-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
32330000-5 – «Апаратура для запису та відтворення аудіо - та відеоматеріалу» (нагрудні відеореєстратори)
Під час проведення процедури відкритих торгів усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Завершена
608 795.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 087.95 UAH
мін. крок: 1% або 6 087.95 UAH
Період оскарження:
28.06.2023 13:25 - 03.07.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
не відповідність пропозиції
Номер:
2a34fb7d4f5846b6b62c7f53ff83e97e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-28-006358-a.a3
Назва:
не відповідність пропозиції
Скарга:
детальна інформація щодо скарги додається
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 05.07.2023 № 9994 (1).pdf 14.07.2023 12:29
- рішення від 05.07.2023 № 10018 (1).pdf 14.07.2023 12:29
- СКАРГА в АМКУ від 14.07.2023.docx 14.07.2023 12:29
- СКАРГА в АМКУ від 14.07.2023.pdf 14.07.2023 12:29
- рішення від 18.07.2023 № 10860.pdf 18.07.2023 21:01
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01.08.2023 № 11882.pdf 02.08.2023 18:07
- рішення від 01.08.2023 № 11882.pdf 04.08.2023 13:55
- Роз'яснення скарга НАГРУДНІ ВІДЕОРЕЄСТРАТОРИ.doc 21.07.2023 14:38
- Роз'яснення АМКУ нагррудні відеореєстратори.pdf 21.07.2023 14:38
- Протокол ФОП Кириченко 57-ВТО 12.07.2023.docx 21.07.2023 14:38
- Протокольне рішення 55-ВТО 24 години нагрудні відеореєстратори.docx 21.07.2023 14:38
- Протокол 55-ВТО від 11.07.2023.pdf 21.07.2023 14:38
- ПРОТОКОЛ 57-ВТО ВІД 12.07.2023.pdf 21.07.2023 14:38
- Протокол 71 ВТО 10.08.23 виконання рішення АМКУ.pdf 11.08.2023 12:41
- Відповідь виконання рішення АМКУ.pdf 11.08.2023 12:41
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.07.2023 14:51
Дата розгляду скарги:
01.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.07.2023 21:01
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.08.2023 13:56
Дата виконання рішення Замовником:
11.08.2023 12:41
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області в межах розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю «СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ» від 14 липня 2023 року №UA-2023-06-28-006358-a.a3 щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі нагрудних відеореєстраторів, за кодом ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 32330000-5 «Апаратура для запису та відтворення аудіо – та відеоматеріалу», Ідентифікатор закупівлі № UA-2023-06-28-006358-a, очікуваною вартістю 608 795,00 грн з ПДВ (далі – Закупівля), повідомляє наступне.
На виконання рішення АМКУ № 11882-р/пк-пз від 01.08.2023 про скасування рішення про визначення фізичної особи-підприємця Кириченка Антона Володимировича (далі – Учасник) переможцем процедури Закупівлі протокольним рішенням уповноваженої особи № 71-ВТО від 10 серпня 2023 року повернуто Учасника на кваліфікацію.
Вимога
Є відповідь
Не відповідність пропозиції
Номер:
dd56f3b96dcf4614a5296a9c8fe9c21e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-28-006358-a.a2
Назва:
Не відповідність пропозиції
Вимога:
Учасник ФОП Кириченко А.В. не виконав наступну вимогу: "Для фізичних осіб-підприємців: копія паспорту (ID-картки) та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду."(п.1 розділу ІV. Перелік документів, які підтверджують Додаток 1, зазначаємо, що відповідно до пункту 5 Положення про паспорт громадянина України затвердженого Постановою ВРУ від 26.06.1992 №2503-ХІІ паспортна книжечка являє собою зшиту внакидну нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок. Як бачимо, Учасником не виконано вимогу про надання паспорту.
