-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Персональний мобільний відеореєстратор моделі DMT 9, індивідуальний пристрій зарядження для персонального мобільного відеореєстратора моделі DMT 9
Персональний мобільний відеореєстратор моделі DMT 9, індивідуальний пристрій зарядження для персонального мобільного відеореєстратора моделі DMT 9
Завершена
187 520.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 937.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 937.60 UAH
Період оскарження:
22.02.2018 13:34 - 28.02.2018 13:35
Вимога
Відхилено
Оскарження безпідставнкого визначення переможцем учасника з підробленою документацією
Номер:
47273ad61a694ad29cb544575cbbadd0
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-22-001091-c.c2
Назва:
Оскарження безпідставнкого визначення переможцем учасника з підробленою документацією
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником – Головним Управлінням Держпродспоживслужби в Луганській області було проведено закупівлю ID UA-2018-02-22-001091-c (Персональний мобільний відеореєстратор моделі DMT 9, індивідуальний пристрій зарядження для персонального мобільного відеореєстратора моделі DMT 9).
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 2 учасника:
1. ТОВ «НК ІТ-ПРОЕКТ».
2. ФОП «КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ».
Замовник визначив переможцем торгів ТОВ «НК ІТ-ПРОЕКТ» із сумою за результатом аукціону 169996,80 грн. Детально ознайомившись з пропозицією учасника ТОВ «НК ІТ-ПРОЕКТ», встановлено, що у складі пропозиції ТОВ «НК ІТ-ПРОЕКТ» наявний підроблений документ – висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 07.12.2017 року (файл СертифікатиDMT9.pdf). В тексті вказаного документу, завіреного «згідно з оригіналом» посадовою особою ТОВ «НК ІТ-ПРОЕКТ» Хованцем А.Г. на сторінці 1 вказано, що «Заявник експертизи: ФОП Кириченко Антон Володимирович». Тобто ТОВ «НК ІТ-ПРОЕКТ», у складі власної пропозиції подав підроблений (вироблений з висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, проведеної на моє, ФОП Кириченко А.В., замовлення) висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, який завірив нібито «згідно з оригіналом» своїм підписом та печаткою підприємства Генеральний директор ТОВ «НК ІТ-ПРОЕКТ» Хованець А.Г.. Таким чином, Хованець А.Г. вчинив злочини, передбачені ч.2. ст. 358 та ч.1 ст. 190 КК України. Звісно, ніякого оригіналу справжнього висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи відеореєстраторів DMT від 07.12.2017 року, виконаного на моє замовлення, у ТОВ «НК ІТ-ПРОЕКТ» не має. Оригінал справжнього висновку готов надати правоохоронним органам на першу ж вимогу.
Надання у складі власної тендерної пропозиції ТОВ «НК ІТ-ПРОЕКТ» підробленого документу ставить під сумнів достовірність інших документів, наданих ТОВ «НК ІТ-ПРОЕКТ».
Пуктом 9.2 Наказу ДП “Зовнішторгвидав” №35 “Про порядок здійснення допорогових закупівель” встановлено, що однією з підстав дискваліфікації є - невідповідність пропозиції Учасника умовам Закупівлі. Згідно додатку 2 Оголошення для проведення закупівлі через систему електронних торгів учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції документи, що необхідні для підтвердження якості товару. Оскільки ТОВ «НК ІТ-ПРОЕКТ» не надав справжнього документу для підтвердження якості товару, враховуючи шахрайські дії учасника, Замовник зобов'язаний був дискваліфікувати учасника ТОВ “НК ІТ-ПРОЕКТ”. Підроблений ТОВ «НК ІТ-ПРОЕКТ» документ не може бути підтвердженням якості товару.
До того ж, здійснивши акцепт пропозиції ТОВ «НК ІТ-ПРОЕКТ», Замовник сприяє скоєним посадовою особою ТОВ «НК ІТ-ПРОЕКТ» злочинам.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому.
