу або машини (у разі використання для виконання робіт власного автотранспорту або машини); або
- договір оренди*/суборенди* транспортного засобу або машини та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу або машини (у разі використання для поставки товару орендованого автотранспорту або машини); або
- договір лізингу транспортного засобу або машини та свідоцтво про реєстрацію взятого у лізинг транспортного засобу або машини (у разі використання для поставки товару, які є предметом закупівлі транспортний засіб або машини, який перебуває у лізингу); або
- договір про надання послуг*, відповідно до якого залучається транспортний засіб або машина та свідоцтво про реєстрацію залученого транспортного засобу або машини (у разі залучення автотранспорту або машини на підставі договору про надання послуг).
* - договір повинен бути чинним, не менше аніж строк поставки товарів, визначений цією документацією.
Замовником було прийнято рішення про затвердження та оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, наданих у складі тендерної пропозиції Товариства, яке було оприлюднено в електронній системі закупівель 17.07.2023р. о 18 год. 12 хв.
На виконання цієї вимоги Товариство надало Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 18.07.2023 №07-23/301 та Договір №Е-Ф-2022-315 на транспортне обслуговування від 12.05.2022р.
На підставі Договору №Е-Ф-2022-315 на транспортне обслуговування від 12.05.2022р. ТОВ «ЮА ФОРВАРДИНГ», яке є виконавцем за вказаним договором, зобов’язується надати Товариству послуги з організації та перевезень вантажів автомобільним транспортом по території України. Зазначений договір пролонгований на весь 2023 рік.
Згідно з ст. 1 Закону України «Про транспортно-експедиторську діяльність», транспортно-експедиторська діяльність - підприємницька діяльність із надання транспортно-експедиторських послуг з організації та забезпечення перевезень експортних, імпортних, транзитних або інших вантажів.
Товариство користується послугами зазначеного виконавця вже протягом кількох років і виконавець себе добре зарекомендував, послуги з перевезення надавав вчасно у погоджені сторонами строки. Крім цього, в залежності від виду вантажу та його габаритів, виконавець організовує перевезення транспортними засобами габаритні, вагові параметри та призначення яких відповідає особливостям та умов перевезення (в тому числі безпекових) різних вантажів для їх збереження та не псування під час транспортування.
Згідно з абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону, якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Частиною 1 ст. 5 Закону, встановлюються принципи за якими здійснюються закупівлі. Серед таких принципів є недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Таким чином, 5.1.2 п. 5.1 п. 5 розділу ІІІ Тендерної документації Замовника є дискримінаційним та таким, що ставить у нерівне становище, учасників які користуються послугами транспортно-експедиторських компаній на відміну від тих, хто наприклад, має у власності чи на праві оренди транспортні засоби.
У зв’язку з цим, Товариство вважає відхилення своєї тендерної пропозиції Замовником порушенням абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону щодо права залучення Товариством інших суб’єктів господарювання як субпідрядників з метою організації перевезень та п. 4 ч. 1 ст. 5 Закону, а саме щодо недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
3. Щодо тендерної пропозиції
За час свого існування, Товариство збалансовано розвиває продуктовий портфель, нарощує технологічну базу, розробляє партнерські програми і гнучко змінює їх, адаптуючи до реалій і до запитів ринку. Тобто Товариство є українським виробником, що дає можливість поставляти продукцію без додаткових націнок посередників. До асортименту продукції, яку виробляє Товариство входять і захисні балістичні окуляри-маски.
Станом на дату подання цієї Скарги, Замовник розглядає пропозицію ТОВ «МІК» із остаточною пропозицією 7 740 000,00 грн. з ПДВ.
Звертаємо увагу, що Пропозиція Товариства, як виробника продукції, а не посередника на 3 000 000,00 грн. дешевша від тієї, яку наразі розглядає Замовник і при цьому Товариство є українським виробником.
На підтвердження того, що Товариство є саме українським виробником, а не посередником зазначеної продукції, була подана Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 18.07.2023 №07-23/301 в якій перераховані обладнання для виготовлення предмета закупівлі.
Таким чином, пропозиція Товариства дає можливість зекономити Замовнику 3 000 000 грн., що є суттєвим в умовах збройної агресії рф проти України та забезпечити розвиток виробництва української продукції.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Розглянути скаргу за участю представника Товариства.
3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення Уповноваженої особи Окремої комендатури охорони і забезпечення Державної прикордонної служби України (військова частина 1498), що оформлене у вигляді Протоколу від 19.07.2023р. №484.
5. Зобов’язати Замовника розглянути тендерну пропозицію ТОВ «КМ ДІСТІ».
Додатки:
1. Докази оплати за подання скарги.
