-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт та експлуатаційне утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства (поточний ремонт автомобільної дороги комунальної власності по вул. Косинки в с. Щербанівка Української міської територіальної громади Київської області)
Завершена
3 951 718.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 39 517.18 UAH
мін. крок: 1% або 39 517.18 UAH
Період оскарження:
29.06.2023 15:26 - 04.07.2023 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга на дискримінаційні умови в Тендерній документації Замовника по закупівлі
Номер:
e5878d8174734bbaa5da96d835e8d6c3
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-29-008157-a.c4
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови в Тендерній документації Замовника по закупівлі
Скарга:
Скарга на дискримінаційні умови в Тендерній документації Замовника по закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Перелік змін (21).docx 01.07.2023 12:29
- Тендерна документація зі змінами (3).docx 01.07.2023 12:29
- Тендерна документація (49).docx 01.07.2023 12:29
- Скарга_вул. Косинки в с. Щербанівка_з власнор підпис.pdf 03.07.2023 02:21
- Скарга_вул. Косинки в с. Щербанівка.pdf 03.07.2023 02:21
- Скарга_вул. Косинки в с. Щербанівка.docx 03.07.2023 02:21
- Рішення від 04.07.2023 № 9869.pdf 04.07.2023 22:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.07.2023 13:02
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
04.07.2023 22:28
Вимога
Вирішена
Висновок СЕС
Номер:
069032e0823c4aac93386b9aa53d5de7
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-29-008157-a.c3
Назва:
Висновок СЕС
Вимога:
У Додатку 3 до ТД Замовник вказує, що «4.1 При використанні асфальтобетонної суміші
необхідно дотримуватись вимог ДСанПіН 2.2.7.029, чинних законів України та нормативноправових актів, що стосуються охорони навколишнього природного середовища і недопущення
забруднення ґрунтів і водоймищ. При укладанні асфальтобетонної суміші не повинно відбуватися
надходження канцерогенних та мутагенних речовин у навколишнє середовище. Учасником
надається гарантійний лист щодо дотримання вказаних вимог та додатково надається чинний
висновок (-ки) державної санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш, що
буде використовуватися при виконанні робіт/наданні послуг».
ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» у даний час співпрацює з атестованими виробниками і
постачальниками асфальтобетонних сумішей: ПрАТ «Асфальтобетонний завод «АБ Столичний» та з
ТОВ «АБЗ1», має з ними укладені договори на постачання асфальтобетонної продукції (договори на
постачання та Атетстати виробництва додаються до Скарги).
Раніше Замовником ставилася подібна вимога у тендерних документаціях і дана вимога була
оскаржена у зв’язку з відсутністю у наших контрагентів висновків державної санітарноепідеміологічної експертизи на асфальтобетонні суміші.
Тому, для актуалізації інформації, 22.05.2023 ми повторно звернулися до заводів-виробників
ПрАТ «Асфальтобетонний завод «АБ Столичний» та ТОВ «АБЗ1» (далі – Виробники АБС) із
запитом про наявність у них таких документів як сертифікат (-ти) якості та протокол (-ли) підбору
суміші виробника; висновок (-ки) державної сантарно-епідеміологічної експертизи
асфальтобетонних сумішей.
На наш запит у телефонному режимі було повторно повідомлено про наявність сертифікату
(-тів) якості та протоколу (-лів) підбору асфальтобетонних сумішей.
Разом з тим, вказані Виробники АБС НЕ МАЮТЬ таких документів як висновок (-ки)
державної сантарно-епідеміологічної експертизи асфальтобетонних сумішей і на даний час не
змінили позиції, а саме – не збираються їх отримувати, оскільки це не є обов’язковим відповідно до
законодавства і чинних стандартів. (Далі у тексті – вказані документи іменуються як «Висновок
СЕС» . Асфальтобетонні суміші іменуються – «АБС»).
Також уповноваженими представниками заводів надано усні пояснення і наголошено, що
чинним Законодавством України, державними стандартами і технічними умовами (в т.ч. ДСТУ Б
В.2.7-119:2011) не передбачено обов’язкової наявності Висновку СЕС на асфальтобетонні суміші.
Також повідомлено, що розгорнуті пояснення у письмовому виді буде надано пізніше, що
пов’язано з процедурою підписання офіційних документів керівництвом заводів.
Скаржником відповідні листи від Виробників АБС буде долучено до документів Скарги у разі,
якщо такі листи буде надано своєчасно.
Таким чином, нами було встановлено відсутність Висновку СЕС у наших контрагентів –
Виробників АБС.
Крім того, у березні 2023 року значними зусиллями вдалося домовитися на укладання договору
з єдиним на даний час виявленим нами виробником асфальтобетонних сумішей, який має
відповідний Висновок СЕС, а саме – ТОВ «ТАРТЕХ» (єдрпоу 42095414). Договір про надання послуг
на постачання продукції №29/03-2023-2 від 29.03.2023 було укладено лише на обмежену кількість
тендерів, оскільки про інше не вдалось домовитись і з даним виробником.
Так, у пункті 1.1. Договору зазначено, що «В порядку та на умовах, визначених цим Договором,
Постачальник зобов’язується виготовляти та передавати у власність Покупцю: Асфальтобетонні
та щебенево - мастикові асфальтобетонні суміші, асфальтобетон (надалі - Продукція/Говар), для
виконання робіт для наступних закупівель за ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів,
ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь.
- «Поточний ремонт дороги по вул.Братів Пенькових в с.Деремезна Обухівського району
Київської, ідентифікатор закупівлі: UA-2O23-O3-23-OO8588-a»;
- «Поточний ремонт дороги вул.Леоніда Коваленка в с.Германівка Обухівського району
Київської, ідентифікатор закупівлі: UA-2023-03-23-009981-a»;
- «Поточний ремонт дороги вул.Слави в с.Гусачівка Обухівського району Київської
області,ідентифікатор закупівлі: UA-2023-03-24-007119-а»;
- «Поточний ремонт дороги вул. Воїнів в с. Перегонівка Обухівського району Київської області,
ідентифікатор закупівлі: UA-2023-03-24-008598-a»
- «Поточний ремонт дороги по вул. Миру в с.Копачів Обухівського району Київської області»
ідентифікатор закупівлі: UA-2023-03-27-001238-а
- «Поточний ремонт дороги вул. Сагайдачного в с. Семенівка Обухівського району Київської
області», ідентифікатор закупівлі: UA-2O23-O3-27-OO3713-a;
- «Поточний ремонт дороги вул.Братів Пономарьових в с. Германівка Обухівського району
Київської області», ідентифікатор закупівлі: UA-2023-03-27-004151-а
а Покупець прийняти та оплатити Продукцію».
Договір було підписано зі сторони ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» 30.03.2023 і засвідчену копію
договору подано у складі вищевказаних закупівель. На даний час завірена копія підписаного з боку
ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» договору опублікована у системі закупівель у складі тендерної пропозиції по
вищевказаним закупівлям.
Також ТОВ «ТАРТЕХ» було надано листи-згоди на постачання асфальтобетонних сумішей по
даним закупівлям. (Договір-оферта, засвідчена копія підписаного договору, висновок СЕС на завод
ТОВ «ТАРТЕХ», лист-згода від даного виробника додаються до Скарги).
08.05.2023 року ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» подано Скаргу у процедурі закупівлі UA-2023-05-04-
004003-a, у якій зазначено, що вимоги замовника про надання протоколу технічного огляду
будівельних машин можуть характеризувати обмежену кількість суб’єктів господарювання, зокрема
ТОВ «ТАРТЕХ».
12.05.2023 на електронну пошту ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» надійшов електронний лист від
Директора ТОВ «ТАРТЕХ» Т.Г. Татояна, у якому зазначено, що станом на 12.05.2023 Договір про
надання послуг на постачання продукції №29/03-2023-2 від 29.03.2023 начебто не було підписано з
боку ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ», а тому він є неукладеним. (Електронний лист з електронним цифровим
підписом додається до Скарги).
Скаржник сприймає даний лист як маніпулятивні дії виробника ТОВ «ТАРТЕХ», спрямовані на
створення перешкод у господарській діяльності ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ».
Таким чином, на даний час залишається не вирішеним питання наявності у ТОВ
«РЕГДОРСТРОЙ» постачальника АБС, який має Висновок СЕС щодо асфальтобетонних сумішей.
Ці обставини не дозволяють Скаржнику отримати необхідні документи до закінчення строку
подання тендерної пропозиції, чим усувають його від участі у даній закупівлі.
