• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (код 90520000-8 за ДК 021:2015) (послуга зі збирання, перевезення, оброблення небезпечних відходів)

Завершена

2 587 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 25 875.00 UAH
Період оскарження: 29.06.2023 15:56 - 08.07.2023 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 06d2a34e43684feeb6d183006abedfc4
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-29-008858-a.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовник! Детально ознайомившись із вашою тендерної документацію, ми як потенційний учасник процедури вважаємо за необхідне додати законодавчих вимог до вашої документації. На сьогоднішній день, під час проведення державних закупівель у системі Prozorro, які стосуються сфери поводження з небезпечними відходами, ми, на жаль, вимушені стикатися із порушенням екологічного та економічного законодавства з боку інших ліцензіатів. Заходи недобросовісної конкуренції, а також штучне заниження цін на послуги – вводить замовників в оману, вимушуючи їх укладати договори на надання послуг із підприємствами, які за своїми матеріально-технічними властивостями не можуть біти кінцевим утилізатором небезпечних відходів. Все це підриває екологічну та економічну сферу країни. В погоні за отриманням прибутку, недобросовісні ліцензіати, в порушення ЗУ «Про відходи» та «Про захист навколишнього середовища» - не здійснюють відповідних операцій із оброблення, знешкодження, утилізації та видалення. Існують випадки, навіть коли небезпечні відходи просто скидаються у поля, яри, лісосмуги, тощо. Чинним законодавством України передбачені критерії, яким повинні відповідати всі ліцензіати у сфері поводження з небезпечними відходами. Відповідно до умов ст. 34 ЗУ «Про відходи», а також згідно Постанови КМУ «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» від 13.07.2016 р. № 446, Замовники мають проявляти обачність, уважність та принциповість у виборі суб’єкта господарювання у сфері поводження з відходами, що полягає у наступному: - перевірки наявності у суб’єкта господарювання відповідної ліцензії на поводження з небезпечними відходами з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, оброблення, видалення, утилізація, знешкодження; - перевірки наявності у суб’єкта господарювання необхідної матеріально-технічної бази для надання відповідних послуг, зокрема сміттєспалювальної печі температурою спалювання не менше ніж 1100 °C; - перевіряти наявність у суб’єкта господарювання кваліфікованого персоналу, зокрема посадові особи які мають екологічні знання, особи, які пройшли професійну підготовку фахівців у сфері поводження з небезпечними відходами, водіїв, які мають свідоцтво ДОПНВ та пройшли підготовку щодо перевезення небезпечних вантажів. Відповідно до, Організаційних вимоги до провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами згідно Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (затверджених постановою КМУ від 13 липня 2016 р. № 446), «У разі перепрофілювання суб’єкта господарювання необхідно надати висновок з оцінки впливу на довкілля у випадках, визначених Законом України “Про оцінку впливу на довкілля”, на відповідну документацію щодо перепрофілювання, консервації та ліквідації діючих підприємств, окремих цехів, виробництв та інших промислових і господарських об’єктів, які можуть негативно впливати на стан навколишнього природного середовища.». З наведеного вбачається, що Висновок з оцінки впливу на довкілля – є невід’ємним документом дозвільного характеру щодо провадження господарської діяльності поводження з небезпечними відходами. Також, наявність у потенційного переможця Висновку з оцінки впливу на довкілля, дасть змогу Замовнику бути впевненим у доброчесності ліцензіата щодо захисту навколишнього середовища. Щодо відповідальності, звертаємо увагу, що згідно ч.2 ст.17 ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля», Діяльність підприємств тимчасово забороняється (зупиняється) у разі порушення законодавства у сфері оцінки впливу на довкілля, зокрема у разі недотримання під час провадження господарської діяльності, експлуатації об’єктів, інших втручань у природне середовище і ландшафти, у тому числі з видобуванням корисних копалин, використанням техногенних родовищ корисних копалин, екологічних умов, передбачених у висновку з оцінки впливу на довкілля, рішенні про провадження планованої діяльності та проектах будівництва, розширення, перепрофілювання, ліквідації (демонтажу) об’єктів, інших втручань у природне середовище і ландшафти, у тому числі з видобуванням корисних копалин, використанням техногенних родовищ корисних копалин, а також змін у цій діяльності або подовження строків її провадження, - до моменту забезпечення виконання таких екологічних умов. Відповідно до ч.2 ст. 9 ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля», Висновок з оцінки впливу на довкілля є обов’язковим для виконання. Екологічні умови провадження планованої діяльності, зазначені у частині п’ятій цієї статті, є обов’язковими. Висновок з оцінки впливу на довкілля враховується при прийнятті рішення про провадження планованої діяльності та може бути підставою для відмови у видачі рішення про провадження планованої діяльності. На підставі вищевикладеного, вимагаємо додати до тендерної документації зазначені вище кваліфікаційні та технічні вимоги, а саме: 1) Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, оброблення, видалення, утилізація, знешкодження, що дає право поводження з небезпечними відходами, яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі. Інформація про зазначену діючу ліцензію повинна