• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Поточний ремонт коридору Щирецької ЗЗСО I-III ступенів Щирецької селищної ради Львівського району Львівської області у смт.Щирець по вул.Адермаха,22 корпус 1» (Код за ДК 021:2015 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)

Завершена

369 553.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 847.77 UAH
Період оскарження: 28.06.2023 16:38 - 03.07.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінація учасників

Номер: f35798e31c5549e3b10330dd9d8201e4
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-28-010865-a.c3
Назва: Дискримінація учасників
Вимога:
ВИМОГА Відповідно до сталої практики АМКУ вимога про обов'язкове оформлення Протоколу (акту) огляду об’єкта, підписання його представниками Замовника та подання Учасниками у складі документів тендерної пропозиції визначена як ДИСКРИМІНАЦІЙНА та така, що НЕ відповідає Закону "Про публічні закупівлі". РІшення АМКУ № 5567-р/пк-пз від 27.04.2023р. "У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Додаток 2 містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі. Обов’язковою умовою для Учасників є ознайомлення з об’єктом проведення робіт, що підтверджується поданим в складі тендерної пропозиції актом із зазначенням назви об’єкту, дати ознайомлення, посади та ПІП представників Замовника та Учасника, та скріплений підписами та печатками Сторін. З підстав, незалежних від учасника, представники Замовника можуть не допустити учасника до відвідування об’єкта проведення робіт та не підписати вищенаведений акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення Пропозицій таких учасників, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині." З ПОВАГОЮ…
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день, шановний учасник! За результатами розгляду вашого звернення повідомляємо наступне. Законодавство України не містить визначення дискримінаційних вимог. Але в юридичній практиці прийнято вважати, що дискримінація — це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Замовник уже раніше надавав відповідь про те, що усі без виключення потенційні учасники цієї закупівлі повинні здійснити обстеження об’єкта. Можливість обстеження об’єкта з метою вивчення учасником можливості виникнення ризиків на об’єкті будівництва та з метою врахування цих ризиків у договірній ціні передбачена КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва». Відтак, усі учасники перебувають у рівних умовах. Дискримінаційність чи недискримінаційність вимоги встановлюється у кожній конкретній закупівлі окремо, тому орієнтуватись на наведене вами рішення АМКУ ми не можемо, бо очевидно що в тій закупівлі інші вихідні дані та обставини. Потрібно зазначити, що об’єктивну неможливість обстежити об’єкт потрібно довести. Із вашого звернення незрозуміло чому саме ви не можете цього зробити.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 06.07.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Закон не діє

Номер: 8573f91e88144d84996dd5f246a2d2f1
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-28-010865-a.b2
Назва: Закон не діє
Вимога:
Ще раз на бездіяльність Замовника нехтування Закону про не зустріч між Замовником та Учасником до аукціону. З метою перевірки всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції, розрахунку ціни пропозиції та підписання договору підряду, учасникам пропонується обстежити об’єкт в період уточнень (звернення за роз’ясненнями), на якому мають бути виконані роботи/надати послуги. У складі пропозиції Учасник повинен надати Акт обстеження об’єкта, підписаний Замовником та представником учасника. Ваша вимога нам з Вами Замовником зустрічатись і підписувати акт оглядин до аукціону взагалі суперечить Законності , бо проходить конфлікт інтересів і не хочу Вам прописувати півтори сторінки що саме порушується: відповідно п.4 ч.1 ст.5 та ч.5 ст.14 Закону визначено принципи і вимоги здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників. Вимогою щодо подання у складі цінової пропозиції акту огляду об'єкту Замовник розкриває коло потенційних учасників закупівлі. Після викриття кола потенційних учасників Замовник не може об'єктивно гарантувати конфіденційність участі кожного з учасників, що в свою чергу суперечить вище зазначеній нормі Закону. Крім того присутній той фактор, котрий порушує принцип недискримінації учасників, адже згадана вимога звужує коло потенційних учасників, локація яких віддалена від Замовника (ускладнений візит часовими і просторовими факторами).Також витрати на трансфер для огляду об'єкту не відшкодовується та не закладається у витрати. п.6 ч.1 ст. 5 Закону декларується принцип запобігання корупційним діям і зловживанням. На етапі підготовки пропозицій учасників до електронного аукціону, вимогою щодо подання у складі цінової пропозиції акту огляду об'єкту Замовник суперечить цьому принципу. 2. Згідно ч.5 ст.11 Закону визначення або призначення уповноваженої особи не повинно створювати конфлікт інтересів між інтересами Замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, наявність якого може вплинути на об'єктивність і не упередженість ухвалення рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Зважаючи на вимогу , з урахуванням ч.5 ст.11 для Замовника (уповноваженої особи) відсутність акту огляду об'єкту не є підставою для відхилення пропозиції учасника. 3. Відповідно ч. 4 ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі" відносини, пов'язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватись іншим законами, крім випадків встановлених цим Законом. Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації Замовника про складання двохстороннього акту обстеження об'єкту до електронного аукціону, є необ'єктивною, більше того порушує Закон України "Про публічні закупівлі" (зокрема ч.4 ст.3; п.4 та п.6 ч.1 ст.5; ч.5 ст.11; ч.5 ст140 і мала б бути виключена з ТД Замовника. Отож , при оцінці пропозиції учасників на відповідність кваліфікаційним вимогам, відсутність у складі пропозиції учасника акту обстеження об'єкту, не є підставою для відхилення пропозиції учасника. З ПОВАГОЮ...
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день, шановний учасник! Відповідь на ідентичне звернення вже була надана раніше. Згідно із технічним завданням (додаток №2 до тендерної документації) була встановлена вимога про здійснення потенційними учасниками обстеження фактичного стану об’єкта. Вимога встановлювалася з урахуванням об’ємів та стислих строків виконання робіт. Роботи потрібно виконати до початку навчального року. Усі учасники перебувають в однакових умовах, адже усі учасники, які бажають взяти участь у закупівлі однаково повинні прибути на об’єкт та обстежити його. Обстеження потенційним учасником об’єкта не гарантує подальшу участь такого учасника в торгах. Водночас необстеження об’єкту може призвести до подальшої неспроможності підрядника вчасно та якісно виконати роботи. Можливість обстеження об’єкта з метою вивчення учасником можливості виникнення ризиків на об’єкті будівництва та з метою врахування цих ризиків у договірній ціні передбачена КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 06.07.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Суперечить Закону