Керуючись вищенаведеним, вважаю кваліфікацію ТОВ «НК ІТ-ПРОЕКТ» безпідставною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Замовника закупівлі ID UA-2018-02-22-001091-c - скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ТОВ «НК ІТ-ПРОЕКТ», дискваліфікувати ТОВ «НК ІТ-ПРОЕКТ» та перейти до розгляду пропозиції іншого учасника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.03.2018 13:11
Вирішення:
Головне управління Держпродспоживслужби в Луганській області розглянувши Вашу вимогу про усунення порушення у процесі проведення закупівлі (номер вимоги UA-2018-02-22-001091-c.с2 від 14.03.18), повідомляє наступне:
1. Щодо Вашого твердження стосовно наданого ТОВ “НК ІТ-ПРОЕКТ” в складі поданої пропозиції підробленого, на Вашу думку, висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Головне управління Держпродспоживслужби в Луганській області діє відповідно до Конституції України, законів України та Положення про Головне управління Держпродспоживслужби в Луганській області, затвердженого наказом Держпродспоживслужби від 14.08.2017 № 673, і до компетенції Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області не відноситься повноваження щодо кваліфікації дій згідно Кримінального кодексу України.
2. Стосовно викладених у Вашій вимозі сумнівів щодо достовірності інших документів наданих ТОВ “НК ІТ-ПРОЕКТ”.
Документи надані у складі пропозиції є чинними на дату проведення процедури закупівлі і в Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області відсутні правові підстави вважати їх нікчемними (недійсними).
3. Щодо Вашої вимоги дискваліфікувати Учасника Головне управління Держпродспоживслужби в Луганській області вважає, що підстави дискваліфікації відсутні з наступних причин:
- по-перше, Учасник надав всі необхідні документи відповідно до кваліфікаційних вимог зазначених в оголошенні, достовірність яких була перевірена в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
- по-друге, при розгляді пропозиції ТОВ “НК ІТ-ПРОЕКТ” тендерний комітет Головного управляння Держпродспоживслужби в Луганській області не брав до уваги Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, так як він не вимагався в кваліфікаційних вимогах. Відповідно до Постанови КМУ від 05.10.2011 №1031 "Деякі питання здійснення державного контролю товарів, що переміщуються через митний кордон України" відєореєстратори не входять до переліку товарів, що підлягають державному санітарно-епідеміологічному контролю у разі переміщення їх через митний кордон України. Для підтвердження якості товару Учасник надав Сертифікат експертизи типу та Декларацію про відповідність.
Виходячи з вищевикладеного, у Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області відсутні правові підстави для скасування рішення щодо визначення переможцем ТОВ “НК ІТ-ПРОЕКТ”, дискваліфікації даного Учасника та переходу для розгляду пропозиції іншого Учасника. Ваша вимога Головним управлінням Держпродспоживслужби в Луганській області відхилена.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Змінити ТЗ
Номер:
4e167a7ea3f649b581e6fb3a537636df
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-22-001091-c.c1
Назва:
Змінити ТЗ
Вимога:
Внести зіми в ТЗ оскільки Вами не перетбачено еквіваленту товару з тами ж або покращеними характеристики. А дана вимога обмежує коло учасників закупів та дискримінує нас як учасника!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.02.2018 11:19
Вирішення:
Головне управління Держпродспоживслужби в Луганській області розглянувши Вашу вимогу про усунення порушення у процесі проведення закупівлі (номер вимоги UA-2018-02-22-001091-c.с1 від 23.02.18 р.), повідомляє наступне.
Вартість предмету закупівлі (номер закупівлі UA-2018-02-22-001091-c) не перевищує вартісні межі, встановлені в абзаці 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 р. № 922-VІІІ (далі - Закон). А отже, її проведення регламентується Порядком здійснення допорогових закупівель, який затверджено наказом ДП “Зовнішторгвидав України” (наказом Мінекономрозвитку від 26.07.2016 №1220 перейменоване в ДП ”ПРОЗОРРО”) від 13.04.2016 №35 (далі - Порядок).
Таким чином, вимоги пункту 3 частини 2 статті 22 Закону не поширюються на допорогові закупівлі. Також, в підпункті 6.4 Порядку зазначено, що замовник МОЖЕ вказати, які аналоги та\або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Виходячи з вищевикладеного, замовник не зобов'язаний в технічній специфікації передбачати аналог або еквівалент предмету закупівлі. Що свідчить про відсутність порушень у процесі проведення закупівель.
Вашу вимогу про порушення у процесі проведення закупівель Головне управління Держпродспоживслужби в Луганській області відхилено.
Статус вимоги:
Відхилено