-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Обладнання для господарської діяльності Павлоградського міжрайонного управління водного господарства (насосний агрегат Etanorm G 150-400 G10)
Завершена
1 352 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 520.00 UAH
мін. крок: 1% або 13 520.00 UAH
Період оскарження:
28.06.2023 15:49 - 07.07.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Усунення дискримінаційної вимоги
Номер:
7afe576e50824a9984d1ac02166bef3f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-28-009826-a.c1
Назва:
Усунення дискримінаційної вимоги
Вимога:
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і має містити відомості, визначені частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Отже, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити відповідність пропонованих ним товарів, послуг чи робіт екологічним або іншим характеристикам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону, якою встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників.
При цьому згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити, зокрема вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тому, вимагаємо видалити з тендерної документації наступну дискримінаційну вимогу:
Додаток 2 Інформація щодо необхідних технічних, якісних та кількісних вимог до предмета закупівлі. Пункт 3. Пропозиція Учасника повинна містити документи, які підтверджують якість насосних агрегатів, а саме:…- протокол випробувань, якщо товар новий або протокол проведення технічного огляду ЕТЦ, якщо товар не новий.
Данна вимога є дискримінаційною, оскільки звужує коло потенційних учасників, так як прийняти участь зможуть лише ті, у кого це обладнання є в наявності.
Вимагаємо викласти цей пункт наступним чином:
"3. Пропозиція Учасника повинна містити документи, які підтверджують якість насосних агрегатів, а саме:
- паспорт або керівництво з експлуатації/монтажу".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.07.2023 12:21
Вирішення:
Уважно вивчивши вашу вимогу повідомляємо, що:
тендерна документація розроблялась та проводиться відповідно до Постанови КМУ 1178 від 12 жовтня 2022 р. «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Так згідно цих норм був розроблений Додаток 2, а умова якою Учасник вважає дискримінаційною, жодним чиним не обмежує конкуренцію так, як кожен з учасників може звернутись до заводу виробника товару (у разі постачання нового товару), який при випуску своєї продукції зобов’язаний підтвердити його якість та технічні характеристики зазначені в паспорті на товар (зазвичай це є відділ технічного контролю на підприємстві) та/або до спеціалізованих установ, таких як ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР (ЕТЦ), які можуть надати протокол проведення технічного огляду, що в свою чергу буде свідчати про те, що учасник постачає товар, який є технічно справним, а всі параметри відповідають його паспортним даним. Підсумовуючи вищенаведене, Замовник при встановлені цієї вимоги керувався основними принципами зазначених у Статті 5 Закону, так один з них є принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності, тобто у разі якщо замовником буде придбаний товар, який буде не відповідати технічним вимогам, або буде знаходиться в непридатному стані, що в свою чергу призведе до значних втрат та нанесе значну шкоду Державі, що у цей не простий час просто неможливо.
Також хочемо звернути вашу увагу на обґрунтування вашої вимоги, в якій ви як Учасник вимагаєте прибрати протокол випробувань/протокол технічного огляду, керуючись тим, що це можна зробити тільки маючи даний товар у наявності, однак зауважимо, що в ТД не має вимоги того, що товар повинен бути в наявності у Учасників закупівлі.
Так, керуючись чиним законодавством Замовник не вбачає порушення будь-якого законодавства України, в зв’язку з чим відсутні правові підстави вимагати в задоволенні зазначеної Вами вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено