-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 15110000-2 М’ясо (Печінка яловича заморожена 1 категорії.)
рішенням уповноваженої особи
Торги не відбулися
54 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 270.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 270.00 UAH
Період оскарження:
29.06.2023 11:14 - 04.07.2023 00:00
Вимога
Без відповіді
Вимога
Номер:
ec3f3838013a44e7a5f061fc9ac6a9ae
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-29-003257-a.a5
Назва:
Вимога
Вимога:
Вимога
щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
(у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
29.06. 2023р - КНП "ЗОКДЛ" ЗОР (далі — Замовник) оголосило процедуру закупівлі за ДК 021:2015-15110000-2 М’ясо (далі — Процедура закупівлі).
Після розгляду пропозиції ТОВ «ПРОДХАУС» 13 липня 2023 р. відповідно до опублікованого протоколу розгляду тендерних пропозицій № 189 від 13.07.2023 тендерним комітетом Комунальне некомерційне підприємство "Запорізька обласна клінічна дитяча лікарня" Запорізької обласної ради (скорочена назва - КНП "ЗОКДЛ" ЗОР) наша тендерна пропозиція була відхилена на підставі п.1 частини 2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
В Протоколі розгляду тендерних пропозицій від 13.07.2023 було зазначено, що тендерна пропозиція ТОВ «Продхаус» підлягає відхиленню з причини, що запропонований ним товар, а саме печiнка яловича не вiдповiдає вимогам Замовника, згідно Додатку №4 (Додатком №4 до тендерної документацii встановленi Технiчнi, якiснi та iншi характеристики предмета закупівлі, відповідно до яких, печінка яловичини, що закуповується, повинна відповідати - ДСТУ 4589:2006).
В складі своєї пропозиції учасник ТОВ «Продхаус» дійсно надано Декларацію виробника, в якій зазначено, що запропонований товар відповідає вимогам ТУ У 46.38.066-2000. В період подачі пропозиції ми задавали питання Замовнику, та уточнювали вимоги щодо відповідності Технічних та якісних характеристик, в своїй відповіді до закупівлі Замовник чітко відповів: «Шановний Учасник! Печінка яловича заморожена 1 категорії, повинна відповідати ДСТУ 1558-91 Напівфабрикати м’ясні та субпродуктові. Загальні технічні умови. А також ТУ.У та ГСТУ. Тому зміни до тендерної документації ми вносити не будемо.»
Саме тому ТОВ «Продхаус» виходячи з відповіді Замовника запропонував товар, який відповідає ТУ.У.
На відміну від державних стандартів (ДСТУ), технічні умови (ТУ) розробляє сам виробник, у випадку якщо на певний новий вид продукції взагалі не існує державних стандартів, або ж якщо йому потрібно розширити асортимент продукції, запровадити новітні розробки, вдосконалити технологічний процес, упаковку, приймати участь у тендерах тощо. Але сперечатися про те, яка продукція краща: виготовлена за ТУУ чи ДСТУ – не зовсім доречно, адже часто нові технології розвиваються швидше ніж розроблюються та приймаються національні нормативні акти головне, щоб виробник, що є власником ТУУ чітко дотримувався вимог, зазначених у національному, міждержавному, міжнародному нормативному документі і вказував достовірну інформацію на маркуванні.
Також, уважно вивчивши ДСТУ 1558-91, на який спирається Замовник, і не побачили де саме в цьому ДСТУ є печінка яловича. За цим ДСТУ виготовляють гуляш, печеню та інше.
Тому, вимагаємо відмінити рішення протоколу № 189 від 13.07.2023р., товар запропонований ТОВ «Продхаус» відповідає всім вимогам замовникам, зазначеним у Додатку 4 до Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 16.07.2023 22:19
- dsty_1558-91.pdf 16.07.2023 22:19
Дата подачі:
16.07.2023 22:19
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
9df39b5c782f43ddb20c80b897bbbaa2
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-29-003257-a.c4
Назва:
Вимога
Вимога:
Вимога
Відповідно до Протоколу № 192 від 14.07.23р Замовник Комунальне некомерційне підприємство "Запорізька обласна клінічна дитяча лікарня" Запорізької обласної ради (скорочена назва - КНП "ЗОКДЛ" ЗОР) визначає переможцем закупівлі UA-2023-06-29-003257-a ФОП «Усатенко, просимо звернути Вашу увагу на те, що Декларація виробника на продукцію печінка яловича заявлена від Постачальника ТОВ «Агропром-2010», але ми співпрацюємо с цим же Постачальником і знаємо, що його продукція виробляється лише за ТУ У.
