-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Придбання та встановлення дитячих майданчиків ( - Для Андріївського ЗДО «Дзвіночок» за адресою: вул.Незалежності,2, с.Андріївка Житомирський район Житомирська область; - Для Великолугівського ЗДО «Україночка» за адресою : вул Миру ,18, с.Великий Луг, Житомирський район Житомирська область; - Для Курненського ЗДО №1 «Веселка» за адресою: вул.І.Франка,5, селище Курне Житомирський район Житомирська область; - Для Курненського ЗДО «Капітошка» за адресою вул.Шкільна,2, с. Курне Житомирський район Житомирська область; - Для Соколівського ЗДО «Сонечко» за адресою: вул.Миру 4-в, с.Соколів Житомирський район Житомирська область; - Для Старомайданського ЗДО «Ромашка» за адресою: вул. Незалежності,16, с. Старий Майдан, Житомирський район Житомирська область; - За адресою вул.Незалежності 8а, с.Грузливець, Житомирський район Житомирська область; - Для Теньківського ЗДО «Капітошка» за адресою: вул.Гагаріна,8, с.Теньківка, Житомирський район Житомирська область; - За адресою:вул.Миру,6а, с. Ходорівка, Житомирський район Житомирська область.)
12031, с. Курне вул. Центральна, 1 Житомирська р-н, Житомирський область., відділ освіти та гуманітарних питань Курненської с/р; Категорія замовника: Відділ освіти та гуманітарних питань Курненської сільської ради; кошти спеціального фонду місцевого бюджету
Завершена
820 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 100.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 100.00 UAH
Період оскарження:
29.06.2023 11:47 - 05.07.2023 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на неправомірне визначення переможця
Номер:
1fcaa5d562e4418c94590afdd90855f0
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-29-004058-a.a2
Назва:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
Опис в прикріплених файлах
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 18.07.2023 11:15
- Скарга.docx 18.07.2023 11:15
- Заперечення на пояснення.pdf 31.07.2023 01:10
- Рішення від 20.07.2023 № 11042.pdf 20.07.2023 19:52
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.08.2023 № 11985.pdf 03.08.2023 16:11
- Рішення від 02.08.2023 № 11985.pdf 07.08.2023 15:16
- Протокол пояснення.docx 24.07.2023 07:16
- Додаток 4 проєкт договору.doc 24.07.2023 07:16
- Протокол пояснення.pdf 24.07.2023 07:16
- Додаток 3.pdf 24.07.2023 07:16
- Тендерна документація (1).pdf 24.07.2023 07:16
- Додаток 3.docx 24.07.2023 07:16
- Додаток 2 .docx 24.07.2023 07:16
- Додаток 4 проєкт договору.pdf 24.07.2023 07:16
- Додаток 1.pdf 24.07.2023 07:16
- Додаток 1.doc 24.07.2023 07:16
- Додаток 2 .pdf 24.07.2023 07:16
- Тендерна документація (1).docx 24.07.2023 07:16
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.07.2023 12:00
Дата розгляду скарги:
02.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.07.2023 19:53
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
07.08.2023 15:17
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога
Номер:
19982c84770540758b71150338b26e4d
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-29-004058-a.c1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
У Додатку № 1 до тендерної документації в переліку кваліфікаційних критеріїв міститься вимога:
Надати акт обстеження об'єктів
Здійснити попередній огляд території встановлення дитячих майданчиків та надати відповідні акти обстеження підписані відповідальними особами старостинського округу (староста відповідного старостату або директор закладу дошкільної освіти).
1. Обґрунтування порушення:
Звертаємо Вашу увагу, що така вимога є незаконною та дискримінуючи з огляду на наступне: встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати акт за підписом представника Замовника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акту огляду об'єктів є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання Замовник може не надати наведений вище акт, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників.
Ознайомитись з видами та об’ємами робіт учасник може з Технічної специфікації, що надається у складі Документації та відповідно до ч.1 ст. 23 Закону: Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Таким чином, необхідність огляду об’єкту є недоречною та обмежує коло потенційних учасників.
Відповідно до ч.1 ст. 12 Закону, електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій.
Огляд об'єкту потенційним учасником разом із Замовником до подання пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та погодженням Акту з результатами обстеження об'єкту надання послуг. Дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо огляду об'єкта та підписання за результатами зустрічі відповідного документа до моменту розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад. Встановлення Замовником вимоги, щодо надання учасником Акту з результатами обстеження об’єкта, підписаного учасником та Замовником до подання тендерних пропозицій, містить корупційні та дискримінаційні ознаки, оскільки безпосереднє підписання такого документа, та, як наслідок, і повнота тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від учасника, а напряму від самого Замовника.
Враховуючи вище зазначене, ця вимога має бути виключена з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.06.2023 13:31
Вирішення:
Доброго дня. Дискримінаційну вимогу розглянуто та взято до уваги. Враховуючи викладене вами обгрунтування вимоги Додатку 1 до тендерної документації в переліку кваліфікаційних критеріїв щодо здійснення попереднього огляду території встановлення дитячих майданчиків та надати відповідні акти обстеження підписані відповідальними особами старостинського округу (староста відповідного старостату або директор закладу дошкільної освіти), буде виключено з тендерної документації .
Статус вимоги:
Задоволено