• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Металопластикові вікна (Код за ЕЗС ДК 021:2015 44220000-8 Столярні вироби)

Завершена

200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 29.06.2023 17:36 - 05.07.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

неправомірне обрання переможця

Номер: 155560e71e80453fa1491acc2206826a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-29-010411-a.a1
Назва: неправомірне обрання переможця
Вимога:
29-06-2023 р. в електронній системі PROZORRO було оприлюднено оголошення UA-2023-06-29-010411-a на закупівлю «Металопластикові вікна (Код за ЕЗС ДК 021:2015 44220000-8 Столярні вироби)» на суму 200 000,00 UAH (з ПДВ). По даній тендерній процедурі було подано п’ять пропозицій Учасників , в тому числі і пропозиція ТОВ «Українське міське будівництво» на суму 167 999,00 UAH, з ПДВ За результатами аукціону , найбільш економічна пропозиція ФОП "Соболєв Сергій Анатолійович" на суму 150 000,00 UAH, з ПДВ перейшла на кваліфікацію та відповідно до протоколу Замовника №81 від 11.07.2023р. була визнана переможною. Відповідно до ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» п. 20 з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів ТОВ «Українське міське будівництво», як учасник закупівлі не погоджується з таким рішенням Замовника , так як пропозиція ФОП "Соболєв Сергій Анатолійович" на суму 150 000,00 UAH, з ПДВ не відповідає вимогам замовника та підлягає відхиленню з наступних підстав: 1. Додаток 1 п.3 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» пп.2 вимагав надання від учасника «Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру» . Учасник –Переможець надав лише довідку №56 про відсутність ліцензії, але ж відповідно до Додатку 2 передбачено виконання демонтаж та монтаж віконних виробів. Висота віконних виробів складає від 2,03м до 2,07м, а з урахуванням висоти підвіконня 0,8м від рівня підлоги потрібно виконання робіт на висоті від 2,83 до 2,87м. Відповідно до діючого Переліку робіт з підвищеною небезпекою (НПАОП 0.00-4.12-2005) затвердженого Наказом № 15 Державного Комітету України з нагляду за Охороною Праці від 26.01.2005р. п.94. «Роботи верхолазні та на висоті» відносяться до робіт підвищеної небезпеки , які потребують отримання додаткових дозволів. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №1107 від 26.10.2011р. «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» Додаток 2 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77) «Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Група Б» відноситься п.3. «Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра». Таким чином , підприємства які виконують роботи на висоті понад 1,3метра повинні ОБОВЯЗКОВО мати відповідну декларацію про відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Відповідно до Додатку №2 ТД вказано, що віконні конструкції мають висоту 2,03-2,07м, тобто робота з їх монтажу будуть виконуватись на висоті більш 1,3м, що відповідно відносяться до робіт підвищеної небезпеки. Тому дані роботи ОБОВЯЗКОВО потребують наявність відповідної декларації. Таким чином , так як Учасником- Переможцем не надана декларація на виконання робіт підвищеної небезпеки, то його пропозиція не відповідає вимогам ТД та підлягає відхиленню. 2. Відповідно до Додатку №2 ТД вказані вимоги щодо якості товару: Пп.1. «Товар, що постачається, повинен, на момент постачання Покупцю, відповідати технічному рівню та умовам державних стандартів, встановленим для такого Товару законодавством України». Пп.2 «Для підтвердження якості товару Постачальник повинен надати документи, що засвідчують якість та безпеку запропонованого товару, а саме: 1) Сертифікат відповідності на блоки віконні.» Виконуючи дану вимогу Учасник-Переможець надає сертифікат відповідності №UA0.YT.112506-21 в якому вказано, що блоки віконні відповідають вимогам ДСТУ EN 14351-1:2020 та ДБН В2.6-31:2016р., але ж ДБН В2.6-31:2016р. є недіючим так як був скасований 01.09.2022, а тому надана продукція Учасником –Переможцем не відповідає діючому законодавству та підлягає відхиленню. 3. Відповідно до Додатку №1 ТД учасник- переможець у 4 денний термін повинен надати «Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі. Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на вебресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача». Виконуючи дану вимогу учасник-переможець надав дану довідку яка сформована 19.11.2022р. , термін якої складає 30 днів, а тому вона є не дійсною. Окрім того дана довідка надана в електронному виді від НАЗК , а електронний підпис даного відомства не наданий. А згідно вимог ТД якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП або УЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП/УЕП. Так як електроний підпис НАЗК не наданий та дана довідка не підписана Учасником- Переможцем, то порушена вказана вимога, а тому тендерна пропозиція підлягає відхиленню. Вищевказані факти підтверджують , що пропозиція Учасника ФОП "Соболєв Сергій Анатолійович" на суму 150 000,00 UAH не відповідає вимогам Замовника . Таким чином Замовник порушив вимоги п.4,5 ч.1, ст. 5. , ст..14 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, а саме : «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: Закупівлі здійснюються за такими принципами: 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; с.13 ЗУ «Про публічні закупівлі» . На підставі вищенаведеного ВИМАГАЄМО 1. Відмінити протокол Замовника No 81 від 11.07.2023р, за яким була пропозиція ФОП "Соболєв Сергій Анатолійович" на суму 150 000,00 UAH визнана переможною. 2. Визнати тендерну пропозицію ФОП "Соболєв Сергій Анатолійович" на суму 150 000,00 UAH, з ПДВ такою, що не відповідає вимогам Замовника. Директор _________________________ С.В.Грицаєнко