Номер: 3bbadc6a76c14f1f87e1996b7080331c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-28-010865-a.c1
Назва: Суперечить Закону
Вимога:
З метою перевірки всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції, розрахунку ціни пропозиції та підписання договору підряду, учасникам пропонується обстежити об’єкт в період уточнень (звернення за роз’ясненнями), на якому мають бути виконані роботи/надати послуги. У складі пропозиції Учасник повинен надати Акт обстеження об’єкта, підписаний Замовником та представником учасника. Ваша вимога нам з Вами Замовником зустрічатись і підписувати акт оглядин до аукціону взагалі суперечить Законності , бо проходить конфлікт інтересів і не хочу Вам прописувати півтори сторінки що саме порушується: відповідно п.4 ч.1 ст.5 та ч.5 ст.14 Закону визначено принципи і вимоги здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників. Вимогою щодо подання у складі цінової пропозиції акту огляду об'єкту Замовник розкриває коло потенційних учасників закупівлі. Після викриття кола потенційних учасників Замовник не може об'єктивно гарантувати конфіденційність участі кожного з учасників, що в свою чергу суперечить вище зазначеній нормі Закону. Крім того присутній той фактор, котрий порушує принцип недискримінації учасників, адже згадана вимога звужує коло потенційних учасників, локація яких віддалена від Замовника (ускладнений візит часовими і просторовими факторами).Також витрати на трансфер для огляду об'єкту не відшкодовується та не закладається у витрати. п.6 ч.1 ст. 5 Закону декларується принцип запобігання корупційним діям і зловживанням. На етапі підготовки пропозицій учасників до електронного аукціону, вимогою щодо подання у складі цінової пропозиції акту огляду об'єкту Замовник суперечить цьому принципу. 2. Згідно ч.5 ст.11 Закону визначення або призначення уповноваженої особи не повинно створювати конфлікт інтересів між інтересами Замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, наявність якого може вплинути на об'єктивність і не упередженість ухвалення рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Зважаючи на вимогу , з урахуванням ч.5 ст.11 для Замовника (уповноваженої особи) відсутність акту огляду об'єкту не є підставою для відхилення пропозиції учасника. 3. Відповідно ч. 4 ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі" відносини, пов'язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватись іншим законами, крім випадків встановлених цим Законом. Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації Замовника про складання двохстороннього акту обстеження об'єкту до електронного аукціону, є необ'єктивною, більше того порушує Закон України "Про публічні закупівлі" (зокрема ч.4 ст.3; п.4 та п.6 ч.1 ст.5; ч.5 ст.11; ч.5 ст140 і мала б бути виключена з ТД Замовника. Отож , при оцінці пропозиції учасників на відповідність кваліфікаційним вимогам, відсутність у складі пропозиції учасника акту обстеження об'єкту, не є підставою для відхилення пропозиції учасника. З ПОВАГОЮ...
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день, шановний учасник! За результатами розгляду вашого звернення повідомляємо наступне. Згідно із технічним завданням (додаток №2 до тендерної документації) була встановлена вимога про здійснення потенційними учасниками обстеження фактичного стану об’єкта. Вимога встановлювалася з урахуванням об’ємів та стислих строків виконання робіт. Роботи потрібно виконати до початку навчального року. Усі учасники перебувають в однакових умовах, адже усі учасники, які бажають взяти участь у закупівлі однаково повинні прибути на об’єкт та обстежити його. Обстеження потенційним учасником об’єкта не гарантує подальшу участь такого учасника в торгах. Водночас необстеження об’єкту може призвести до подальшої неспроможності підрядника вчасно та якісно виконати роботи. Можливість обстеження об’єкта з метою вивчення учасником можливості виникнення ризиків на об’єкті будівництва та з метою врахування цих ризиків у договірній ціні передбачена КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 06.07.2023 00:00