• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Порошок пральний Persil; Миючий засіб для посуду Fairy 0,5 л;Миючий засіб для унітазу Domestos, 1л;Миючий засіб для вікон Clean.0,5 л;Відбілювач для тканин Ace,1л;Кондиціонер для тканини Coccolino, 1л;Відбілювач білизна-гель, Sama 1л;Порошок для чищення Gala,500 гр. ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник": 39830000-9 Продукція для чищення.

Торги не відбулися

173 952.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 739.52 UAH
Період оскарження: 29.06.2023 16:03 - 04.07.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

упереджене рішення

Номер: a5c205640c534689ab38f05bf2d9c7da
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-29-009007-a.a1
Назва: упереджене рішення
Вимога:
Згідно протокольного рішення №1 від 14.07.2023р. уповноваженої особи С.Белім єдина пропозиція ТОВ «Бланідас» була відхилена за надуманими причинами. По-перше: в складі пропозиції надана Порівняльна таблиця № 11-02/04/8379 від 05.07.23 в якій чітко відображені технічні, якісні характеристики запропонованого товару. По- друге: на підтвердження якості запропонованих засобів надані абсолютно всі документи на миючі, які вимагаються згідно чинного законодавства: Декларація про відповідність Технічному регламенту мийних засобів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2008 р. за № 717 зі змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 2 червня 2021 р. № 575 «Про внесення змін до Технічного регламенту мийних засобів»; Протоколи випробувальної лабораторії видані акредитованою лабораторією згідно ДСТУ ISO/IEC 17025:2017 відповідно до Статті 1 Закону України «Про Технічні регламенти та оцінку відповідності» в яких зазначені всі ті показники, які підлягають визначенню згідно чинного законодавства (саме за такими показниками проводиться випробування- порівняння); Атестат про акредитацію; Інструкції щодо застосування кожного засобу із детальним описом про призначення та застосування. Звертаємо увагу уповноваженої особи, що всі засоби, які запропоновані нами є професійними миючими засобами із застосуванням в різних лікувально-профілактичних закладах, медичних, закладах охорони здоров’я та дитячих, дошкільних закладах. Саме це підтверджує їх якість та безпечність, на відміну від заявлених миючих засобів призначених для побуту. Тож, переваги очевидні, ми запропонували професійні миючі засоби, адже установа Замовника відноситься до медичних закладів, тож нехтувати вимогами професійного застосування та відхиляти професійні засоби з трактуванням невідповідності якісним вимогам до побутових засобів є щонайменше не професійним рішенням. На підставі вищевикладеного, з рішенням уповноваженої особи ТОВ «Бланідас» категорично не погоджується, оскільки уповноваженою особою Замовника недосліджена належним чином наша тендерна пропозиція, а це свідчення того, що уповноважена особа Замовника не діє в рамках законодавства України, чим порушує принципи публічних закупівель встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» таких як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, а також Закону України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. Вимагаємо відмінити своє упереджене рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Бланідас», оскільки тендерна пропозиція ТОВ «Бланідас» не була належним чином досліджена,, а тому рішення Замовника є необ’єктивним, упередженим та незаконним, чим порушує принципи здійснення закупівель, які передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник! Під час проведення процедури закупівлі замовник діє виключно в межах Закону України "Про публічні закупівлі" та Особливостей, що затверджені постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Ваша тендерна пропозиція не містить документів, що передбачені тендерною документацією, що і зазначено в протокольному рішенні. Крім того, у визначений законодавчо термін щодо запитань стосовно змісту тендерної документації жодного запитання не було подано, в тому числі і Вами! Отже, всі умови вам зрозумілі і ви з ними погодилися, коли приймали участь у закупівлі. Пропонуємо наступного разу готувати документи більш ертельніше і у відповідності до вимог тендерної документації. Крім того, запропоновані вами товари не відповідають вимогам замовника, наприклад запропонований вами пральний порошок, не відповідає вимозі щодо прання в холодній воді (згідно документу порівняльна таблиця).
Статус вимоги: Задоволено