Директор ТОВ «КМ ДІСТІ» Тарас РОЗКВАС
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ 24.07.2023 13:26
- Плат.доручення 24.07.2023 14:17
- Скарга_форат ворд 24.07.2023 14:17
- Скарга з КЕП 27.07.2023 11:41
- рішення від 26.07.2023 № 11424.pdf 26.07.2023 18:56
- інформація про резолютивну частину рішення від 08.08.2023 № 12304.pdf 09.08.2023 14:51
- рішення від 08.08.2023 № 12304.pdf 11.08.2023 11:01
- Повідомлення_про усунення невідповідностей_ТОВ КМ ДІСТІ.pdf 27.07.2023 17:22
- Пояснення по суті скарги_ТОВ КМ ДІСТІ.pdf 27.07.2023 17:22
- Пояснення_по_суті_скарги_ТОВ__КМ ДІСТІ.docx 27.07.2023 17:22
- Протокол_про усунення невідповідностей_ТОВ КМ ДІСТІ.pdf 27.07.2023 17:22
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.07.2023 13:51
Дата розгляду скарги:
08.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.07.2023 19:00
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
11.08.2023 11:02
Скарга
Скасована
Скарга нп дії замовника
Номер:
ea80105f03fb42749ead506a11cfacc5
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-29-010765-a.a1
Назва:
Скарга нп дії замовника
Скарга:
До Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ, 03035
Суб’єкт оскарження:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
«КМ ДІСТІ»
(код ЄДРПОУ 38922231)
адреса: 04136, м. Київ, вул. Віктора Некрасова (Північно-Сирецька), буд. 1-3.
електронна пошта: taras.rozkvas@kmcore.com
контактний телефон +380 67 413 20 02
Замовник:
Окрема комендатура охорони і забезпечення Державної прикордонної служби України (військова частина 1498)
(код ЄДРПОУ 14321955)
адреса: 02121, м. Київ, вул. Світла, 6
Інформація про закупівлю
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2023-06-29-010765-a
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника –
20.07.2023 року
Плата за подання скарги – 46 440 грн.
СКАРГА
про порушення Замовником Окремою комендатурою охорони і забезпечення Державної прикордонної служби України (військова частина 1498) порядку проведення процедури закупівлі
1. Інформація про закупівлю
Окремою комендатурою охорони і забезпечення Державної прикордонної служби України (військова частина 1498) (далі – Замовник) було ініційовано процедуру закупівлі (відкриті торги), ідентифікатор закупівлі: UA-2023-06-29-010765-a стосовно закупівлі: «Код ДК 021-2015:35810000-5 Індивідуальне обмундирування (Окуляри-маска захисні балістичні)».
Товариство з обмеженою відповідальністю «КМ ДІСТІ» (далі – Товариство або Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації (далі – ТД) подало тендерну пропозицію.
До участі у відкритих торгах було подано 3 пропозиції:
1) ФОП «Хрістін Роман Геннадійович» з остаточною пропозицією 4 739 999,00 грн. з ПДВ;
2) ТОВ «КМ ДІСТІ» з остаточною пропозицією 4 740 000,00 грн. без ПДВ;
3) ТОВ «МІК» з остаточною пропозицією 7 740 000,00 грн. без ПДВ.
20.07.2023р. Товариству стало відомо про прийняте рішення Уповноваженою особою Окремої комендатури охорони і забезпечення Державної прикордонної служби України (військова частина 1498), що оформлене у вигляді Протоколу від 19.07.2023р. №484 (далі – Протокол), в якому Замовник зазначив, що пропозиція ФОП «Хрістін Роман Геннадійович» була відхилена та пропозицію Товариства було відхилено на підставі абз. 5 пп. 1 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості).
Причиною відхилення пропозиції Товариства згідно з Протоколом є невиконання 5.1.2 п. 5.1 п. 5 розділу ІІІ Тендерної документації, а саме тендерна пропозиція Товариства не містить Свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу або машини.
У зв’язку з цим, очікує рішення тендерна пропозиція 3-го учасника – ТОВ «МІК» із остаточною пропозицією 7 740 000,00 грн. з ПДВ, що на 3 000 000,00 грн. перевищує пропозицію Товариства.
Товариство не може погодитися з такими рішеннями, що викладене у Протоколі щодо Товариства та вважає його незаконним, необґрунтованим та прийнятими з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а дії Замовника є такими, що порушують права та інтереси Товариства на підставі наступного.