Одночасно, ТОВ «ТАРТЕХ» та його контрагенти мають виключну перевагу для участі у даній
закупівлі.
Варто також зазначити, що пошук контрагентів обмежений відстанню згідно з ДБН В.2.3-
4:2015 зі Зміною №1, яким у таблиці 20.2а встановлено максимальну відстань транспортування
асфальтобетонних сумішей :
При цьому час транспортування АБС не повинен перевищувати трьох годин.
Як вже було зазначено, найближчі до місця виконання робіт виробники асфальтобетону
ПрАТ «Асфальтобетонний завод «АБ Столичний», ТОВ «АБЗ-1» (докази надаються) не підпадають
під оскаржувані критерії тендерної документації та не планують отримувати Висновок СЕС,
оскільки це не є обов’язковим згідно із законодавством. Пошук інших виробників в радіусі 150, 110 і
75 км. НЕ ГАРАНТУЄ укладення договору з підходящим виробником АБС.
Відповідно до ст. 44 ГК України, Підприємництво здійснюється на основі самостійного вибору
постачальників продукції.
ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» за даним принципом обрано постачальників ПрАТ «Асфальтобетонний
завод «АБ Столичний», ТОВ «АБЗ1» у зв’язку з вигідними комерційними пропозиціями даних
підприємств, позитивною репутацією, високою якістю продукції, тривалістю роботи на ринку
виробництва АБС, а також їх розташуванням у Києві, що впливає на відстань доставки продукції до
місця виконання робіт, вартість такої доставки, збереження температури асфальтобетонних
сумішей на більш тривалий час, що забезпечує додаткові переваги при укладанні асфальту і
гарантії якості виконаних робіт. Вигідні умови постачання дають можливість знизити вартість
цінової пропозиції за предметом закупівлі і більш успішно конкурувати у ціні.
У відповідності до принципу свободи господарювання (ст. 6 ГК України), принципу
самостійного формування підприємцем програми діяльності (ст. 44 ГК України), ми не можемо
вплинути на постачальників асфальтобетонних сумішей для отримання ними згаданих вище
Висновків СЕС (стаття 19 Конституції України – «ніхто не може бути примушений робити те, що
не передбачено законодавством»). Таким чином, оскаржувані вимоги тендерної документації
дискримінують ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ», безпідставно позбавляючи права на участь у закупівлі.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг визначені ЗУ «Про
публічні закупівлі» (далі – Закон) та Постановою КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року (далі –
Особливості).
Основними принципами проведення закупівель відповідно до ст. 5 Закону є: 1) добросовісна
конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3)
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне
ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури
закупівлі/спрощеної закупівлі, 6) запобігання корупційним діям і зловживанням (ст. 5 Закону).
Статтею 1 Закону визначено: публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником
товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом.
Відповідно до п. 4 ч. 10 ст. 11 Закону, Уповноважена особа забезпечує рівні умови для всіх
учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
За правилами ч. 4 статті 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що
обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Всупереч даним положенням законодавства, Замовник встановив у тендерній документації
вимоги, що характеризують господарську діяльність конкретного суб’єкта (ТОВ «ТАРТЕХ»), тим
самим обмеживши коло учасників закупівлі, в тому числі – створив умови неможливості успішної
участі ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» у даній закупівлі. Таке становище є дискримінацією учасників,
середовищем для недобросовісної конкуренції, проявом зловживань своїми повноваженнями.
