• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги зі збору, перевезення, зберігання та подальшої утилізації медичних відходів категорії В

Завершена

150 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
Період оскарження: 28.06.2023 14:44 - 05.07.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: 7015f6b6647443a5b0264033cfce21b5
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-28-007943-a.a8
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику! Вами було оголошено закупівлю - ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збору, перевезення, зберігання та подальшої утилізації медичних відходів категорії В) Відповідно до умов тендерної документації ДОДАТОК № 1, п. 2, вами вимагається: - Скановану копію свідоцтва про підготовку фахівців щодо санітарно-гігієнічних та токсикологічних вимог щодо утилізації небезпечних відходів (мінімум два фахівця); Звертаємо Вашу увагу на те, що Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 № 446) не передбачено наявність спеціалістів, які пройшли навчання та мають знання у сфері щодо санітарно-гігієнічних та токсикологічних вимог щодо утилізації небезпечних відходів (мінімум два фахівця). А також Жодним НПА не передбачено кількість працюючих та/або чисельність працівників з відповідними навчаннями та/або знаннями. Відповідно до п. 8 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 № 446): Під час здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами згідно з отриманою ліцензією екологічні знання є обов’язковою кваліфікаційною вимогою для посадових осіб (диплом, сертифікат тощо). ЛІЦЕНЗІАТ ПОВИНЕН МАТИ ШТАТНУ ЧИСЕЛЬНІСТЬ СПЕЦІАЛІСТІВ (ВИКОНАВЦІВ РОБІТ ЗАЛЕЖНО ВІД ВИДІВ РОБІТ ТА РІВНЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ) ВІДПОВІДНОГО РІВНЯ ПІДГОТОВКИ ТА ОСВІТНЬО-КВАЛІФІКАЦІЙНОГО РІВНЯ. Враховуючи вище викладене, ВИМАГАЄМО ВИДАЛИТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ, щодо кількості посадових осіб, які мають знання у сфері щодо санітарно-гігієнічних та токсикологічних вимог щодо утилізації небезпечних відходів (мінімум два фахівця). Додатково хочемо повідомити Вам про ТЕ, що Вимоги тендерної документації будуть оскаржені нами в АНТИМОНОПОЛЬНОМУ КОМІТЕТІ УКРАЇНИ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Звертаємо вашу увагу, що проходження навчання з санітарно-гігієнічних та токсикологічних вимог щодо утилізації небезпечних відходів передбачені чинною постановою № 29 від 01.07.1999 р. Головного державного санітарного лікаря України. Також кадрові вимоги щодо кваліфікованих працівників передбачені п. 8,9 Постанови КМУ від 13 липня 2016 р. № 446. Відповідно до Кадрових вимог до провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (п. 8,9 Постанови КМУ від 13 липня 2016 р. № 446) «Під час здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами згідно з отриманою ліцензією екологічні знання є обов’язковою кваліфікаційною вимогою для посадових осіб (диплом, сертифікат тощо). Ліцензіат повинен мати штатну чисельність спеціалістів (виконавців робіт залежно від видів робіт та рівня забезпечення матеріально-технічної бази) відповідного рівня підготовки та освітньо-кваліфікаційного рівня. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити допуск до поводження з небезпечними відходами тільки тих осіб, які пройшли професійну підготовку щодо поводження з небезпечними речовинами, у порядку, визначеному законодавством. Працівники, крім завдань, обов’язків та знань, які передбачено відповідними кваліфікаційними характеристиками, повинні знати, виконувати та додержуватися правил і норм охорони праці, санітарно-гігієнічних вимог та протипожежного захисту, виконувати правила внутрішнього трудового розпорядку, відповідні підготовчі та завершальні роботи на початку і в кінці робочого дня (зміни).» Чинним законодавством передбачено вимогу, щодо проходження навчання про підготовку фахівців щодо санітарно-гігієнічних та токсикологічних вимог щодо утилізації небезпечних відходів. Таким чином, дана вимогу відповідає предмету закупівлі, чинному законодавству, та не є дискримінаційною.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога

Номер: 483d0a46f7e1472ca2d6677dfdd66987
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-28-007943-a.a7
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Вами було оголошено закупівлю - ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збору, перевезення, зберігання та подальшої утилізації медичних відходів категорії В) Відповідно до умов тендерної документації ДОДАТОК № 1, п. 2 вами вимагаєтья: - Скановану копію сертифікату з підвищення кваліфікації «Вимоги законодавчих та нормативних документів щодо практичної експлуатації установок очистки газу (ГОУ)» (мінімум три фахівця). Відповідно до п. 8 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 № 446): Під час здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами згідно з отриманою ліцензією екологічні знання є обов’язковою кваліфікаційною вимогою для посадових осіб (диплом, сертифікат тощо). Ліцензіат повинен мати штатну чисельність спеціалістів (виконавців робіт залежно від видів робіт та рівня забезпечення матеріально-технічної бази) відповідного рівня підготовки та освітньо-кваліфікаційного рівня. Отже, ви, як Замовник, порушуєте чинне Законодавство, встановлюючи власні кваліфікаційні вимоги, щодо кількості працюючих, (мінімум три фахівця), які мають екологічні знання (з доданням диплому, сертифікату тощо). Жодним НПА не передбачено кількість працюючих та/або чисельність працівників з відповідними навчаннями та/або знаннями. Враховуючи вище викладене, вимагаємо видалити дискримінаційні умови, щодо кількості посадових осіб, які мають екологічні знання. Додатково хочемо повідомити Вам та Вашим «консультантам» про ТЕ, що Вимоги тендерної документації будуть оскаржені нами в АНТИМОНОПОЛЬНОМУ КОМІТЕТІ УКРАЇНИ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник, на вашу вимогу повідомляємо наступне! Відповідно до умов ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Окрім цього, відповідно до Кадрових вимог до провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (п. 8,9 Постанови КМУ від 13 липня 2016 р. № 446) «Під час здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами згідно з отриманою ліцензією екологічні знання є обов’язковою кваліфікаційною вимогою для посадових осіб (диплом, сертифікат тощо). Ліцензіат повинен мати штатну чисельність спеціалістів (виконавців робіт залежно від видів робіт та рівня забезпечення матеріально-технічної бази) відповідного рівня підготовки та освітньо-кваліфікаційного рівня. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити допуск до поводження з небезпечними відходами тільки тих осіб, які пройшли професійну підготовку щодо поводження з небезпечними речовинами, у порядку, визначеному законодавством. Працівники, крім завдань, обов’язків та знань, які передбачено відповідними кваліфікаційними характеристиками, повинні знати, виконувати та додержуватися правил і норм охорони праці, санітарно-гігієнічних вимог та протипожежного захисту, виконувати правила внутрішнього трудового розпорядку, відповідні підготовчі та завершальні роботи на початку і в кінці робочого дня (зміни).» З наведеного вбачається, що ліцензіат зобов’язаний мати у своєму штаті працівників з екологічною освітою. Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. З огляду зазначеного, потенційний надавач послуг має відповідати кадровим вимогам ліцензійних умов провадження господарської діяльності щодо поводження з небезпечними відходами. Таким чином, «Вимоги законодавчих та нормативних документів щодо практичної експлуатації установок очистки газу (ГОУ)» (мінімум три фахівця)» - не є дискримінаційною, та повністю відповідає вимогам законодавства.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Дискримінаційна вимога

Номер: 46650ff79f3a4929891df86025a43968
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-28-007943-a.a6
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Вами було оголошено закупівлю - ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збору, перевезення, зберігання та подальшої утилізації медичних відходів категорії В) Відповідно до умов тендерної документації ДОДАТОК № 1, п. 2 вами вимагаєтья: - Скановану копію сертифікату з підвищення кваліфікації «Вимоги законодавчих та нормативних документів щодо практичної експлуатації установок очистки газу (ГОУ)» (мінімум три фахівця). Звертаємо вашу увагу на те, що жодним нормативно-правовим актом України не передбачена обов’язкова наявність певної кількості шатних працівників, що мають знання та певну кваліфікацію. Тому дана вимога Є ПОРУШЕННЯМ ВИМОГ ЗАКОНУ ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ ПРОСИМО ВАС ПРИБРАТИ З ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НЕЗАКОННУ ВИМОГУ. ВИМАГАЄМО ВИДАЛИТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНУ ВИМОГУ У випадку не задоволення нашої вимоги будемо змушені звернутись до АНТИМОНОПОЛЬНОМУ КОМІТЕТУ УКРАЇНИ
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: подана в новій редакції
Дата скасування: 04.07.2023 23:26
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: db97b90ebeea488db24aad7b67902bda
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-28-007943-a.a5
