-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Формений одяг (Костюм для захисту від загальних виробничих забруднень та механічних впливів, Костюм для захисту від загальних виробничих забруднень та механічних впливів (для інженерно-технічних працівників))
Джерело фінансування - власні кошти
Завершена
7 290 099.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 36 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 36 500.00 UAH
Період оскарження:
28.06.2023 14:24 - 08.07.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
c1ec0b086d6240129111392d5989f721
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-28-007560-a.c3
Назва:
Вимога
Вимога:
Вимога на рішення замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 24.07.2023 17:00
- Протокол розгляду вимоги.doc.p7s 27.07.2023 18:31
- Протокол розгляду вимоги.doc 27.07.2023 18:31
Дата подачі:
24.07.2023 17:00
Вирішення:
Розглянувши вимогу UA-2023-06-28-007560-a.c3 по процедурі відкритих торгів ««Формений одяг (Костюм для захисту від загальних виробничих забруднень та механічних впливів, Костюм для захисту від загальних виробничих забруднень та механічних впливів (для інженерно-технічних працівників))» код за ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг», отриману від учасника ТОВ «АРСТИЛЬ», Замовник надає наступну відповідь:
1) По першому питанню щодо завантаження учасником ТОВ «ТЕКСТИЛЬ-ЗАХИСТ» сканованих копій документів із прихованими підписами, печатками, ПІБ та іншими даними:
Відповідно до п.40 Особливостей не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі інформація, що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей.
В даному випадку учасником ТОВ «ТЕКСТИЛЬ-ЗАХИСТ» надані у складі пропозиції окремі документи, в яких підписи, печатки, ПІБ та інші особисті дані стосовно сторонніх (третіх) осіб приховані учасником.
Зазначене не є порушенням або підставою для відхилення, адже фактично Учасником надані всі документи, передбачені тендерною документацією. Вся інформація необхідна замовнику для перевірки кваліфікації та відсутності підстав для відмови у таких документах наявна.
2) По другому питанню щодо довідки учасника ТОВ «ТЕКСТИЛЬ-ЗАХИСТ» про досвід виконання аналогічних договорів:
В довідці про досвід виконання аналогічних договорів, наданої учасником ТОВ «ТЕКСТИЛЬ-ЗАХИСТ» у складі пропозиції, замість ПІБ посадової особи контрагента, з яким були укладені аналогічні договори, включені до вищевказаної довідки, учасником надано посилання на відкрите джерело, в якому наявна запитувана інформація. При переході за вказаними учасником посиланнями запитувана інформація повністю відображається.
Зазначене не є порушенням або підставою для відхилення, адже фактично Учасником надані всі документи, передбачені тендерною документацією. Вся інформація необхідна замовнику для перевірки кваліфікації учасника у таких документах наявна.
3) По третьому питанню щодо довідки «Відомості про учасника», поданої учасником ТОВ «ТЕКСТИЛЬ-ЗАХИСТ»:
В довідці «Відомості про учасника», наданої учасником ТОВ «ТЕКСТИЛЬ-ЗАХИСТ» у складі пропозиції, зазначено, що юридична та фактична адреса учасника: 76005, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Чорновола, буд. 157.
Вказана адреса також зазначена на бланку листа учасника, на документах за 2023 рік та відповідає інформації, відображеної у відкритому доступі в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
З огляду на наявні у складі пропозиції документи, в 2022 році та раніше юридична адреса ТОВ «ТЕКСТИЛЬ-ЗАХИСТ» перебувала у м. Київ.
Зазначене не є порушенням або підставою для відхилення, адже фактично Учасником надані всі документи та інформацію актуальні на момент проведення процедури закупівлі, передбачені тендерною документацією.
4) По четвертому питанню щодо довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, поданої учасником ТОВ «ТЕКСТИЛЬ-ЗАХИСТ»:
Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, подана учасником ТОВ «ТЕКСТИЛЬ-ЗАХИСТ» у складі пропозиції, була перевірена за номером документа через електронний кабінет платника податків та підтверджена. Сумнівів у її достовірності немає. Причини неможливості перевірки зазначеної довідки через QR-код не відомі.
Зазначене не є порушенням або підставою для відхилення, адже фактично Учасником надано документ, передбачені тендерною документацією.
Враховуючи вищевикладене, Замовник не вбачає підстав для перегляду свого рішення щодо визнання переможцем учасника ТОВ «ТЕКСТИЛЬ-ЗАХИСТ», пропозиція якого є найбільш економічно вигідною.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Просимо Замовника внести наступні зміни до Додатку № 2.1 «ТЕХНIЧНI ВИМОГИ КОСТЮМ ДЛЯ ЗАХИСТУ ВІД ЗАГАЛЬНИХ ВИРОБНИЧИХ ЗАБРУДНЕНЬ ТА МЕХАНІЧНИХ ВПЛИВІВ ДСТУ EN ISO 13688:2016" Тендерної документації1. п.п. 5 п. 7 Додатку № 2.1. встановлено вимогу про надання Сертифіката OEKO-TEX на основну тканину куртки та штанів2. п.п. 9 п. 7 Додатку № 2.1. встановлено вимогу про надання кольорової копії протоколу вимірювань зразка-свідка.
Номер:
7dd324f5e07243598187c331dd27c6a5
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-28-007560-a.a2
Назва:
Просимо Замовника внести наступні зміни до Додатку № 2.1 «ТЕХНIЧНI ВИМОГИ КОСТЮМ ДЛЯ ЗАХИСТУ ВІД ЗАГАЛЬНИХ ВИРОБНИЧИХ ЗАБРУДНЕНЬ ТА МЕХАНІЧНИХ ВПЛИВІВ ДСТУ EN ISO 13688:2016" Тендерної документації1. п.п. 5 п. 7 Додатку № 2.1. встановлено вимогу про надання Сертифіката OEKO-TEX на основну тканину куртки та штанів2. п.п. 9 п. 7 Додатку № 2.1. встановлено вимогу про надання кольорової копії протоколу вимірювань зразка-свідка.