2. Зміст допущених Замовником порушень
Згідно з абз. 1 п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Відповідно до 5.1.2 п. 5.1 п. 5 розділу ІІІ Тендерної документації, на підтвердження наявності транспортних засобів, інформація про які зазначається у довідці згідно підпункту 5.1.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, Учасник повинен надати у складі пропозиції:
- свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу або машини (у разі використання для виконання робіт власного автотранспорту або машини); або
- договір оренди*/суборенди* транспортного засобу або машини та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу або машини (у разі використання для поставки товару орендованого автотранспорту або машини); або
- договір лізингу транспортного засобу або машини та свідоцтво про реєстрацію взятого у лізинг транспортного засобу або машини (у разі використання для поставки товару, які є предметом закупівлі транспортний засіб або машини, який перебуває у лізингу); або
- договір про надання послуг*, відповідно до якого залучається транспортний засіб або машина та свідоцтво про реєстрацію залученого транспортного засобу або машини (у разі залучення автотранспорту або машини на підставі договору про надання послуг).
* - договір повинен бути чинним, не менше аніж строк поставки товарів, визначений цією документацією.
Замовником було прийнято рішення про затвердження та оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, наданих у складі тендерної пропозиції Товариства, яке було оприлюднено в електронній системі закупівель 17.07.2023р. о 18 год. 12 хв.
На виконання цієї вимоги Товариство надало Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 18.07.2023 №07-23/301 та Договір №Е-Ф-2022-315 на транспортне обслуговування від 12.05.2022р.
На підставі Договору №Е-Ф-2022-315 на транспортне обслуговування від 12.05.2022р. ТОВ «ЮА ФОРВАРДИНГ», яке є виконавцем за вказаним договором, зобов’язується надати Товариству послуги з організації та перевезень вантажів автомобільним транспортом по території України. Зазначений договір пролонгований на весь 2023 рік.
Згідно з ст. 1 Закону України «Про транспортно-експедиторську діяльність», транспортно-експедиторська діяльність - підприємницька діяльність із надання транспортно-експедиторських послуг з організації та забезпечення перевезень експортних, імпортних, транзитних або інших вантажів.
Товариство користується послугами зазначеного виконавця вже протягом кількох років і виконавець себе добре зарекомендував, послуги з перевезення надавав вчасно у погоджені сторонами строки. Крім цього, в залежності від виду вантажу та його габаритів, виконавець організовує перевезення транспортними засобами габаритні, вагові параметри та призначення яких відповідає особливостям та умов перевезення (в тому числі безпекових) різних вантажів для їх збереження та не псування під час транспортування.
Згідно з абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону, якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Частиною 1 ст. 5 Закону, встановлюються принципи за якими здійснюються закупівлі. Серед таких принципів є недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Таким чином, 5.1.2 п. 5.1 п. 5 розділу ІІІ Тендерної документації Замовника є дискримінаційним та таким, що ставить у нерівне становище, учасників які користуються послугами транспортно-експедиторських компаній на відміну від тих, хто наприклад, має у власності чи на праві оренди транспортні засоби.
У зв’язку з цим, Товариство вважає відхилення своєї тендерної пропозиції Замовником порушенням абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону щодо права залучення Товариством інших суб’єктів господарювання як субпідрядників з метою організації перевезень та п. 4 ч. 1 ст. 5 Закону, а саме щодо недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
3. Щодо тендерної пропозиції
За час свого існування, Товариство збалансовано розвиває продуктовий портфель, нарощує технологічну базу, розробляє партнерські програми і гнучко змінює їх, адаптуючи до реалій і до запитів ринку. Тобто Товариство є українським виробником, що дає можливість поставляти продукцію без додаткових націнок посередників. До асортименту продукції, яку виробляє Товариство входять і захисні балістичні окуляри-маски.
Станом на дату подання цієї Скарги, Замовник розглядає пропозицію ТОВ «МІК» із остаточною пропозицією 7 740 000,00 грн. з ПДВ.
Звертаємо увагу, що Пропозиція Товариства, як виробника продукції, а не посередника на 3 000 000,00 грн. дешевша від тієї, яку наразі розглядає Замовник і при цьому Товариство є українським виробником.
На підтвердження того, що Товариство є саме українським виробником, а не посередником зазначеної продукції, була подана Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 18.07.2023 №07-23/301 в якій перераховані обладнання для виготовлення предмета закупівлі.
Таким чином, пропозиція Товариства дає можливість зекономити Замовнику 3 000 000 грн., що є суттєвим в умовах збройної агресії рф проти України та забезпечити розвиток виробництва української продукції.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Розглянути скаргу за участю представника Товариства.
3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення Уповноваженої особи Окремої комендатури охорони і забезпечення Державної прикордонної служби України (військова частина 1498), що оформлене у вигляді Протоколу від 19.07.2023р. №484.
5. Зобов’язати Замовника розглянути тендерну пропозицію ТОВ «КМ ДІСТІ».
Додатки:
1. Докази оплати за подання скарги.
Директор ТОВ «КМ ДІСТІ» Тарас РОЗКВАС
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
24.07.2023 13:20