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Вами було оголошено закупівлю - ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збору, перевезення, зберігання та подальшої утилізації медичних відходів категорії В) Відповідно до умов тендерної документації ДОДАТОК № 2: 1. Ліцензія* на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, оброблення, видалення, утилізація, знешкодження, що дає право поводження з небезпечними відходами, яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі. Інформація про зазначену діючу ліцензію повинна бути наявною у переліку ліцензіатів на провадження господарської діяльності із здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, який розміщений на веб-сайті Міністерства екології та природних ресурсів України. У випадку наявності рішення/наказу Міністерства екології та природних ресурсів України про анулювання зазначеної ліцензії, вона є такою, що не надає права на надання послуг з предмету закупівлі. Як вбачається із Додатку 2 тендерної документації – предметом закупівлі є саме медичні відходи. Вказана вимога є необґрунтованою, незаконною і такою, що штучно звужує кількість потенційних учасників, і в тому числі Скаржника та підлягає вилученню із умов Документації як дискримінаційна з наступних підстав. Законом України "Про відходи" визначає правові, організаційні та економічні засади діяльності, пов'язаної із запобіганням або зменшенням обсягів утворення відходів, їх збиранням, перевезенням, зберіганням, сортуванням, обробленням, утилізацією та видаленням, знешкодженням та захороненням, а також з відверненням негативного впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров'я людини на території України. Зокрема, статтею 1 вказаного Закону наведено визначення: знешкодження відходів - зменшення чи усунення небезпечності відходів шляхом механічного, фізико-хімічного чи біологічного оброблення; утилізація відходів - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів; Підприємства, які мають право на поводження з небезпечними відходами повинні мати спеціальне обладнання, а саме сертифіковані печі, які надають право на спалювання відходів. Високотемпературне спалювання відходів відбувається за безполуменевою технологією: відходи спалюють у потоках гарячого повітря з керованою температурою. Усе це відбувається в печі спеціальної конструкції, з допалюванням утворених газів і хімічним очищенням викидів, що утворюються. Технологія рекомендована до використання як найкраща для термічної утилізації небезпечних відходів. Після переробки утворюється зольний шлак, який можна використовувати при пересипці доріг, рекультивації старих сміттєзвалищ, та зольний пил. Водночас, згідно з Державними санітарно-протиепідемічними правилами і нормами щодо поводження з медичними відходами затверджених МОЗ 08 червня 2015 року ( у редакції наказу № 1602 від 06.09.2022) суб’єкт господарювання, що отримав ліцензію на операції у сфері поводження з небезпечними відходами здійснює лише операції: ІНСЕНІРАЦІЇ та КРЕМАЦІЇ. За визначенням, наведеним у ст.6 розділу 1 Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами вказано, що: ІНСЕНІРАЦІЯ – контрольований процес спалювання медичних відходів у спеціальній печі. КРЕМАЦІЯ – контрольований процес спалювання органічних медичних відходів у спеціальній печі (крематорії). Міністерством охорони здоров’я України 08.06.2015 № 325 не встановлено ОБОВ’ЯЗКОВІСТЬ наявності збирання, зберігання, оброблення, видалення, знешкодження, а лише перелік операції поводження з небезпечними відходами, тож обґрунтованою є наявність Ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, знешкодження, утилізація. Отже, із аналізу наведених норм, вбачається, що до операцій у сфері поводження з небезпечними відходами така операція як "знешкодження" до категорії медичних відходів не застосовується, а застосовується «УТИЛІЗАЦІЯ» а тому, враховуючи, що предмет даної закупівлі 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, вимагаємо додати таку операцію як УТИЛІЗАЦІЯ! Вимагаємо викласти пункт 1.2. в наступній редакції: Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, знешкодження, УТИЛІЗАЦІЯ що дає право поводження з небезпечними відходами, яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі. Інформація про зазначену діючу ліцензію повинна бути наявною у переліку ліцензіатів на провадження господарської діяльності із здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, який розміщений на веб-сайті Міністерства екології та природних ресурсів України. У випадку наявності рішення/наказу Міністерства екології та природних ресурсів України про анулювання зазначеної ліцензії, вона є такою, що не надає права на надання послуг з предмету закупівлі. У випадку відсутності реакції на нашу вимогу, ми будемо змушені звернутися до АМКУ із захистом своїх порушених прав.