Для достовірності даної інформації надаємо рішення АМКУ з розгляду такої ситуації:
№10018-р/пк-пз від 05.07.2023 (тендер https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-05-31-010710-a)
№9994-р/пк-пз від 05.07.2023 (тендер https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-05-31-009071-a)
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 05.07.2023 № 10018 (1).pdf 13.07.2023 14:53
- рішення від 05.07.2023 № 9994 (1).pdf 13.07.2023 14:53
- Протокол ФОП Кириченко 57-ВТО 12.07.2023.docx 13.07.2023 17:19
Дата подачі:
13.07.2023 14:53
Вирішення:
Шановний Учасник, доброго дня!
Відбулись відкриті торги з особливостями на закупівлю нагрудних відеореєстраторів, код ДК 021:2015: 32330000-5 – «Апаратура для запису та відтворення аудіо - та відеоматеріалу», ідентифікатор закупівлі № UA-2023-06-28-006358-a , очікуваною вартістю 608 795,00 грн з урахуванням ПДВ.
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення процедури закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично. За результатами проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою.
Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією за результатом проведеного електронного аукціону визначено пропозицію учасника ФОП ФОП КИРИЧЕНКА АНТОНА ВОЛОДИМИРОВИЧА (код ЄДРПОУ 3112520830) вартістю 412 500,00 грн без ПДВ.
Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під час перевірки тендерної пропозиції Учасника ФОП Кириченко Антона Володимировича Замовником виявлено наступне.
Пунктом 2 розділу IV Додатку 1 до Тендерної документації для фізичних осіб-підприємців Замовником вимагалось надання копіяї паспорту (ID-картки) та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду.
Учасником в складі своєї пропозиції надано скановану копію паспорту ЕМ939812 виданого 08.08.2001 року (Назва файлу «Паспорт та код Кириченко А. В..pdf»). Додатково Учасник надав Довідку (Назва файлу «Довідка щодо 6и_ сторінки паспорту.pdf») в якій зазначив наступне: «Я Фоп Кириченко Антон Володимирович даною довідкою підтверджую про відсутність надання можливості відсканувати з оригіналу шосту сторінку паспорту, однак надаю копію. Також хочу зазначити, що мій паспорт втрачений та зараз в процесі отримання нового паспорту (довідка додається).». Замовником під час перевірки документів наданих Учасником у складі тендерної пропозиції виявлено, що відповідних документів про втрату паспорту Учасником не надано.
Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно було надати у строк, визначений Особливостями: 1. Документи, які підтверджують втрату паспорту серії ЕМ №939812 та документи, які підтверджують те, що учасник на даний момент в процесі отримання нового паспорта.
Замовник розмістив відповідне повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель (вимога про усунення порушення: до 12.07.23, 17:34).
Учасник виправив всі невідповідності в указаний термін.
Під час подальшого розгляду тендерної пропозиції Учасника на її відповідність вимогам тендерної документації Замовника встановлено про відсутність будь-яких підстав для відхилення його тендерної пропозиції.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо відповідності предмета закупівлі технічним характеристикам.
Відповідно до пункту 49 Особливостей рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону.
Відповідно до пункту 49 Особливостей повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель.
Замовник визначив Переможця відповідним протоколом від 12.07.23 №57-ВТО.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога
Номер:
28d367cef8084c638e8446a2ce1182c1
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-28-006358-a.b1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовнику, в додатку 2 до ТД зазначена вимога до акумуляторної атареї: 2 змінних Lithium акумулятора
не гірше 2300 мАг кожен та тривалість запису відео не менше 11 годин.
Якщо основним критеріє Замовника є тривалість запису відео, то прошу видалити або виправити вимогу щодо емності батареї.
Наприклад Учасники можуть запропонувати відеореєстратор з вбудованим акумулятором емність 4400 Мг або 4600 мГ з можливістю запису відео до 15 годин.
Тому немає необхідності тримати з собою змінний акумулятор і змінювати його.
З урахуванням викладенного, прошу визначити критерій щодо тривалості запису відео, або загальної емності акумулятора, а не до його конструктивної особливості (змінний чи ні).
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 52 вто.docx 01.07.2023 18:31
Дата подачі:
28.06.2023 19:12
Вирішення:
Доброго дня. Шановний учасник, замовник детально розглянув Вашу вимогу та прийняв рішення задовільнити її та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено