• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Встановлення системи пожежної сигналізації, системи мовного оповіщення про пожежу та системи управління евакуюванням (в т.ч. покажчиків напряму евакуювання) в Митницькій гімназії Васильківської міської ради за адресою: вул. Миру, 2-а, с. Митниця, Київська обл.

Завершена

798 614.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 993.07 UAH
Період оскарження: 28.06.2023 17:38 - 09.08.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога до учасників процедури закупівлі

Номер: f1e86b9f28d047e195db9a821afbb7cc
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-28-011542-a.c3
Назва: Дискримінаційна вимога до учасників процедури закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі, відповідно до Додатку 2 тендерної документації ви вимагаєте від учасників надати: оригінали Сертифікатів, що підтверджують дію на підприємстві стандартів: - ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 Інформаційні технології. Методи захисту cистеми управління інформаційною безпекою. Вимоги (ISO/IEC 27001:2013; Cor 1:2014, IDT) Стандарти інформаційної безпеки, згідно сертифікату ISO/IEC 27001:2013 та ДСТУ ISO/ IEC 27001:2015 розроблені за допомогою НБУ (національного банку України). Це адаптовані європейські стандарти з інформаційної безпеки, яких зобов’язані дотримуватись лише Українські банки задля захисту інформації. Замовником оголошено процедуру закупівлі "Встановлення системи пожежної сигналізації, системи мовного оповіщення про пожежу та системи управління евакуюванням (в т.ч. покажчиків напряму евакуювання). Вищезазначений сертифікат відповідності, який вимагається Замовником надати Учасниками в своїй тендер-ній пропозиції не має жодного відношення до даної закупівлі та не впливає, а ні на кваліфікаційні критерії предмету закупівлі, а також не дає Замовнику ніяких додаткових гарантій. Також вимога щодо надання учасниками сертифікату відповідності ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 (ISO/ IEC 27001:2013) була неодноразово визнана, як дискримінаційна постійно діючою комісією АМКУ: В якості доказу(ів) надаємо: - рішення колегії АМКУ № 4063 від 03.03.2021р.; - рішення колегії АМКУ № 361 від 11.01.2023р. (питання №4); - рішення від 28.03.2023 № 3835 (питання 3). Наполягаємо на видалені даної дискримінаційної вимоги та не обмежувати навмисно потенційну кількість учасників процедури закупівлі. В випадку ігнорування нашої вимоги ми будемо звертатися до відповідних контролюючих органів, щодо даної процедури закупівлі.
Вирішення: Доброго дня, шановний Учаснику! В Додатку 2 Тендерної документації «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції» дійсно передбачена вимога, щодо надання одного з сертифікатів старого або нового зразка, відповідно до дати видачі даного сертифікату та недопущення дискримінації за терміном «ISO/IEC 27001:2013 «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи менеджменту інформаційної безпеки. Вимоги»/ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи управління інформаційною безпекою. Вимоги» дана вимога не є дискримінаційною. Наша правова позиція ґрунтується на чинному законодавстві та відповідних рішеннях антимонопольного комітету. Вимушені наголосити, що практика АМКУ не є прецедентною та кожна справа розглядається окремо відповідно до викладених обставин та вимог, так Замовником уважно проаналізовано надані вами Рішення АМКУ та проаналізовано Рішення № 4063-р/пк-нз від 03.03.2021р. з якого чітко вбачається позиція Колегії відносно даного питання, а саме, що даний стандарт не повинен відноситись до постачальників оптовою торгівлею твердим, рідким, газоподібним паливом, натомість наголошуємо, що даний стандарт на час військового стану є важливим та необхідним для Виконавців з виконання робіт монтажу систем управління евакуюванням людей (в частині оповіщення про пожежу) та наголошуємо, що відповідно до останніх змін дана система інтегрується з оповіщенням про «повітряну тривогу», тому виконавець повинен убезпечити власну цифрову систему для недопущення передачі вірусної інформації на програмоване обладнання систем оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей. Також повідомляємо, що відповідно до ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" п.3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Наявність вищезазначеного сертифікату не заборонена чинним законодавством України.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога до учасників процедури закупівлі

Номер: 728e2e7e27a641f0a07ed2cba50d65dc
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-28-011542-a.a2
Назва: Дискримінаційна вимога до учасників процедури закупівлі
Вимога:
Дана вимога є дискримінаційною та незаконною, оскільки участь у процедурі закупівлі НЕ можуть прийняти участь Учасники, які мають майже всі можливі існуючі сертифікати відповідності ДСТУ ISO, які розроблені, затверджені та є діючими на території України Проте, відповідно до вимог тендерної документації Замовника торгів, вищезазначених сертифікатів відповідності ДСТУ ISO вам, як Замовнику процедури закупівлі замало. Також слід зауважити, що отримання додатково інших Сертифікатів НЕ передбачено чинним законодавством України та НЕ є необхідністю для підтвердження якості послуг, що передбачені вимогами тендерної документації. І хоча, необхідна кількість сертифікатів НЕ визначається Законом України «Про публічні закупівлі», Ви як Замовник явно та навмисно ЗВУЖУЄТЕ коло потенційних учасників процедури закупівлі, створюючи дискримінаційні умови для учасників торгів, чим порушуєте основні принципи здійснення публічних закупівель, щодо недискримінації учасників та навмисно "спотворює" майбутні результати тендеру. Враховуючи викладене, наведені вище вимоги Документації в частині надання сертифікату на систему менеджменту соціальної відповідальності SA 8000:2014 ніяким чином НЕ стосуються предмета закупівлі, що не дає можливості учасникам належним чином сформувати свої тендерні пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, а також і до нас, як до потенційних учасників процедури закупівлі. Окрім того Замовником процедури закупівлі в тендерній документації чітко зазначене наступне - Технічне завдання встановлюється у відповідності до положень ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі з урахуванням положень ч.5 даної статті в частині сертифікатів, тобто сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації, в будь-якому випадку необхідні підтвердження визначені в умовах цієї тендерної документації. Також вимога, щодо надання учасниками сертифікату відповідності - SA 8000:2014 була визнана, як дискримінаційною рішенням постійно діючої колегії АМКУ №2926 від 09.03.2023р. (питання №2). Додаємо, як доказ до вимоги. Наполягаємо на видалені повністю дискримінаційної вимоги до учасників процедури закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня, шановний Учаснику! В Додатку 2 Тендерної документації дійсно передбачено, що «на підтвердження відповідності міжнародним стандартом, що встановлює соціальну відповідальність і зобов'язання організацій перед персоналом і всім суспільством, що визначає умови впровадження соціальних якостей надання роботи Учасник надає виданий на його ім’я сертифікат на систему менеджменту соціальної відповідальності SA 8000-2014 «Соціальна відповідальність». Дана вимога не є чимось дивним та дискримінаційним, наша правова позиція ґрунтується на чинному законодавстві, (відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації) та відповідних рішеннях АМКУ вимушені наголосити, що дана практика не є прецедентною та кожна справа розглядається окремо відповідно до викладених обставин та вимог, так, згідно Рішення №17326-р/пк-пзвід 15.09.2020, Скаржник намагався підвести певні норми законодавства під власні потреби маніпулюючи окремими статтями законодавства, цитуємо: «У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне: Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій Документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій Документації, зокрема, інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами Документації. Додаток 3 документації містить інші документи, які надаються в складі Пропозиції. Відповідно до пункту 19 додатку 3 Документаціхї учасником у складі Документації подається, зокрема, сертификат SA 8000-2014 на систему менеджменту соціальної відповідальності стосовно: - електромонтажних робіт; - інших спеціальних будівельних робіт, н.в.і.у; - обслуговування систем безпеки. Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови Документації, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.» Також наголошуємо, що відповідно до ч.6. ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» «У разі якщо орган оскарження за результатами розгляду скарги приймає рішення про задоволення або часткове задоволення такої скарги, залишає її без розгляду у випадку, якщо замовником відповідно до цього Закону усунуто порушення, зазначені в скарзі, або приймає рішення про припинення розгляду скарги у випадку, якщо замовником відповідно до цього Закону усунуто порушення, зазначені в скарзі, плата за подання скарги повертається суб’єкту оскарження, а в інших випадках - перераховується до Державного бюджету України.».
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

Скарга на неправомірні та дискримінаційні вимоги тендерної документації

Номер: 8264e4e577aa4f6e96235248e6c7641a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-28-011542-a.b1
Назва: Скарга на неправомірні та дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга:
Скарга на неправомірні та дискримінаційні вимоги тендерної документації
Дата розгляду скарги: 18.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.07.2023 21:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.07.2023 15:22
Дата виконання рішення Замовником: 07.08.2023 16:34
Коментар замовника щодо усунення порушень: В тендерну документацію внесено зміни з метою виконнання рішення АМКУ
Автор: ТОВ "ТОП ФАЄР", Михайло Подоляк +380976619363 topfire2022@ukr.net