У зв’язку з цим вимоги про надання у складі пропозиції Висновку СЕС підлягають
виключенню з тендерної документації. Відповідно, вище написана вимога має бути виключена з тендерної документації. Рішенням АМКУ було прийнято рішення про неправомірність даної вимоги у попередньому тендері, просимо вилучити дану вимогу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.06.2023 16:17
Вирішення:
З урахуванням приведених вами аргументів, Замовником прийнято рішення внести зміни до умов ТД
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
рад .якість
Номер:
1db8d39d51ee4461b5c3a0a722d58e5d
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-29-008157-a.c2
Назва:
рад .якість
Вимога:
У додатку 3 до Тендерної документації Замовник зазначає, що «Відповідно до ДБН В.1.4-1.01-
97 «Система норм та правил зниження рівня іонізуючих випромінювань природних радіонуклідів в
будівництві. Регламентовані радіаційні параметри. Допустимі рівні», сумарна питома активність
природних радіонуклідів у будівельних матеріалах, які використовують для всіх видів будівництва
без обмежень (I клас), не повинна перевищувати 370 Бк∙кг-. Будівельні матеріали, у яких сумарна
питома активність природних радіонуклідів знаходиться у межах (370-740) Бк∙кг-1 (II клас), можна
використовувати для дорожнього і промислового будівництва поза межами території населених
пунктів і зон перспективної забудови. Оскільки, надання послуг/виконання робіт, що є предметом
закупівлі передбачено саме в міській забудові, будівельні матеріали, вироби і комплекти, що мають
використовуватися при наданні послуг/виконанні робіт, за результатами радіаційно- гігієнічної
оцінки сумарної питомої активності природних радіонуклідів згідно з ДБН В.1.4-2.01 мають
відповідати І класу відповідно до ДБН В.1.4-1.01. На підтвердження відповідності, учасник має
надати паспорт (-ти)/сертифікати радіаційної якості на зразки будівельних матеріали, виробів і
комплектів, що підтверджують їх відповідність І класу радіаційної безпеки (для всіх видів
будівництва без обмежень).»
Разом з тим, відповідно до Наказу Мінрегіонбуду від 04.11.2014 № 302 «Про визнання такими,
що втратили чинність, деяких державних будівельних норм і правил, прийнятих до набрання
чинності Законом України "Про будівельні норми"» (ресурс
https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0302858-14#Text) ДБН В.1.4-0.01-97 «Система норм та правил
зниження рівня іонізуючих випромінювань природних радіонуклідів в будівництві. Основні
положення» втратив чинність (пункт 16 переліку).
У зв’язку з наведеним, вимога Тендерної документації не відповідає чинному законодавству,
оскільки втратив чинність нормативний акт, на який посилається Замовник як на легітимну підставу
для отримання документів з радіаційної якості.
Таким чином, тендерна документація у цій частині повинна бути приведена у відповідність до
чинного законодавства.
Відповідно, вище написана вимога має бути виключена з тендерної документації. Рішенням АМКУ було прийнято рішення про неправомірність даної вимоги у попередньому тендері, просимо вилучити дану вимогу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.06.2023 16:13
Вирішення:
З урахуванням приведених вами аргументів, Замовником прийнято рішення внести зміни до умов ТД
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
щодо тех огляду
Номер:
d2d3a6d4221d448f8c7a8a5d01571b22
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-29-008157-a.c1
Назва:
щодо тех огляду
Вимога:
У додатку 2 до Тендерної документації (далі – тендерна документація іменується ТД), Замовник
вимагає наступне «Дорожньо-будівельні машини, які будуть залучатися учасником до виконання
робіт та які вказані у довідці, мають бути готові до виконання робіт та бути у технічо справному
стані. На підтвердження учасник має надати чинні протоколи перевірки технічного стану
вказаних у довідці дорожньо-будівельних машин, що підтверджують відповідність встановленим
показникам контролю»
Відповідно до статті 35 Закону України “Про дорожній рух” транспортні засоби, що беруть
участь у дорожньому русі та зареєстровані у відповідних підрозділах Міністерства внутрішніх справ
України, що забезпечують безпеку дорожнього руху, підлягають обов’язковому технічному
контролю відповідно до цієї статті. Таким чином, трактори, самохідні шасі, самохідні
сільськогосподарські, дорожньо-будівельні і меліоративні машини, сільськогосподарська
техніка, інші механізми, які зареєстровані в територіальних органах Держпродспоживслужби
України, не підлягають обов’язковому технічному контролю.
Відповідно до статті 20, 21 Закону ІТЗ АПК, державний технічний нагляд за відповідністю
машин вимогам безпеки здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну
політику у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі, відповідно до законодавства.
сновними завданнями центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері
нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі, у системі інженерно-технічного забезпечення
агропромислового комплексу є: здійснення перевірок технічного стану і експлуатації машин, які
підлягають перевірці на підтвердження відповідності вимогам законодавства.
Відповідно до «Положення про Державну службу України з питань безпечності харчових
продуктів та захисту споживачів» Затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2
вересня 2015 р. № 667 (зі змінами), Державна служба України з питань безпечності харчових
продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба) є центральним органом виконавчої
влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України та який реалізує
державну політику у галузі …, реєстрації та обліку машин в агропромисловому комплексі,
державного нагляду (контролю) у сфері агропромислового комплексу.