Вимога:
Просимо Замовника внести наступні зміни до Додатку № 2.1 «ТЕХНIЧНI ВИМОГИ КОСТЮМ ДЛЯ ЗАХИСТУ ВІД ЗАГАЛЬНИХ ВИРОБНИЧИХ ЗАБРУДНЕНЬ ТА МЕХАНІЧНИХ ВПЛИВІВ ДСТУ EN ISO 13688:2016» Тендерної документації:
1. п.п. 5 п. 7 Додатку № 2.1. встановлено вимогу про надання Сертифіката OEKO-TEX на основну тканину куртки та штанів.
Ця вимога Тендерної документації є дискримінаційною та антиконкурентною, виходячи з наступного:
Жодним нормативно-правовим документом не встановлено вимоги про необхідність та/або обов’язковість отримання українськими суб’єктами господарювання Сертифіката OEKO-TEX, та не встановлено вимоги для Замовників закупівель вимагати від учасників процедури Сертифікат OEKO-TEX.
OEKO-TEX Standart 100 - це нормативний документ, виданий Міжнародною Спілкою по дослідженню та контролю в області текстильної екології (ОЕКОТЕХ@) та об’єднує понад 17 інститутів). Даний стандарт встановлює загальні та спеціальні умови видачі прав маркування текстильної продукції знаком OEKO-TEX.
ОЕКО-ТЕХ® є запатентованою технологією, про що свідчить символ ®, яка належить приватній Англійській корпорації. Жодна лабораторія України не має права проводити дослідження та видавати документ, що підтверджує OEKO-TEX. Такі сертифікати видаються лабораторіями Європи.
За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть надати сертифікат OEKO-TEX (тобто запропонують імпортну продукцію), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання.
Виходячи з вищевикладеного, враховуючи правові висновки у аналогічних правовідносинах Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладені у численних рішеннях (№ 18306 від 10.08.2021, № 3006-р/пк-пз від 18.02.2021, № 3799-р/пк-пз від 27.02.2020, № 6046-р/пк-пз від 30.03.2020, № 21260-р/пк-пз від 16.11.2020 та інш.), вважаємо, що Замовник повинен усунути дискримінаційну вимогу про необхідність подання учасниками Сертифіката OEKO-TEX.
2. п.п. 9 п. 7 Додатку № 2.1. встановлено вимогу про надання кольорової копії протоколу вимірювань зразка-свідка …, з зазначенням в ньому інформації про виробника, артикул та колір тканини, до 25 циклів прання та його координати кольору та порівняний з ним зразок свідок після 25 циклів прання при t=60 0C та його координати кольору. Дельта Е L*a*b* для відповідності колірності на основну тканину куртки та штанів, не більше 1,8. Дельта E L*a*b* між порівняними зразками до та після 25 циклів прання t=60 0C повинна бути не більше 3.
Ця вимога Тендерної документації є дискримінаційною та антиконкурентною, виходячи з наступного:
Предметом закупівлі є костюм для захисту від загальних виробничих забруднень та механічних впливів. Потенційними учасниками процедури закупівлі є виробники відповідного робочого одягу, а не виробники сировини (тканини). Саме виробники сировини зобов’язані проводити випробування своєї продукції, у тому числі на колірність. Покупець тканини не має можливості вплинути на виробника тканини з вимогою провести ті чи інші вимірювання. Отже, у випадку відсутності в протоколі вимірювань, отриманому потенційним учасником процедури закупівлі у виробника сировини (тканини), відомостей про Дельта Е L*a*b* координати кольору тканини, такий суб’єкт господарювання втрачає можливість участі у процедурі закупівлі.
За таких обставин, Замовником торгів встановлено дискримінаційні вимоги, які є надмірними, адже не залежать від потенційного учасника процедури закупівлі, та суперечать вимогам, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю.
Встановлення Замовником вимоги про надання протоколу вимірювань зразка-свідка із зазначенням координат кольору Дельта E L*a*b* необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи потенційним постачальникам (виробникам одягу), які спроможні виконати умови договору, брати участь у процедурі закупівлі. Тому вважаємо, що Замовник повинен усунути дискримінаційну вимогу про необхідність подання учасниками протоколу вимірювань зразка-свідка із зазначенням координат кольору Дельта E L*a*b*.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційних учасників, пов'язані з їх участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога про внесення змін Харківобленерго.docx 07.07.2023 16:03
- рішення №11114-рпк-пз.pdf 07.07.2023 23:13
- Вимога спецодяг.docx 07.07.2023 23:13
Дата подачі:
07.07.2023 16:03
Вирішення:
у Замовника відсутні підстави для задоволення вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга
Номер:
02f39df6938648a68acece6325288640
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-28-007560-a.a1
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга на вимоги тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 10.08.2021 №18306.pdf 30.06.2023 13:40
- рішення від 30.03.2020 № 6046.pdf 30.06.2023 17:14
- Рішення від 27.02.2020 № 3799.pdf 30.06.2023 17:14
- Скарга на ТД.pdf.p7s 30.06.2023 17:14
- рішення від 18.02.2021 №3006.pdf 30.06.2023 17:14
- Скарга на ТД.pdf 30.06.2023 17:14
- Рішення від 16.11.2020 № 21260.pdf 30.06.2023 17:14
- рішення від 02.06.2020 № 10874.pdf 30.06.2023 17:14
- рішення від 04.07.2023 № 9815.pdf 04.07.2023 21:20
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.06.2023 17:04
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
04.07.2023 21:21