• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Монтаж й установка системи блискавкозахисту в Кирничанському закладі дошкільної освіти (ясла-садок) «Журавлик» Суворовської селищної ради Ізмаїльського району Одеської області за адресою: вул. Шкільна, буд. 8, с. Кирнички, Ізмаїльський р-н, Одеська обл., 68650

Завершена

596 691.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 966.91 UAH
Період оскарження: 27.06.2023 18:28 - 30.07.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 0eee9b7b09e74813b978cfcc232cec3e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-27-012879-a.a3
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника – Відділ освіти, молоді, спорту та культури Суворовської селищної ради Ізмаїльського району Одеської області по процедурі закупівлі «Монтаж й установка системи блискавкозахисту в Кирничанському закладі дошкільної освіти (ясла-садок) «Журавлик» Суворовської селищної ради Ізмаїльського району Одеської області за адресою: вул. Шкільна, буд. 8, с. Кирнички, Ізмаїльський р-н, Одеська обл., 68650 (код 45310000-3 Електромонтажні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника)»
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 17.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.07.2023 22:32
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 20.07.2023 16:31
Дата виконання рішення Замовником: 28.07.2023 15:35
Коментар замовника щодо усунення порушень: Згідно рішення №10770-р/пк-пз від 17.07.2023р АМКУ про порушення законодавства у сфері публіних закупівель, щодо забов'язання внесення змін до Тендерноі документації за процедурою закупівлі - Монтаж й установка системи блискавкозахисту в Кирничанському закладі дошкільної освіти (ясла-садок) «Журавлик» Суворовської селищної ради Ізмаїльського району Одеської області за адресою: вул. Шкільна, буд. 8, с. Кирнички, Ізмаїльський р-н, Одеська обл., 68650 (код 45310000-3 Електромонтажні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника), яке виконано в повному обсязі.
Автор: ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ", Владислав Касаткін +380504152674 v.kasatkin1988@gmail.com
Вимога
Відхилено

щодо обладнання

Номер: a0b4f0c55ea34c358771524a41eeaa55
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-27-012879-a.c2
Назва: щодо обладнання
Вимога:
У Додатку №2 до тендерної документації зазначено перелік робіт та матеріали, які потрібно буде виконати та улаштувати. Однак згідно наданої інформації Учасник не може коректно розрахувати вартість тендерної пропозиції. Просимо Вас заначити перелік обладнання а саме: маркування, виробник, які визначено робочим проектом щодо монтажу й установка системи блискавкозахисту в Кирничанському закладі дошкільної освіти (ясла-садок) «Журавлик» Суворовської селищної ради Ізмаїльського району Одеської області за адресою: вул. Шкільна, буд. 8, с. Кирнички, Ізмаїльський р-н, Одеська обл., 68650. .
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: щодо обладнання Складаючи ТД закупівлі та технічні (якісні) вимоги до послуг, ми потурбувались максимально чітко зазначити умови для участі в закупівлі. В ТД закупівлі та всіх додатках до нього міститься вся необхідна інформація для підготовки пропозиції. Кожен Учасник має можливість здійснити обстеження об’єкта, що дозволяє йому провести попередній моніторинг окремих показників його технічного стану, має слугувати своєрідною інформаційною базою для ознайомлення з проектною докумнетацією, формуванням учасником раціонального та об’єктивного плану виконання послуг з монтажу системи блискавкозахисту та формування ціни своєї пропозиції з урахуванням всіх необхідних обсягів матеріалів та послуг.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

щодо акту обстеження об'єкту

Номер: 01d391f4f74f4676accb7e0cbe8b80a2
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-27-012879-a.a1
Назва: щодо акту обстеження об'єкту
Вимога:
В Додатку № 2 тендерної документації вимагається: «З метою ознайомлення з характеристиками будівлі, реальним визначенням обсягу робіт по яким здійснюється закупівля, Учасник повинен, в період уточнень, обов’язково відвідати об’єкт та скласти у довільній формі акт обстеження об'єкту, погодити з Замовником та надати скановані копії цих актів у складі своєї пропозиції» Дана вимога є дискримінаційною для нас, як для Учасника, та такою, що значно звужує коло потенційних Учасників, адже участь в процедурі закупівлі зможуть взяти ті Учасники, яким Замовник підпише акт огляду. Акт обстеження об'єкту Учасником, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та Учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб – порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та підписом або погодженням паперових документів. Це дає можливість Замовнику зловживати правом, а саме - на власний розсуд ставити підпис на документах одних учасників та відмовитись проставляти підпис на інших, або надати можливість чи відмовити тому чи іншому Учаснику провести акт обстеження об'єкту. За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті Учасники, яким Замовник підпише акт обстеження об'єкту та які зможуть надати його в складі тендерної пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до нас та інших Учасників. Як доказ є, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Антимонопольний комітет України) № 20243-р/пк-пз від 30.10.2020 року та рішення Антимонопольного комітету України № 19212-р/пк-пз від 13.10.2020 року. Просимо внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо акт обстеження об'єкту з Додатку № 2 тендерної документації. У разі не усунення зазначеного порушення вимушені будемо звернутися до АМКУ. Дякуємо.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: щодо акту обстеження об'єкту Наголошуємо на тому, що уповноважена особа Замовника ніяким чином не буде приймати участь в обстеженні об’єкту, тому твердження про корупційні ризики є взагалі недоречними! Також доводимо до Вашого відома, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ при підготовці до проведення робіт з ремонту обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення ремонту будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж, ознайомитись з проектною докумнетацією, визначитись з порядком застосування матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності. Обстеження об’єкта дозволяє учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників його технічного стану, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об’єктивного плану виконання монтажу системи блискавкозахисту з урахуванням встановлених замовником строків, та формування ціни своєї пропозиції. Це тим самим мінімізує ризики виникнення непорозумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі. Замовник ніяким чином не порушив вимоги, оскільки забезпечив вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбачену Законом, не обмежував право жодного учасника на обстеження об’єкту. Надання акту обстеження необхідно для того, щоб учасник до подання пропозиції оцінив фактичні обсяги та умови виконання послуг. Замовником забезпечено прозорість та відкритість у підписанні актів обстеження учасниками, а також забезпечена відсутність перепон в огляді місця обстеження. Таким чином, вимога щодо надання Акту обстеження (огляду) об’єкту в довільній формі про підтвердження виїзду учасника на місце виконання послуг, за закупівлею, для обстеження об’єкту, на якому мають бути виконані послуги, за підписом представника Замовника не порушує принципи здійснення публічних закупівель. Вимоги встановлені в Оголошенні про проведення закупівлі, базуються виключно на принципах здійснення публічних закупівель: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія, ефективність та пропорційність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі; - запобігання корупційним діям і зловживанням. З наведених принципів випливає, що між Замовником та учасником не можуть виникати будь-які відносини, що можуть призвести до порушення вказаних принципів, зокрема не можуть проводиться переговори, що мають на меті зміну умов проведення закупівлі а також зміни інформації, що зазначена в ТД про проведення закупівлі. Умова надання акту обстеження об’єкту будівництва зазначена у зв’язку з тим, що учасники, здійснивши фактичну оцінку об’ємів необхідних послуг, можуть подати найбільш економічно вигідні пропозиції, що є одним із принципів здійснення публічних закупівель, а саме принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Статус вимоги: Відхилено