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Законом України «Про відходи» визначено, що небезпечні відходи - це відходи, що мають такі фізичні, хімічні, біологічні чи інші небезпечні властивості, які створюють або можуть створити значну небезпеку для навколишнього природного середовища і здоров'я людини та які потребують спеціальних методів і засобів поводження з ними. Законом України «Про відходи» встановлений вичерпний перелік операцій поводження з небезпечними відходами, такі як: збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізація, видалення, знешкодження і захоронення відходів. Відповідно до ст. 34 Закону України «Про відходи» суб'єкт господарської діяльності, у власності або у користуванні якого є хоча б один об'єкт поводження з небезпечними відходами, зобов'язаний, серед іншого, мати ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами. Важливо зауважити, що відповідно ч. 1 ст. 42 Закону України «Про відходи» закріплено, що особи, винні в порушенні законодавства про відходи, несуть дисциплінарну, адміністративну, цивільну чи кримінальну відповідальність, зокрема, але не виключно, за порушення встановленого порядку поводження з відходами, що призвело або може призвести до забруднення навколишнього природного середовища, прямого чи опосередкованого шкідливого впливу на здоров’я людини та економічних збитків. Також звертаємо увагу учасника, що Наказ МОЗ № 325, згідно п.6 Загальних положень наказу підпорядковується у свою чергу ЗУ «Про відходи», а отже є похідним нормативно-правовим актом за ієрархією. У державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами затверджених МОЗ 08 червня 2015 року ( у редакції наказу № 1602 від 06.09.2022) міститься лише опис процесу діяльності, пов’язаний із інсенерацією та кремацією небезпечних відходів, що є складової тієї ж утилізації та видалення. Проте звертаємо увагу, що ліцензія на поводження з небезпечними відходами не видається на такі операції як «інсенерація та кремація», такі операції взагалі не передбачені ЗУ «Про відходи». Також нагадуємо, що ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (ПОСТАНОВА КМУ № 446 від 13 липня 2016 року) розроблена виходячи з положень саме ЗУ «Про відходи». Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи зазначене, відсутні підстави для задоволення вашої вимоги.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: 465b0478e12f49ae8ee0d0d4826fcb5a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-28-007943-a.c4
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Вами було оголошено закупівлю - ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збору, перевезення, зберігання та подальшої утилізації медичних відходів категорії В) Відповідно до умов тендерної документації ДОДАТОК № 1 п.2: Копія посвідчень Правила охорони праці на автомобільному транспорті (НПАОП 0.00- 1.62-12); Шановний Замовник Вами передбачено Послуги із збирання з подальшою утилізацією медичних відходів (масок, рукавичок, костюмів, халатів, шприців, голок, систем, ампул, щитків та ін. полімерів) яким чином Правила охорони праці на автомобільному транспорті відносяться до предмету закупівлі? Вимагаємо видалити дану вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Згідно умов проекту договору та технічного завдання, виконавець послуг повинен перевезти небезпечні відходи, які є предметом закупівлі – до своєї виробничої бази для подальшого знешкодження та утилізації. Звертаємо увагу, що серед вимог тендерної документації зокрема зазначено: «Ліцензія* на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої Державною службою України з безпеки на транспорті, яка буде дійсною на весь період надання послуг з предмету закупівлі.», а також наявність власного або орендованого спеціалізованого транспортного засобу. Учасник повинен надати копію свідоцтва ДОПНВ про підготовку водіїв транспортних засобів, які перевозять небезпечні вантажі (їх кількість повинна відповідати кількості автомобілів, що будуть задіяні у наданні послуг). Не зрозуміло із чим саме не погоджується скаржник, адже вимога щодо наявності посвідчень Правила охорони праці на автомобільному транспорті – передбачена Державними Нормативними Актами з Охорони Праці, а, отже повністю відповідає законодавству. З огляду зазначеного відсутні підстави для задоволення вашої вимоги.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.07.2023 01:01
Вимога
Відхилено

дискримінаційна вимога

Номер: aca556bb1c224db09418689d7b7d330f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-28-007943-a.a3
