-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Категорія замовника - органи соціального страхування
Завершена
131 333.16
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 656.67 UAH
мін. крок: 0.5% або 656.67 UAH
Період оскарження:
29.06.2023 17:06 - 04.07.2023 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на рішення Замовника
Номер:
b0b8bcba25884581a11924a79eeaccc6
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-29-010195-a.a1
Назва:
Скарга на рішення Замовника
Скарга:
13.07.2023 р. рішенням Уповноваженої особи Замовника згідно Протоколу щодо прийняття рiшення уповноваженою особою № 312 від 13.07.2023 р. було прийнято рішення визначити переможцем процедури відкритих торгів щодо закупівлі Послуг з охорони об’єктів та особистої охорони, код ДК 021-2015 (CPV): 79710000-4: Охоронні послуги – ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КІРАСА». Код ЄДРПОУ :33264976 , яке було оприлюднене на сайті Прозорро 13.07.2023р.
Ми вважаємо, що вищезазначене рішення Уповноваженої особи Замовника прийнято із порушенням вимог чинного законодавства, а саме Статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників та пункту 42 Особливостей .
Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупі- влі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням запобігання корупційним діям і зловживан-ням.
А також відповідно до пункту 42 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою.
11.07.2023р. електронною системою закупівель ціну тендерної пропозиції ПП «КІРАСА» було визнано аномально низькою.
ПП «КІРАСА» 12.07.2023 р. надало обґрунтування аномально низької ціни: « Завдяки застосуванню інноваційного підходу до діяльності, а саме:використання стратегічного, тактичного,оперативного планування роботи та високій ефективності роботи кваліфікованих працівників, які мають необхідні знання та досвід в розрізі надання послуг(виконання робіт) відповідно до предмету закупівлі, ми могли якісно організувати поточну роботу та досягти значної економії.
Крім того, націнка на зазначені послуги (роботи) є невеликою.»
Згідно п.1.3 Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції: До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
У своїй тендерній документації ПП «КІРАСА» надає Довідку «Про наявність працівників відповідної кваліфікації,які мають необхідні знання та досвід, пройшли відповідне або професійне навчання та зараховані до штату» вих.№1439 від 06.07.23р. В цій довідці зазначається, що для виконання охоронних послуг будуть задіяні 3 охоронника 2 розряду та 1 охоронник 3 розряду,які зараховані в штат згідно наказів.
Виходячи з вимог щодо технічних,якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі ПП «КІРАСА» повинна буде залучити хоча б двох охоронників , не говорячи вже про чотирьох охоронників ,які зазначені в Довідці «Про наявність працівників відповідної кваліфікації,які мають необхідні знання та досвід,пройшли відповідне або професійне навчання та зараховані до штату» вих.№1439 від 06.07.23р.
Згідно Закону України «Про оплату праці» від 24.03.95 № 108/95-ВР (зі змінами і доповненнями) з урахуванням вимог Закону України «Про Державний бюджет України на 2023 рік», Кодексу Законів про працю України в частині нормування робочого часу і гарантованої оплати за фактично виконану роботу, оплата праці двох штатних охоронників за місяць без урахування нічних не може бути меншою 13400 грн.(6700 грн. мін. ЗП*2=13400 грн.), оплата праці чотирьох штатних охоронників за місяць без урахування нічних не може бути меншою 26800 грн.(6700 грн. мін. ЗП*4=26800 грн.),а враховуючи те ,що ПП «КІРАСА» декларує своїх охоронників,як кваліфікованих,то їх оплата повинна бути більшою ніж мінімальна.
Запропонована цінова пропозиція ПП «КІРАСА» складає 60000 грн. на 5 місяців,відповідно 12000 грн. в місяць.
За умови мінімальної заробітної плати без оплати нічних ,без врахування вартості загальногосподарських та адміністративних витрат, при нульовому рівні рентабельності запропонована ціна не може бути меншою ніж 13400 грн.(2 охоронника) та 26800 грн.(4 охоронника).