Вирішення: Шановний учаснику, уповноваженою особою з питань проведення закупівель була уважно розглянута Ваша вимога. Щодо першого питання: 1.Додаток 1 п.3 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» пп.2 вимагав надання від учасника «Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру» . Учасник –Переможець надав лише довідку №56 про відсутність ліцензії, але ж відповідно до Додатку 2 передбачено виконання демонтаж та монтаж віконних виробів. Висота віконних виробів складає від 2,03м до 2,07м, а з урахуванням висоти підвіконня 0,8м від рівня підлоги потрібно виконання робіт на висоті від 2,83 до 2,87м. Відповідно до діючого Переліку робіт з підвищеною небезпекою (НПАОП 0.00-4.12-2005) затвердженого Наказом № 15 Державного Комітету України з нагляду за Охороною Праці від 26.01.2005р. п.94. «Роботи верхолазні та на висоті» відносяться до робіт підвищеної небезпеки , які потребують отримання додаткових дозволів. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №1107 від 26.10.2011р. «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» Додаток 2 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77) «Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Група Б» відноситься п.3. «Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра». Таким чином , підприємства які виконують роботи на висоті понад 1,3метра повинні ОБОВЯЗКОВО мати відповідну декларацію про відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Відповідно до Додатку №2 ТД вказано, що віконні конструкції мають висоту 2,03-2,07м, тобто робота з їх монтажу будуть виконуватись на висоті більш 1,3м, що відповідно відносяться до робіт підвищеної небезпеки. Тому дані роботи ОБОВЯЗКОВО потребують наявність відповідної декларації. Таким чином , так як Учасником- Переможцем не надана декларація на виконання робіт підвищеної небезпеки, то його пропозиція не відповідає вимогам ТД та підлягає відхиленню. Повідомляю: п.4 Постанови КМУ від 7 червня 2017 р. № 406 "Про затвердження переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію" при заміні існуючих заповнень віконних, балконних та дверних прорізів не вимагається отримання будь-яких дозвільних документів на виконання робіт. По даному питанню тендерна пропозиція Учасника-Переможця відповідає вимогам Тендерної документації. Щодо другого питання: 2. Відповідно до Додатку №2 ТД вказані вимоги щодо якості товару: Пп.1. «Товар, що постачається, повинен, на момент постачання Покупцю, відповідати технічному рівню та умовам державних стандартів, встановленим для такого Товару законодавством України». Пп.2 «Для підтвердження якості товару Постачальник повинен надати документи, що засвідчують якість та безпеку запропонованого товару, а саме: 1) Сертифікат відповідності на блоки віконні.» Виконуючи дану вимогу Учасник-Переможець надає сертифікат відповідності №UA0.YT.112506-21 в якому вказано, що блоки віконні відповідають вимогам ДСТУ EN 14351-1:2020 та ДБН В2.6-31:2016р., але ж ДБН В2.6-31:2016р. є недіючим так як був скасований 01.09.2022, а тому надана продукція Учасником –Переможцем не відповідає діючому законодавству та підлягає відхиленню. Учасник-Переможець в своїй тендерній пропозиції надав сертифікат відповідності на блоки віконні, що відповідають вимогам: ДБН В.2.6-31:2021 "Теплова ізоляція та енергоефективність будівель". Зазначаю, що ДБН на дату подання тендерної пропозиції діючий. (Скріншот додається(в прикріпленому файлі- протокол №86)). Тому по даному питанню тендерна пропозиція Учасника-Переможця відповідає вимогам Тендерної документації. Щодо третього питання: 3. Відповідно до Додатку №1 ТД учасник- переможець у 4 денний термін повинен надати «Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі. Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на вебресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача». Виконуючи дану вимогу учасник-переможець надав дану довідку яка сформована 19.11.2022р. , термін якої складає 30 днів, а тому вона є не дійсною. Окрім того дана довідка надана в електронному виді від НАЗК , а електронний підпис даного відомства не наданий. А згідно вимог ТД якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП або УЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП/УЕП. Так як електроний підпис НАЗК не наданий та дана довідка не підписана Учасником- Переможцем, то порушена вказана вимога, а тому тендерна пропозиція підлягає відхиленню. «Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення» не має чіткого терміну дії. Вона може мати термін дії лише тоді, коли такий термін встановлений Замовником у тендерній документації. Замовником в тендерній документації не встановлювалась така вимога. В Розділі 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції пункт 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа. «Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення» подана у формі електронного документа. З цього вбачається, що наданий документ відповідає вимогам Замовника. Отже, уповноваженою особою не може бути задоволена ваша вимога, оскільки пропозиція ФОП "Соболєв Сергій Анатолійович" повністю відповідає вимогам Замовника.
Статус вимоги: Відхилено