бути наявною у переліку ліцензіатів на провадження господарської діяльності із здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, який розміщений на веб-сайті Міністерства екології та природних ресурсів України. У випадку наявності рішення/наказу Міністерства екології та природних ресурсів України про анулювання зазначеної ліцензії, вона є такою, що не надає права на надання послуг з предмету закупівлі; 2) Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої Державною службою України з безпеки на транспорті, яка буде дійсною на весь період надання послуг з предмету закупівлі; 3) Висновок з оцінки впливу на довкілля, виданий Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України, який обов’язково має включати в себе відходи, згідно предмету закупівлі 4) Обов`язково підтвердити наявність у учасника власної сміттєспалювальної печі (інсенераторного комплексу), а також демеркуризатору на переробку люмінесцентних ламп. 5) Надати у складі пропозиції атестат виробництва. 6) Інформація в довільній формі про наявність виробних приміщень разом із підтверджуючими документами (копія договору оренди/суборенди із актом-приймання-передачі, тощо); На підставі вищевикладеного, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на вимогу у тендері Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (код 90520000-8 за ДК 021:2015) (послуга зі збирання, перевезення, оброблення небезпечних відходів) (UA-2023-06-29-008858-a) Щодо пунктів 1 і 2 вимоги: 1) Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, оброблення, видалення, утилізація, знешкодження, що дає право поводження з небезпечними відходами, яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі. Інформація про зазначену діючу ліцензію повинна бути наявною у переліку ліцензіатів на провадження господарської діяльності із здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, який розміщений на веб-сайті Міністерства екології та природних ресурсів України. У випадку наявності рішення/наказу Міністерства екології та природних ресурсів України про анулювання зазначеної ліцензії, вона є такою, що не надає права на надання послуг з предмету закупівлі; 2) Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої Державною службою України з безпеки на транспорті, яка буде дійсною на весь період надання послуг з предмету закупівлі; Відповідь Замовника: Замовником буде внесено зміни до тендерної документації, а саме: Інформацію у таблиці 2 додатку 6 до тендерної документації буде викладено у такій редакції: 1.1. Копія чинної ліцензії (або витяг з ліцензійного реєстру Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України), що видана Учаснику на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (збирання, перевезення, зберігання, оброблення) для небезпечних відходів відповідно до «Переліку відходів, що утворюються у підрозділах АТ «Укртранснафта»», викладеному у Додатку 1.1 до тендерної документації. 1.2. Копія чинної ліцензії Державної служби України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом або копія витягу Державної служби України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) про надання такої ліцензії, виданої Учаснику. Щодо пункту 3 вимоги: Висновок з оцінки впливу на довкілля, виданий Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України, який обов’язково має включати в себе відходи, згідно предмету закупівлі Відповідь Замовника: Висновок з оцінки впливу на довкілля є підставою для отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами. Тендерною документацією вимагається наявність у Учасника ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами. Відповідно, дану зміну Замовник не вноситиме до тендерної документації. Щодо пункту 4 вимоги: Обов’язково підтвердити наявність у учасника власної сміттєспалювальної печі (інсенераторного комплексу), а також демеркуризатору на переробку люмінесцентних ламп. Відповідь Замовника: Дана вимога Учасника звужує коло учасників закупівлі. Окрім того, існують екологічно безпечні методи оброблення небезпечних відходів із застосуванням сепараторів, дистиляторів тощо. Відповідно, дана вимога Замовником не вноситиметься до тендерної документації. Водночас, з метою запобігання негативному впливу відходів на довкілля, Замовником буде внесено зміни до додатку 6 тендерної документації щодо деталізації наявності матеріально-технічної бази для збирання, перевезення, оброблення небезпечних відходів відповідно до Переліку відходів, викладеному у Додатку 1.1 до тендерної документації, надання підтвердження здійснення діяльності виключно за адресою місця провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, надання згоди на здійснення вибіркового супроводження Замовником перевезення Виконавцем небезпечних відходів та вибіркової присутності під час оброблення Виконавцем небезпечних відходів. Щодо пункту 5 вимоги: Надати у складі пропозиції атестат виробництва. Відповідь Замовника: Атестат виробництва не вимагається відповідно до чинного законодавства. Відповідно, така зміна Замовником не вноситиметься до тендерної документації. Щодо пункту 6 вимоги: Інформація в довільній формі про наявність виробних приміщень разом із підтверджуючими документами (копія договору оренди/суборенди із актом-приймання-передачі, тощо). Відповідь Замовника: Замовником буде внесено зміни до додатку 6 тендерної документації щодо деталізації наявності матеріально-технічної бази для збирання, перевезення, оброблення відповідно до Переліку відходів, викладеному у Додатку 1.1 до тендерної документації (у т.ч. щодо підтверджуючих документів на наявність виробничих приміщень).
Статус вимоги: Задоволено