Декларація виробника є сумнівною, сам номер ДСТУ скоріш за все відредагований в програмі редактора, бо ми маємо таку ж саму декларацію, від того самого Постачальника, тільки від іншого числа, де в товарі печінка яловича відсутній номер ДСТУ, а прописаний лише номер ТУ У (декларація додається до скарги). Також в ній не приписано категорія товару, а саме 1 категорія, яку вимагав Замовник в своїх технічних вимогах до товару.
Виходячи зі вищевикладеного вимагаємо замовнику відхилити пропозицію ФОП Усатенко.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога — Усатенко.pdf 16.07.2023 21:15
- Декларація печінка.pdf 16.07.2023 21:15
- Протокол відхилення 18.07.2023 11:42
Дата подачі:
16.07.2023 21:15
Вирішення:
не відповідає встановленим технічнім, якіснім та іншим характеристикам предмета закупівлі.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога
Номер:
c3c0cfdf61f24529aa8c1e2892e6155b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-29-003257-a.c3
Назва:
Вимога
Вимога:
Вимога
на рішення про відхилення пропозиції учасника відкритих торгів
13 липня 2023 р. відповідно до опублікованого протоколу розгляду тендерних пропозицій № 189 від 13.07.2023 тендерним комітетом Комунальне некомерційне підприємство "Запорізька обласна клінічна дитяча лікарня" Запорізької обласної ради (скорочена назва - КНП "ЗОКДЛ" ЗОР) була відхилена тендерна пропозицію ТОВ «Продхаус» на підставі п.1 частини 2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
В Протоколі розгляду тендерних пропозицій від 13.07.2023 було зазначено, що тендерна пропозиція підлягає відхиленню з причини, що пропонований товар, а саме печiнка яловича не вiдповiдає вимогам Додатку №4 (Додатком №4 до тендерної документацii встановленi Технiчнi, якiснi та iншi характеристики предмета закупівлі, відповідно до яких, печінка яловичини, що закуповується, повинна відповідати - ДСТУ 4589:2006).
В складі своєї пропозиції учасник ТОВ «Продхаус» дійсно надано Декларацію виробника, в якій зазначено, що запропонований товар відповідає вимогам ТУ У 46.38.066-2000. В період подачі пропозиції ми задавали питання Замовнику, та уточнювали вимоги щодо відповідності Технічних та якісних характеристик, в своїй відповіді до закупівлі Замовник чітко відповів «Шановний Учасник! Печінка яловича заморожена 1 категорії, повинна відповідати ДСТУ 1558-91 Напівфабрикати м’ясні та субпродуктові. Загальні технічні умови. А також ТУ.У та ГСТУ. Тому зміни до тендерної документації ми вносити не будемо.»
Саме тому ТОВ «Продхаус» виходячи з відповіді Замовника запропонував товар, який відповідає ТУ.У.
На відміну від державних стандартів (ДСТУ), технічні умови (ТУ) розробляє сам виробник, у випадку якщо на певний новий вид продукції взагалі не існує державних стандартів, або ж якщо йому потрібно розширити асортимент продукції, запровадити новітні розробки, вдосконалити технологічний процес, упаковку, приймати участь у тендерах тощо. Але сперечатися про те, яка продукція краща: виготовлена за ТУУ чи ДСТУ – не зовсім доречно, адже часто нові технології розвиваються швидше ніж розроблюються та приймаються національні нормативні акти головне, щоб виробник, що є власником ТУУ чітко дотримувався вимог, зазначених у національному, міждержавному, міжнародному нормативному документі і вказував достовірну інформацію на маркуванні.
Також, уважно вивчивши ДСТУ 1558-91, на який спирається замовник, і не побачили де саме в цьому ДСТУ є печінка яловича.
Тому, вимагаємо відмінити рішення протоколу № 189 від 13.07.2023р., товар запропонований ТОВ «Продхаус» відповідає всім вимогам замовникам, зазначеним у Додатку 4 до Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога щодо рішення дискваліфікації.pdf 16.07.2023 21:11
Дата подачі:
16.07.2023 21:11
Опис причини скасування:
доповнення
Дата скасування:
16.07.2023 22:10
Вимога
Залишено без розгляду
Внесення змін до тендерної документації
Номер:
9838e0b5d424495691fe7aa3a0c44cc5
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-29-003257-a.b2
Назва:
Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Доброго дня, шановий Замовнику! Додатком №4 до тендерної документації встановлено вимоги щодо надання наступних документів:
1. Скановану копію акту складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, яким підтверджується дотримання оператором ринку вимог нормативно-правових актів та без наявних невідповідностей та порушень діючого законодавства стосовно потужностей зазначених Учасником та виданого компетентним органом не раніше другого півріччя 2022 року;
2. Скановану копію акту санітарно-гігієнічного обстеження об’єкта за формою № 315/0, складеного згідно з наказом Міністерства охорони здоров’я України №160 від 11.07.2000 року (зі змінами згідно з наказом Міністерства охорони здоров'я України від 12.07.2007 р. N 399), виданого компетентним органом, виданий не раніше другого півріччя 2022 року.
