• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Медичні матеріали (шприци, системи, каннюлі)

Завершена

41 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 205.00 UAH
Період оскарження: 16.02.2018 18:28 - 01.03.2018 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 3cd1cbc3753440b8abce21d7ba88c0bd
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-16-002596-c.a1
Назва: Вимога
Вимога:
КП «2-га міська лікарня м. Кременчука» ВИМОГА про внесення змін до тендерної документації (закупівля №2141535, номер тендеру у ЦБД UA-2018-02-16-002596-c 16.02.2018 року було опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів із закупівлі: 33141000-0 Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування. Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є: Торгова назва Одиниця виміру Кількість 1 Голка для п/к КВ- 3 шт. 5 2 Канюля в/в G-16 шт. 20 3 Канюля в/в G-18 шт. 200 4 Канюля в/в G-20 шт. 90 5 Канюля в/в G-22 шт. 70 6 Канюля в/в G-24 шт. 15 7 Канюля в/в G-26 шт. 15 8 Канюля назальна неонатальна шт. 5 9 Катетер п/к КВ-3 2,0*1,4 шт. 5 10 Пристрій для в/в вливань інфузійних розчинів ПР шт. 1300 11 Пристрій для в/в вливань крові та її замінників ПК шт. 200 12 Перфузійний пристрій «Метелик» №23 шт 120 13 Одноразова система для вливання інфузійних розчинів (4-ходова)- повинна мати 4 регулятора швидкості потоку, 4 голки для підключення у флакони, підходити до в/в канюлі та мати тип з’єднання Луер Локк шт 10 14 Шприц 100,0 шт. 5 15 Шприц 20,0 з голкою шт. 2200 16 Шприц 10,0 з голкою шт. 2800 17 Шприц 5,0 з голкою шт. 10000 18 Шприц 2,0 з голкою шт. 8000 19 Шприц 1,0 з голкою шт. 700 25760 ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі: Пристрій для в/в вливань інфузійних розчинів ПР шт. 1300 Пристрій для в/в вливань крові та її замінників ПК шт. 200 Шприц 100,0 шт. 5 Шприц 20,0 з голкою шт. 2200 Шприц 10,0 з голкою шт. 2800 Шприц 5,0 з голкою шт. 10000 Шприц 2,0 з голкою шт. 8000 Шприц 1,0 з голкою шт. 700 згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі. Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі. Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників. Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі. Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників. Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», - ВИМАГАЄМО: Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі № 2141535, номер тендеру у ЦБД UA-2018-02-16-002596-c шляхом виділення в окремий лот найменувань предмету закупівлі, а саме: Пристрій для в/в вливань інфузійних розчинів ПР шт. 1300 Пристрій для в/в вливань крові та її замінників ПК шт. 200 Шприц 100,0 шт. 5 Шприц 20,0 з голкою шт. 2200 Шприц 10,0 з голкою шт. 2800 Шприц 5,0 з голкою шт. 10000 Шприц 2,0 з голкою шт. 8000 Шприц 1,0 з голкою шт. 700 , які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». З повагою, Голова правління Б.В.Подгорний
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь на скаргу висвітлено в листі, який додається
Статус вимоги: Відхилено