Постановою Кабінету Міністрів України від 12 лютого 2020 р. № 92 затверджено «Критерії, за
якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері експлуатації та
технічного стану тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньобудівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів і визначається
періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю) Державною службою з
питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів» (далі за текстом – Критерії).
Відповідно до пункту 5 Критеріїв, «Планові заходи державного нагляду (контролю) у сфері
експлуатації та технічного стану тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських,
дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів за
діяльністю суб’єктів господарювання здійснюються Держпродспоживслужбою з такою
періодичністю: з високим ступенем ризику - не частіше одного разу на два роки; із середнім
ступенем ризику - не частіше одного разу на три роки; з незначним ступенем ризику - не частіше
один разу на п’ять років.»
Постанова набрала чинності 29.02.2020 згідно з офіційними даними сайту
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/92-2020-%D0%BF#Text .
Таким чином, Планові перевірки технічного стану дорожньо-буівельних машин мала
здійснюватись не раніше 29 лютого 2022 року. При тому, графік планових перевірок складається
органом, що проводить перевірки на підставі Критеріїв.
За офіційними даними Держпродспоживслужби України (ресурс https://dpss.gov.ua/news/douvahy-spozhyvachiv ), постановою Кабінету Міністрів України від 13.03.2022 № 303 «Про
припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах
воєнного стану» на період воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24.02.2022 №
64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», припинено проведення планових та позапланових
заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду.
Вказана інформація підтверджується також самою Постановою КМУ від 13.03.2022 № 303
(ресурс https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/303-2022-%D0%BF#Text ), що набрала чинності
17.03.2022.
ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» було здійснено дзвінок до відділу реєстрації сільськогосподарської
техніки Головного управління дерпродспоживслужби у Київській області за телефоном (063)-877-
9844 (ресурс http://oblvet.org.ua/kontakti/ ) де також було підтверджено інформацію про те, що
планові перевірки технічного стану дорожньо-будівельних машин не було розпочато у зв’язку з
уведенням воєнного стану.
Отже, ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» об’єктивно не могло отримати протоколу перевірки технічного
стану дорожньо-будівельних машин, виданого центральним органом виконавчої влади, що реалізує
державну політику у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі .
ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» має у користуванні наступні машини та механізми:
котки дорожні самохідні (за договором про надання послуг будівельних механізмів №10/01/22
від «01» січня 2022 року з ТОВ «НЛТ ТЕХНІКА»)
асфальтоукладальник на гусеничному ходу (за Договором найму (оренди) транспортних
засобів від 27.01.2022р., укладений з фізичною особою Петросяном Арсеном)
навантажувач (екскаватор – навантажувач) - (за Договором найму (оренди) транспортних
засобів від 27.01.2022р., укладений з фізичною особою Петросяном Арсеном)
коток дорожній (за Договором найму (оренди) транспортних засобів від 27.01.2022р.,
укладений з фізичною особою Петросяном Арсеном);
котки дорожні DYNAPAC CA302PD; за договором оренди обладнання №040121-10 від 04
січня 2021 року, укладений з ТОВ «НОВАРЕНТ».
За запитом Скаржника від деяких власників даних машин раніше було отримано інформацію
про відсутність щодо вказаної техніки протоколів перевірки технічного стану дорожньо-будівельних
машин, а від деяких – усні пояснення про відсутність протоколів перевірки технічного стану.
Дані суб’єкти також не планують отримувати протокол у добровільному порядку.
Нами було надіслано офіційні запити постачальникам будівельних машин. У разі отримання
відповідей до кінцевої дати розгляду скарги, такі відповіді будуть долучені до матеріалів Скарги.
У відповідності до принципу свободи господарювання (ст. 6 ГК України), принципу
самостійного формування підприємцем програми діяльності (ст. 44 ГК України), ми не можемо
вплинути на постачальників для отримання ними згаданих вище протоколів (стаття 19
Конституції України – «ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено
законодавством»). Таким чином, оскаржувані вимоги тендерної документації дискримінують ТОВ
«РЕГДОРСТРОЙ», безпідставно позбавляючи права на участь у закупівлі
Крім того, частина орендованої техніки у даний час залучена до виконання робіт по договорам з
ремонту доріг, як наприклад Договір №69 від 25 Квітня 2023 року, укладений з Виконавчим
комітетом Коцюбинської селищної ради Бучанського району Київської області (додається).