Назва: дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Вами було оголошено закупівлю - ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збору, перевезення, зберігання та подальшої утилізації медичних відходів категорії В) Відповідно до умов тендерної документації ДОДАТОК № 1, п.1, пп.2: Також Учасник повинен надати атестат виробництва, копія технічного паспорту, копія сертифікату відповідності та технологічний регламент на піч (температура спалювання в камері горіння не менше 11000 С) та Копію договору, підтверджуючого право власності на сміттєспалювальну піч з усіма невід’ємними додатками та актами-приймання передачі. Хочемо наголосити на тому, що НАКАЗ N 571 від 25.09.2000 «Про затвердження Порядку проведення атестації виробництва підприємств, що здійснюють переробку, утилізацію або знищення вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції» втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі N 1999 (z1618-16) від 29.11.2016. Тобто, атестація підприємств не є обов’язковою, а проводиться на добровільній основі. Атестат виробництва виданий компанії, яка має ліцензію на поводження з відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізацію, знешкодження), органом сертифікації, щодо стану виробництва на відповідні види продукції – це технічна готовність підприємства щодо його діяльності, а не АТЕСТАТ ВИРОБНИЦТВА! Не зрозуміло «копія паспорту» на що саме? Вам як Замовникам послуг навіщо технологічний регламент на піч? Яке він має відношення до якості послуг? Звертаємо увагу, що така вимога є незаконною такою що відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, так з огляду на наступне: Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. ВИМАГАЄМО ВИДАЛИТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНУ ВИМОГУ У випадку не задоволення нашої вимоги будемо змушені звернутись до АНТИМОНОПОЛЬНОМУ КОМІТЕТУ УКРАЇНИ
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Наявність Атестату виробництва підтверджує відповідність стану виробництва з переробки, утилізації або знищення вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції, а також небезпечних відходів, які є предметом закупівлі. Відповідно до ст.5 ЗУ «Про відходи» Основними принципами державної політики у сфері поводження з відходами є пріоритетний захист навколишнього природного середовища та здоров'я людини від негативного впливу відходів, забезпечення ощадливого використання матеріально-сировинних та енергетичних ресурсів, науково обґрунтоване узгодження екологічних, економічних та соціальних інтересів суспільства щодо утворення та використання відходів з метою забезпечення його сталого розвитку. 4. Згідно п. «в» та «є» ст.17 ЗУ «Про відходи», Суб'єкти господарської діяльності у сфері поводження з відходами зобов'язані, зокрема «забезпечувати приймання та утилізацію використаних пакувальних матеріалів і тари, в яких знаходилася продукція цих підприємств, установ та організацій - суб'єктів господарської діяльності, або укладати угоди з відповідними організаціями на їх збирання та утилізацію», а також «здійснювати організаційні, науково-технічні та технологічні заходи для максимальної утилізації відходів, реалізації чи передачі їх іншим споживачам або підприємствам, установам та організаціям, що займаються збиранням, обробленням та утилізацією відходів, а також забезпечувати за власний рахунок екологічно обґрунтоване видалення тих відходів, що не підлягають утилізації» - зазначаємо, що наявність у суб’єкта поводження з небезпечними відходами зазначеного вище атестату виробництва - підтверджує відповідність такого ліцензіата п. «в» та «є» ст.17 ЗУ «Про відходи», тобто його здатність та можливість надавати якісні та своєчасні послуги. Відповідно до ст.55 ЗУ «Про охорону навколишнього середовища», Суб'єкти права власності на відходи повинні вживати ефективних заходів для зменшення обсягів утворення відходів, а також для їх утилізації, знешкодження або розміщення. Здійснення операцій у сфері поводження з відходами дозволяється лише за наявності дозволу на здійснення операцій у сфері поводження з відходами на визначених місцевими радами територіях із додержанням санітарних та екологічних норм у спосіб, що забезпечує можливість подальшого використання відходів як вторинної сировини і безпеку для навколишнього природного середовища та здоров’я людей. З огляду цього пункту, атестат виробництва, виданий учаснику – безпосередньо той самий документ, який підтверджує, що стан виробництва з утилізації, переробки вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції, а також небезпечних відходів відповідає вимогам чинного екологічного законодавства України! Таким чином вимога щодо наявності атестату повністю відповідає вимогам законодавства. Згідно ДСТУ 1.0 є основним нормативним документом, який визначає оптимальний технологічний режим, порядок проведення операцій технологічного процесу, який дає змогу забезпечувати випуск продукції заданої якості, безпечні умови праці, а також вимоги по охороні навколишнього середовища. Дотримання вимог технологічного регламенту є обов'язковим, тому що гарантують раціональне та економічне ведення технологічного процесу, збереження обладнання, виключення можливості виникнення аварій і забруднення виробничого і навколишнього середовища, безпеку ведення технологічного процесу. З огляду зазначеного, вимога щодо наявності у виконавця послуг технологічного регламенту на піч – є обов’язковою.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