Вказані вище акти:
- по-перше, не є обов’язковими для отримання та надаються виключно з ініціативи Отримувача;
- по-друге, отримання цих актів не передбачає періодичності. Тобто, їх не потрібно отримувати кожного року або кожного півріччя. Отримавши вказані акти одного разу підприємству не потрібно їх оновлювати або отримувати повторно.
Отже, не ясно чим користувався Замовник, коли встановив вимогу щодо періоду видачі актів, та яка різниця між актами, отриманими учасниками у першому півріччі 2022 року, та отриманими у другому півріччі 2022 року.
У зв’язку з вищезазначеним, наполягаємо що вимога Замовника стосовно періоду видачі обох актів: «не раніше другого півріччя 2022 року» - є дискримінаційною та порушує права інших можливих учасників, які мають такі ж документи, але отримані у іншому періоді (особливо з огляду на те, що протягом другого півріччя 2022 року видача таких актів була призупинена у зв’язку з припиненням проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду на період воєнного стану згідно ПКМУ від 13.03.2022р. № 303 "Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану"), окрім тих, на користь яких ця вимога прописана, наприклад, потенційного учасника ФОП "Усатенко Інна Федорівна".
На підставі викладеного, прошу внести зміни до тендерної документації та скасувати вимоги щодо обмеження періоду видачі зазначених актів.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь 06.07.2023 14:28
Дата подачі:
03.07.2023 21:28
Вирішення:
Шановний Учасник!
Вказані акти:
- по-перше, згодна, не є обов’язковими , але Замовник має право вимагати від Постачальника ті документи, які на його думку дозволяють отримання продуктів харчування вищої якості.
-по –друге, Акт санітарно-епідеміологічного обстеження об'єкта є одним із основних документів, що підтверджують відповідність об'єкта вимогам чинних санітарних норм та правил. Наявність акта санітарно-епідеміологічного обстеження та протоколів лабораторних досліджень показників безпеки діяльності підприємства дозволяє бути впевненим у безпеці наслідків діяльності підприємства для життя та здоров'я, та своєчасно реагувати на можливе виникнення відхилень, тим самим забезпечуючи стабільну роботу підприємства та гарантуючи якість продуктів харчування, хороше ім'я та репутацію.
Тому в умовах воєнного стану за рік може бути багато змін. І Замовник бажає бути впевненим, що продукти харчування, які він планує получити від Постачальника, будуть відповідної якості та будуть відповідати вимогам Замовника. В останній час деякі Постачальники почали порушувати правила зберігання та постачання продукції.
За рекомендацією Територіального органу Держпродспоживслужби ми додали додаткові вимоги.
Ця вимога прописана ні заради когось, а заради отримання продуктів харчування вищої якості. Наступного разу ще й потрібно додавати акти не відповідності Постачальників, які не зовсім сумлінно виконують свої обов’язки.
А що до ПКМУ від 13.03.2022р. № 303 "Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану", то були внесені зміни: «За наявності загрози, що має негативний вплив на права, законні інтереси, життя та здоров’я людини, захист навколишнього природного середовища та забезпечення безпеки держави, а також для виконання міжнародних зобов’язань України протягом періоду воєнного стану дозволити здійснення позапланових заходів державного нагляду (контролю) на підставі рішень центральних органів виконавчої влади, що забезпечують формування державної політики у відповідних сферах.»
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
07.07.2023 10:00
Вимога
Залишено без розгляду
Внесення змін до тендерної документації
Номер:
0032618f0dae4a4c8d00b71d928c8ccc
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-29-003257-a.c1
Назва:
Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовник, товар Печінка яловича заморожена 1 кат. виробляється за ТУ У, в своїй тендерній документації Ви пишите, що товар повинен відповідати ДСТУ. Просимо внести зміни до технічних вимог тендерної докумпентації, де буде зазначено що товар повинен відповідати ТУ У
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь 06.07.2023 14:11
Дата подачі:
03.07.2023 21:06
Вирішення:
Шановний Учасник!
Печінка яловича заморожена 1 категорії, повинна відповідати ДСТУ 1558-91 Напівфабрикати м’ясні та субпродуктові. Загальні технічні умови. А також ТУ.У та ГСТУ. Тому зміни до тендерної документації ми вносити не будемо.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
07.07.2023 10:00