Відповідно до календарного графіку (додаток 2 до Договору), по 15 травня заплановано
виконання робіт «Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди», по 25 травня –
«Улаштування дорожніх корит із застосуванням екскаваторів».
Підсумкова відомість ресурсів (що додана у складі договору) зазначає про використання під час
робіт Екскаватора колісного ATLAS 1304, Аавтогрейдера ДЗ-122, Асфальтоукладчика Bstelli BB-30.
Також, на даний час проводяться роботи з ремонту доріг в Обухівському районі Київської
області на підставі укладених договорів про закупівлю Строк виконання робіт до 01.06.2023. У
підсумкових відомостях що надані в складі кошторисів зазначено про використання Екскаватора
колісного ATLAS 1304, котка DYNAPAC CA302PD, мінінавантажувача BOBCAT з насадкою
дорожня фреза. (Договори по закупівлям UA-2023-03-28-009873-a UA-2023-03-28-009244-a UA2023-03-27-003713-a та кошториси додаються. При цьому, оскільки Скаржником не отримано
примірників документів від замовника, то додаються кошториси, які було завантажено у систему
закупівель при поданні тендерних пропозицій).
Таким чином, у зв’язку з активним використанням техніки на поточних об’єктах ТОВ
«РЕГДОРСТРОЙ», будучи пов’язаний строками виконання договорів про закупівлі, не може
вилучити техніку з робіт для проведення добровільного технічного огляду без шкоди для цих робі і
строків їх виконання. У зв’язку з чим, провести технічний огляд будівельних машин, які є у
володінні Скаржника до закінчення строку подання пропозицій – не виявляється можливим.
Пошуки вільного сервісного центру, а також перевезення туди техніки, запис на вільний день і
годину та проведення технічного огляду на щонайменше чотири одиниці техніки (які вимагаються
замовникам) передбачає затрату значних фінансів і часу, що є більшим від строку підготовки
тендерних пропозицій, який триває з 18.05.2023 17:38 по 26.05.2023 19:00, з яких 20.05.2023 і
21.05.2023 – вихідні дні (субота й неділя). Тобто на пошук суб’єкта огляду будівельних машин
домовленість з ним, та саму перевірку залишаються фактично 19.05.2023, 22.05.2023 -26.05.2023,
тобто 6 днів.
Скаржник позбавлений змоги своєчасно до закінчення прийому тендерних пропозицій виконати
вимоги закупівлі і отримати протоколи перевірки технічного стану будівельних машин.
Дане порушує права Скаржника на недискримінацію до учасників і рівне ставлення до них, на
добросовісну конкуренцію, а також порушує статтю 22 ЗУ про публічні закупівлі, відповідно до якої
тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію.
Відповідно, вище написана вимога має бути виключена з тендерної документації. Рішенням АМКУ було прийнято рішення про неправомірність даної вимоги у попередньому тендері, просимо вилучити дану вимогу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.06.2023 16:11
Вирішення:
На Вашу вимогу про усунення порушень UA-2023-06-29-008157-A.C1 далі повідомляємо наступне.Відповідно до положень пункту 1 додатку 2 Документації встновлено, що Дорожньо-будівельні машини, які будуть залучатися учасником до виконання робіт та які вказані у довідці, мають бути готові до виконання робіт та бути у технічно справному стані. На підтвердження учасник має надати чинні протоколи перевірки технічного стану вказаних у довідці дорожньо-будівельних машин, що підтверджують відповідність встановленим показникам контролю.
Дана вимога обгруновується тим, що Замовник прагне переконатися, що Дорожньо-будівельні машини, які будуть залучатися учасником до виконання робіт та які вказані у довідці, перебувають у справному стані, їх залучення не призведе до аварійних ситуацій при виконанні робіт, чи пошкодження майна Замовника.Замовник вважає неприйнятним, коли автомобілі самоскиди, які використовуються при виконанні робіт, що закуповуються, перебувають у незадовільному, або аварійному технічному стані.Враховуючи сказане вважаємо неприйнтним виключення встновоеного пункту.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
07.07.2023 00:01