невідповідність предмету закупівлі

Номер: 0c96a3944e50461ca07f150e44a1abd7
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-28-007943-a.c2
Назва: невідповідність предмету закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до умов тендерної документації зазначено: Додаток 1 п. 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 3.1. Довідка за встановленою формою або у довільній формі про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній) на поставку товару, що є аналогічним за предметом закупівлі або кодом ДК, подібний за змістом та своєю правовою природою. Звертаємо вашу увагу, на те що закупівля, оголошена вами на надання послуг щодо поводження із небезпечними відходами, а не на поставку товару, як вами зазначено пп.3.1. п. 3 Додаток 1. Вимагаємо внести зміни щодо предмету закупівлі відносно аналогічного договору.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Замовником внесено зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 04be0b93e0664a8ca9ff04e0436d5619
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-28-007943-a.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Скаржник! Відповідно до умов тендерної документації зазначено: 5.2.1. Інша інформація відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне включити. 8. Керуючись ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» дана тендерна документація містить іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне включити. Замовником торгів в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися третьою особою, - учасником-переможцем торгів. Вартість послуг становить 3000.00 грн (три тисячі грн. 00 коп.). Ми, як Учасники Торгів, категорично не погоджуємось з даною вимогою. Жодним НПА не передбачено, що на переможця торгів можуть покладатися витрати в сумі 3000,00 грн. (три тисячі гривень 00 копійок), на оплату послуг Консультанта торгів. Ми як потенційні переможці, в праві самостійно здійснювати пошук відповідних спеціалістів без прив’язки на те, як вимагається Вами. ВИМАГАЄМО видалити з умов тендерної документації дану вимогу. У випадку не задоволення, будемо змушені, про даний факт повідомити у відповідні органи!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Законодавством України не передбачено заборони для замовників отримувати послуги з наданням юридично-консультаційних послуг. Комунальним некомерційним підприємством «Жовківська лікарня» Жовківської міської ради Львівського району Львівської області укладено договір про надання вищезазначених послуг задля недопущення порушень в даній сфері, а також отримання професійних консультацій щодо кваліфікації учасників та іншої правової допомоги уповноваженій особі, прийнято рішення укласти договір. З приводу оплати юридично-консультаційних послуг: Договір, що укладений замовником про надання юридично – консультаційних послуг містить ознаки правочину, що покладений на користь третьої особи. Заміна боржника в зобов’язанні, передбаченого ч. 1 ст. 520 ЦКУ, у відповідності до якого боржник у зобов'язанні може бути замінений іншою особою (переведення боргу) лише за згодою кредитора, якщо інше не передбачено законом. Правовою формою такої заміни є договір на користь третьої особи ст. 636 ЦКУ, за яким боржник (переможець торгів, інша особа), зобов’язується виконати свій обов’язок на користь третьої особи (консультант «виконавця»). Відповідно до положень Цивільного кодексу України, зобов'язання боржника може бути покладено ним на іншу особу, а передоручення виконання не тягне за собою заміну боржника у зобов'язанні. При цьому, боржник зберігає свій правовий статус, покладаючи на третю особу тільки обов'язок виконати фактичні дії. Відтак, обов’язок оплати за надані юридично – консультаційні послуги щодо проведення процедур закупівель може бути покладено на іншого Боржника, а саме на переможця процедури закупівлі. Повідомляємо вас, що інформація встановлена у документації не є вимогою, а має виключно ознайомчий інформаційний характер. Будь-яке підтвердження від учасника на таку інформацію не вимагається, оскільки не є вимогою. Дискримінацією така інформація не вважається, оскільки, як вже зазначалось, підтвердження від учасників не вимагається, інформація не стосується напряму предмета договору. Органи АМК України визнають названі вами положення дискримінаційними у випадку, коли вони стосуються предмета закупівлі, є вимогами до учасника і зобов'язують його до певний дій та підтвердження у складі пропозиції. Дана ж документація не передбачає такого, а витрати на їх надання не можуть бути включені учасником до витрат учасника за Процедурою закупівлі, що прямо передбачено іншими розділами документації.
Статус вимоги: Відхилено