Запропонована цінова пропозиція не відповідає вимогам чинного законодавства України в частині дотримання ПП "КІРАСА" розмірів мінімальної оплати праці , доплати за роботу у нічний час, чим порушено вимоги Закону України «Про оплату праці» від 24.03.95 № 108/95-ВР (зі змінами і доповненнями) з урахуванням вимог Закону України «Про Державний бюджет України на 2023 рік», Кодексу Законів про працю України в частині нормування робочого часу і гарантованої оплати за фактично виконану роботу, вимоги Податкового кодексу в частині нарахування Єдиного соціального внеску та інших нормативних документів.
Тому ,не зрозуміло , якім чином ПП «КІРАСА»,задіявши хоча б двох штатних, кваліфікованих охоронників з чотирьох заявлених, завдяки: «застосуванню інноваційного підходу до діяльності, а саме:використання стратегічного, тактичного,оперативного планування роботи та високій ефективності роботи кваліфікованих працівників, які мають необхідні знання та досвід в розрізі надання послуг(виконання робіт) відповідно до предмету закупівлі, ми могли якісно організувати поточну роботу та досягти значної економії.
Крім того, націнка на зазначені послуги (роботи) є невеликою.» (цитата з обґрунтування аномально низької ціни) зможе здійснювати оплату праці штатних,кваліфікованих працівників.
На підставі вищевикладеного, вважаємо визнання Замовником переможцем відкритих торгів щодо закупівлі Послуг з охорони об’єктів та особистої охорони, код ДК 021-2015 (CPV): 79710000-4: Охоронні послуги – ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КІРАСА».Код ЄДРПОУ :33264976 незаконним, оскільки надана ним тендерна пропозиція не відповідає вимогам Тендерної документації та вимогам законодавства України, а аномально низька ціни не є обгрунтованою та не відповідає жодному нормативному акту України.
Своїми діями Замовник порушує принцип здійснення закупівель, встановлений ч. 1 ст. З Закону України «Про публічні закупівлі»: об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів та пункту 42 Особливостей .
Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст. 7 Закону України «Про антимонопольний комітет України»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі «Відкриті торги» Ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-29-010195-a Послуги з охорони об'єктів та особистої охорони код ДК 021-2015 (CPV): 79710000-4 Охоронні послуги Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, м. Кривий Ріг, Центрально-Міський район.
3. Зобов’язати Замовника - Головне управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області скасувати своє рішення про визначення переможцем за процедурою закупівлі «Відкриті торги» Ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-29-010195-a Послуги з охорони об'єктів та особистої охорони код ДК 021-2015 (CPV): 79710000-4 Охоронні послуги Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, м. Кривий Ріг, Центрально-Міський район ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КІРАСА». Код ЄДРПОУ :33264976згідно Протоколу щодо прийняття рiшення уповноваженою особою №312 від 13.07.2023 р.
4. Визнати тендерну пропозицію ПП «КІРАСА» такою, що не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника».
Додатки:
1. Тендерна документація Замовника.
2. Тендерна документація ПП «КІРАСА»
3. Копія Протоколу щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 13.07.2023 р. № 312
З повагою,
Директор
ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ ВЕЛЕС» Оксана ШОСТАК
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на рішення Замовника 17.07.2023 10:01
- Тендерна документація Замовника 17.07.2023 10:01
- Протокол ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 17.07.2023 10:01
- Тендерна документація ПП КІРАСА 17.07.2023 10:01
- рішення від 19.07.2023 № 10947.pdf 19.07.2023 17:39
- інформація про резолютивну частину рішення від 02.08.2023 № 11950.pdf 03.08.2023 14:03
- рішення від 02.08.2023 № 11950.pdf 07.08.2023 16:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.07.2023 10:15
Дата розгляду скарги:
02.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.07.2023 17:40
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
07.08.2023 16:25